Skoči na vsebino
Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Ampak tako ne veš, kdaj se boš vedel v avto in pristal s sedežem na tleh skozi luknjo v podu. 🤪

 

 

Eeee, napaka!

 

BTjka ima šasijo in na njej kabino. Če že padem skozi, pristanem na traverzi šasije, nikakor ne na tleh...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtokozmetika, pranje avtomobila,…
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

... ... ... ... ...

Avto je za vožnjo od točke A do točke B in, da ga enkrat na leto opereš. To bi bilo po njihovo vse. 😊

 

 

Enkrat na leto! Daj, ne pretiravaj! Ni čudno, da vam na obali zmankuje vode, ko ste tako potratni...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

 

Eni na dizla priklapljajo ne vem kakšne senzorje in nadzor, drugi pa na dizle priklapljamo prikolice. Eni imajo kup težav z avtom, drugi pa se vozimo naokoli. Očitno je na dizla boljše pripeti prikolico kot senzorje in nadzor...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 7 minutami je FuManchu napisal:

Ga še najdeš kje. Pri nas ga ima en možakar. Kadar se za njim vozim lačen ratam, ker diši po krompirčku zadaj .

 

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Tunizijska princesa. Ne verjameš? Nič hudega, tudi jaz tebi ne...

 

Za njim se čisto nič ne voha ne po krompirčku ne po ribah ne po pohančkih ne po nobeni hrani. Vem iz prve roke. No, iz prvega nosu...

 

Ampak to je čisto druga tema...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 16 urami je Janez007 napisal:

Pri Mercedesih dizel baje crkujejo senzorji okrog AdBlue zadev ...

 

Tisti tapravi, vredni Mercedesi nimajo AdBlue zadev... In delajo skoraj na vse: nafto, jedilno olje, kurilno olje, staro olje iz frotez,... Eee, to so bili avti, kot zdaj jih več ni...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 31. 8. 2022 ob 10:55 je Janez007 napisal:

... ... ... Govorimo o avtu, ki nov stane 35.000 €, mnogo težav (s posledicami nekaj 1.000 €) pa povzročajo štiri podložke v vrednosti cca 10 evrov. ... ... ... ...

 

To je velikokrat tako. En tak primer: imaš hišo, pa se ti ne da zamenjat tesnila na jeklenki v kuhinji (ki jo dobiš zraven na tistem zelenem čepu z zunanje strani) in plin začne uhajat, zagori in gre cela hiša v vrednosti 200.000€ zaradi tesnila, ki sicer stane 0,10€...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski in ploščice
Napisano

Takole bom napisal:

 

Ko sem delal vozniški izpit in je bilo govora o pritrjevanju tovora, je inštruktor razložil: "Koliko boste pritisnili na plin, se boste sami odločali. Koliko boste pritisnili zavoro, bodo odločali drugi."

 

Iz tega sledi, da bodo o trajanju tvojih zavornih ploščic delno odločali drugi udeleženci v prometu - predvsem pešci in kolesarji, pa tudi mopedisti in motoristi... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Pojavilo se je eno vprašanje, ampak ki čem, sm kmet an s hribu doma, pej nimam pojma o tem. Kej bi lohko kdo šu do majstra anu malčk povprašu, ki je s to rečjo. Al pa če kdo drug ve...

 

Torej, najprej razložim nekaj o kotlih za centralno ogrevanje. Ve se, da kotli ne smejo biti predimenzionirani, ker potem ne delajo s polnim izkoristkom pa se v njih samo saje nabirajo. Skoraj je boljše, če je kotel za centralno ogrevanje malo poddimenzioniran, ker mu manj škodi neprekinjeno delo na polno moč kot pa dolgotrajno delo s polovično močjo...

 

Na tem forumu se je precej govorilo o težavah dizelašev, zamašenih filtrih trdih delcev, saj v kolektorjih in podobno.

 

Vse skupaj mi je zanimivo, ker jaz z dizelaši nimam nobenih težav in tečejo kot švicarska ura.

 

Opazil pa sem še eno reč: jaz imam 105 kW dizelaše, večina tu pa omenja 137, še raje 143 kW motorje. Ko jaz za moje Mazge pripnem prikolico in poženem domov v hribe, se ti motorji prepihajo in prezračijo. In še nisem opazil nekega hidega pomanjkanja moči. Zato si ne predstavljam, kaj bi moral početi, da bi polno izkoristil 143 kW.

 

Če se torej tako močan motor vozi s 50% močjo, a se v njem ravno tako nabirajo saje kot v predimenzioniranem kotlu za centralno ogrevanje?

Bi bilo težav manj, če bi imelo enako vozilo v enakih razmerah polovico šibkejši motor?

Bi se filter trdih delcev bolj mašil, ker se saje ne bi nabirale v kolektorju ampak bi jih porinilo naprej?

Če bi bil motor šibkejši, bi moral delati pod večjimi obrati, kar pomeni večjo hitrost izpušnih plinov in vsega, kar nosijo s seboj...

 

In zdaj vprašanje: a je pri avtu ravno tako pomembna ustrezna izbira moči (da ni predimenzioniran, mogoče raje malo poddimenzioniran) kot pri kotlih za centralno ogrevanje ali to vse skupaj nima bistvenega vpliva?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 16 minutami je scania napisal:

... ... ... ... ... ...er, nadaljni servisi bodo na 7500km.

 

Sicer me že malo spomin muči, a se mi zdi, da smo tak interval imeli, ko smo v Zastavo 750 nalivali vrhunsko olje INA Delta 5. Vem, da se boste nekateri norcali iz mene, ampak, ja, sm kmet an s hribu doma, pa se ne spoznam prou preuč na te stvari. Ki je zdej tole na stvari: a so pri razvoju nekje nekaj zasrali ali nekateri mislijo, da bodo z avtom prevozili 2.000.000 km? Ker jaz imam interval nekje med 19.750 in 20.250 km, noter Jure nalije, kar mu ukaže Majes in avto ima preko 330.000 km - brez generalke, brez čiščenja sit in cedil in brez težav. Vsaj zaenkrat...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano
pred 6 urami je dvorjan napisal:

@Slivka:

Že od prvega prispevka v tej temi je jasno, da pogovor teče o Mazda Skyactiv D motorjih.

Ti pa še kar tastare DITD tlačiš v vsako dizel debato. Saj tudi Golfi dvojke 1.6D klepajo še danes, tudi kakšen DCI in CDI imata preko milijon prevoženih kilometrov. Kaj takega SkyActiv-D mašine brez resnih posegov ne bodo videle ...

 

Mnja, no, torej, mislim, da bomo pri nas ostali na starih dizlih in ne bomo kupovali nove Mazde. Pri vsej reklami, ki jo delate za te varčne in sodobne mašine...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rumena lučka za motor
Napisano

Ko tole berem imam občutek, da so Mazdini dizli slabši od Yugotovih dizlov... Glede na to, da imam doma dva Mazdina dizelaša in oba brez večjih težav (in še kar jih je bilo, niso bile povezane s samim motorjem), pa sta oba skupaj naredila že 500.000 km, grem kar včeraj vplačat Loto...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6, 2014 - močno tresenje in bel dim...
Napisano (urejeno)

Bel dim? Ko se iz Vatikana pokadi bel dim to pomeni, da je svet dobil novega papeža. Pri Mazdi pa bel dim običajno ne pomeni nič dobrega...

 

Naredi en poskus. Odpri čep ekspanzijske posode. Nato vžgi motor in ga segrej na delovno temperaturo. Zraven pa spremljaj gladino hladilne tekočine. Če bodo začeli ven brbotati mehurčki, imaš dve možnosti: slabo in slabšo, se pravi prebito tesnilo na glavi motorja ali pa počena glava motorja...

 

Toliko za začetek, potem bomo pa naprej...

Popravljeno od Slivka
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zginja antifriz
Napisano
pred 38 minutami je Scr3am napisal:

5€ za dva litra

IMG_20220710_182946.jpg

 

Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabujš ekonomijo an matematiko. Kej lohko enumalčk bujš razložiš? Na računu piše enota kos in količina 0,2. Mi, tukaj, v hribih, tekočino merimo na litre, ne na kose. Ampak, da bi za 0,2 litra oz. 2 deci plačal 5 evrov je pa le malo huda...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zadnji amortizer
Napisano

Jaz sem na Mazdi 5 dal obnovit, tega že kar dosti časa in skoraj 200.000 km. Tudi prejšnji avto je bil tam na obnovi in nobenih težav  Zelo zadovoljen in tudi za naprej jih bom vozil tja obnavljat. Cena pa niti polovico novega, pa ga oni snamejo in nazaj montirajo - če kupiš novega, moraš potem še sam poskrbeti za menjavo in če nimaš svoje delavnice, je to še dodaten strošek.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ELEKTRONSKA ROČNA ZAVORA
Napisano

Še za marsikje drugje ne ve... 

 

Tudi, kaj se dogaja z Mazdino asistenco. Gledajo razdalje po Google zemljevidih in potem pošiljajo avtovleko po nemogočih smereh. Tako sem za edinkrat, ko sem potreboval Mazdino asistenco, moral doplačat, da so BTjko peljali na najbližji servis, ker po njihovem je bil en drug bližji. Tisti, ki ste bili na 1. MPL: avtovleka naj bi BTjko peljala po tisti makadamski cesti skozi tisti kamniti predor. Se spomnite strmin, ovinkov in kako je bila ozka tista cesta?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

ELEKTRONSKA ROČNA ZAVORA
Napisano

A na AvtoPlusu ne najdejo napake? Ne se sekirat, oni še lastnega dreka ne najdejo, če glih v njega ne stopijo... Je bil en avto tri dni pri njih in niso našli napake, potem sem pa naredil uslugo in šel z BTjko pa prikolico ponj in ga odvlekel v Ljubljano - takrat je Majes delal še v BTCju. In sta se ga Majes in Jure lotila in po treh urah je bil avto pripravljen za pot...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.