Mlajsi brat mi je zacel jamrati, da njegov Audi obcasno noce vzgati zaradi problema s kodiranjem kljuca.
Gre se za Audi A4 letnik 1995 (1.8 bencin masina). Je pa tako da ko das kljuc v kljucavnico in kontakt se prizge rdeca lucka za branje kodiranega kljuca. In ta lucka obcasno (recmo 40%) ne ugasne in posledicno avto ne vzge. Potem ponovic nekajkrat in enkrat ti uspe.
Do sedaj je dobil razlago, da je tezava v bralniku kode.
Do sedaj je prasal 2 lokalna majstra pa sta rekla, da tega ne popravlata. Pozna kdo koga, ki bi znal to uredit?
Mja jaz kar zraven avta pri triglavu vzamem. Do sedaj se je se drive popust stel pa je blo -25% pa triglav komplet. Tako da je ta asistenca plus prisla kar ugodno.
Vidim da opcij kaj je lahko je cel kup. Upam na tisto ki je cimanj huda.
S Pelkotem sem ze dogovorjen, da ga pripeljem ko pride nazaj.
Sem pa danes prisel z dopusta in sem mazdo samo prestavil na drugo parkirno mesto. Avto lih da je imel kaj moci, da se premakne, ko pa sem dal gas v prostem taku se je tako lepo fino belo kadilo :|
Torej sedaj 2 vprasanja:
* ali ni bel dim ponavadi povezan z turbino
* ali lahko koristim Triglav asistenco za vleko od doma do pelkota? Drugace se bom pac peljal 200m pa potem klical
Ocitno sem jo prehitro pohvalil. Danes se odpravimo na dopust in ze po 5km obrnemo saj je bila mazda totalno brez moci.
Ob?utek je kot da bi jo nekaj dusilo in ne bi mogla normalno potegniti. V zacetku se je v obratih se nekaj peljalo potem pa je tudi tam ze zacela cukat.
Kaj bi lahko bil razlog za to? Sedaj smo sli z zeninim c3 na dopust tako, da gre sele drug teden na servis (up da pelko dela), samo me bo cel dopust morilo to
Nisem. Je bil vmes na rednem servisu (mali), in sem opozoril, da se naj malo preveri to. Pelko je rekel, da vse deluje ok.
Saj naceloma avto res deluje dobro, samo tole obcasno tresenje v prostem teku se pojavlja. Zgleda pa to tko, da recimo zutri vzgem je vse ok. Se peljem 3km, kjer v kriziscu ustavim in je se vse ok. Grem v LJ in zapeljem iz avtoceste ter ustavim pri semaforju in ko cakam na zeleno se cuti to tresenje.
Saj bi peljal k Pelkotu, samo je tisti klasicni problem ker takrat ne bo treslo
Zanima me ali ima kdo kako idejo zakaj mi zadnje case pogosto crkuje lezaj levo spredaj.
Menjan je bil 20.6.2016, nato kot garancija 6.7.2017 (kjer je blo receno da je napaka na pestu), nato 11.1.2018 menjava pesta + lezaj ... sedaj pa se mi zopet oglasa in drgne. Kaj poleg pesta bi se lahko unicevalo lezaj?
Verjamem da deljuje. Sam nekaterim dela, veliko jih je pa ki ima tezave.
Pojavijo se pa v skoraj vsakem primeru. Ali poslusas iz telefona (prek aux) in potem vklopis polnilec v telefon ... katastrofa. Lahko gre prek externe baterije ... ce pride v stik z avtom je problem.
Tako predvidevam da verjetno bi tudi ta zadeva hrescala. Bom narocil tisto iz amazona in porocam.
Ker pa se kabel napaja iz USB-ja je prislo, do tega da zvok konkretno hresci in je zadeva neuporabna.
Ce dongle vklopim preko baterije zadeva deluje tako kot mora, v kolikor pa se ta ista baterija poveze se z avtom pa zacne hrescat.
Po nekaj googlanja sem ugotovil da je to kar pogost problem in se imenuje ground loop problem. Nekaj je narobe kako je vezana zemlja od radia in polnilca.
Glede ventilckov.....ventilcki so dokaj vecni. Problem so matice okoli ventilckov. In na uradnem servisu nocejo niti slisat, da bi menjali samo matice. Tako da narocis na ebayu matice, zamenjas in vozis naprej.
Injektorji so se vzeli ven in sem jih dal na pregled. Izkazalo se je, da so vsi OK in ni 0 narobe z njimi. Naredila se je se prisilna regeneracija DPF-ja.
Avto je deloval ok, danes pa se je cukanje vrnilo (zadeva ni nekaj tako moteca in pogosta) in sem prec posumil, da nekaj ni ok. Na poti proti domu se mi je na isti lokacijo kot do sedaj zopet prizgala DPF lucka, ki je seveda potem ugasnila.
Nekaj casa bom se toleriral tole J.. DPF-ja potem pa bom imel dovolj in gre stran.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mlajsi brat mi je zacel jamrati, da njegov Audi obcasno noce vzgati zaradi problema s kodiranjem kljuca.
Gre se za Audi A4 letnik 1995 (1.8 bencin masina). Je pa tako da ko das kljuc v kljucavnico in kontakt se prizge rdeca lucka za branje kodiranega kljuca. In ta lucka obcasno (recmo 40%) ne ugasne in posledicno avto ne vzge. Potem ponovic nekajkrat in enkrat ti uspe.
Do sedaj je dobil razlago, da je tezava v bralniku kode.
Do sedaj je prasal 2 lokalna majstra pa sta rekla, da tega ne popravlata. Pozna kdo koga, ki bi znal to uredit?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani