Skoči na vsebino
pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

grem popoldne na posvet z enim pravnikom...pa da vidimo kak je kaj s tem,

 

druga?e pa ga moram obvestit v 8 dneh o napaki, imam pa 6 MESECEV od nakupa, ?e je karkoli oz. ?e se ugotovi stvarna napaka , ki je bila prikrita oz. je bil prodajalec o njej obve??en oz. je vedel za njo...

 

tak da mislim da bom stopil v akcijo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

no, v?eraj zve?er je mehanik dobil dol turbino in kaj ugotovi...da me je tip po?teno nategnil, je rekel, da ?e vsi vijaki niso bili pritrjeni na turbini, vse zlepljeno (tudi izolirpant), pa? narejeno skup->samo da gre...

 

kolega mi je rekel, da naj premislim, ?e ga bom to?il??? a kdo ve kaj o tem?

jezen pa sem jezen...kupljen pri zasebniku->po 2 mesecih in pol in 2500 kilometrih izdahnil :angry2::angry2::angry2:

 

ima kdo izku?nje tudi o tem???

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

Ne vem no,samo mislim,da je vzrok za zaribanje turbine -pomanjkanje olja-ne mazanje turbine, oz,?rtje le tega.

In to vse zaradi podlo?k,ki so 15 ?.

 

To ni prvi ne verjetno zadnji primer.Ne vem,zakaj ne greste takoj,ko vam ?ere nenormalno olja zamenjate te

famozne podlo?ke?? :(

 

vzrok pri meni ni bilo to, saj sem olje redno spremljal, da ga slu?ajno ne bi zmanjkalo, saj se v tem primeru lahko zgodi ?e kaj veliko huj?ega..... :P

 

zelo pogost(najpogostej?i) vzrok je, da npr. goni? avto polne ture, nato pa na hitro obstoji? in takoj ugasne? avto->turbina se zelo segreje, ko ugasne? avto je pa ni? ve? ne hladi...

to naredi? parkrat (10x) in turbina je fu?!!! tako je bilo meni povedano...to se je verjetno zgodilo tudi v mojem primeru, samo tega ne morem vedeti, ker imam avto komaj par mesecev...jaz pa tega nisem delal.

 

?e pa se brez olja vozi? pa mislim, da bi prej kaj drugega zaribalo kot pa turbina...

 

?e pa ima? prav, pa bo pa moj avto ?e vedno pil olje...meni je pa ta tip rekel, ki sem ?el k njemu glede turbine, da te podlo?ke ne morejo vplivat na to...tak da jaz jih ne bom menjal :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

Ja, takrat je bilo re?eno, da se to obnavljati (turibno za mazdo) ne da. Tko da..No pol je tako ali tako naneslo, da sem dobil novo. :) S cevjo, delom vred mal?ek ?ez jur?ka :)

 

si jo naro?il v tujini, ali si jo dobil pri nas? to je pa eden najve?jih stro?kov, ki te lahko doleti...imam pa res sre?o...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

ja tisto za 100? ?e ne bom kupil :D

 

razmi?ljam pa o rabljeni iz tujine...sam ko nikoli ne ve? kaj dobi?, ?e naro?i? prek ebay-a.

 

a mogo?e kdo ve ?e je ta turbina ista kot pa na kakem drugem avtu??? torej, ?e pa?e ?e kak?na turbina od drugega avtona na mazdo???

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

Jaz sem potem nabavil novo original po zlo dobri ceni, cev takisto.

 

kje si pa nabavil??? a cena je skrivnost :P

 

mislim, da ?e se bo dalo, bom menjal samo jedro turbine...stane pa cca. 300, mislim pa, da bi to moralo iti :D

bomo zvedeli zve?er oz. jutri, da sli?imo kaj majstori pravijo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

 

Pa najbr? bo? mogu menjat ?e cev ki gre na turbino. Na servisi stane bogatih 300?.

So?alje :(

 

a samo cev stane 300 :huh::huh::huh: , hahaha ti so pa za hece...noro, a ti si dal gor novo, kolk je tebe pri?lo vse skup???

 

dvomim, da se da moja turbina obnovit, saj je zaru?ila, verjetno se je zlomila axa v turbini, bom vedel zve?er :bravo:

 

kolk pa je obnovitev, ve kdo mogo?e?

 

na ebay so cene zelo razli?ne...od 100 do 600??? :closedeyes: a pa je kdo ?e sploh preizkusil kitajsko robo kako se obnese?

 

kolega ima kitajski ponaredek ATV-ja pa je zelo zadovoljen in prede kot urica :D

 

PS: SpEkTr-hvala za so?alje...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

no, pa smo le pri?li stvari do konca :P turbina je fu? :angry:

 

sem obstal danes na cesti, ravno ko sem peljal avto na pregled, zgodil se je bum, avto nikamor ve?...nato pa BEEEEEL dim za mano iz izpuha....

 

zdaj me pa zanima kaj menite...nova? rabljena? obnovit(?e se sploh da)? a mogo?e ve kdo a pa?e od kakega drugega avtona gor? mogo?e samo novo jedro???? :ne vem: :ne vem: :ne vem:

 

kaj se vam zdi najbolj smiselno???

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

No ja, ?e dela ok, razen tega, se mi zdi da tok slab avto pa spet ne more bit.

 

saj pravim, bomo vidli, mo?no upam da ni cel avto u pizdi :angry:

 

ker potem bom itak ?ivce zgubo :P najve?ji problem je seveda denar, ker avto je vreden cca. 5000, ?e pa moram v njega vlo?it 2000 je pa kar velik a ne, v tem primeru je mogo?e bolj smiselno za?et razmi?ljat o prodaji in o nakupu drugega.... pa tudi mi nobeden ne more garantirat, da po vlo?enih 2000 bo vse tako kot je treba..... :huh: pa ?e tistih 2000 ne vem od kod bom potegno :angry2:

 

no, moram po?akat na vikend, nato bom pa vedel kje sem... u pizdi al u riti :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

?e eno vpra?anje.

Kako deluje motor pri ni?jih obratih? Je mogo?e nemiren in nekoliko bolj trese?

 

ne, ni kaj za opaziti, kot pravim... problemi so: dim+pije olje+prevelika poraba(za moje pojme), meni se zdi da pa gre ?ist normalno...avto gre ?ist ok, tut potegne, samo pri vi?jih obratih preve? kadi...

 

saj pravim, ?ez vikend grem k enemu ki obvlada zadevo, pa bo on povedo, ker bi jaz rad dobil tudi ob?utek v kak?nem stanju je avto, ker o?itno sem se nategnil z nakupom :angry: ...pol pa bom videl kako in kaj...ali se spla?a sploh popravljat ali je bolje da prodam zadevo naprej :hudicek: ...kaj pa naj? drugega mi ne preostane...

 

upam pa, da je avto druga?e OK in torej porihtam samo kar je fu? in se vozim naprej, v nasprotnem primeru pa...... :ne vem: :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

samo jaz mislim da men definitivno preve? pije, sem naredil dober poizkus...peljal sem se Dravograd-MB in nazaj, torej relacijsko, omejitev skoraj skoz 90, vozil povpre?no okoli 100km/h v peti prestavi, v takem primeru bi moral met porabo po mojem vsekakor pod 7...ne pa okoli 8.

 

res pa je da se poraba razlikuje tudi od voznika do voznika, npr. ?e grem jaz s fotrovem avtijo v MB in nazaj mam porabo pod 5, on jo pa ima okoli 6...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

No daj povej ?e kako ima? porabo? Ob kak?ni vo?nji seveda :)

 

porabo imam okoli 8, te?ko pridem pod 8...pa sem nato probal en tank zelo lepo vozit pa nikakor nisem pri?el pod 8, je blo kr 8,2, kar pa je po mojem preve? za lepo vo?njo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

saj ravno zato spra?ujem tu na forumu, da se najde kak?en tak kot si ti, da ne ustreli vsak iz prve in da pomisli ?e tudi na kaj drugega...to spo?tujem!

 

mislim pa da podlo?k tako ali tako ni neumno zamenjati, tak da to bom menjal, sem se ?e odlo?il...samo upam, da jih najdem kje...tako bom tudi ugotovil kako je s tem...

 

druga?e pa ravno zaradi tega ?akam do vikenda, ker takrat ima ?as en tip, ki veliiiiko ve in vem, da mu lahko popolnoma zaupam, ker z raznimi popoldanskimi mehankarji nimam ravno dobrih izku?enj...se mi zdi da bol posku?ajo kot ugotavljajo-to se mi pa ne dopade...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

Glede teh podlo?k mora biti neka misterija, da zaradi njih motor rabi olje. Podlo?ka je na ?obi in zagotavlja tesnjenjemed notranjostjo cilindra in zunanjim "svetom". Nekako tako kot deluje podlo?ka na v?igalni sve?ki.

Zaradi slabega tesnjenja te podlo?ke bo prej pri?lo do pove?ane porabe goriva in motenj pri izgorevanju zaradi padca kompresije. Tudbina bi lahko bila vzrok, vendar po logiki stari bi olje prej rinilo olje ven v okolico turbine, kot pa v izpu?ni sistem. Turbina ustvarja pritisk ?istega zraka, na eni strani, na drugi, pogonski pa se tudi ustvarja pritisk izpu?nih plinov, ki se na lopaticah pretvarja v kineti?no energijp potrebno za pogon. Torej tudi v tem delu deluje pritisk na v zven. Glede simptomov okvare turbine, jih je zaznati v anemiji motorja na obratih iznad 1500o/min. Krivda je lahko o obrabljenih le?ajih, kar se sli?i kot ro?ljanje, ali v pogonu spremembe kota lopatic (ni odziva motorja - velja za variabilna turbine).

V slu?aju, ki je opisan zgoraj je iskati vzroke v tesnilu glave, teflonskih tesnilih ventilov, ali batnih obro?kih (mogo?e so zape?eni). V najslab?em slu?aju gre za veliko obrabo bata in pove?ano zra?nost.

 

Zdi se mi da je navedeno malo ?tevilo km. Torej mo?nost zape?enih obro?kov je. Ima? mo?nost uporabe aditiva iz Metabondovega programa in se odlo?i? za postopno iskanje vzroka, ali pa razstavi? motor in pregleda? mesta mo?nih vzrokov.

 

Ni? ni navedeno o porabi goriva. ?rn dim ka?e na slabo izgorevanje. Torej bi lahko bile podlo?ke in nekoliko slab?e delovanje ?ob.

Svetujem ti zamenjavo podlo?k (ki so ?e itak hiba teh motorjev) in uporabo aditiva za olje in za gorivo.

To ti je najcenej?a varianta. ?e to ne bo pomagalo pa bo potrebno poiskati vzroke drugje, kar pomeni tudi dolo?en stro?ek. Po prvi varianti je stro?ek podlo?ke+menjava in cca. 59? za aditive.

 

sirius, ?e prav razumem bi morala v primeru, da povzro?ajo problem podlo?ke pove?ati se tudi poraba goriva? ker men se zdi, da je tudi malo previsoka...

 

jutri grem v MB, bom se oglasil na mazda servisu, da vidim, ?e imajo podlo?ke na zalogi... po mojem najbolj pametno to zamenjati, nato pa ugotavljati naprej, ?e ne bo kaj bolje...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

ali se pa da videti oz. ugotoviti, kako dale? je turbina, torej ali je ?e v za?etni fazi ali je bolj na koncu?

 

pa koliko je v tem razlike v km? ker ?e je to ogromno se bom kar vozil, in bom jo menjal ko bo nehala delovati? ali lahko posledi?no ?e kaj drugega uni?i???

 

najbolj me je strah tega, da bom npr. zamenjal podlo?ke, na koncu pa ugotovil, da sploh ni bilo to to....

 

kaj ra?unalnik tudi ne poka?e napake na turbini???

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

:huh: ali pa ti kadi zato, ker je ta dizel 8 let nekje stal ker 16000km se mi pa zdi zelo malo za tak avto ?zmeden? edin ?e si eno nulo pozabil napisat, sam bolj verjamem, pa da so ti eno nulo zbrisal preden si kupil avto:)

 

?ist mo?no, da so km zbiti, tega ne izklju?ujem...sem pa prepri?an, da je prvi lastnik imel sredi leta 2007 komaj 100000 km, jaz imam avto 4 mesece, in sem ga dobil s 154000km...tk da dvomim, da so zbiti, seveda pa ni bil ve? na poobla??enem servisu, ko je mazda rabla velik servis...prvega lastnika(tel.) sem na?el v servisni knjigi in sem ga poklical in izpra?al :D

 

nulo sem pozabil pripisat :D

 

druga?e pa alex res ?koda, da nisem bli?je kopru ja, saj men se zdi najbolj ?udno to, da avto deluje normalno, ker po moji logiki ne bi potegnil normalno, ?e bi bilo s turbino karkol narobe? ali pa tudi?

 

vem, da dizelni pokadijo ?rno, a moj ne pokadi ampak konkretno kadi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

alex, ?e se prav spomnim si podlo?ke dobil v trstu....a ve? mogo?e kje se dajo dobit v SLO oz. kje bi jih lahk naro?u (mogo? prek neta)?

 

?e nekaj mi povej prosim: kdo te je prepri?al v zamenjavo oz. kje si imel dokaz da je problem v podlo?kah??? kolk je pa tebi avto kadil in kolk olja je pil???

 

seveda bi jaz tudi najraje verjel, da je problem v podlo?kah, sam da v turbini ni :hudicek:

 

hvala!

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

sem sedaj preveril...teko?ine ne pije, pije pa olje+?rn oblak...

 

a je pa normalno, da bi turbina delovala normalno, ?eprav bi bila pokvarjena?->meni je to najbolj ?udno, kao turbina fu?, dela pa normalno :huh:

 

Kadit za?ne tam nekje od kakih 2200 obratov naprej. v leru sploh ne kadi...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pije olje in hladilno teko?ino
Napisano

teko?ine ne pije...sam olje in zato avto kar po?teno kadi, tako kot vsak dizel, sam da pa? ta krepko bolj...

 

pred mesecem je gledal mehankar, pa je rekel da ne kadi prehudo->ampak takrat ?e nisem vedel da olje pije.

pać malo bolj, pa ni neke grozne panike je rekel :D

 

kadit za?ne tam nekje od kakih 2200 obratov pa bolj kot stisnem bolj kadi :zvizga: druga?e avto gre ?e vedno normalno...ko stisnem do konca pa za mano ostane ?rn oblak :jupiii:

 

a ra?unalnik bi pokazal, ?e je treba podlo?ke menjat?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.