Mene ste ?e prepri?al - po tem kar berem v zadnjih parih postih naslednji avto definitivno ne bo Mazda.
O?itno je nekdanja pregovorna kvaliteta pri novih Mazdah zelo padla. Pa to rjavi prej in bolj kot so v?asih rjavele stoenke. Katastrofa. In da ti pol na servisu ?e tako z Volvotom ven vr?ejo... sramota
Bom kar proti direktni konkurenci pogledal - Toyota, Honda.
Boss - dejstvo je, da imajo dolo?eni letniki Mazde 6 serijsko napako in jim rjavijo pragovi in koloteki, takih primerov sem na tem forumu v ?tirih letih zasledil kar nekaj.
In ?e bi bila to odgovornost lastnikov, jim tega nebi izven garancije brezpla?no popravljali na Mazda servisih.
Spet "ne tuli? z volkovi", ker pa? nisi v njihovi ko?i. ?e bi bil sam v njihovem polo?aju, bi bil verjetno najbolj glasen.
Tele nove Mazde so zgleda en ?odr in bom tudi sam resno premislil, ?e bom kot naslednji avto kupil Mazdo.
Na mojem 13 let starem Xedosu ni nikjer rje na plo?evini, razen pikice od kamen?kov spredaj, ?e dobro pomislim mi niti razne ?rte od klju?ev in butnjeni deli pri strani (usoda avtomobilov parkiranih pred blokom) ne rjavijo , kaj ?ele, da bi bilo karkoli prerjaveno. ?e najve? rje je na tistem plehu nad zadnjo tablico, kjer sta mini lu?ki za osvetlitev tablice - samo tisto sploh ni del karoserije.
?e ne druga?e, bi jih dal v medije, raznih mrhovinarskih oddaj ki prav i??ejo take primere je zdaj kar nekaj.
Na Xedos 6 nameravam dat kljuko, pa da ne odpiram nove teme, sem kar tole o?ivel.
Najprej me zanima, je ?e kdo od foruma?ev montiral kljuko na Xedos 6, in kje? Kolikor gledam po cenikih vle?nih kljuk pri ?e?ku in Hernecu (Bartol sploh spletne strani nima?!), je za Xedosa noben nima.
Kak?na je sploh razlika med Bartolovo patentno kljuko in ?e?kovo na 2 vijaka/vija?no?
Kako to, da je taka razlika v ceni homologacije? Bartolova kljuka 90?, ?e?kova pa 27??
?e to - kak?en izgleda postopek homologacije? Gre? k monterju, ti zmontira kljuko in ti da papirje, da gre? z njimi na AMZS? Pri Hernecu imajo napisano, da mora? imeti homologacijski karton?ek in da oni uredijo vse skupaj - kje se to re? sploh dobi?
Probaj si od nekoga sposodit v?igalni tuljavi pa sprobaj a ?e cuka. V?igalne z leti oslabijo in dajo manj "mo?no" iskro. Tako se lahko zgodi, da taka iskra ne v?ge me?anice v valju v enem taktu in avto rahlo "kolcne".
Menjal kable in zdej je OK.
Se mi zdi da je avto tudi na splo?no bolj tih in lep?e laufa.
Imam popolnoma enako ma?ino v Xedosu - 1.6 16V 79 kW.
Pri mojem se to ne dogaja - mi pa cuka ko recimo po mestu v drugi pri 1500 obratih malo gas pohodim in rahlo pospe?ujem (sem to pa? re?il s tem, da ?altam v ni?jo in pospe?ujem ?ele od nekje 2200 obratih navzgor).... zdej pa sploh, ko ga ?e klima ekstra obremenjuje...
Kot sem ?e napisal, med razumnimi ljudmi je (skoraj) vsaka stvar samo stvar dogovora. Zaradi ostalih, ki egoizem zamenjujejo s pametjo, pa imajo slovenska sodi??a nakopi?enih toliko nere?enih zadev, odvetniki pa si manejo roke...
Evo, sem tudi jaz na?el - 65. ?len obligacijskega zakonika:
Neizpolnitev pogodbe
65. ?len
(1) ?e je za neizpolnitev pogodbe odgovorna stranka, ki je dala aro, sme druga stranka po lastni izbiri bodisi zahtevati izpolnitev pogodbe, ?e je to ?e mogo?e, in povrnitev ?kode, aro pa v?teti v od?kodnino ali vrniti, bodisi se zadovoljiti s prejeto aro.
(2) ?e je za neizpolnitev pogodbe odgovorna stranka, ki je prejela aro, sme druga stranka po lastni izbiri zahtevati bodisi izpolnitev pogodbe, ?e je to ?e mogo?e, bodisi povrnitev ?kode in vrnitev are, bodisi vrnitev dvojne are.
(3) Kadar druga stranka zahteva izpolnitev pogodbe, ima vselej tudi pravico do povrnitve ?kode, ki jo ima zaradi zamude.
(4) Sodi??e sme na zahtevo zainteresirane stranke zmanj?ati pretirano veliko aro.
Pismo, vidim da bom od zdej naprej dosti bolj previden pri dajanju are
?e vseeno pa vra?ilo are ostane stvar dogovora, ?e se tako dogovori in napi?e na potrdilo o prejemu
?e kake 3 tedne nazaj sem peljal mojo Mazdo k njim, ker se je zadnja klju?avnica za?tekala - ni se je dalo obrniti niti s klju?em, tako da je bil prtlja?nik neuporaben.
So mi ra?unali samo pol ure dela, da so mi zadnjo steno pod prtlja?nikom, kamor se klju?avnica zatakne, potegnili nekoliko navzven (prej?nji lastnik ga je ni? kaj ne?no ruknil v koli?ek in zvil nosilec odbija?a, pa posledi?no tudi malo zamaknil to steno).
Na?telali tudi to, da se sedaj prtlja?nik lepo zapre.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene ste ?e prepri?al - po tem kar berem v zadnjih parih postih naslednji avto definitivno ne bo Mazda.
O?itno je nekdanja pregovorna kvaliteta pri novih Mazdah zelo padla. Pa to rjavi prej in bolj kot so v?asih rjavele stoenke. Katastrofa. In da ti pol na servisu ?e tako z Volvotom ven vr?ejo... sramota
Bom kar proti direktni konkurenci pogledal - Toyota, Honda.
Boss - dejstvo je, da imajo dolo?eni letniki Mazde 6 serijsko napako in jim rjavijo pragovi in koloteki, takih primerov sem na tem forumu v ?tirih letih zasledil kar nekaj.
In ?e bi bila to odgovornost lastnikov, jim tega nebi izven garancije brezpla?no popravljali na Mazda servisih.
Spet "ne tuli? z volkovi", ker pa? nisi v njihovi ko?i. ?e bi bil sam v njihovem polo?aju, bi bil verjetno najbolj glasen.
Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani