Vam moram sporo?it da "vsi" ukrepi niso dali bolj?ih rezultatov. ?i??enje ?ipe , vklaplanje ko je hitrost ve? kot 4km/h, obra?anje obro?ka za intenzivnost v vse smeri.
Senzor o?itno ni dobro nastavljen saj je ?e vedno prepozno vklaplja brisalce, saj je vidljivost takrat ?e zelo slaba.
Zelo je pomembno kako je bil avto vzdr?evan- kdo ga je vozil in kako je ohranjen. Poznam nekej pedantnih mo?akov k skoraj bol? skrbijo za avto k za ?eno.
Spet drugim je pa avto zadnja skrb na svetu in tak avto postane potujo?a delavnica, vsak stro?ek je odve?, ?e olja ne zamenjajo noter pa svinjak.
To se pravi izbrat mora? dobro ohranjen in vzdr?evan avto pa je velika verjetnost da z njim ne bo te?av, pa katerakoli znamka ?e.
Sem tud jest opazu da ?e je mrzu pa ga hiro ugasne? nekaj bren?i sam ne uuuuuuu ampak zelo potihem bl zzzzzzzzz ene pol minute k ga ugasnem pol pa neha. Mogo?e pa ima to ?eprav je ?e 2. generacija letnik 2008.
Avto sem kupil v za?etku junija in je bil ful spoliran in namazan s vsemi "?aubami" pa mo?no, da je bla tudi ?ipa s ?im premazana. Samo mislim da bi se v petih mescih to tudi moglo ?e zdrgniti. Pa bom vseeno p?istil tisti del ?ipe k je senzor.
A uporabim alkohol-?pirit al bencin ali mogo?e kaj drugega??
Pa ?e to me zamima Boss a pri tvoji mazdi tisti potenciometer za odzivnost senzorja deluje? ?e je razlika o?itna ali ga zasuka? v eno ali drugo stran in katera pove?a intenzivnost tista z kraj?o al tista z dal?o ?rtico??
Zanima me ?e ima tudi kdo od vas s senzorjem za de? enake izku?nje na MAZDI 6 let. 2008
Moti me ker senzor slabo zaznava de? in vklopi brisalce ?ele ko je vidljivost skozi vetrobransko steklo zelo sllaba. ?e intenzivnost na ro?ici spreminjam ni nobene spremembe tako da sploh ne vem ali je bolje na tistem mestu kjer je ozka ?rtica ali tam kjer je ?ir?a. Me zanima ali pri va?ih vozilih to deluje bolje.
Sem enkrat vozil ford mondeo je to delovalo fenomenalno, ko sem na avtocesti prehiteval so brisalci delovali zelo hitro potem pa so se vrnili na po?asi potem izmeni?no in na koncu stop.
Pri mazdi pa imam ob?utek da bi bilo potrebno senzorju pove?at ob?utljivost saj vse deluje le de?ja je na vetrobranskem steklu je skoz preve?.
Sem v?eraj ugotovil, da na novo mazdo 6 ne gredo stre?ni nosilci od stare mazde, ker je razdalja med pritrditvenimi vijaki na avtu za cca 3 cm ve?ja (na obeh palicah) kot pri prej?nji mazdi 6. Pritrditvena noga (sistem pritrjevanja in gume ki nalegajo na streho) pa je enak in ustreza.
Hvala za pomo? Jures. Sem na Thule strani ugotovil, da ustreza tudi od starej?ega modela Mazde 6. ?e ima mogo?e kdo doma te nosilce in jih ne potrebuje, sem interesent za nakup.
Me zanima ?e ustrezajo stre?ni nosilci za novo mazdo 6 sport (od 2008) od prej?njega modela mazda6 ? Ali pa celo od katerega drugega modela ali znamke?
Ja res je smrdelo samo enkrat. pa se tudi sam tola?im ,da je bil kateri izmed vozil pred mano.
Smrad je definitivno pri?el po ventilaciji, je blo de?evno vreme, kolona iz Dragonje proti Kopru. Motor nikjer ne pu??a (ker je pod avtom popolnoma suho) mo?nost samo od izpuha.
Pa vas vseeno spra?ujem ?e se je to ?e komu zgodilo.
Sem pred skoraj dvema mesecema kupil Mazdo 6 CD140 Sport TE letnik 2008 40000 Km. V nedeljo pa sem med ?akanjem v koloni zaznal mo?an smrad v avtu po nafti - kot bi se razlila ali pu??ala. Po prihodu na avtocesto (ko smo ?li hitreje) pa je ta smrad popolnoma izginil in se ni ve? pojavljal. Ali ima kdo podobno izku?njo ali razlago kaj je vzrok. A je mogo?e ta DPF?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jures a si ti ?e sprobou po tem navodilu?
Pozdrav
Povezava za deljenje
Deli na druge strani