Sej ?e odvije? cev ki gre na injektorje vidi? ?e ustvarja pumpa pritisk...jaz sem imel enak problem kot ima? ti, avto ni hotel v?gat in mi ni delal ventilator od gretja, potem sem nekaj brskal po varovalkah pri motorju in okoli tiste mase ki sem ti prej omenil in je za?el ventilator spet delat in je avto v?gal, od takrat je minilo dve leti in se ni ve? ponovilo. Ampak ?e dandanes nevem v ?em je bil problem. Za vsak slu?aj preveri ?e ti dela ventilatorr v avtu.
Ne IMV ni kriv, avto bi moral vseeno v?gat...poglej skupno maso ki je pod filtron od zraka, tam je masa ki gre na injektorje. In varovalke ki so pri motorju.
Pred ene tremi leti sem bil od znanca vpra?an za nasvet pri nakupu rabljene ?estice. Rekel sem, da ?e kupi, da mora res obvezno menjat podlo?ke injektorjev in o?istit cedilo ?e tega prej?nji lastnik ni naredil. Te dni pa zvem, da tistega nasveta takrat ni upo?teval. In je ?e ena 6ka z ma?ino kaput.
To predstavlja res minimalen stro?ek, nevem zakaj je ljudem tako te?ko to re?it...
Na to temo je bilo ?e veliko govora, pa vas vseeno napro?am za va?e mnenje glede preventivne zamenjave podlo?k injektorjev in sicer imam mazdo 6 dizel 121 KS letnik 2004 prevo?enih 105000km, poraba olja na servisni interval 15000 km zna?a 1.5 l litra. Uporabljam olje Motul x-clean 5W-40. Drugih napak ni opaziti, tudi motor ne kadi. Hvala in lep pozdrav.
Imam enak letnik in motor kot je tvoj, samo da imam prevo?enih 205.000 km. In od servis so servisa mi ne spije niti 1dcl olja. Pred menjavo podlo?k pa je bilo stanje podobno kot pri tebi. Avto ti pa ne kadi, ker ti olje zgori. Jaz ti svetujem menjavo podlo?k in ?i??enje cedila pri naslednjem servisu, ker to ne predstavlja noben stro?ek. Najla?je pa testira? podlo?ke tako, da pri v?ganem motorju odvije? ?ep od olja in ?e ti piha ven so podlo?ke slabe.
o?itno je bila turbina avto me je zopet pustil na cedilu ko sem odhajal domov iz slu?be ?e ve?ja sere?a pa je da imam na rezervi ?e eno turbino tako da bodo tokrat stro?ki malo manj?i
?e ti je res ?la turbina poglej cedilo v karterju, ker turbina me gre kar tako. Verjetno je ostala brez mazanja!
Sem imel tudi sam probleme z ?obami, pa sem za?el dajati aditiv v nafto in od takrat imam mir, ?e dobrih 10.000 km. Za?ni s tem, ker je to najmanj?i stro?ek in pomaga kar se ti?e injektorjev!
Ja mog?e bmw in mercedes do letnika 2002, novej?i pa so obup, sem ?e videl mercedesa li ke imel pri 50.000 km po?eno usnje na voznikovem sede?u...problem je da se na novej?ih avtih vedno bolj ?para na materjalih na sploh...
Uffff...to je pa bolj zguljeno kot na moji ?estki, ki ima preko 200k km...pejdi vpra?at na servis, po moje bi morali sprejet reklamacijo...poleg vsega vozi? dolge relacije, tako da redko vstopa? in izstopa?..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogo?e ima webasto slabo dizo ali sve?ko pa pride do slabega izgorevanja in zato poka.
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani