Pa sej to se sli?i pri vseh, k vklopi klimo, da se zvok motorja spremeni, ker se pove?a obremenitev motorja. Je pa zoprno ugibat, ker bi bilo treba ta zvok pa? sli?at v ?ivo, da bi se lahko reklo, da je nekaj narobe.
Ajvar jo je sli?al... Ne vem, se mi zdi v?asih da res prov nemarko kleplje...Se bojim da bo ?oba kaka res, ker pokanje se najbolj sli? gor pod tisto plastiko okrasno...
SpEkTr, a ?obe lahk kr med tekom odklaplja?? Bi res rad probal, da vsaj vidm, ktera je tista 'taprava'...
Dostkrat je tud problem, da folk mota volan na mestu in dr?i bremzo zraven (med drugim tud moja najdrazja) in takrat se sli?i je?anje in stokanje vse mehanike okol koles, kako joka in jo boli... Na?a sicer se tega zaveda, pa tud opozoril sem jo ?e, samo se ?e kr precejkrat spozabi...
No, ker nisem sre?en, ?e ne bi imel problemov na isto temo...
Hladen zdej laufa lepo, tudi ko se ogreje, je uredu, se mi pa dogaja, ko toplega spet v?gem, da se zdej isti zvok pojavlja pri vro?em motorju... Nekje v prostem teku (ko se priklop kompresor za klimo in mal zajambra masina) in pa ko speljujem... Ne vem, kako da nimam enkrat sre?e s temi avti jest nikakor
sej menda se je soba "uscala" in je blo prevec vsega not.
Uglavnem, zadevo smo resil, na Gami so mi na novo skalibriral sobe pa nek cistilni program skoz dal za sobe pucat. zdej avto zjutrej se mal ropoce, samo to je tipicno dizelsko ropotanje, tistga zvoka ni vec.
Sej lahko hitro vidi? ?e je ?oba. Zalaufa? pa odklopi? konektor iz ?obe pa vidi?, ?e neha klenkat A ?e AC pri?ge?, kaj bolj klenka?
ni razlike, sm probal dans... s klimo ali brez, isto je. Bom se poigral ?e jutri mal, ?eprov je problem ker se dejansko zadeva sli?i samo med vo?njo, u ?tantgasu je miren tek, ni? ne ropota, ni?esar ni sli?at. Ko pa speljem in pospe?ujem, pa ropota. S tem da ?e mal bolj agresivno na gas stopim, se bolj sli?, ko ?e peresno narahlo obrate dodajam...
jest sm jih kupil v a3m, mcguard al mclock ne vem kaj so. edin problem je, ker je nati?na matica za klju? 19, ostale matice pa 21, tko da sm mogu za vsak slu?aj ?e eno gedoro kupt pa vr?t zadej. Tok o tem, k so semi mazdine originalne zdele predrage za 40? :||
te so ble 7? cnej plus racna pa gedora skor 20 in sm prsu krepko cez...kekec jebiga
Ja, to tud mene skrbi, ker "moj" osebni mehankar, je rekel, da je mel en primer, ko je ?oba strelala prebogato me?anco in se je cilinder pregreval, posledi?no je zaribal vse skup.
Z mojo mazdico (jo mam ?ele 2 mesca) imava nekaj neraz?i??enih zanimivosti ?e, ena od njih je to, da ko avto zjutraj zalaufam (oz. kadarkoli, ko je motor hladen), v motorju nekaj klenka oz. zvok je zelo te?no podoben zaribanemu ventilu. Najbolj se pojavlja nekje v obmo?ju 1000-1500 obrati ob pospe?evanju, je popolnoma sorazmeren z obrati motorja. Ko se avto ogreje, zvok po?asi pojenja oz. ?e res napeto poslu?a?, se ga nekako ?e sli?i (al pa mam jest prisluhe, ne vem).
Uglavnem, na motorju se je nekaj 100km nazaj delal velik servis, kjer sem tud pojamral glede tega klenkanja in so rekli da so vsi mehankarji v delavnici poslu?al zadevo in da pri?li do sklepa da se sli?i ena termi?na za??ita okoli turbine, ki resonira in da so zadevo za silo pripel, samo dejstvo je, da motor ropota ?e kr in ni? manj kot je prej (da bi lahko rekel, da se karkoli pozna "vlo?en trud").
Je to kej znanega na tem motorju al pa? ?e na kakem drugem servisu vpra?am za mal bolj "poslu?no" mnenje? =)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
joj, ?e men ugotovte, kaj mi ropota, da zrihtam, pa bo sretna bosna
^^ klikni me za mojo temo ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani