No, avto je pri prodajalcu ze od ponedeljka, pa ocitno bo se en cas, dokler ga ne uredijo. Ravno prejle dobil klic,ter opis napake. Dejan isto kot pri tebi, pocena glava..Haarriss recejo oni temu. Nova glava je ze narocena, krije vse prodajalec, hvala bogu.
Koliko pa kosta recimo glava za CX7, oziroma za Mazdin 2,2l Motor.
Kaj vse se se zraven menja, predvidevam da olje, pa mogoce se kaksni ventili, ker so menda zelo poceni.. vsaj mislim da sem nekje to prebiral.
Upam da bo hitro urejeno, predvsem pa kot se spodobi, da bo vse stimalo!
Dejc, a na cilindrih, od leve proti desni vsaj prvi trije.. a se je tam nabirala voda, al kaj je to na sliki.. zgleda kot neka sluz?
Jp, enostavno sm odprl zadevo in je bla glava pocena.
Aja, poglej se, ce ti kake mehurcke dela v raztezni
Sm preveril, to je ze miha predlagal..par mehurcekov se ze nardi, sam da bi clovek reku da je to od tega, tezka..bom probal par slik nardit al pa video.
Drgac pa sm termin dobil pri prodajalcu, avto bom pustil 1 teden gor, dobim nadomestnega pa bomo vidli ka bojo rekli!
No se stanje od certka, ko sem sel gume menjat na servis. Narejen je bil CO2 test, ter je bil negativen..menda da dihtunga glave ni poskodovana. Sicer avto ni bil res na delovni temperaturi, ampak grem v petek najkasneje spet naredit test, ter pred tem na eno 100km dolgo voznjo, mislim da takrat bo dovol topel
Je pa bilo spet dotoceno v hladilnik sam in to 1, 5 l tekocine Js ne vem res ne, da bi taka kolicina odtekala v glavo, cilindre, po cirka 500-600 km voznje, skor da ni logicno..pa da se pri tem cisto normano pelje, se ne pregreva, ter ne kadi vzadaj
Danes opravim klic k prodajalcu za nadalne korake in popravilo.
Huh sajse, tole ni slisat dober. Da nimas iste fore kot sm jo js mel na AR. In sicer mi je zasteku termostat, js sm to prepozn opazu in je kr naenkrat zacela zginjat hladilna tekocina. Med oljem in vodo se ni mesal. Sumu sm da je spustila dihtunga na glavi, ampak te dihtunge so dons take, da skor ni sanse, da jo prekuri. Js grem pol zadevo razdret in ja na dihtungi res ni blo kej videt, je pa bla hladilna v 4. cilindru, pa sm se pol odlocu zamenjat komplet glavo. Tak da sm zdej naredu ze preko 5kkm in hladilna ne zginja vec
Kako si pa prisu do tega da je hladilna v 4. cilindru pristala..si enostavno odpru masino al kaj? Kako sploh lahko pride v cilinder, ce je ditunga uredu? A si meu poceno glavo al kaj?
Kaj pa ?e ti ?teka ventil na pokrov?ku, ter ti ne dr?i tlaka?
Nekako dvomim, da ne drzi tlaka, ker ko odprem pokrov, se sprosti dolocen tlak v raztezni posodi. V hladnem stanju se sprosti dokaj veliko tlaka.
Cx7 ne poznam glih dobro. Je pa vecinoma tako pri teh radijih da dobi radijo signal od rikverca in pol prek canbus modula preklopi display na radiju na video zadnje kamere.
Zdaj ce te prav zastopim ti imas trenutno oem navi v cx7 z vzvratno kamero??
Ja res je, js imam cd veksler ter OEM info display z rikverc kamero...to bi tudi postil na Info zaslonu ce bi slo, ce ne pa bi jo dal na novi aftermarket radio. Uporabljal bi pac novi android radio zarad muzike ter navigacije..ker 500e ne dam za SD kartico z kartami od letnika 2011.
ce vzames radio s can basom bo sam preklopil ko das v rikvers, brez canbasa pa je treba zicko povezat na signal rikverca (zarnico ali podobno)
Bi ze gledal da vzamem z Cabusom, ze zaradi volanskih komand, ceprav jih ni veliko Komad naprej , nazaj, ter glasnost..ja pa seveda prostorocno, ki ga sploh ne uporabljam :S
Ja res je..pol mora clovek dokazovat da je napaka bla ze prej, itd..tk da lovim zadnje minute:D Upam samo da ne bojo jedli drek, ker pol ni druge kot z odvetnikom naprej terjat..ker ti jodlarji so vcasih zelo cudni!!
Bi tudi sposodil temo glede radia..ker sem zelel ze na M6 2. Genracije menjat, ter sem potem avto menjal sm to prelozil...Glede navigacije z CX7 ter kartami je poraz..zadnje dobavljive na SD kartico so letnik 2011 za Slovenijo.
Ce zamenjam radio z aftermarket, kako je z rikverkamero, ki se prikazuje na drugem zaslonu? iskal sem nacrte, pa nisem na?el nic tocnega. Glede Canbusa, hja..del volanskih komand komunicira z Displeyem, navigacija, del pa z avtoradijem. Vse nekako prepleteno, tk da nic jasno..sicer sem pa sam gledal nekaj takega:
Pri mrzlem ni normalno da ti butne pritisk na pokrovu ,zdaj pa jih masiraj da ti to zrihtajo dokler je ?e v garanciji,Pa tudi tesnilec se ne da v nov avto , poraba hladilne teko?ine je kar velika tako da je ?lo najbr? tesnilo ali glava,?e ima? vodo noter ti ne bo kadilo ?e pa ima? antifriz pa kar veselo kadi
Ja butne ven ja..zdej kok tocno je malo ter veliko, ne bi znal povedat. Sicer avto ni nov, rabljem, ampak hvala bogu da je pod garancijo od prodajalca..vsaj nekaj pametnega imajo jodlarji:D
Bom masiral ja..sj ne vem a bi sploh to pustil rihtat, ker baje da ni 100% da bo problem odpravljen z menjavo dihtunge.
Sicer ma prodajalec se eno isto na zalogi, tako da upam da zamenjam za isti model pa fertik!
Glede tesnila, ne vem kk pa kaj...Mazda Skornsek je reku da se to da notri, ne vem zakaj ne? Lahko kdo pove zakaj ne?
Ima? dejansko garancijo ali Gew?hrleistung?
Gew?hrleistung, ja. Imam pravico zahtevati popravilo, ker ni izteklo 6 mesece od prodaje avta, ter mi ni treba niti dokazovati napake.
Tesnilo glave motorja, napihuje sistem in hladilna gre nazaj v nizkotla?no posodo, odpri ?ep za nalivanje v hladilne v kiler pa avto v?gi in dodaj plin, ?e za?ne voda nara??a je povsej verjetnosti tesnilo glave.
Lahko tudi pu??a hladilnik egr.
Bom sprobal, hvala.
Hja ce ne izginja pri ceveh je samo se ena pot.....
Drugace pa ce kje pusca ne bos videl ce se vozis, segrej in ga pusti na mestu, spodaj pa karton pa vsaj eno uro lavfaj pa mal turiraj
Ce je dizel ne vem ampak mislim da nima vec tovarniskega webasta
Ne webasta nima, vsaj ne da bi jaz vedel...pa predvidevam da ce je bil vgrajen, da ga niso ven devali tako da ja. Je bil pod tlakom, pri Mazda Skornsek, pa je reku da ni nikjer spuscalo, tk da sumim na glavo
Redno prebiram forum in se mi zdi da nimate nekih tezav velikih z avtomobili, jaz pa spet..ne vem a imam res tako smolo.
Sicer je avto se en mesec v garanciji, ter bo tezave odpravljal prodajalec, oziroma po moznosti zamnenjam CX7 za CX7
Avto izgublja hladilno tekocino..poleti pred potovanjem na dopust rahel dvig temperature, klima zacela pihat vroce ven..ustavim, obrnem nazaj domu( hvala bogu nisme bil dalec).
Dolijem 4-5 l vode v hladilnik in raztezno posodo. Peljem na morje in nazaj, zirka 1300km, dolijem spet (predvidevam zda okoli 2l).
Drug mesec spet na morje, pred odhodom dolil, pred povratkom dolil..naredil spet okoli 1300km. To pomeni, cirka 2500km ter 4-5l tekocine...ni bila hladilna tekocina, je bila voda..mislim da ne igra neke velike vloge.
Avto je bil pri Skornseku velenju na pregledu, pod pritiskom, niso nikjer nasli da kje tece..dodali so tisto tekocino za zadihtat al nekaj takega. Opazovat je reku skornsek.
Sumim na druge stvari (dihtunga ali pa ris v bloku motorja), zato me zanima ce ima kdo kaksno informacijo kaj se se da narediti, oziroma preveriti.
Avto lepo pelje, ne trokira, klima dela, ne kadi zadaj..vsaj za videt ni.
Hvala lepa na pomoci.
Zdej sem dolil hladilno tekocino do max v hladnem stanju..zdej bom spet malo avto vozil, upam da cim vec do naslednjega tedna preden poklicem prodajalca..opazim sem eno stvar, ne vem ali ej to normalno..pri odprtju pokrova na hladilniku, se sproti pristisk..pri hladnem motorju, ki je stal 9h na parkplacu. A je to normalno? Vem da pri vrocem ja, ne vem kako je pri hladnem.
Tudi jaz sem opazil to enkrat. Po vecjem nalivu sem upaziol pri dvigalki namocen tapicirung. vec ni bilo..sumim pa da pride nekako preko zadnje luci. Bom pokukal tudi sam nasledenj tedne, ce bo le vreme zdrzalo.
Tudi jaz sem v nedeljo to opail pri svoji 6ki. Slucajno sem se parkiral z odprtim oknom ter opazil cviljenje. Prvo sem posumil na volansko letev, ampak se mi zdi da mora bit kaj okoli amortizerjev, ker skripa tudi ko se peljem pocasi cez rukerje.
Aha..js sem bil v petek na testni voznji z CX5 cd175 z avtomatskim menjalnikom. Splosni vtisi, avto lep, lepo narejen, vozen primerek zelo lepo ohranjen, z top opremo, ampak:
sami pospeski me niso presenetili, sem mislil da bo avto bol odziven, ampak me res nekako ni presenetil. Mogoce zato ker sem prevec pricakoval, ali mpa avtomatski menjalnik naredi taksen vtis.
Ocitno bom res moral posezt po sedmici z turbo motorjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, avto je pri prodajalcu ze od ponedeljka, pa ocitno bo se en cas, dokler ga ne uredijo. Ravno prejle dobil klic,ter opis napake. Dejan isto kot pri tebi, pocena glava..Haarriss recejo oni temu. Nova glava je ze narocena, krije vse prodajalec, hvala bogu.
Koliko pa kosta recimo glava za CX7, oziroma za Mazdin 2,2l Motor.
Kaj vse se se zraven menja, predvidevam da olje, pa mogoce se kaksni ventili, ker so menda zelo poceni.. vsaj mislim da sem nekje to prebiral.
Upam da bo hitro urejeno, predvsem pa kot se spodobi, da bo vse stimalo!
Dejc, a na cilindrih, od leve proti desni vsaj prvi trije.. a se je tam nabirala voda, al kaj je to na sliki.. zgleda kot neka sluz?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani