Meni je pri 2013 letniku pokalo do nekje 25.000, potem se je nekako samo od sebe uredilo.
Izgleda res tako, torej za?tekana vodila. Razstaviti, o?istiti in dobro namazati. Verjetno ni povsem za?tekano, tko da se bo dalo re?iti. Pozimi (sol in ostala nesnaga na cesti) ne ?kodi na 14 dni z visokotla?nim ?istilcem oz. v samopostre?ni avtopralnici s pi?tolo temeljito obdelat predvsem zadnje ?eljusti in ne zategovat ro?ne pozimi. Works for me, do sedaj ?e z nobenim avtom nisem imel te?av z zavorami.
Novi diski in plo??ice naj bodo ATE ali textar, nikakor ne ve? original mazdina prvovgradnja ali podobno slab ekvivalent. Diski bodo bistveno lep?i in ne povsem zarjaveli po 3 zimah, ?e vedno pa to seveda ne re?i te?ave z vodili.
(Twin)zurbo je enak, sw je drug in menjalnik (kon?no razmerje). Obe se ?ipa na 210.
1.6 EB z jermenom v olju?
OK, torej vse po starem kar se ti?e uvoznika (zatiskanje o?i).
Upam, da ti Hrvati dobro zrihtajo.
Na yt videu nekdo pi?e o 2015 iz prve roke, ista napaka.
300
Dr?i. Ne mojem linku iz te teme so nemcu na mazdi povrnili 50 %, a je bilo govora o 1.900 soudele?be, saj tam motor o?itno ni zaribal.
Od 3:18 dalje...
Ja, ?e ima? prostor, ?as, znanje sam razdirat in ?ivce se ukvarjat s kupci...
Gol motor, periferija gre od starega (turbo, IC, injektorji etc)...
Jih pa vsaj na ebayu ni veliko.
Na hitro sem na?el ?e en tak, primer, sicer mazda3, a enak 2.2 skyactiv dizel. Malo po izteku garancije, tudi ta je dobil opozorilo prenizek tlak olja:
https://www.mazda-forum.info/threads/mazda-2-2l-diesel-oelpumpenkette-gerissen.76851/
Tu je pri?lo bistveno ceneje, kot pa ocenjuje Pelko, okrog 1400 EUR, res pa je da mi je delal kolega (a ?e vseeno 300 EUR za delo).
Edit: pod Youtube videom je nekdo pisal "This happened to my 2015 Mazda 6 too .At around 55k miles it started making constant rattling noise and when I send it to the dealer I was told it the oil pump stoped working and caused a mess therefore a new engine is needed .I was lucky it was still under warranty otherwise I would have been left with thousands of dollars to pay for repair .I did change the oil regularly and did all the service as the manual suggests .I suspect is a bigger problem then the Mazda dealer would like you to believe ."
O?itno se ta napaka kar dogaja, 2015 pa je prelomno leto, zato je lahko pisal o FL verziji M6 ali pa tudi ne.
Je pri letniku 2017 16 col sploh ?e vpisano v homologaciji? Na svoji 2013 sem imel tudi to dimenzijo, na 2016 pa samo ?e 17 in 19. Avto se sicer s 16 col pelje kot na lete?i preprogi, edino po ovinkih malce tipa? z volanom kje je cesta in kje je bankina, ker ni ravno feedbacka s ceste zaradi ekstrmnega balona. To je skoraj tako kot pri Golfu 4 175/80 R14.
Da je olje v IC, se tudi meni zdi zelo verjetno. Ali so bili intervali menjave olja na 20.000 kilometrov?
Pri mazdi 6 2016 sem imel enako, nekje v predelu infotainmenta (zaslona). Mene ni pretirano motilo, da bi zato avto peljal na servis, ?eprav je ?e imel garancijo.
Nikakor k&n (naoljen je), z Mahle ne more? zgre?iti.
Napisano
To je menda varianta z verigo? Se je zgodilo med vo?njo ali zlepa ne v?ge ve??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani