Skoči na vsebino
Dodatni grelec dizel
Napisano

Takole, dve zimi sem dal skozi s kommonrail dizel motrjem. Ne vidim posebnega vzroka za vgradnjo dodatnega grelca v za gorivo. Za primerjavo ima doma dva dizela, eden je starej?i s klasi?no bosh ?rpalko, drugi je pa s skupnim vodom. Ta stari bi res rabil dodatno ogrevanje goriva, ker pri nizkih temperarturah izpod -10C°C nerado v?iga. Ta novej?i ni nikoli imel te?av, predgretje goriva deluje v njem zelo kratko in v?iga enako kot poleti. Gorivo se ogreje ?e zaradi delovanja visoko-tala?ne ?rpalke, stiskanje goriva na pritisk 1300 bar in ve? ne more porekati brez povi?anja temperature goriva.

Drugo pa je ?e tankate slab dizel iz katerega se izlo?a prafin ?e na -8C°C, za kar pa po lanjskih Petrolovih izku?njah (beri slabo reklamo) manj?a mo?nost.

In kam bi vgradili ta grelec? U?inkovit bi bil ?ele ?e bi bil vgrejen v rezervoar pred nizkotla?no ?rpalko (3,5) bar, saj tudi ta ne more normalno delovati, ?e se parafin izlo?a v rezervoarju.

Nisem glih strokovnjak za to potro?je, to so zgolj moji zaklju?ki. :whatever::whatever:

 

M5 ima grelec kot Webasto, saj ogreva vodo v hladilnem sistemu. Toplo za?ne pihat ?e po minuti vo?nje.

Zjutraj ?e gre? okoli pri?gane avta je vonj, kot v kurilnici, kjer kurim na kurilno olje.

 

Obstaja pa mo?nost priklopa stikalne ure ali daljinca na obsoje?i grelec.

 

LP,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

ker imava ienak avto me zanima ?e razmi?lja? o vgradnji daljinca za pri?iganje webasta pozimi in isku?nje ostalih Lp

 

Sem malo gledal in sedaj ob prvih nizkih temperaturah ?e razmi?ljam o tem, saj je grelec in vse ostalo

dejansko ?e zmontirano.

Obstaja kit za M5 dizel. Cena osnovnega z uro je cca. 400 EUR, cena za

daljinca pa gre od 600 EUR naprej.

 

 

P.S. DPF problemi so sedaj preteklost ?

 

Lp,

Bojan

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

dodatni grelec dela skoz (tudi poleti) ko je motor mrzel...vsaj tako je pri M6

Pri meni se slisi priblizno 4-5km pol neha

 

kako dolgo pa rabi, da segreje na delovno temperaturo?

sem bral po tujih forumih in bi se naj grelec vklapljal le, in tako se meni zdi, pod

6. stopinjami......

 

lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dodatni grelec dizel
Napisano

danes zjutraj je bila temperatura 4. stopinje in se mi zdi, da se mi je vklopil

ta dodatni grelec (vsaj malo je bilo sli?ati in opaziti tresljaje).

 

Zanima me, kako dolgo traja, da ta grelec segreje, da je kazalec temp. motorja na sredini. Nekje

sem sli?al, da bi moralo biti to v 1-2 minutah?

 

Izku?nje?

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 100.000km
Napisano

Pozabil sem prej dat...malo zamude sam vseen

pri 100.000km ni blo nic pretresljivega...

servis: 63000 sit.

nabiramo kilometre naprej

 

in kaj so ti na servisu vse menjali?

zobatega tudi ali ne, ker druga?e bi ?e bila cena vi?ja......

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

KJe najti feltne
Napisano

ja 5x114.3

jeklena platisca pa dobis pri vulkanizerjih...mislim, da okrog 10-12000 za platisce...

 

potem pa bo res bolj?e kak?ne poceni ALU v tujini nabavit, ko pa 12 jurjev za navadne dat, pa ?e jurja

za okrasne pokrove

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

KJe najti feltne
Napisano

torej,

zima se pribli?uje in avto bo potrebno preobut v zimske gume. Ker imam sedaj original ?e ALU feltne gor z letnimi gumami, bi si za zimo rad nabavil navadne kovniske feltne.

 

Originalne stanejo skoraj toliko kot ALU feltna (ALU pa ne bi rad imel pozimi gor), pa me zanima, kje ?e lahko dobim feltne za Mazdo, lahko so tudi rabljene.

 

Mislim, da je dimenzija: 5x114,3 (?e se motim, me naj kdo popravi)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bosch AeroTwin brisalci
Napisano

Nisi napisal, koliko si pla?al. Ponavadi je cena brisalca do 55 cm ?e normalna, preko te dimenzije pa se skoraj podvoji. Ali sta ta dva razli?nih dimenzij v kompletu?

 

Cena pa je ubijalska. Takoj ko mere narastejo nad 55cm, se cene res podvojijo.

V kompletu sta bila oba brisalca (levi in desni).

 

Vse skupaj je stalo 9.700 SIT :(

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bosch AeroTwin brisalci
Napisano

vse je za en drek...mogoce valeo je se najboljsi

probal sem:

bosch

champion

originalne

 

valeo je od teh najboljsi

 

 

v mojem primeru bi pri?li Valeo VisioFlex (za P206) v po?tev, vendar jih

trgovec ni imel

 

bom pa naslednji? probal Valeo.....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bosch AeroTwin brisalci
Napisano

Tak dolgo,dokler jih ne ukradejo....;)...meni jih dokaj pogosto kdo ukrade :D

 

Upam, da se mi to ne bo zgodilo. Sicer pa kako dolgo sem rabil da sem na?el prave, mislim, da

ta dimenzija ni toliko raz?irjena. Je pa res, da se objestne?i najdejo povsod.

 

Avto je pono?i v gara?i, lahko pa se zdoi kje drugje.

 

 

@Mazda323:

do sedaj imam z Bosch brisalci dobre izku?nje...........

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bosch AeroTwin brisalci
Napisano

Torej,

po dveh mesecih mi originalni brisalci niso ve? brisali oz. so pu??ai grde ?rte, ki so bile

mote?e zlasti pono?i. Na ?alost brisalci ne sodijo v garancijo.

 

In tako sem se lotil projekta nakupa brisalcev, saj recio Bosch ?e nikjer nima zavedeno, kateri tip je za M5.

Tako sem brisalce izmeril (levi=650mm, desni=400mm) ter ugotovil, da ima podobno

dol?ino Peugeot 206. Za njega ustrezajo Bosch 653S, oziroma sem na?el te nove

AeroTwin brisalce, ki bi naj bili bol?ji pod oznako A653S. Seveda sem ?e se vmes prepiral s

prodajalcem, ki mi je dejal, da mi to ?e ne bo ?lo gor.

 

V dokaz ?e prilagam slike:

 

Objavljena slika Objavljena slika

 

P.S. bri?ejo pa fenomenalno..... :ouje:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

zvonko,

 

hvala za iz?rpno sporo?ilo.

 

Res upam, da je sedaj avto popravljen in ti bo slu?il, tako kot mora.

 

Sramota za servis, da so tako dolgo odla?ali. Na ?alost je tudi pri drugih avtomobilskih znamkah

podobno, problemi sop pri vseh (?e ve?ji) in serviserji te j..... niti za 5 posto.

 

Filter DPF tudi od oktobra uvaja Renault (prenovljeni Scenic) in po?asi postaja nujno zlo, ki bo ?e marsikomu povzro?il kak?en siv las. Mislim, da bo tehnologija ?ez par let res zrela za masovno uporabo.

 

Lp,

Bojan

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nastavitev potovalnega ra?unalnika
Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

 

 

Vir: povzeto po tujem forumu

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi z DPF
Napisano

Bom odprl novo temo, ki naj bo namenjena temu, da bi se tukaj

zbirale vse informacije glede DPF filtrov oziroma izku?nje z njimi.

 

Tako bi olaj?ali ravnanje z njimi tistim, ki ?e imamo novej?e dizelske motorje, kot

tistim, ki jih bodo v prihodnosti ?e imeli.

 

Ti neljubi filtri so ?al realnost in se jih bomo v prihodnosti morali na njih navadit, ?eprav po

mojem mnenju ?e niso najbolj zreli za ?ir?o uporabo. Prav tako tudi prodajalci premalo

pozornosti namenjajo k osve??anju kupca glede tega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Najprej o servisu, sramota za servis, da v tem ?asu ne stori ni? drugega, kot samo resteira ra?unalnik in re?e, za to je kriv na?in vo?nje. ?e uvoznik dopu??a tak?no ravnanje, potem res lahko za?nemo na?e avtomobilo voziti v tujino. V tem ?asu bi morali filter pzamenjati, pregledati komplet sistem vbrizgavanja goriva, vso napeljavo in ostalo elektronsko kramo. Ker ?e ra?unalnik ne poka?e napake, to ne pomeni, da vse pravilno deluje, saj lahko ra?unalnik me?a napa?no zmes goriva in si "misli" da je vse O.K.

Malo spremljam problematiko DPF tudi na tujih forumih, in tudi tam imajo nekateri probleme s tem. So pa imeli tudi nekateri napako na sistemu vbrizgavanja/me?anja goriva.

?e malo bere? ?e kak?en forum (Ford, Opel Zafira, VW-Touran), vidi?, da imajo tudi pri ostalih znamkah dolo?eni

probleme s tem filtrom. Najhuje je, da nobena od tovarn ne priznava napake in za vse krivijo voznika.

Dejstvo je, da ta tehnologija ?e ni najbolj zrela za serijsko uporabo in je bila hitro uvedena zaradi samih predpisov Euro4.

 

Je pa res, da je v Evropi prodanih ogromno dizlov, in generalno res problemov ni, saj bi se druga?e

kak?en Avto Bild zelo hitro razpisal o tem. Je pa na nas voznikih, da pazimo na na?in vo?nje, kar je seveda "butasto". Veliko je vsaj v tujini taksistov, ki omenjene avtomobile (tudi Mazdo 6, ki ima enak motor in filter) uporabljajo izklju?no v mestu, pa teh problemov naj ne bi imeli.

 

Sam sem okleval med Mazdo5 bencinar ali dizel in sem potem vzel dizla. Ni mi ?e ?al, ?eprav vedno tu in tam gledam na ?tevce, kdaj se bo ta "rumeni hudi?" pri?gal in za?el utripati. Trenutno imam po enem mesecu prevo?enih skoraj 3000km in ?e ni bilo problemov "tok-tok", ?eprav je bilo kar nekaj kratkih relacij, pa ?e na poti iz morja sem eno uro ?akal-premikal po pol?evo v koloni. Takrat me je res malo stiskalo, kaj ?e se pri?ge. Je pa res, da ogreta ma?ina v prostem teku, proizvede zelo malo saj in ne more tako hitro zapolniti filtra.

 

Na odgovore, ki si jih dobil ti, da se lahko lu?ka pri?ge ?e v avtopralnici pri ve?kratnem prestavljanu ("bu?e"), saj ima filter dolo?eno kapaciteto in par v?iganj ga ne sme "zabasati", saj ?e motor v osnovi ustreza Euro3 predpisom in ni kak?en Golf 2, ki kadi kot stara lokomotiva.

 

Sicer se je ve?ini lu?ka pri?gala po ve? tiso? kilometrih (6000 ali ve?), kar se lahko razlaga, da je v olju bilo ?e ve? dizla (na ?ipki se nivo bli?a tisti magi?ni oznaki 'X'), in tudi to vpliva na filter. Ker se nekateri tudi prito?ujejo na porastom nivoja olja ?e po par tiso? km. Nivo olja oz. dizel v olju, se pove?a predvsme pri kratkih relacija, kjer avto ?e ni ogret oz. pri ve?kratnih v?igih/uga?anjih, kjer neizgorelo gorivo preide iz cilindrov v olje.

Tudi meni, je nivo olja porastel pri kratkih relacijah, potem pa je po dolgi spet padel. Zakaj! Motor se je ogrel in to temeljito, saj sem ga malo bolj gnal, s tem pa je za?elo gorivo izparevat iz olja in nivo olja je spet malo padel.

 

?e malo o delovanju DPF filtra.

Delovanje filtra je zelo odvisno od kvalitete goriva. Naj bi se uporabljalo gorivo(dizel) po standardu EN-590 z vsebnostjo ?vepla najve? 50 ppm(v EU obvezno od 2005). Ve? ?vepla posledi?no pomeni tudi ve? saj, zato je v teh avtomobilih potrebno tudi imeti olje z nizko vsebnostjo ?vepla (DEXELIA DPF ). Bo po letu 2009 bolje, ko se bo v EU dr?avah moral obvezno na vseh bencinskih servisih uporabljati dizel brez ?vepla oz. do 10 ppm, kar po posledi?no pomenilo tudi manj sajastih delcev.

Filter ima vgrajena dva(?) tla?na senzorja. Ko se nabere dolo?ena koli?ina saj, se tlak v izpuhu pove?a in s tem dobi motorna elektronika "ukaz", da potreba po izgorevanj(regeneraciji) filtra. V normalnih razmerah voznik tega naj ne bi opzail, razen malenkost pove?ane porabe. v prostem teku, recimo pred semaforjem, je to opazno kot pove?ano ?tevilo obratov motorja, malo pod 1000.

?e v ?asu regeneracije motor ustavimo, se le-ta nadaljuje, ko spet naslednji? za?enemo motor in so izpolnjeni vsi pogoji (temp. motorja ipd). ?e normalna regeneracija ni mo?na, se pri?ge lu?ka DPF (filter poln ve? kot 80%), kar pomeni, da je potrebno ukrepati, tako, kot pi?e v knjigi nad 2000 obr/min in ve? kot 40 km/h. ?e pride do polne zapacanosti filtra, za?ne lu?ka DPF utripati, motorna mo? se zmanj?a in potrebno je obiskati servis. V primeru, da se ?e nekaj ?asa vozimo, se lahko filter popolnoma uni?i tj. ne gre ve? "s?istiti". Na ?alost se zaradi ekologije pove?a povpre?na poraba. Pri meni se giblje nekje okoli 7,2 na 100 km.

 

V vsakem primeru, pa je ta postopek mo?no odvisen od eleketronike in vse tovarne, ki uporabljajo DPF, so

?e izdelale popravke za elektroniko, kjer pa? spreminjajo dolo?ene parametre. Dokon?ne re?itve pa ?al ni. Smo pa? poskusni zaj?ki :(.

 

Re?itev je, da se filter odstrani, saj se pri nas ne pla?uje manj davka zaradi filtra. Pri tem tla?ni senzor ne bo zaznal tlaka, kar tudi ne bo dodatnega vbrizganja goriva in problem bo re?en. Vsi se izgovarjajo na garancijo. Za sebe vem, da po preteku garancije gre ta filter ven, razen ?e res ne bo problemov.

 

 

Zvonko, izgleda da ima? res ponedeljkov avto in ti ga nemudoma morajo zamenjati. Filter so ti ?e menjali ali ne? Jaz bi zraven pripeljal novinarje (recimo AvtoMagazin), kjer bi spremljai tvojo zgodbo in jo

seveda objavili. Kontakiraj ?e MMS, kje imajo vodjo tehni?ne slu?be, ki bi se naj tudi spoznal na te zadeve.

 

Lep pozdrav,

Bojan

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?Mazda 6 diesel 120KM poraba?
Napisano

Ra?unalnik je ?isto sr. sploh ga ne gledam ve?, pi?em/ra?unam na roke razlog? Kljub ''popravilu '' na servisu mi ka?e porabo 6.5 do 6.4 (pred ''popravilom'' 6.1 do 6. 2) a ?e zra?unamo tankanje in kilometre na roke je poraba od 7.0 do 7.2. To je hudo razo?aranje za avto tega ranga, sicer sem pa z ostalim zadovoljen ve? ali manj (?ripanje armature je ?e ena taka zadev)

 

Ne vem katero varianto ima? (facelift ali prej). Nove imajo ?e DPF filter, kjer se vsake toliko

?ase nekaj goriva vbrizga v filter, da zgorijo saje. S tem tudi razlika pri porabi, ki jo ka?e ra?unalnik in

izra?uni porabi.

Je pa res, da ra?unalnik (vsaj pri M5) ka?e kljub temo skoraj 0,8l preve?. Moram nastavit na +10%.

 

Lp,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

?e pogledate na forum na strani www.mazda-forum.info, boste na?li ogromno napisanega,

kar se problemov z DPF filtrom ti?e.

Trenutno pa ?e ni re?itve.

Se kar nasmeji?, kar jim serviserji svetujejo:

- voziti 15 brez pritiskanja na skloppko B)

- obto?eni so nepravilne vo?nje

- zahtevajo vo?no nad 2000 obrati (zakaj potem vzet dizla).....

......

 

teh cvetk je polno

 

Tudi na italijanskem forumu je polno ?lankov o problemih pri?iganja lu?ke DPF pri Mazdi5 in 6-tki.

Nekateri ?e tarnajo nad preveliko porabo olja.

 

LP,

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.