Pri 2. generaciji 6-ke, verjetno pa tudi pri 3. generaciji, se opravljanje regeneracije DPF filtra vidi preko trenutne porabe. Pri meni se redno izvaja na 400 do 450 km, in to ?e ves ?as, odkar je Mazda pri meni. ?e ?e pride do prekinitve regeneracije, se le ta nadaljuje pri naslednji vo?nji. ?e pa se regeneracije zaporedoma prekinjajo, pa to privede do te?av, pri tebi verjetno v kakovosti olja, ki je pome?ano z nafto, kasneje pa tudi s samim DPF filtrom.
Je bil menjan aku pred cca.3 leti... Avto je sicer redno letno servisiran pri Selmar v CE,zadnji servis marca letos na 98kkm... Vse brez posebnosti so rekli, samo redni servis...
?e ima? mo?nost, probaj topel v?ig z novim akumulatorjem in bo? videl, kako se bo obna?al avto. Pa zamenjani akumulator ti ne bo zdr?al toliko, kot original vgrajeni, ?e ima? isti na?in vo?nje.
Ne gre sam za kak obrat ve?,res zelo grdo zaropota, sli?i se ko da bo motor potrgalo iz nosilcev in to traja ?e par obratov po tistem ko klju? obrnem nazaj na 0...no mehaniki tega zvoka niso sli?ali, ker takrat pa ni hotela zaru?it! Nimam znanja avtomehanika... SW je kaj?
A je bil na avtu ?e menjan akumulator? Meni je shodil, ko je bil star 7 let in zadnje mesece je avto ob toplih vzigih ob?asno bolj grobo v?gal. Po menjavi akumulatorja tega pojava ni ve?, kot pa so ?e omenili, ob toplih vzigih avto potrebuje obrat ali dva ve? za zagon. Pri tebi je pa lahko zraven kot posledica nastala kak?na mehanska okvara.
Tudi meni je Pelko v?eraj menjal zadnjo zavorno ?eljust, klical sem ga v petek, v?eraj mi je ?e zrihtal, pa je bil v ponedeljek praznik. Kar se tega ti?e in tudi s cenovnega vidika lahko z moje strani le pohvalim.
Tudi meni je za?ela odstopati gumica na brisalcih, kar pa je bilo za pri?akovati po ve? kot 7 letih uporabe. Ker sem bil z njimi res zadovoljen, sem se ponovno odlo?il za original. Polna cena za drugo generacijo 6-ke je pri Cosmosu-BTC 54,00 EUR, dostava in monta?a na domu pa neprecenljiva.
V?eraj sem imel sam prvi? izku?njo, ko mi Mazda ni v?gala in to na Hrva?kem. Po sedmih letih je za?el slovo jemati originalni akumulator. Ker v bli?ini ni bilo nobenega z v?igalnimi kabli, sem klical na Mazdo asistenco, kjer so mi pobrali podatke in naro?ili, naj po?akam, da me izvajalec pokli?e nazaj. Vmes pride ?e en sosed, ki je imel kable in smo potem Mazdo o?ivili, danes pa sem ?e naro?il akumulator.
Kar ?elim napisati, po cca 45 min od prvega klica sem klical nazaj na asistenco, da bi preklical intervencijo, pa so se izdali, da ?e vedno urejajo moj primer.
Sicer je to prvi primer v tujini, sem pa do?ivel kar nekaj asisten?nih primerov pri nas, sicer preko zavarovalnic, vendar ve? kot 15 min nisem rabil nikoli ?akat, da je bil izvajalec pri meni, tu pa vpra?anje, koliko ?asa bi trajalo.
Meni je lani servis na 6-ki z enako storitvijo na poobla??encu pri?el 40,00 EUR ceneje, pa nisem imel olja s sabo, pa imam dizla z DPF-jem. Za bencince naj bi bilo olje cenej?e, razen ?e so jo zaradi spcifikacije navili v vi?ave.
Cena je kar visoka, vendar po drugi strani pa so original zelo kvalitetni. Moji so stari tri leta, pa ?e kar bri?ejo in bodo ?e nekaj ?asa. Pri drugih znamkah avtomobila pa sem s temi brisalci skoz imel neke probleme. Zato ko bo potrebna menjava, jaz sploh ne bom pomi?ljal, katere vzet.
Jaz mam svojo ravnokar na Cosmosu, mi je neki k.... hotel vlomiti, pa sem dal popravljat, saj skoda ni velika, pa se zavarovalnica casti. No zraven sem narocil, da mi popravijo se pikice od kamenckov, ki pa se jih je v treh letih vseeno nabralo prevec za tak razred avta. Ce M6 kaj ocitam, je to slab lak in slabe zavore. Ce pa si veliko na avtocesti, to se veliko bolj obcutis. Skoda, ker drugace je avto fajn za vozit.
Ce se lak krusi, pa obvezno na servis, saj je na lak 3-letna garancija.
No jaz sem imel podobno situacijo lansko leto, ko sem kupoval avto v Velenju, pa nisem hotel imeti CE tablic.
?e si se ?e vse dogovoril glede nakupa, potem predlagam, da pokli?e? na UE Maribor ali na tehni?ne preglede v Mariboru, kjer bo? skupaj s prodajalcem prijavil spremembo lastni?tva in podalj?al registracijo, naj ti rezervirajo oz. sku?ajo dobiti KR tablice. Ko bo? podatek o tablicah imel, kontaktira? zav. agenta, da ti pripravi zav. polico do septembra, nato pa gas v Maribor po avto, kjer samo ?e uredi? kormalnosti. Druga mo?nost, sicer dra?ja, je, da vzame? v Mariboru preizkusne tablice in se z njimi pripelje? na Gorenjsko in tam podalj?a? registracijo.
Cestnina se ne prena?a na kupca, ti jo pla?a? do septembra in tudi registracijo podalj?a? do septembra. Ne vem pa to?no, kako je s tehni?nim pregledom, ?e bi sedaj registriral za celo leto.
Jaz sem se na UE vse zmenil glede tablic brez problemov, lahko bi vzel tudi kak?ne druge tablice, je pa res, da so mi nekaj kompliciral glede tablic na tehni?nih pregledih, kjer sem najprej hotel urediti formalnosti, pa sem ?e malo poklical drugam, pa se je vse dobro izteklo.
Ja FAK no kateri servis (upam da ne spet mo?nik) je lahko to izjavil!
Te?iti in uveljaviti garancijo brez 1? stro?ka! Priporo?am pa da da? obenem ne-mazdine plo??ice, saj je v njih problem - so pretrde.
Ni bil Mo?nik, da pa ne bom delal komu krivice, ga ne bom objavil (lahko ZS), gre pa za servis, ki je na tem forumu precej bolje zapisan, vendar po pravici povedano, je mene pustil hladnega. Da ne omenjam, da sem jih tri mesece prosil, da mi po po?ti po?ljejo dokumentacijo za podalj?ano garancijo in je nisem dobil, dokler se nisem osebno zglasil tam. Rabili pa so 5 min dela, da so mi to uredili. Verjetno bom ?el ?e na drug servis se malo pozanimat.
Zdaj ?e mi menjajo diske na poobla??encu, sploh ?e bi mi uspel garancijski zahtevek, bodo verjetno dali spet original plo??ice gor, potem pa sem lahko ?ez nekaj ?asa spet na istem.
Da ne odpiram nove teme, bom tu vpra?al za nasvet.
Na moji 6-ki se tudi pojavlja tresenje ob zaviranju, ki pa je ob?utnej?e ob dalj?i vo?nji. Avto sem imel na poobla??encu, kjer so mi po opravljeni vo?nji povedali, da avto res malenkostno trese ob zaviranju in da priporo?ajo, da se diske postru?i. Sam nisem navdu?en nad stru?enjem, ker pa sem prebral na forumu, da imate nekateri tudi na novih 6-kah ?e menjane diske, me zanima, kako ste to re?evali. Ali so vam priznali garancijo ali je ?lo iz va?ega ?epa. Avto je druga?e ?e v garanciji in ima 53k km prevo?enih.
Za va?e odgovore, lahko tudi na ZS, bom izredno hvale?en.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri 2. generaciji 6-ke, verjetno pa tudi pri 3. generaciji, se opravljanje regeneracije DPF filtra vidi preko trenutne porabe. Pri meni se redno izvaja na 400 do 450 km, in to ?e ves ?as, odkar je Mazda pri meni. ?e ?e pride do prekinitve regeneracije, se le ta nadaljuje pri naslednji vo?nji. ?e pa se regeneracije zaporedoma prekinjajo, pa to privede do te?av, pri tebi verjetno v kakovosti olja, ki je pome?ano z nafto, kasneje pa tudi s samim DPF filtrom.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani