Zadnje dni opa?am da mi avto rahlo ziba, poskakuje pri zaviranju. Tik preden se ustavim. ?e na AC pri 120 bremzam recimo ni tresenje kot bi bilo pri?akovati ?e so diski full zviti. Gume so nove. Avto med vo?njo lepo drsi, gre naravnost...
Mogo?e povezano z menjavo po?enega vijaka k je mojster neki s kladivom gor par x vsekal? Ali pa le diski gredo adiiijo...
Jaaa...vse delno dr?i. Vijak ki ga imam v roki je od alu plati??. Niso original. Vijak mi je ostal v roki ko sem dvignil avto in jih za?el odvijati. Ponavadi promontiram sam in v 20ih letih na vseh avtih ki sem jih imel, te??in, svakov nikoli nisem odtrgal vijaka. Sem pa na alu feltne aprila dal nove letne in takrat vse naredil pri vulkanizerju. Imam ob?utek da je zadeva ?e tam popustila.
Sedaj je kar je.... vem pa da jih vulakanizerju nikoli ve? ne pustim zaviti. Prinesem klju? s seboj in jih navijem. Po moje.
Ne bi ti radi kvarili veselja, samo jermen se pri Mazdah ne utr?e kar tako. Torej bodisi avto ni redno servisiran bodisi je gonjen na visoke obrate dalj?e ?asovno obdobje...
Skratka, ni? dobrega.
Avto ni konj. Pri konju vidi?, da je sklonil glavo, pa ve?, da je nekaj bolan. Avto pa se lahko sveti kot nov, tehnika je pa uni?ena do konca. Torej, sam motor oziroma tisti zobati jermen zamenja? za 1000? in motor se bo zavrtel. Vendar je ponavadi tako, da ko se tak motor odpre, se kar za?ne odpirati dodatno delo. Pa tesnila, pa vodna ?rpalka, pa le?aji, pa injektorji (vsaj za o?istit in poservisirat), pa sito in oljna ?rpalka, pa lamela sklopke, mogo?e tudi vztrajnik, pa... ... ...In vse letanje naokoli, preden zbere? vse skupaj. Pa na koncu ugotovi?, da je bolje, ?e kupi? ?e en rabljen motor zraven, da iz dveh zani? sestavi? enega. In na koncu koncev ima? ?e vedno star avto, sestavljen iz kosov...
Na?eloma nima? kaj skrbeti. Iz D prej dobi? dobro in kvalitetno servisirano 5 kot tukaj. Motor 1.6d mislim da nima verige in servis ima? na 120 ali 150tkm. To se dobro pozanimaj.
Ugotovitev: kontakt - masa na ohi?ju pre?gan . Sem ?i?ko stisnil tako da sedaj dr?i. Zaradi pregrevanja se je izolacija ?i?ke ?arnice maaalo stopila ker se je dotikala ohi?ja in je nastal kratek stik. ?la je varovalka(motorni prostor). Sedaj je zasilno sanirano ampak ne bo zdr?alo na veke. Mogo?e maso zalotam gor na ohi?je.
mi pregori desna kratka. Grem menjati in ugotovim da je druga ?i?ka(?rna) ki je zapeta na ohi?je odpadla. ?isto preparel je on zati? ki se jo gor natakne. Menjam ?arnico, ?i?ko nekako zataknem za ohi?je ampak lu? ?e kar ne dela. Spet dam novo ?arnico in zadeva kar ne dela.
Kaj pa zdaj?
Menjava komplet ali je mogo?e problem v kak?ni varovalki?
to?n to je men delal pe?o... vsekal sm v lukno zadaj... pa mi volan vr?e postran... avto ?el vseen naravnost pa vse sam mal je gumo lizal... grem na optiko in 2 stopinje je bla zadnja prema zvita... popravil sprednje da je malo kompenziral in pol je avto vleklo postran... je pa res da ma mazda vpetje vsakega kolesa posebej pe?o je mel pa premo zadaj... premo mi je zvilo in bi lahko celo menjal sam je ?el prej avto ko men denar za premo...
Ma ni? nimam zvito. Ko je pregledal je rekel da je vse ok. Naprava takoj kazala vse ok. Neki je pol ?ravfal in eto ti rezultat.
Naredil optiko. Podvozje v nulo. Samo zadnjo desno mi je malo korigiral. In poglej ga zlomka po tem posegu ko sem na AC in spustim volan ide avto v desno in tudi volan za dva milimetra nagne desno. Prej nikoli ni bilo takih fint. Pa ne glede na stanje gum. Avto je ?el naravnost ko sem ga spustil! Pa to ne more? verjeti, ej. V tej dr?avi komu kaj zaupati. Katastrofa...
Nesre?, no vsaj takih pomembnej?ih ni bilo. Mogo?e je ?ena bila kje malo nerodna. Bo mehanik pregledal pol pa naprej. A te gumice zglobov so tako da se jih da same menjati ali pa cel zglob?
Ma, ?ez dva tedna imam servis pa naj pogleda premo, optiko pa bom na nove gume delal. Pa se da samo zadaj? Namre?, tukaj v MB so sami stru?koti glede optike in ponavadi potem ima? volan v tri pm. obrnjen in podobno... lp
Sem pri premonta?i gum opazil, da mi je zadnja leva pobrana po zunanjem robu. Precej. Skoraj da se taka stopnica naredi in razlika je vsaj 2mm med levo in desno polovico. Prav taka po?evnina je. ?e bi dal ravnilo na gumo bi se to ?e bolj videlo. Ostale so vse ok. Avto gre naravnost. Ni? ne trese ali podobno. Bo potrebna optika? Zdaj so letne ?e gori pa mi je glupo to delati na stare gume(cca 4mm). Predlogi, namigi? Slike pa dam ob priliki. lp
Mojster, ?koda da si tako "suvereno" dolil kar celoten liter, ker dejansko bi bilo potrebnih cca. 3 dcl, vse ostalo predvidevam, da je ?lo ?e preko maksimuma.
Pri moji nekdanji 6-ki 2.3B, je bilo med L in F 0,7 ali 0,75 litra, samo toliko za orientacijo, se pravi ?e bi imel dale? pod L, tedaj bi bilo potrebnih 1 liter motornega olja, druga?e ne.
Ja, ?koda olja,eh... Ma sem meril pri ?isto mrzlem, po 10min, po pol ure....dolil pol litra, in po tednu spet naredim meritve pa zadvea ne spremenjena in ?ele potem dolijem drugo polovico tega litra pa razlika fulll... Verjetno ne bo ?kode. Bom pa malo bolj pritisnil pa ga ?e po?ere.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo.
Zadnje dni opa?am da mi avto rahlo ziba, poskakuje pri zaviranju. Tik preden se ustavim. ?e na AC pri 120 bremzam recimo ni tresenje kot bi bilo pri?akovati ?e so diski full zviti. Gume so nove. Avto med vo?njo lepo drsi, gre naravnost...
Mogo?e povezano z menjavo po?enega vijaka k je mojster neki s kladivom gor par x vsekal? Ali pa le diski gredo adiiijo...
???
Lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani