grem popoldne na posvet z enim pravnikom...pa da vidimo kak je kaj s tem,
druga?e pa ga moram obvestit v 8 dneh o napaki, imam pa 6 MESECEV od nakupa, ?e je karkoli oz. ?e se ugotovi stvarna napaka , ki je bila prikrita oz. je bil prodajalec o njej obve??en oz. je vedel za njo...
no, v?eraj zve?er je mehanik dobil dol turbino in kaj ugotovi...da me je tip po?teno nategnil, je rekel, da ?e vsi vijaki niso bili pritrjeni na turbini, vse zlepljeno (tudi izolirpant), pa? narejeno skup->samo da gre...
kolega mi je rekel, da naj premislim, ?e ga bom to?il??? a kdo ve kaj o tem?
jezen pa sem jezen...kupljen pri zasebniku->po 2 mesecih in pol in 2500 kilometrih izdahnil
Ne vem no,samo mislim,da je vzrok za zaribanje turbine -pomanjkanje olja-ne mazanje turbine, oz,?rtje le tega.
In to vse zaradi podlo?k,ki so 15 ?.
To ni prvi ne verjetno zadnji primer.Ne vem,zakaj ne greste takoj,ko vam ?ere nenormalno olja zamenjate te
famozne podlo?ke??
vzrok pri meni ni bilo to, saj sem olje redno spremljal, da ga slu?ajno ne bi zmanjkalo, saj se v tem primeru lahko zgodi ?e kaj veliko huj?ega.....
zelo pogost(najpogostej?i) vzrok je, da npr. goni? avto polne ture, nato pa na hitro obstoji? in takoj ugasne? avto->turbina se zelo segreje, ko ugasne? avto je pa ni? ve? ne hladi...
to naredi? parkrat (10x) in turbina je fu?!!! tako je bilo meni povedano...to se je verjetno zgodilo tudi v mojem primeru, samo tega ne morem vedeti, ker imam avto komaj par mesecev...jaz pa tega nisem delal.
?e pa se brez olja vozi? pa mislim, da bi prej kaj drugega zaribalo kot pa turbina...
?e pa ima? prav, pa bo pa moj avto ?e vedno pil olje...meni je pa ta tip rekel, ki sem ?el k njemu glede turbine, da te podlo?ke ne morejo vplivat na to...tak da jaz jih ne bom menjal
Ja, takrat je bilo re?eno, da se to obnavljati (turibno za mazdo) ne da. Tko da..No pol je tako ali tako naneslo, da sem dobil novo. S cevjo, delom vred mal?ek ?ez jur?ka
si jo naro?il v tujini, ali si jo dobil pri nas? to je pa eden najve?jih stro?kov, ki te lahko doleti...imam pa res sre?o...
no, pa smo le pri?li stvari do konca turbina je fu?
sem obstal danes na cesti, ravno ko sem peljal avto na pregled, zgodil se je bum, avto nikamor ve?...nato pa BEEEEEL dim za mano iz izpuha....
zdaj me pa zanima kaj menite...nova? rabljena? obnovit(?e se sploh da)? a mogo?e ve kdo a pa?e od kakega drugega avtona gor? mogo?e samo novo jedro???? :ne vem: :ne vem: :ne vem:
No ja, ?e dela ok, razen tega, se mi zdi da tok slab avto pa spet ne more bit.
saj pravim, bomo vidli, mo?no upam da ni cel avto u pizdi
ker potem bom itak ?ivce zgubo najve?ji problem je seveda denar, ker avto je vreden cca. 5000, ?e pa moram v njega vlo?it 2000 je pa kar velik a ne, v tem primeru je mogo?e bolj smiselno za?et razmi?ljat o prodaji in o nakupu drugega.... pa tudi mi nobeden ne more garantirat, da po vlo?enih 2000 bo vse tako kot je treba..... pa ?e tistih 2000 ne vem od kod bom potegno
no, moram po?akat na vikend, nato bom pa vedel kje sem... u pizdi al u riti
Kako deluje motor pri ni?jih obratih? Je mogo?e nemiren in nekoliko bolj trese?
ne, ni kaj za opaziti, kot pravim... problemi so: dim+pije olje+prevelika poraba(za moje pojme), meni se zdi da pa gre ?ist normalno...avto gre ?ist ok, tut potegne, samo pri vi?jih obratih preve? kadi...
saj pravim, ?ez vikend grem k enemu ki obvlada zadevo, pa bo on povedo, ker bi jaz rad dobil tudi ob?utek v kak?nem stanju je avto, ker o?itno sem se nategnil z nakupom ...pol pa bom videl kako in kaj...ali se spla?a sploh popravljat ali je bolje da prodam zadevo naprej ...kaj pa naj? drugega mi ne preostane...
upam pa, da je avto druga?e OK in torej porihtam samo kar je fu? in se vozim naprej, v nasprotnem primeru pa...... :ne vem: :ne vem:
samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.
res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...
No daj povej ?e kako ima? porabo? Ob kak?ni vo?nji seveda
porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...
saj ravno zato spra?ujem tu na forumu, da se najde kak?en tak kot si ti, da ne ustreli vsak iz prve in da pomisli ?e tudi na kaj drugega...to spo?tujem!
mislim pa da podlo?k tako ali tako ni neumno zamenjati, tak da to bom menjal, sem se ?e odlo?il...samo upam, da jih najdem kje...tako bom tudi ugotovil kako je s tem...
druga?e pa ravno zaradi tega ?akam do vikenda, ker takrat ima ?as en tip, ki veliiiiko ve in vem, da mu lahko popolnoma zaupam, ker z raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...
Glede teh podlo?k mora biti neka misterija, da zaradi njih motor rabi olje. Podlo?ka je na ?obi in zagotavlja tesnjenjemed notranjostjo cilindra in zunanjim "svetom". Nekako tako kot deluje podlo?ka na v?igalni sve?ki.
Zaradi slabega tesnjenja te podlo?ke bo prej pri?lo do pove?ane porabe goriva in motenj pri izgorevanju zaradi padca kompresije. Tudbina bi lahko bila vzrok, vendar po logiki stari bi olje prej rinilo olje ven v okolico turbine, kot pa v izpu?ni sistem. Turbina ustvarja pritisk ?istega zraka, na eni strani, na drugi, pogonski pa se tudi ustvarja pritisk izpu?nih plinov, ki se na lopaticah pretvarja v kineti?no energijp potrebno za pogon. Torej tudi v tem delu deluje pritisk na v zven. Glede simptomov okvare turbine, jih je zaznati v anemiji motorja na obratih iznad 1500o/min. Krivda je lahko o obrabljenih le?ajih, kar se sli?i kot ro?ljanje, ali v pogonu spremembe kota lopatic (ni odziva motorja - velja za variabilna turbine).
V slu?aju, ki je opisan zgoraj je iskati vzroke v tesnilu glave, teflonskih tesnilih ventilov, ali batnih obro?kih (mogo?e so zape?eni). V najslab?em slu?aju gre za veliko obrabo bata in pove?ano zra?nost.
Zdi se mi da je navedeno malo ?tevilo km. Torej mo?nost zape?enih obro?kov je. Ima? mo?nost uporabe aditiva iz Metabondovega programa in se odlo?i? za postopno iskanje vzroka, ali pa razstavi? motor in pregleda? mesta mo?nih vzrokov.
Ni? ni navedeno o porabi goriva. ?rn dim ka?e na slabo izgorevanje. Torej bi lahko bile podlo?ke in nekoliko slab?e delovanje ?ob.
Svetujem ti zamenjavo podlo?k (ki so ?e itak hiba teh motorjev) in uporabo aditiva za olje in za gorivo.
To ti je najcenej?a varianta. ?e to ne bo pomagalo pa bo potrebno poiskati vzroke drugje, kar pomeni tudi dolo?en stro?ek. Po prvi varianti je stro?ek podlo?ke+menjava in cca. 59? za aditive.
sirius, ?e prav razumem bi morala v primeru, da povzro?ajo problem podlo?ke pove?ati se tudi poraba goriva? ker men se zdi, da je tudi malo previsoka...
jutri grem v MB, bom se oglasil na mazda servisu, da vidim, ?e imajo podlo?ke na zalogi... po mojem najbolj pametno to zamenjati, nato pa ugotavljati naprej, ?e ne bo kaj bolje...
ali se pa da videti oz. ugotoviti, kako dale? je turbina, torej ali je ?e v za?etni fazi ali je bolj na koncu?
pa koliko je v tem razlike v km? ker ?e je to ogromno se bom kar vozil, in bom jo menjal ko bo nehala delovati? ali lahko posledi?no ?e kaj drugega uni?i???
najbolj me je strah tega, da bom npr. zamenjal podlo?ke, na koncu pa ugotovil, da sploh ni bilo to to....
kaj ra?unalnik tudi ne poka?e napake na turbini???
ali pa ti kadi zato, ker je ta dizel 8 let nekje stal ker 16000km se mi pa zdi zelo malo za tak avto edin ?e si eno nulo pozabil napisat, sam bolj verjamem, pa da so ti eno nulo zbrisal preden si kupil avto:)
?ist mo?no, da so km zbiti, tega ne izklju?ujem...sem pa prepri?an, da je prvi lastnik imel sredi leta 2007 komaj 100000 km, jaz imam avto 4 mesece, in sem ga dobil s 154000km...tk da dvomim, da so zbiti, seveda pa ni bil ve? na poobla??enem servisu, ko je mazda rabla velik servis...prvega lastnika(tel.) sem na?el v servisni knjigi in sem ga poklical in izpra?al
nulo sem pozabil pripisat
druga?e pa alex res ?koda, da nisem bli?je kopru ja, saj men se zdi najbolj ?udno to, da avto deluje normalno, ker po moji logiki ne bi potegnil normalno, ?e bi bilo s turbino karkol narobe? ali pa tudi?
vem, da dizelni pokadijo ?rno, a moj ne pokadi ampak konkretno kadi...
alex, ?e se prav spomnim si podlo?ke dobil v trstu....a ve? mogo?e kje se dajo dobit v SLO oz. kje bi jih lahk naro?u (mogo? prek neta)?
?e nekaj mi povej prosim: kdo te je prepri?al v zamenjavo oz. kje si imel dokaz da je problem v podlo?kah??? kolk je pa tebi avto kadil in kolk olja je pil???
seveda bi jaz tudi najraje verjel, da je problem v podlo?kah, sam da v turbini ni
teko?ine ne pije...sam olje in zato avto kar po?teno kadi, tako kot vsak dizel, sam da pa? ta krepko bolj...
pred mesecem je gledal mehankar, pa je rekel da ne kadi prehudo->ampak takrat ?e nisem vedel da olje pije.
pać malo bolj, pa ni neke grozne panike je rekel
kadit za?ne tam nekje od kakih 2200 obratov pa bolj kot stisnem bolj kadi druga?e avto gre ?e vedno normalno...ko stisnem do konca pa za mano ostane ?rn oblak
a ra?unalnik bi pokazal, ?e je treba podlo?ke menjat?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jaz ga imam za predalniku na desni strani, torej nasproti sovoznika...predal vzame? ven, in ga bo? videl...
enostavno ko putr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani