Skoči na vsebino
M6 GH BOSE problem...
Napisano

mi smo probali ?e z vsem ?ivim in vse je na koncu pokazalo da je izhod na oja?evalcu hin...

ker pa je oja?evalec "procesorni" naj bi to pomenilo da je fu? procesor katerega se pa po netu in po avtoakusti?nih trgovinah ne da dobit.

naro?il drug oja?evalec iz nem?ije dal 130? in zadeva je ista!

vrgu stran 130? za *ur?evo zdravje!

naj pa ?e povem da sem prvo mislil da je radio hin in zamenjal radio katerega mi je posodil kolega (delujo?) in po tem sem ugotovil da je oja?evalec...

 

tudi sam sem pisal v bose v nem?ijo in tudi v zda in odgovor sem dobil samo iz zda ?e? naj se obrnem na poobla??eni servis in mi bojo tam pomagali... Grem na poobla??eni servis in izvem da je samo oja?evalec 800? +DDV... pa saj niso normalni!

 

Sedaj se zanimam ?e se da kak?en drug oja?evalec zvezat in sem zvedel da samo v primeru da ?e dobim radio brez bose sistemom zaradi nekih signalnih izhodov...

 

Pojma nimam kaj naj naredim, da bo ?pilalo tako k treba ter da me na koncu ne bo stalo 1000?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 GH BOSE problem...
Napisano

?e ne drugo, smo s 100% zanesljivostjo ugotovili da je oja?evalnik kriv...

 

demontiral, razdrl in priklopil, ?e s prstom potrka? po njem, potem se sli?i znameniti pok... vsaki?... torej je nekaj nekje narobe :P

 

?akam na info, ?e se bo kaj videlo po pregledu... upam da se da popravit...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=co2zI5Foh28...eature=youtu.be

 

to je posnet moj problem...

sem bil pri parih elektronikih pa ni nobeden re?il zadevo... :(

 

za?asna re?itev ki je zdaj ?e kar nekaj ?asa je da preve?e? brez oja?evalca (ostane? brez wuferja ter 3/4 glasnosti)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

Evo, ?e slike filtra. Tako zgleda tik po ro?ni regeneraciji-?e vedno zelo zabasan.. sem zanala?? pustil velike slike, da se vidi detajle.

 

 

ti si imel ?e dober

pr meni je blo pa za 80% slab?e od tvojega :zvizga:

 

pa naj kdo re?e da je filter dober za avto da ni? ne ?kodi motorju...

?e je ?lovk prehlajen in ma zabit nos je problem z dihanjem s tem da se pr nas ?ist pozdravi pr avti je pa sam pr novem ok pol pa ?ezdalje slab?e.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

Sem kar obseden z delovanjem in sli?im vsak ?ri?ek ali kak ?um. Ok, glasnost motorja je dosti ni?ja zaradi menjave obeh jermenov in natezalcev, ampak vseeno mislim da prispeva tudi to ker ni filtra k dosti bolj pro?nemu motorju. Sem pa govoril z mojstrom iz Se?ane, da bom kmalu nudil popolno zamenjavo satovja, tako da v primeru kontrole na tehni?nem, se vgradi spet satovje.

 

 

To ne bo potrebe saj trdih delcev ne bodo merili v naslednjih 5-ih letih...

Vem iz prve roke :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 GH BOSE problem...
Napisano

Bom nesu sosedu ki tvje popravlja... mogoce bo kaj vidu...

 

Drugace pa bom namesto tega en drug versterker zvezu pod zic...

 

 

Si ?e kaj zvedu ali pa zrihtu?

Me zanima ker bi tud sam rad re?il to zadevo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

diagnostike, slu?aj ?e je kaj narobe? Imam osnovni tester ja, ta ni prebral ni? tudi napisal ni ni?, ker ponavadi ?e ne podpira napake, napi?e da je, samo da je ne more prebrati.

 

 

 

ja ker pri moji mazdi je moral blendirat regeneracijo ter ?e neke spremembe narest da potem lu?ka skos ne svet.

Sedaj se normalno pri?ge ko da? kontakt in potem tudi ugasne ko se avto na?ge, kot da ni bilo ni? ter regeneracij ne dela ve?...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

V?eraj sem ob odstranitvi filtra naredil ?e glavni servis prid 185k kkm.

 

Ugotovili smo da glavni servis ni ?e bil narejen.. zobati jermen je ?e bil malo napokan, vsi le?aji v rolcah so bili suhi.. :blink:

Vodno pompo je kar mu?no zamenjati, ?e posebno je zaradi te?kega dostopa do enega izmed vijakov, kateri se skriva vmes cevk..

Odstranjevanje filtra je bilo tudi mu?no iz vidika, kako lo?iti zadnji del od filtra, pa? sem moral malo uporabiti fleksarco, da ?el narazen.

Glede razbijanja satovja pa bi bilo te?av, naredil luknjo, razbil satovje, in spet za?vasal.

Avto te?e doosti ti?je in bolj mirno.

Moram iti na en dalj?i krog da sporo?im kako se odziva, na prvi pogled je razlika v odzivnosti.

 

 

 

diagnostike nisi potreboval narediti ali ima? doma comp za to?

Pri meni na sre?o ni bilo treba ni? uporabljati flekserce ter varilnega aparata :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 GH BOSE problem...
Napisano

jaz imel isti problem!

izhod na oja?evalcu fu?!

popravit se ga baje ne da ker je kot nek procesor (saj tako so mi trdili)

jaz sem potem zvezal brez oja?evalca... ?pila ampak bolj potihu brez woferja ter basov.

Re?itev ti je nov oja?evalec (na uradnem servisu 800?) preko ebaya ali kje drugje so vsi v istem problemu!

 

evo moj problem...

 

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopi...381&hl=bose

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

Naj povem ?e moje izku?nje po odstranitvi DPF-ja

Avto dosti la?je v?ge

Je bolj posko?en

Poraba ni?ja za okoli 0.5 do 0.7 /100km ( sedaj se brez te?av vozim pod 6L/100km prej sem lahko ?e tako pazil na porabo in mi ni padla pod 6.5L/100km) moje vo?nje in relacije.

 

Slabosti JIH NI ! ! !

Nekateri so mi rekli da bo potem avto kadil in ne vem kaj ?e vse,...

Avto za?ne malo kaditi ?ele ko pride nad 3000 rpm ampak to je tako malo da ?e marsikateri novej?i bencinar bolj zakadi!

?e bo naslednji avto imel dpf bo prav tako letel vem.... :D:D:D:D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

po odstranitvi DPF
Napisano

A mi kdo lahko zagotovi, da bo avto ?el skozi tehni?ni pregled, ?e odstranim DPF filter.

 

LP

Primoz

 

 

Saj ne merijo trdih delcev...

Jaz sem imel pred 10 dnevi teh.p. BREZ dpf-ja (odstranjen konec avgusta letos)

nobeden problem,... poleg tega pa avto sploh tako ne podkadi kot eni blebetajo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 BOSE ne dela
Napisano

Jutri bom probal z direktnim napajanjem in novo maso...

Pa da vidm ce je to krivo.

Radio je ok saj smo probal z drugim.

Prav tako z ojacevalcem.

Ima ta sistem se kaksen umesnik med radijem in ojacevalcem?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izklop sistema za nadzor tlaka v gumah
Napisano

Sem zdle malo "potipal" zadevo in odstranu okrasni obro?ek, samo izgleda da stevc ne gre vn skozi luknjo (AR156 je imela vijake in si samo potegnu ?tevc vn iz luknje) Je kdo dejansko ?e jemal na Ghjki ?tevce vn? Ker mam ob?utek da je potreno sodstrant del armaturke ki je okol njih.. :angry:

 

 

imel!

malo se je treba potrudit...

na levi in desni strani je treba najprej odstrant okrasne letve, nato odvija?it par vijakov...

dobro je ?e sta dva da ti eden pridr?i narazen armaturo drugi pa povle?e ?tevec (gre pa kar na tesno,...)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.