mehanik mi je tako priporo?al...sicer pa motorno olje in oljni filter menjavam na 8.000km ... zakaj bi blo 5W30 bolj?e?sicer se na olja ne spoznam tolko, zato pa spra?ujem
Pol bi pa prosil administratorje al moderatorje da to premaknejo v DIY...pa oni prispevek, kjer sem opisal menjavo bakrenih podlo?k na injektorjih se tud lahko premakne ...
probal sem poiskat skup vse te komponente za nadgraditev webasta, vendar nisem pri?el do zaklju?ka ...mi lahko da keri prosim konkretne linke z ebay-a, kaj vse to?no rabim ...link do pumpe, vezja,...
2. odvijemo ?ep za izpu??anje olja iz karterja in pustimo da se motorno olje izcedi (normalno v kak?no plastiko in ne po tleh)
3. odvijemo oljni filter in prav tako pustimo da se iz njega izcedi motorno olje
do zdaj sem opisal stvari katere po?nemo pri menjavi motornega olja in sedaj pridejo malo bolj kompleksne stvari.
4. Najprej moramo odvit dva vijaka ki dr?ita gor nosilec dveh cevi, kajti druga?e ne moremo odvit na eni strani vijake karterja. Tako pa lahko popravimo cevi v eno ali drugo stran in tako pridobimo na mestu.
5. Nato za?nemo odvijat vijake okoli karterja in si jih zlo?imo tako kot smo jih odvili, ker so eni vijaki dalj?i, drugi pa kraj?i (na sliki vidimo porazdelitev vijakov in ?e s?i??en karter)
6. Ko smo odvili vse vijake se nam ni treba bat da bo karter padel dol, ker to je tak "zalepljeno" na blok motorja , da boste se ?e namantrali da ga snamete
7. po?asi greste z izvija?em okoli roba karterja in ga probate dobit dol ...vendar POZOR...pazite da ne zvijete zelo robove karterja saj je iz nekak?nega pleha in se hitro zvijejo robovi ... ?e pa boste ?e kaj zvili, pa pazljivo poravnajte nazaj, ko ga s?istite! Na karterju je ?e za?vasana ena matica v katero privijemo vijak in ?ponamo dol karter. Ta matica je na tisti strani, kjer je ?ep za izpu??anje motornega olja ... Moram pa povedat da sem se kar namantral da sem dobil dol karter... ta tesnilna masa dr?i ko pribita
8. ko dobimo karter dol, ga lepo s?istimo, tako odznotraj, kot obrobe in staro tesnilno maso.
Prav tako s?istimo dol tesnilo z bloka motorja ... Lahko tudi s finim brusnim papirjem malo pobrusimo.
Ne pozabimo zamenjat tesnila (podlo?ke) na ?epu in ga privit nazaj v karter!
na slikah se lepo vidijo delci starih bakrenih podlo?k z injektorjev :
9. s?istimo ?e cedilo...in sicer odvijemo dva vijaka s katerima je cedilo pritrjeno in ?e imamo cedilo v roki
namestitev cedila poteka v obratnem vrstnem redu
10. ko smo vse to s?istili in lepo pobrisali robove, kjer bo name??en karter ,se lotimo nana?anja tesnilne mase na karter. Nanesemo jo v obliki gosenice . Jaz sem za tesnilno maso uporabil Loctite Quick Gasket.
11. Namestimo karter nazaj na blok motorja in pri tem pazimo, da ga namestimo takoj pravilno da ne packamo z maso po bloku. Najbolj?e da nam pri tem kdo pomaga in takoj privije dva vijaka (na sredini) na vsaki strani karterja. Nato ?e privijemo vse ostale vijake. Vijake zategnemo normalno - Z OB?UTKOM !
Mehanik mi je rekel da, ko je tesnilna masa , ki jo izrine ven na dotik suha lahko ?e vlijemo sve?e olje, vendar sem jaz avto pustil kar ?ez no? stat in sem komaj zjutraj nato?il olje! kar je ziher je ziher
12. Namestimo ?e novi oljni filter, pred tem nama?emo tesnilo na filtru z oljem.
Privijemo ga z roko, brez kakr?nih koli pripomo?kov
13. Namestimo ?e tista dva nosil?ka za cevi okoli karterja in ?akamoooooo da se tesnilna masa strdne in za?ne tesnit
Za 1x nam ni treba name??at za??itne plastike, saj ob dolitju olja in v?igu motorja moramo preverit ?e vse dobro tesni!
Pri meni je vse tesnilo tako kot treba... zjutraj sem dolil olje, ga pustil delat v leru in nikjer ni blo nobenih made?ev olja. Nato sem se odpravil na testno vo?njo in kasneje sem preveril ?e karter tesni in sem ?e namestil za??itno plastiko. Ko je bla ma?ina topla, sem ?e dolil dodatek olju - Metabond Gold (zlatkota)
Seveda sem ?e zamenjal zra?ni filter in dolil aditiv dieselu za ?i??enje gorivnega sistema (injektorji, ventili,...)
jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.
Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek ...
pumpa, ura, kabel z releji (kabel med webastom in uro) - thats it
namesto ure je pa potem lahko tudi daljinec (ali skupaj z uro, a je potreben Y kabel med uro in centralo daljinca)
Ne me pa spra?evati, kam in kako se priklju?i - potrebne so predelave kablov in ure, ker je to celodnevno ?ravfanje...je pa vsak dobrodo?el priti gledat, asistirat. Spektr ta vikend , na nobenemu ne slu?im, ?e rata mi ostane do 50 ojro (vse odvisno od ebaya), lahko pa tud 0, kar je za 10 urno matranje, porezane roke in svinjarijo pred bajto đabe .
Sama in?talacija traja 1-1,5 ure res enostavno, zamudi? se z razstavljanjem avta ter vleko kablov v notranjost.
lahko da? kak?ne linke z ebay-a, kaj si si to?no naro?il!?!? ... mal si predale? da bi pri?el asistirat...ker druga?e sem cel nor ,ko treba kaj ?ravfat na avtu ...me kar veseli
pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.
Javim kaj je bilo
l.p
Pri meni je te?ava ista ...pri?akujem odgovor,oz re?itev za problem
No jaz sem..., ta elektronika ki jo ti limas tukaj je ze na webastu....webasta s svojo elektroniko in originalne instalacije ne odstranjujes - le upgrade-as, in to tako daa ga ne dira?
pa ?e nekaj tole je aftermarket doma?a predelava....roke stran od tega
jures, kaj mi pol ti predlagas!? Lahko das kaksne linke z ebay-a
katero mehaniko pa treba naro?it za upgrade webasta?Oz. kaj si naro?il z ebaya? Ni mi jasno kaj treba vse kupit, da lahko to zmontira?...jasno mi je le da treba najprej nadgradit mehaniko in nato se odlo?at za urco al daljinca smile.gif ...
jaz imam tud slede? problem na moji 6-ki ,ob prvem v?igu zjutraj, ker mi no?e v?gat...in sicer ?e sem dodal ?ist malo plina je takoj v?gal...nato sem plin spustil in je ?espet lepo v leru delal...kaj bi bil lahko vzrok? samo pri v?igu je problem...?e ene tri dni in to samo ko je mrzlo...druga?e ko se ma?ina segreje pa ?e vse normalno, brez dodajanja plina
ko si enkrat v tem, ni ve? poti nazaj - moj 5-i avto sedaj, pa ni samo za rit, resni?no je u?itek, ko za?ene? motor ne da bi pri -15, a bo al ne bo...pa ni? ne dela TOK TOK TOK po traktorsko , ni samo za rit, je v glavnem bolje za avto kot potnike
bo treba pri?parat nekaj ever?kov in za?et delat na tem ...sam se mi zdi da je varijanta z daljincem bolj?a in bolj priro?na
v bistvu zakaj,kako, ga lahko uporabljamo ?e imamo samo ta "osnovni" paket, bret kakr?nega timerja ali daljinca??kdaj se pa aktivira webasto ???e ob kontaktu, ?e imamo na?timano na segrevanje???ali mora ma?ina delat?
Nisem jih dal s?istit... Sem pa ?e razmi?ljal o tem tud...vendar se ?e nisem pozanimal kje se dajo s?istit in koliko je cena... Meni je pokuril 0,5l olja na slabih 5000km ...bomo videli kako bo zdaj
Hvala... Res pa sem bil vesel ko sem vse sestavil in obrnil kjuc,da je avto vzgal in zapel "zoom-zoom" ... Drugace se mi pa zdi da avto kar bolj vlece,mogoce je to sam v glavi ... Pa sem vsaj prisparal nekaj denarja in se nau?il nekaj novega... Moram pa povedat da me je blo kar malo "strah" ko sem zacel ?raufat,vendar sem si na koncu oddahnil ...
Sedaj ?e o?istim karter in cedilo in pol je to to...Seveda bom tudi tisto opisal
in pri?el je ?as da sem jaz tud menjal te bakrene podlo?ke na injektorjih (Mazda 6 diesel, 100KW (136PS), letnik 2003, prevo?enih 168 000 km). Vedno servisiran na mazdinem servisu pred mojim nakupom!
Ker ve?inoma stvari popravljam kar sam, sem se odlo?il te podlo?ke menjat kar sam doma, ker sem se pogovarjal z mehanikom in mi je rekel, da ni to nevem kak zahtevno delo, le precizen in pazljiv mora? bit.
Tako sem se v?eraj odlo?il da to menjam!
Je pa res da mora? bit pazljiv, saj en injektor stane kar nekaj denarja in se s tem ni za igrat!
Prav tako moramo pazit da nam kak?na malenkost ne pade med ventile!
Tako da ?e boste kaj poizku?ali podobnega doma, delate na lastno odgovornost in ne odgovarjam za posledice
2. odstranimo vse "?laufeke" in elektroniko z injektorjev, ki so na glavi motorja!
3. odvijemo ?raufe s katerimi je glava pritrjena (na sliki so ozna?ena mesta).
Odvit moramo tud za??itno plastiko, za katerim se nahaja zobat jermen, da la?je dobimo ven glavo na levi strani. Na plastiki odvijemo samo dva ?raufa!
4.Tako izgleda ko vzamemo dol pokrov ventilov
5. odvijemo tisto "re?" , ki ti??i dva injektor notri v motor in prav tako lahko odvijemo obe cevki, po katerih s commonraila prihaja diesel na injektor. Prav tako vzamemo ven obro?ke (gumijaste) z zunanje strani injektora, kjer pride gor cevka s commonraila, saj druga?e ne moremo vzet ven injektora (ozna?eno na sliki, glej prvi injektor), pomagamo si z majhnim izvija?em .
6. injektor vzamemo ven tako, da ga najprej malo zrahljamo z obra?anjem levo-desno, nato ga pa potegnemo pazljivo ven iz bloka motorja! in tako zgleda, ko dobimo ven prvi injektor!
7. tako izgleda injektor, na katerem je stara podlo?ka in skoraj ni opazna. podlo?ko zamenjamo in vstavimo injektor pazljivo nazaj na mesto. Prav tako storimo z drugim (sosednjim) injektorom, ga vstavimo in lahko pritrdimo nazaj tisto re?, ki ti??i injektor v blok motorja! Nato postopek ponovimo pri 3. in 4. injektorju.
8. Ko smo vse zamenjali ?e pritrdimo nazaj cevke ,ki grejo s common raili in tiste gumijaste "obro?ke".
Pazimo, pri zategovanju vseh delov da kaj slu?ajno ne pretegnemo ali spoteremo!!! Zategujemo z ob?utom, saj s kak?no gedoro hitro pretegnemo kak vijak!
Na pokrov glave ventilov, vstavimo nazaj novo tesnilo ali ?e je ?e uporabno staro tesnilo, ga nama?emo z motornim oljem in pazljivo namestimo nazaj! Prav tako pri zategovanju pazimo da kaj ne pretegnemo.
?e primerjava stare in nove podlo?ke:
moram povedat da se motor dosti bolj?e odziva, in upam da nebo ve? potro?nje motornega olja!
Za 3000km me ?e ?aka menjava motornega olja in potem bom tudi s?istil karter in cedilo! Prav tako bom tudi tisto komentiral s slikami
kako orodje to misli?? mora? met kako specialno orodje? al kar normalno orodje, ki se najde v malo bolj zale?eni delavnici ...jaz tako ali tako ve? ali manj sam popravljam dolo?ene stvari na avtu...mogo?e ?e je kaj kompleksnega se pa odlo?im za prijatelja,ki je mehanik in mi pol pomaga
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazda 6 CD136 TE
Povezava za deljenje
Deli na druge strani