sigurno dpf ni tolk ?ist kokr vi mislite da je.... ujame tiste ?rne saje ki jih vidimo mi z o?mi ja... drga? pa vseen spusti mimo strupe, ne gre druga?e.... drga? pa ?e re?emo da je avto nov in kvaliteten - pol tud brez dpf ne bi svinjal veliko.... problem je kasneje ko kaki senzorji.. ?obe itd za?nejo srati ko ma avto ve? km... in za?ne kadit oz svinjat x100...
brez dpf takoj vidi? ?e je avto 'bolan' ..ker pa? vidi? da pokadi preve?.....z dpf pa vidi? pol k je prepozno ko ti ga zabije in ?e kej druzga posledi?no sfuka....
glih na na?i mazdi je blo to... senzor hin, narobe zgoreval,posledi?no dimil in zabasalo dpf...lu?ke nobene itak...sam ustavl se je enkt. pol pa ugotavlat kaj je... in k je ?e vse razstavlen...spucat turbino( k je saje nazaj zabival in je bla pregreta )pa obnova ?ob usput, pa nov maf ...pol so pa stro?ki ja...
bencinarji novi so pa vsi mlin?ki, nikamr ne gre pa kurijo preve?.... nevem kam bo to ?lo, same jajce delajo
Eno prvih tak?nih re?itev je sicer ponudil Ford s sistemom ?easy fuel?, ki vsebuje mehansko prepre?itev dolivanja napa?nega goriva. ?Pri tem gre za to, da sistem ne odpre lopute na grlu cevi za dolivanje goriva, ?e ro?ka ni ustreznih dimenzij ? dolivalne ro?ke za dizel in bencin se namre? dimenzijsko razlikujejo....
?e je vsaki? isto pol ve? kje iskati, tukaj je pa pomoje podobna fora...le da je ve?ino ?asa ok... 2x na leto pa za?trajka...pol pa daj... zdej je 2 dni laufalo kot treba ...will see
ja sej sm spucu neki pol leta nazaj ko sm menju akumulator...je blo isto takrat da so lu?ke po armaturi blendale pa tko ker je bil hin aku. .... no do zdej je blo skoz ok od takrat... je pa problem ker je tist pleh kjer se pri?raufajo te mase ?e tolk rjav da je kurac,, ?e fajn zategne? se ?e kr zvija vse skp tok je bogo... tko da se ubistu ne da o?istit kot treba...tud prec nazaj butne rja vn
danes je punci na M3 2005 tu jebala... pelje lepo po ac vse normalno...na izvozu dol.... in avto crkne.... vtf? proba v?gat.... ni?, samo lu?ka rumena za volan posveti in avto ne obra?a sploh... po 10 obra?anjih klu?a avto naenkrat v?ge in gre.... kaj bi loh blo? koda klju?a? slaba masa ? kabli so kr 'gnili' povsod na masah sm enkt ?e pucu sam je te?ko kej spucat ker je vse rjavo preve?... ah ja
tud enga ni... vrhunsko je sestavljen... z razliko od prejsnjih generacij kje so bili cricki in so nadlezni ja...da mors zamenjat avto, ker se jih ne losa?
hvalite kok je dobr narjena mazda, kok dobri mehki materjali itd bla bla... pa kako loh pol kej ?kripa, zakaj razdirat... ja se dobr da ma mazda bose ozvo?enje haa...
js sm ga zadn? zamenu na m3 2005, je bil tok zgulen da se je limal kot smrkl, baba popizdila, pol sm dobu rablenga ki je kot nov, naj bi mel malo km za sabo... za 30e.... upam da bo zdr?u tolk kokr ga bo ?e mela
kako smo pre?ivel? kako so pa vcasih s fi?koti pr?li na morje poleti? vse se da..sam zakaj ne bi bilo varneje ?e se da... kot je napisu nejc..se popolnoma strinjam
vse gre na neke senzorje za naso boljso varnost itd... bla bla... sigurno je boljse ne recem... sam vsi opazamo da na luceh je pa mimo narjen marsiker avto... podnevi ko je dez in slaba vidljivost itd velik avtov nima odzadaj nic osvetljen, spredi minimum... totalno nevarno, to ne bi smel tko delat... pol pa zakon da morjo bit luci podnevi obvezno prizgane... ?emu? ce novi avti zakonu ustrezajo pa so ob mraku in slabi vidljivosti izklopljene luci ... 'narobe svet'
Motor za ?ipe redko odpove.. A je kdo iz lj ali okolice,morda skupaj kaj nagruntava ker me res firbec matra kaj bi lahk blo...glede da sem avtoelektri?ar res ?e nisem imel takega primera...
dons je blo toplo... spet voznikova ni sla dol..ni sans.... ste kaj natuhtal kaj ga serje to? kdorkoli?
zakaj se ba?e dpf je bl vpra?anje... ?e je avto ok loh nardi 500K km dpf... sam ponavad serjejo ?obe oz kaj pri njih, kaki senzor, itd.. in avto bolj dimi in posledi?no se ne more sprot ?istit dpf... v mojem primeru ga je zabasal okvarjen maf senzor....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sigurno dpf ni tolk ?ist kokr vi mislite da je.... ujame tiste ?rne saje ki jih vidimo mi z o?mi ja... drga? pa vseen spusti mimo strupe, ne gre druga?e.... drga? pa ?e re?emo da je avto nov in kvaliteten - pol tud brez dpf ne bi svinjal veliko.... problem je kasneje ko kaki senzorji.. ?obe itd za?nejo srati ko ma avto ve? km... in za?ne kadit oz svinjat x100...
brez dpf takoj vidi? ?e je avto 'bolan' ..ker pa? vidi? da pokadi preve?.....z dpf pa vidi? pol k je prepozno ko ti ga zabije in ?e kej druzga posledi?no sfuka....
glih na na?i mazdi je blo to... senzor hin, narobe zgoreval,posledi?no dimil in zabasalo dpf...lu?ke nobene itak...sam ustavl se je enkt. pol pa ugotavlat kaj je... in k je ?e vse razstavlen...spucat turbino( k je saje nazaj zabival in je bla pregreta )pa obnova ?ob usput, pa nov maf ...pol so pa stro?ki ja...
bencinarji novi so pa vsi mlin?ki, nikamr ne gre pa kurijo preve?.... nevem kam bo to ?lo, same jajce delajo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani