Skoči na vsebino
mazda cx5 te?ave
Napisano

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To bo pa najbolj sigurno  :bravo:

 

Sicer pa pri slu?benem Berlingotu mi je alternator zagorel pri cca. 180000 km. 

To se je zgodilo med vo?njo in sem se prav malo usral. Dim vse do kabine.... Sem ?e mislil, da bo vse zagorelo. Nasre?o je samo navitje skurlo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda cx5 te?ave
Napisano

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda cx5 te?ave
Napisano

Vse je mo?no, da crkne. Sem si v Forscanu nastavil, da mi prikazuje napetost in tok na alternatorju. Sicer ne vem, ?e je merodajno oz. realno ma zanimivo, kako visoke tokove prikazuje...  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nekaj drugega mora bit pri tebi narobe. Mogo?e ti ne dela prav regeneracija?!

 

Sicer jaz ob?asno spremljam na telefonu regeneracije z aplikacijo FORScan Lite preko vmesnika OBD.

Prikazuje mi ?tevilo regeneracij, km od zadnje regeneracije in ko se izvaja je REG_REQ_A: ON

 

Sem pa opazil to, da kadar se izvaja regeneracija in ko pri?gan avto miruje (semafor, kri?i??a, parkir,...), je REG_REQ_A: OFF.

 

Kaj to pomeni, da kadar avto stoji reg. ne dela? Mogo?e zaradi hlajenja?

 

lp

post-5804-0-44682000-1517898183_thumb.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jutranje matranje - oz. avto te?ko kresne
Napisano

No, da se ?e jaz oglasim. Imam Mazdo CX - 5, Revolution Top, avtomatik, diesel. letnik 2015 ( oktober), garancijo imam do 2020 Tudi jaz imam ob?utek, da se boga revica mantra, ko mora zjutraj kresnit. Res da kresne, ampak ni tiste lahkote kot bi jo pri?akoval. ?e bi ?e moral enkrat pri?gat, mislim, da nebi bilo ni? od veselja, da je Mazda kresnila :(  Ne vem sicer kako deluje, ker imam v?ig na gumb, tako, da mi ?e ni jasno kako izgleda, ?e v prvem ne kresne :) :)

 

 

Kaj mi svetujete, da po?akam ?e malo, da se temperature dvignejo in potem vpra?am na servis ali bi ?e malo poklical mojster na servis? :) :)

 

Hvala za odgovore in vsem skupaj sre?no, veselo in ogromno kilometrov z avtomobili v letih, ki so pred nami   :) :)

Tudi moja zunaj kar rabi 1x ve? ?asa da v?ge. V gara?i pa ni problema.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5
Napisano

Zadnji diski zamenjani (potrjena reklamacija) 😕

Zgleda pa res problem pri cx-5, da se diski nenormalno zdrsajo ?e pod 50.000km. To opazil še pri dveh drugih cx5...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5
Napisano
dne 31. 5. 2016 ob 12:43 je Boss napisal:

Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.

 

Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.

 

Niso še zamenjani. Čakam še na odločitev mazde... So pa totalno zdrsani, predvsem levi zadnji. Verjetno že med brenzanjem meče iskre na okrog 😮

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5
Napisano

Da ne odpiram nove teme.

Pri koliko km naj bi šle zadnje ploščice in diski?

A je normalno, da pri 48kkm pri normalno/povprečni vožnji?

 

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5
Napisano

Ponavadi skoraj vedno obrate nabije na 1900 kakih 30-40 s, razen v ve?jem mrazu.

 

Danes je cx-5 splezala na vrh Slatna (Vrem??ica). Po terenu gre fenomenalno in brez problema deluje 4x4 (zimske gume).

 

 

 

post-5804-0-19230100-1451392724_thumb.jpg

post-5804-0-43603100-1451393092_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5
Napisano

Izven makadama pa seveda v mejah normale. Za offroad pa uporabljam Suzuki jimniya :hudicek: Gu?ti so gu?ti...

No, so tudi kake kritike. Se mi zdi, da je cx5 podedval bolezen od cx7 glede tresenja volana pri zaviranju pri vi?jih hitrostih. Tako, da je potrebno malo z pametjo zavirat, da ne se pregrejejo diski. Pa ?um vetra v kabini pri vi?jih hitrostih. Ne vem pa, ali je pri novi to odpravljeno.

lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.