Ej, najlep?a hvala. Kak?no feltno so ?trihal? Alu?
Samo problem je, da jaz sedaj ?isto ni? ve? ne verjamem.
Hitrost je bila max 30km/h. Prise?em!
Ni mi jasno kako je lahko toliko stvari za popravit. In to izmikanje. Enostavno sem izgubila zaupanje. Pa ravno v ta servis sem najbolj verjela...
Ni huj?ega kot, ?e da? avto na servis in ima?, zadaj nekje v glavi, da te nategujejo in menjajo vse mogo?e. Tudi tisto, kar ni za zamenjat. Pa itak me lahko okol prenesejo, ker se na ni? ne spoznam.
Kateri servis mi priporo?a? v prihodnje? Te?ko je, ker sem izgubila zaupanje... do nule.
evo jaz sem popolnoma nevtralen, s koro?kega konca, je pa dejstvo, da imam Mazde ?e 12 let zapored (kar nekaj modelov ?e menjal), pa sem samo 2x avto v Sloveniji na servis peljal!ne bom omenjal servisa, vendar prvi? so me "na?gal" pri mehaniki, (tako pri storitvi kot ra?unu) drugi? pa pri karoseriji in to zeeeelo, pa sem se jim lepo zahvalil in zdej ?e sedmo al 8. leto vozim na servis v avstrijo, in je prvi? veliiiko ceneje (originalni deli...), drugi?, pa je vsako popravilo opravljeno zanesljivo in strokovno!!
To je pa? samo moj komentar, mogo?e tudi za servise v Sloveniji, ki, "ala jim vera" znajo dobro zara?unavat storitve (vsaj nekateri).
tako, da, punca ne pusti se jim, ?e je vse tak kot si napisala.
Pred enim mesecem sem postal sre?en lastnik M6 l. 2003 136KM diesel Sport Combi.
Do sedaj je delalo vse ok, sedaj pa mi zjutraj, ko je hladna, na prostem teku kar crkne. Pa jo ponovno za?enem, pa v?ge, pa spet crkne. Da ne crkne jo malo dr?im na obratih.
To dela dokler se ne segreje, pol pa dela ok.
A moram ?e zagnat paniko?
Easy
kot ?e re?eno, menjaj IMV ventil in bo tekla s5 kot urica!100%!!
v Avstriji na servisu, IMV ventil z monta?o 173?!!!!preverjeno!!!!!
majo na zalogi ali treba naro?it? kje si jih vzel? na blatnikih sem ?e re?il zadevo, zaj ?e rabim samo kak dan ali dva frej da ?e prage po?timam. japonci res nimajo pojma kako za??itit pleh... druga?e pa je avto super.... rjo pa bomo ?e probali nazaj dr?at...
hvala za info
ej jaz vso robo nabavljam na servisu v Avstriji, pri nas pa se pozanimaj ali je potrebno prej naro?it!
?.s. pa ne rjavijo tk grozno kot npr. golfi al pa francozi
sam sem nedavno postal lastnik mazde 6 in imam namen protikorozijsko za??ititi pragove. skoraj po celotnem pragu poteka gumijasta za??ita pritrjena z "?tifti". je ?e kdo odstranjeval to za??ito? ne bi rad katerega odtrgal.
hvala za info
kolega malo te?ko bo? te "?tifte" vse dobil dol cele!!so pa tudi na servisu zelo poceni, tako,da... :ne vem:
p.s. se ti pa fuuul spla?a dobro izolirat! ?e posebej pod zadnjimi blatniki, in robove pod za??ito!!!tam DOBRO O?ISTI ter nama?i kolkr se le da!
Najprej lep pozdrav vsem, sem novope?eni ?lan foruma in lastnik Mazde6/karavan (cca. 1 leto), sicer sem lastnik mazde ?e 4 leta (prej sem imel 323/C- zelo zadovoljen z njo) in sem mislil, da bom tud z novo...kot sem sli?al od enega mehanika: tud mazde niso ve? to, kot se neko? bile, ker majo baje kitajci preve? prste vmes.
Te?ave so se za?ele ?isto normalno za ponedeljkovo jutro: zjutraj po pribli?no 15 km vo?nje, ho?em speljati in prestaviti iz 1. brzine v 2., ko je stopalka za sklopko trda prestavna ro?ica pa no?e v brzino. Po 3. ponovnem zagonu motorja stvar ista ( ko je motor ugasnjen sklopka ?isto trda menjalnik se prestavlja ?e bolje kot, ko je avto pri?gan, ko pa pri?gem avto, sklopka isto trda prestavljati se pa ne da). Bolj?, da ne povem, da se mi je mudilo na sestanek, vendar sem pogledal spodaj, ?e mi ni steklo olje za servo-tla so bila suha.
Popoldne, ko sem avto spravil v BTC je sledil drug ?ok: snela naj bi se cev za sklopko, vendar se ni. Drug dan zjutraj me kli?ejo, da je cev cela in da morajo pogledati sklopko. Po 4 dneh dobim avto nazaj (servis je bil skoraj 900 evrov- menjali so mi sklopko; ker se je "ko?ara zdrobila".
Sedaj po ene 14 dneh se mi zdi, da avto "ne vle?e" ve? kot je neko? in ko je neogret prvih 500m v 1. in 2. brzini "cuka". Razlika med sklopko prej in sedaj pa tudi ne opazim.
OK, stvar je taka, da je avto kupljen v SLO, jaz sem 3. lastnik (verjetno), servisi so redni pri uradnem servisu (razen manjka 1., zato mi garancija ne velja) in avto ?e ni prevozil 100.000km.
Predlogi in komentarji so dobrodo?li!
ja bo kar dr?al tale komentar!
?e menja? sklopko, potem mora avto vsaj prvih nekaj 1000km. se ful poznat, da potegne velik bolje kot prej!!!!to , da cuka pa nima kaksne veze z menjalnikom, ampak so ti res pozabili ksn kabel al pa cevko nazaj priklopit al pa se ti je sama mogo?e snela!
pa? dejstvo je, da bi mogel ob novi sklopki avto fuul bolj vle?ti ne pa manj!!!!!!
pa pri 100.000km, ne bi smel menjalnik ali pa skilopka niti pod razno crkniti!!!!
p.s. kak?na cev za sklopko naj bi se snela????????vpra?aj serviserje, da ti poka?ejo pa obrazlo?ijo ?emu slu?i tista "sneta"cev!pa ja nima? ?ice za sklopko kot npr.stari wv-ji!!!
Na foromu je eden dober mehankar za Mazde, dej mal pobrskaj pa ga najdi!
No tako je, v nasem koncu je ena fejst trgovinca imam strica ki posluje s to trgovino, ti pa zrihtajo material pa ni vazno kaksen je, na pooblascenem servisu so mi rekli da se samo homokineticnega zgloba ne dobi posebaj in da moras pri tem kupit oz pride zdraven se polosovina zato je cena tudi taka kot je (700?+), sem poklical strica in se je on pozanimal ce je temu res tako in je sel osebno do te trgovine kjer so mu potrdili da se zglob da dobit posebaj vendar pri nas tezko v tujini pa to ni problem v tem primeru je bla na voljo Austrija. Tako da kar se tice tega so mi v trgovini narocili zglob iz Avstrije, tako da sem priblizno cakal teden dni, da je ta del prisel do te trgovine potem sem sam prevzel paket, cena seveda ni skrivnost je pa bila s postnino vred cca 120?, zal firme ne vem ker sem embalazo vrgel proc tudi ne vem iz katerega servisa oz trgovine je prisel ta del.
LP
Servis v Avstriji Mazda Schildberger-Avstrijska koro?ka, al pa Mazda Robinson - Avstrijska ?tajerska, ?e ti pride kaj prav
Z mojo mazdico (jo mam ?ele 2 mesca) imava nekaj neraz?i??enih zanimivosti ?e, ena od njih je to, da ko avto zjutraj zalaufam (oz. kadarkoli, ko je motor hladen), v motorju nekaj klenka oz. zvok je zelo te?no podoben zaribanemu ventilu. Najbolj se pojavlja nekje v obmo?ju 1000-1500 obrati ob pospe?evanju, je popolnoma sorazmeren z obrati motorja. Ko se avto ogreje, zvok po?asi pojenja oz. ?e res napeto poslu?a?, se ga nekako ?e sli?i (al pa mam jest prisluhe, ne vem).
Uglavnem, na motorju se je nekaj 100km nazaj delal velik servis, kjer sem tud pojamral glede tega klenkanja in so rekli da so vsi mehankarji v delavnici poslu?al zadevo in da pri?li do sklepa da se sli?i ena termi?na za??ita okoli turbine, ki resonira in da so zadevo za silo pripel, samo dejstvo je, da motor ropota ?e kr in ni? manj kot je prej (da bi lahko rekel, da se karkoli pozna "vlo?en trud").
Je to kej znanega na tem motorju al pa? ?e na kakem drugem servisu vpra?am za mal bolj "poslu?no" mnenje? =)
POPOLNOMA ISTI PRIMER sem mel na moji 6-tki!
vrzi mikro jermen z altenatorja pa ti mora zadeva utihniti in bo? ugotovil, da se ti sli?i napenjalec mikro jermena!
Moji m6, 143 2006 se na ?tevcu pribli?uje cifra 120.000 KM. Zdaj me pa zanima, koliko me bo stal velik servis in kaj vse se na tem servisu stori? Kateri servis izbrat?
Ali servisirat na uradnem servisu ali poiskati alternativo?
?E ?E NISI DELAL SERVISA, SE POZANIMAJ V AVSTRIJI NA SERVISU MAZDA!JE 1X CENEJ!PREVERJENO!!!!
Ko sem sam kupoval mazdo 6 sem bil najbolj pozoren, ?e je bil narejen servis na 120.000 km. Zakaj, ker je ta servis najve?ji pri mazdi 6 in te stane med 1000 in 1300 eur. ?e ne verjame?, pokli?i na mazda servis in za ?tos upra?aj koliko stane velik servis, pa usedi se prej, ker pride do vrtoglavice ko zve? za ceno.
Lep pozdrav Uro?.
pozdravljeni
okrog jurja al pa mal ve? , stane velik servis pri nas v SLO, v Avstriji ga pa naredi? za dobrih 500? original deli, MES garancija....tko, da ne preve? stra?it ljudi
Odpiram ?e eno za?etni?ko temo
Odlo?am se za nakup rabljenega avtomobila v rangu 5-6k? in skoraj prepri?an sem, da bo to mazda 6 diesel karavan. Sicer sem prista? vw koncerna, saj imamo pri hi?i golf 2,3,4 tako da sem se na za?etku zagrel tudi za ?kodo Octavijo, ker pa je Mazda veliko bolj ?portna, elegantnej?a ... se mi zdi ta nakup za 21 letnika bolj?i
?eprav sem imel z svojim prvim avtom (Rover 416 karavan ) nenormalne stro?ke v samo dveh mesecih (2x menjan menjalnik, 2x polosovina, pe?ka,termostat,zavorni cilinder...
Prebral sem kar nekaj tem na va?em forumu (rjavenje,dpi filtri,bakrene podlo?ke,dragi servisi...), zato me zanima, na kaj moram biti ?e posebej pozoren pri nakupu rabljene Mazde 6, da se mi ne pripeti kaj podobnega kot pri prvem avtu.
Avto imam pred nakupom namen peljati na priklop ra?unalnika, ?e najraje bi pa kakemu poznavalcu teh mazd dal za par sixpackov, da mi poda oceno avtomobila. Pozna nekdo koga v okolici Postojne,Ljubljane, Kamnika?
?e bo pa kdo naletel na kak?no ok mazdo naj kar napi?e, saj se v nakup ne bom podajal dokler ne dobim avta, za katerega mislim da je to to, glede na to, da moj golf 3 po 19ih letih prede kot urica
Lp, Doman
pozdravljen!
ko bo? nabavljal, oz. si jo mogo?e ?e (Mazdo) preveri zgodovino vozila ( tehnicna.sluzba@mazda.si) in ?e so redni servisi, pa da ni bla slu?ajno ksna totalka, potem brez skrbi kupi pa cetudi ima 200.000 km prevo?enih! PREVERJENO VE?KRAT!!!
PS. ?e te pa zanima, pa jaz prodajam Mazdo 6 karavan, 89KW, prevo?enih 235.000 km, modra barva, vsa
oprema, REDNO SERVISIRANA, vsi ra?uni storitev, narejen velik servis, komplet novi diski plo??ice, akumulator, gume + zimske nove gume..skratka brezhiben, BREZ SKRITIH NAPAK!! PRODAJAM ,KER I??EM MAZDO 5!!!!
Ne na mazdinam, amapk na "privat" servisu. Pravzaprav je bil predra?un za veliki servis 600?, potem mi pa ni menjal filtra za gorivo ker je bil menjan prej?nji?, dodatmo je pa zamenjal jermen za alternator, tako da je nakoncu pri?lo mislim da 640?. Poleg jermenov in ?ponarja je bil menjan zra?ni filter pa filter za kabino in seveda oljni, olje pa kot sem ?e omenil - zloglasna dexalia.
?e bi moral dat 1200? za servis, bi razmi?ljal o prodaji. Pravzaprav razmi?ljam o prodaji, ampak razlog je ta, da me ?ulji nek drug japonc.
ja zato pa vse kar rabim dobim v Avstriji na servisu original ,skoraj cenej, kot pri nas kopije!
?e ne, bi jaz tudi ?e menjal Mazdo za kaj cenej?ega!!
ej ja olje Dexelia se pa tudi ?e dobi za 10?/L pa? ne na servisih kjer je tudi 20?!!
Sem menjal zimske gume za letne in sem opazil: Na notranjem robu zadnjih blatnikov - tam ko prideta skupaj prag in blatnik so se pojavile pikice od rje. O?itno so kamen?ki s koles natolkli barvo. Zdaj ?elim to popravit, da ne bo ?ez par let luknje. S ?im se lotit? A morda kdo ve, ali je ?e kje drugje za pogledat, ?e se kaj za?enja?
kako je ?e eden enkrat tle gor napisal:
od nekdaj so mazde kot zanesljive slovele, pa ?eprav so tudi malo rjavele! :ne vem:
ce mas servisiranega redno, ti na servisu morajo to popravit (do neke meje seveda)
Pri moji M6 cd120 letnik 2005 se mi dogaja ko zaviram z motorjem in spustim sklopko avto strese.Sklopka je okey.Najbolj se ?uti tresenje pri zaviranju z motorjem v drugi prestavi.Tresljaji prihajajo po mojem mnenju iz predela levega kolesa-tam se tudi ?uti, kot da bi bila neka zra?nost: diski novi, zavorne tudi, lager tudi!a ima kdo kak?no idejo?hvala in lp
ej nosilec motorja preveri najprej! je ?e veliko koga mu?il
A ti to resno? 210? za ta velik servis in menjavo vseh jermenov?
ne ne samo servis brez jermenov je tolk!
komplet servis z jermeni in vsem, pa sem lani dal 550?!
Za veliki servis sem dal 600 ?. Menjan je bil tudi jermen alternatorja. Velik del cene predstavlja tadrago mazdino olje.
Danes gre moja mazdica na tester, da bi lahko bila katera od ?ob sklepam po zvoku - pred ?asom so mi ?e menjali eno ?obo. Seveda bom rekel, naj pre?ekirajo ?e ventil?ek.
Lp M
a na Mazdinem servisu pri nas si dal 600????
Predra?un pri ?erbineku je bil za mojo mazdo 6 diesel, 1100 pa ?e nekaj evrov, v Velenju pri Skorn?ku pa okroglih 1200?!!?? v Avstriji sem pa pol dal 550?!!??
Pa glih v?eraj sem jo na vse pretege hvalil, ko me je znanec v njegovem renoldu peljal domov.
Potem pa moja mazdica zve?er v gara?i normalno v?ge, ampak se takoj za?ne tresti ko pes na kuzli, zadaj oblak dima in obrati padajo od 800 navzdol. Ugasnem, ponovno v?gem, ista pesem. Kade?o mrho zapeljem iz gara?e da se prelufta in potem normalno ste?e. Tudi krog do Morav? in nazaj potem BP.
Danes zjutraj stvar v?ge in zgleda na ?tantgasu normalno le ob?asno eno ?ist malo malenkost bolj treso?a.
Stvar sem imel v ?etrtek na rednem velikem servisu na 240 000 km, ampak mislim da to ni vzrok te?av, ker po servisu nisem zaznal nobenih te?av.
Ima kdo kak?no idejo kaj bi bilo, a so to ?obe? ?i??enje cedila in menjava podlo?k na ?obah je bila izvedena pri 220 000.
Lp M
MENJAJ IMV ventil pa ti bo stvarca s5 slu?ila nadalnjih 240.000 km!
99,9%, da je ventil?ek crknil!
140? stane na servisu! v Avstriji!!!!!!!!!!!!!!PREVERJENO PRED KRATKIM!
PS KOLK SI DAL ZA SERVIS NA 240.000 KM??
jaz za iste km. v Avstriji 210? komplet, teden dni nazaj!
Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....
Mogo?e bo zvenelo ?udno ampak jaz sem imel podoben primer na prej?nji F-ki enkrat ko sem dal not sve?ke BOSCH me je avto zajebaval pa nih?e ni ugotovil zakaj cuka, pa nima mo?i!Potem pa slu?ajno grem v Avstriji na servisu po nek nadomesten del pa sem ga vprasal ?efa tam,kaj bi lahk blo, pa povedal kaj vse sem menjal pa je prvo vprasal za sve?ke in rekel ven z njimi!in res!sem dal not potem NGK in 100% razlika!Pa ne delam reklame za kogarkoli!!!1.6 motor mora imet NGK sve?ke, z oznako BCPR6E-katalo?ka za sve?ke je pa ?t.11!
Lahko pa tudi, da ti je pri menjavi filtra za gorivo kontra cevi priklopil na filter!tudi to so menda ?e bili primeri!
jepa o?itno nekaj pri servisu ti zamu?kal!(?eti po tem to dela)
ps pa ce ti je diske menjal, preglej ?e se kolesa neovirano vrtijo!!!!!(da ne gredo trdo!
Te?av ni konec Je imel kdo problem ,da ni mogo odpret vrat ? Vjutro avto odklenem, ho?em odpret vrata in tema , kot ,da so zaklenjena...,kar je najhuje niti z notranje strani ne gre ... groza tako da se plazim iz sovoznikovega sede?a .... ?e tedn dni . Danes sem se zabavo dve uri in po ?ude?u sem jih odprl,odpirale so se normalno dokler nisem avta zaklenil , vseselja je bilo konec , ista pesem ,zopet ne gre odpret. Je kdo imel ?e tak primer ? Lepo prosim , ?e pomagate ... Hvala
Meni se je to dogajalo obcasno na zadnjih desnih vratih, pa potem prek dalinca sem pritisnil gumb za odklenit in potem je spet normalno delovalo! Napaka je pa bila v kablu, ki je bil malce precvikan in se je pri treslajih obcasno prislonil na maso!pol urce dela!pa? oblogo je potrebno sneti in it za kablom do klju?avnice (na vratih).
Pozdravljeni! Sem nov na forumu in novi lastnik mazde6 2.0d 89kw. Pri nakupu me je prodajalec opozoril na jermenico alternatorja, ki bi jo bilo potrebno zamenjati. Ampak jaz sumim da je kriv napenjalec mikro jermena. Ko je avto v prostem teku malo bolj ropota v?asih malo zacvili, ko pa uklopi? porabnika (gretje zadnjega stekla) pa spet lepo laufa. Pri dodajanju plina v prostem teku pa jermen poplesuje sem ter tja. Ali se je komu zgodilo kaj podobnega? Napenjalec je mo?no kupiti samo na Mazdi (340 evrov), ponaredkov baje ni. Sem pa ?e naro?il jermenico na alternatorju (90 evrov). Sveti pa mi tudi rumena lu?ka motorja. Ali mi lahko kdo kaj svetuje.
Hvala in lep pozdrav!!
Kako ni mogo?e kupiti ponaredka?za 350? dobi? celo garnituro za velik servis!!
Avto Roma (MB) to sigurno ima oz. se da dobit!
P.s. Za original napenjalec se pa pozanimaj malo v Avstriji na Mazda servisu, je verjetno precej ceneje kot pa pri nas na servisu!!!
Pa za 90? dobi? tudi ?e kompleten rabljen altenator!malo po bolhi al pa po netu pobrskaj, se spla?a!!
Na servis bo? pa itak moral it, ?e ti sveti lu?ka motorja. ?e si kje blizu Avstrije,pa le probaj ?e gor se na servisu malo pozanimat, pol pa primerjaj cene!
p.p.s. je pa ?udno, da se ti je to okol jermenic prepetilo, razen ?e ima? ?e 500.000 prevo?enih km.
ne da se mi na VW registrirat, ampak pod golfom mojga soseda je lu?a olja. Gre za 101 KM Tdi z 200.000 km. Pod intercoolerjem je lu?a. Intercooler je masten, okol turbine ni neke panike videt. Stavim, da je to kaka piz** okol turbine, ker v intercoolerju olje nima kaj iskati. Se motim?
PO telefonu je mehanik soseda miril, da pri 200.000 km motor pa? malo bolj "diha".......
?ivljenska dobe turbine se je o?itno iztekla!!ni? novega za wv-ja!turbina dr?i tam 180-200 tiso? km. al pa mogo?e malo ve?!
sam sem mel passata, pri 190.000 je turbina crknila, kolegu na golfu pa pri 210000km, tako da... ?al
Ja, absolutno in ni kostano ?ri?kanje.Je cca 5 sec nato zopet ni?, pa ?ez ?as zopet 3sec itd
meni tale t.i. ?ri?ek poje ?e skoraj od novega ven, pa imam sedaj 230000 preVO?ENIH PA VSE OK!pa? ob?asno v prostem teku se oglasi za paer sekund pa potem neha!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je pa? samo moj komentar, mogo?e tudi za servise v Sloveniji, ki, "ala jim vera" znajo dobro zara?unavat storitve (vsaj nekateri).
tako, da, punca ne pusti se jim, ?e je vse tak kot si napisala.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani