sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.
A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?
hvala, svetita obe hkrati in obe tudi ugasneta, takoj k mu dodam malo plina.
Navodila sem dobil zraven pa ni? ne pi?e notri. Za ono lu? levo (ni enak, je pa podoben) pi?e kao nizek nivo teko?ine za pranje ?arometov, za aku pa tak vem, problem je k obe gorijo in obe ugasnejo.
imam en problem. Nevem kaj pomenijo kontrolne lu?ke v ?tevcu (katere so ozna?ene na sliki). Gorijo tudi ko avto v?gem in gorijo vse dokler mu ne dodam malo plina oz. se za?nem premikati.
Prosim za ?im hitrej?e odgovore, saj se punca vsak dan vozi po cca. 250km in nebi rad da kje ostane, kljub asistenci.
?e je vztrajnik hin, a nebi potem tudi treslo ko ima avto najve?jo mo?, se pravi pri 2000rpm (pospe?evanje) in ali nebi tudi treslo ko se speljuje vzvratno???? ker meni v obeh primerih ne trese.
trese samo ko se speljuje skoraj brez plina.... se pravi ko je motor obremenjen oz. zavira..... pedal za sklopko ne trese..... vztrajnik ne verjamem ker sem imel pri fiat stilotu zano? dual-mass vztrajnik in je avto treslo ko je imal avto najve?ji navor, se pravi pri pospe?evanju.....
jst ?e vedno sumim nosilec motorja ker poka tudi ko v prvi prestavi sunkovito spu??am sklopko....
nevem, ju3 se bo avto zapeljal do cosmosa in bojo povedal kaj in kako.....
hvala vsem, nadaljne info dobrodosle, ju3 pa sporo?im kaj so povedali na cosmosu.
Dvomim, da je to nosilec... po moje te sklopka zafrkava.
Upam da ne....fora je v tem da trese pri speljevanju z re?mo 1100rpm, ?e se obrati pri speljevanju vzdignejo na ccs. 1400rpm ne trese ni?. Sklopka ne drsi ni?, niti ni nobenga smrada....
imam en problem.....Preiskal cel forum in nisem na?el konkretnega odgovora, zato tudi prosim za pomo?.
Problem je ta, da avto pri speljevanju z nizkim plinom ropota, buta, trese,.... ropota kot da ima neka komponenta v predelu motorja luft.....Takoj ko se sklopka spusti do konca ne trese ve?....Prav tako trese ko se iz 3 prestave prestavi v 2 in po?asi su??a sklopko (motor zavira med spu??anjem sklopke). Pri naglem pospe?evanju pa iz prve prestave v drugo pri spustu sklopke po?i v predelu motorja, pri nadalnjem pospe?evanju ob najve?jem navoru avta ne trese. Glede na moje znanje iz mehanike vozila; kar je ni? sklepam, da je kak?en nosilec motorja
Sklopka naj bi bila menjana pred dvema letoma pri cca. 110.000km, kar je tudi potrjeno iz strani a-cosmosa, sedaj pa ima avto 157.000km (redni servisi in potrjena servisna knjiga).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sem ?akal in je enako, tega prej ni delalo. Punca je ?la v?eraj iz slu?be pa se je to pojavilo. Tastu bom naro?il naj zmeri kolk alternator polni in kak?na napetost je na aku pri ugasnjenem motorju.
A mi lahko kdo pove kaj zares pomeni lu?ka na levi strani?
Hvala in lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani