?e je ?lo do vi?ine oken, je lahko priteklo tudi skozi odprtino za vstop zraka v motor. Vsekakor je za preveriti zra?ni filter; ?e je suh, je OK, ?e ni, potem ?la voda "naprej".
Pri kablovju so verjetno najproblemati?nej?i konektorji. Vse odklopiti, posu?iti...
V?eraj so mi pri rednem servisu v BTC-ju zamenjali tudi zavorno teko?ino, tako kot Mazda predpisuje.
Gospod na sprejemni (g. Majesa ni bilo) mi je povedal, da sedaj zavorno teko?ino menjajo s pomo?jo namenske naprave tretjega proizvajalca, pri kateri odzra?evanje vodov pri zavorah ni potrebno. Kaj dosti podrobnosti mi ni znal povedati, rekel je le, da gre za nekak?no odsesovanje. Z nekoliko brskanja sem hitro pri?el do te naprave: KLIK
Ali mi lahko kdorkoli pojasni delovanje oz. na?in menjave zavorne teko?ine na ta na?in. Kolikor mi je znano (lahko, da se motim), gre do vsake zavorne ?eljusti samo en hidravli?ni vod, notranjega premera nekaj mm, kro?enja teko?ine tam torej ni. Sedaj si te?ko predstavljam, da tak?na naprava uspe?no posesa vse hidravli?no olje in nekaj metrov dolgih hidravli?nih cevi notranjega premera nekaj milimetrov. ?e te?je si predstavljam, kako se lahko te cevi napolni nazaj s sve?o teko?ino brez mehur?kov.
Zavorna teko?ina je najbolj obremenjena (temperaturno) ravno ob zavornih ?eljustih in ?e je tam ostala stara teko?ino, kak?nega posebnega u?inka take "menjave" ni - razen stro?kov, seveda.
EDIT: in mi je tudi povsem razumljivo, zakaj je Ford to imel. Pri Mazdi ni potrebe po dviganju pokrova, razen ko nato?im teko?ino za stekla - pri Fordu...
Pokli?i Mazda servis naj ti naro?ijo novo zadevo. Traja nekaj dni, da pride iz tujine, nato brezpla?no zamenjajo. Vsaj (pre)dolgo ne bo? ?akal in ne bo se ti vedno za?elo s prvo skladbo
Kdo ti je menjal jermen in kdaj (prevo?eni km, ?as)?
?e je jermen Boschev in ga je menjal uradni mehanik (ne nujno Mazda-poobla??en), lahko zahteva? povrnitev stro?kov - vsaj tako je bilo meni re?eno pred nekaj leti.
Takega avta nih?e ne bo kupil, ?e pa ?e, bo razlika v ceni ve?ja, kot te bo stalo popravilo.
Ne se razburjat, ni te?av, Smo razli?ni z razli?nimi potrebami in zahtevami.
Ampak ko ravno omenja? drago tehnologijo - jaz si pod to predstavljam ?ist in zmogljiv motor, zanesljivo delovanje avtomobila, vrsto delujo?ih varnostnih sistemov - to je tehnologija, ki mene(!) v avtu zanima.
Ne pa , a lahko streamam glasbo s telefona. Telefon imam itak za telefoniranje, ne za glasbo.
Sicer se strinjam, da je pri M6 vse skupaj na robu zadovoljivega (pa sploh nisem kak?en glasbeni navdu?enec), a da bi radio poslu?al preko telefona, kot internetni radio...
A avtoradio ne dela?
Ali?i?a sicer ne morem, a se strinjam z njim, ko pravi, da dana?njo mladino (in ne samo mladino) pri avtomobilih bolj zanima info-zabavni sistem, kot vse ostale tehni?ne lastnosti vozila.
?e so telefonske v imeniku +386 XXX, mi pri prejetem klicu ne prika?e imena ampak samo telefonsko ?tevilko (npr. 041123123).
?e je v imeniku brez +386 predpone, pa dela OK.
Je kdo opazil podobne probleme?
To je enako pri starem in novem modulu.
Ne vem kdo jim je delal BT vmesnik, ampak je z najslab?i, kar sem jih do sedaj videl. Kot pravi?, sistem je tako butast, da ne zna izlo?iti mednarodne predpone. Sam imam vse ?tevilke shranjene z mednarodno predpono. Tako mi namesto ?tevilke osebo iz imenika izpi?e samo, ?e sem v tujini.
Razmi?ljam, da bi v imeniku podvojil vnose - torej pri isti osebi enkrat mednarodno, enkrat navadno...
Ampak najprej moram ugotoviti, zakaj mi vseh ?tevilk ne prenese v avto...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e je ?lo do vi?ine oken, je lahko priteklo tudi skozi odprtino za vstop zraka v motor. Vsekakor je za preveriti zra?ni filter; ?e je suh, je OK, ?e ni, potem ?la voda "naprej".
Pri kablovju so verjetno najproblemati?nej?i konektorji. Vse odklopiti, posu?iti...
Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani