Pred kratkim se mi je za?elo pojavljati ?udno pokanje, ko je avto mrzel. Ko speljem, mi po prvih 500m ob?asno 1x - 2x po?i, kot da bi mi en velik kamen priletel v podvozje (podobno kot pri vo?nji po makadamu, le da precej mo?neje). Vsaj sli?i se tako, udarec se ob?uti na stopalih, sli?i se ga pa nekje od zadaj iz pritlja?nika. ?tudiral sem ?e tudi, da mogo?e nastane eksplozija v izpu?nem sistemu? :ne vem: Je mogo?e kdo imel kak?en podoben problem?
ce smo picajzle je to kar zaviranje...se pravi upocasnitev hitrosti
btw: zaviranje z motorjem pri F1 je isto mocno kot najmocnejse zaviranje z avtom (z zavorami)
Ja itak, ker ima manj delovne prostornine proti ?tevilu konjev. Da ne omenjam, da je pol la?ji (?e ne ve?). Isto je pri motorju. 600ccm super?portnik ti jajca polomi, ker pri vsakem pretikanju navzdol obrati vedno padejo na 7000 (karikiram). Pri kakem 1200ccm je pa to precej manj ob?utno, ker so prestavna razmerja dalj?a, ma?ina ima ve? razpolo?ljive mo?i in normalno "po?ira" pretikanja. Tak si jaz to razlagam.
Tempomat je sme?na re?, ne vem ?e se tudi vam ostalim to dogaja, ampak npr. da imam hitrost programirano na 130 in potem po ravninah me dejansko pelje s to hitrostjo, ?e se pa za?ne izrazit breg navzdol, npr. od Razdrtega proti Primorski, pa mi zna hitrost narasti do skoraj 140kmh, se pravi se ne dr?i ve? 130kmh. Ali je to normalno ali mora tampomat tudi zavirat (verjetno ne ali kako)? :ne vem:
?udno, ampak ni se za bat. 140km/h je ?e zmeraj realnih 130. Razen, ?e ima? kaka ve?ja kolesa gor? Ampak, tudi na?i plavci ?akajo bolj na kake, ki pripi?ijo 180 in ve?
Sem bral, da je enim zato to delalo, ker je premrzel zrak ?el do loput. Sicer ne vem v ?em je finta, ?e si eni NOS vgrajujejo (no resda v bencinarje) v avto, ki ?e bolj ohladi vstopni zrak pa intercoolerji pa to... To sem zasledil na Fordovem forumu, kjer se je zelo podoben problem pojavljal pri Explorerjih dizel.
Hm, ?udna finta. ?el sem malo googlat in na?el sem slede?e: ena ?oba odpoveduje, zama?en EGR, ECU dobiva napa?ne podatke od kakega senzorja (MAF?),... Najbolj?e, da ti ga dajo na tester. V?asih samo "update" pomaga.
da je pri 150km/h razlika napram 120km/h samo 0.2l/100km...
aerodinamika pri takih hitrostnih razlikah je najbolj pomemben faktor
Ni ravno 30km/h razlike, kakih 20 pa ?e (eno je meritev po ?tevcu, druga po GPS). Zdaj, ?e verjame? ali pa ne, ampak v izra?unu pri tankanju se nisem zmotil
Pa ne sekiraj se saj nisi edini;tisti s porabo 5,2 so al fenomeni al pa penzioneri, pa vse spuste vozjo v leru,pa pred semaforji prav tako ?e 3km prej dajo v prosti tek, da je zadaj cela kolona..
Poznamo to, videno vsa dan...samo da slu?ajno ne gre povpre?je ?ez 6l..
Eh, sej se ne sekiram. Stoi?no prena?am gostilni?ke debate, kjer se znajdem kot ?rna ovca
To moj nikoli ne zmore. O?itno je kaka luknja v tanku Pri 120 po GPS-u (kar je cca 130 po ?tevcu) mi lepo pije okroglih 7l. Pri 150km/h (po ?tevcu) pa 7,2l. Tak, da se mi ga zdi brezveze ?parat, ker pod 7 ?e nikoli ni ?el
Pri koliko kilometrih pa ti je zadeva odpovedala? Da se znam pripravit (?parat/predhodno prodat/iskat dele). Malo mi je ?al, da nisem spet Mondea vzel. Sej je ?lo tudi tam marsikaj narobe. Ampak vsaj rezervni deli so bili bolj moji pla?i primerno ugodni. Sicer pa verjetno sklopka najbolj trpi pri mestni vo?nji, je res?
Meni je najmanj pokuril rentan Volvo V50 (1.6D). Zadeva je odli?no letela, poraba pa je bila pri dinami?ni vo?nji 4,6 litra Ne bi verjel nikomur, ?e se ne bi prepri?al na lastne o?i...
Mislim, da ni to zgolj problem 136KM 6-tk. Sam imam tudi ?vohnej?o razli?ico pa je imel avto skoraj popolnoma zadelano mre?ico, samo na vrhu je med ko??ki odpadle tesnilne mase imel komaj dovolj odprtine, da je skozi vlekel olje. Ampak baje ne bi ve? dolgo zdr?al...
Zdaj sem se spomnil, da se je to meni tudi na Mondeotu enkrat dogajalo. Okno sem ?elel zapret in ni se premaknilo nikamor, pa? pa je obti?alo nekaj centimetrov pod okvirjem. Kriv je bil neki zooksidiran kontakt, ?e se prav spomnim...
Na Mazdi se mi pa ?ipe lepijo na okvir In po nekaj ?asa neuporabe, grejo izjemno te?ko dol...
To je neki elektro problem oziroma pomojem zajec ti?i v avtomatskem ?oku. Ra?unalnik dobi neke napa?ne podatke o temperaturi in potem ho?e v?igat brez "pomo?i". Enkrat dela, drugi? spet ne. To je moje lai?no mnenje... :ne vem:
Spla?a se pogledat, ?e je kaj od prvega lastnika s potrjeno servisno knjigo. Mislim, da jih je bilo kar nekaj takih zadnje ?ase, enega sem celo sam ?el gledat, samo 104kW pade v predzadnji premijski razred in se nisem odlo?il za nakup. Enega ?rnega sem gledal tudi v NM, pravtako bencinarja 1.8, sicer avto na prvo oko lepo izgleda, so ga pa dokaj grdo pobarvali po desnem boku spodaj (pomaran?a). Je pa cena cca 5000?, kar je nekako v tvojem rangu.
Zadaj pod blatniki se radi mehurijo in rjavijo. Baje tudi pod pragovi. Jaz ga bom verjetno ?e ta mesec peljal na za??ito podvozja. V?asih crkne kaka elektronska stvar; npr. dvigovanje snopa lu?i, pomik stekel itd. Mislim, da drugih te?av pri bencinarjih ni. So pa 2.3 variante najbolj ziher (je pa res, da bo? letno od?tel malo ve? za registracijo). Vsaj po ADAC testih.
P.S.: Sicer pa, ?e ti je oblika OK, je dokaj vzdr?ljiva stvar tudi bencinski Mondeo. Cena rabljenih je nizka, grejo fajn, poraba pa ni pretirana (okoli 8l normalne kombinirane vo?nje), rezervni deli so pa poceni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim, da sem na?el zadevo: http://forum.mazda6club.com/mazdaspeed6/223561-1-2-bang.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani