Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.
Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo
Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?
Piše 3000 milj ali 3 mesece, noro in to v ZDA, kjer delajo veliko kilometrov. Narobe svet. Jaz delam redne menjave olje po uradnem protokolu 20K, imam 120.000 km in mi dela regeneracije na 280 km. Ne predstavljam si, da bi moral menjavati olje na pol leta, kaj šele na tri mesece.
Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.
Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀
Potem bo kar držalo priporočilo mazde, da je najbolje zamenjati olje pri teh motorjih na vsakih 8Kkm. Verjetno niso kar tako določili te številke ampak najbrž po analizah olja. Verjetno kaka 2Kkm več ne naredi večje škode na motorju a bi se bilo dobro tega priporočila držati.
Zanimivo, ker meni pri prevoženih 6,5Kkm od menjave olja piše da je na 40%.
Priporočilo Mazde? Neuradno priporočilo serviserja? Uradno je na 20K...
Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.
Meni so (sicer bolj mimogrede) navrgli na Interclassu, da bi menjava verige oljne črpalke prišla 1.500 EUR, menjava pogonske verige pa približno enako.
Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂
Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.
V principu običajni uporabniki sami ne preverjamo zavor, ampak računamo, da bodo to naredili na servisih. No, meni so začele prej cviliti in sem imel pač izredni servis. So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉
Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena.
Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust.
Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.
tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?
Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?
Pa prej odklopite akumulator ali kar live
Hvala za odgovore
Original Mazda akumulator (vsaj modelno leto 2015) ima ob strani okno z označenim minimalnim in maksimalnim nivojem elektrolita. Če posvetiš z lučko skozi zgornjo odprtino za dolivanje, bi se morala raven elektrolita lepo videti (vsaj v temnejši garaži). Preveč dolite destilirane vode škodi. Pri meni se je pokazalo, da je bil nivo elektrolita po petih letih na 85-90% in dolivanje ni bilo potrebno. Ima pa vsaka celica svoj rezervoar in se nivo elektrolita lahko razlikuje.
Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in sicer je 95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici.
Še jaz prispevam svojo izkušnjo. Vse pohvale servisu v BTC in g. Maješu. Nobenega nabijanja stroškov, ugodna cena, dodatni popust na starejši avto. Obračunali so 1.8 ure dela za redni servis na 150k, kar se mi zdi popolnoma ok. Avto so tudi oprali, pa niti omenili niso, kot da to itak spada zraven
Dokler bodo tako delali, se mi ne splača vozit drugam. Edino Mazdino olje bi lahko ravno danes kupil pol ceneje na Mimovrste, ker imajo ravno akcijo, ampak pač nisem vedel prej.
Super, da si zadovoljen. Kot informacijo: pranje avtomobila je zahteva Mazde in ti ga zato morajo oprati pri vseh pooblaščenih Mazda servisih.
Vsako olje z pravimi specifikacijami je dobro in ne bo ma?ini ni?. Sej niso Mazdini motorji nek nasin izdelek, da potrebujejo to?no tako olje, kot oni predpi?ejo. Se pravi, ?e bi mazda priporo?ala toyo gume, bi bile samo te prave in nobene druge.Vedno,ko ti nekdo nekaj turi na silo, se jaz tega izogibam.Imam opravka z dobavitelji in vem, kako to poteka in kje je bit vsega skupaj.
Verjetno res (ceprav primerjava z gumami ni ravno na mestu). Ampak zaradi vse fame okoli tega kako je Mazda olje slabse kakovosti se bo nasel nekdo, ki bo dal v motor neko bolj "ugledno" olje napacnih specifikacij in naredil konkretno skodo DPF sistemu in/ali motorju. Kot je bilo receno zgoraj je za povprecnega uporabnika najbolje, ce ne eksperimentira. Se je pa tezko upreti v casu nestetih dr. Googlov.
Izbri?i T in to sm dajal zdej notr,.. sam nevem al bi mogo?e kak Motul vseeno dal notri neke grozne razlike v ceni :/
Kaj pa vem. Mojo skromno mnenje je, da je bilo delovanje motorja in ostalih pomoznih sistemom optimizirano na original Mazda olje (po starem Dexelio). Iz tega stalisca bi lahko z menjavo proizvajalca naredil vec skode kot koristi.
Sem ?e enkrat izra?unal pot .. v obe smeri 2 x 26 km/delovni dan. Je to ?e kaj bolj v prid dieslu? Res pa je, da od teh 26 km v eno smer pribli?no 8 v koloni in po mestu.
Kar je v resnici pomembno je, da ima? dovolj kilometrine, da zaklju?i? cikel regeneracije. To pomeni, da se avto ogreje na delovno temperaturo in da v nekem trenutku dose?e? ve? kot 2000 rpm (verjetno ?e kak?en drugi pogoj). Ko dose?e? omenjene pogoje, potrebuje? ?e cca. 15 km. Po mojem mnenju 26 km v eno smer verjetno zadostuje (je pa to neka mejna vrednost).
sem nov na tem forumu, pred tremi tedni kupil Mazdo 6 CD175 letnih 2015/12 - prevo?enih 125.000 km. Po prebiranju tega foruma glede te?av z diesel motorji me zanima, ali obstaja kak?en recept, da s tem te?avam (previsok nivo olja in posledi?no nujna menjava, zama?itev filtra,...) v celoti izogne?? Dnevno prevozim 2 x 18 km, od tega vsaj 5 km v po?asni koloni.
Je relacija 18 km dovolj za tak avto?
Eni pravijo, da mora? vsaj med regeneracijo vozit nad 1800 obratov, ?e je res, koliko ?asa?
Kaj pa ?e si ?e po pol minute od za?etka regeneracije na cilju?
Je kak?no pravilo, kdaj se regeneracija obi?ajno pri?ne (npr. po 10, 15,... minutah vo?nje)?
Jo lahko spro?i? sam ko ve?, da bo pot trajala vsaj 20 minut?
Kateri dra?ji redni servis ?akajo avto do 300.000 km? Jih bo dosegel?
lp Janez
Mogo?e ?e tole. Eden izmed pogojev za spro?itev regeneracije je tudi ta, da dose?e? obrate nad 2000 rpm. Ko dose?e? te obrate (skupaj z nekaterimi ostalimi pogoji - ogret motor, dovolj goriva, ...) se regeneracija pri?ne. Po mojih izku?njah je neka minimalna razdalja, da dokon?a? en cikel 20 - 30 km (pozimi malo ve?, poleti malo manj), sama regeneracija pa terja cca. 15 km.
Olje ni slabo...niti ne vem kako dobro, je povpre?no. je pa veliko bolj?ih olj... tako, kot je veliko bolj?ega pohi?tvo kot od ikee in bolj?ih trgovin kot je hofer. No, nekateri kupujejo to, druginpa? bolj?e. Stvar okusa.
To, kaj predpisujejo dolo?ene znamke vozil je zgolj reklama(beri-mi vam poceni olje, vi nam reklamo),tako,kot potekajo pa? te zadeve povsod v biznisu.
?e po tem se vidi, kak biznis te?e, ko ho?e? prinesti svoje olje na servis, ti zara?unajo dra?je delo za samo menjavo olja.
Sam sem zelo alergi?en na take reklamne poteze in se izogibam tega, kar nekdo zelo priporo?a in propagira.
Izjeme so res top znamke vozil, ki priporo?ajo res samo vrhunsko olje. In glej ga zlomka, nih?e ne priporo?a dextelia olja.Nima mazda tako specialnih motorjev, da bi morala imeti "specialno" olje.
Dexelio izdeluje Total specifi?no za Mazdo in zato ni za pri?akovati, da bi jo priporo?al kak?en drug proizvajalec.
Total pa ima sklenjena partnerstva (poleg z Mazdo) tudi z:
Poglej si malo, kako testirajo posamezna olja(hladna olja spustijo po cevki po klan?ini, katero olje pride prej "na cilj", nato olje segrejejo na 200?C,ga shranijo 24 ur v hladilniku in vajo ponovijo.
Najbolj?a olja(pennzoil, amsoil, mobil1, royal purple), - ve?ino teh olj uporabljajo na dirkah, ne spremenijo skoraj popolnoma ni? strukture (po kuhanju imajo popolnoma enake karakteristike).
Resda malo spremenijo barvo, nikakor pa nobeno vrhunsko olje ne po?rni oziroma ne smrdi po za?ganem, kot smrdi Dextelia.
Mimogrede, Dextelie niti ne omenjajo nikjer v takih resnih testih.
Ce se ne motim se ime Dextelia ne uporablja ze vrsto let. Na embalazi pise Mazda original oil. Gre pa za proizvajalca Total, ki kolikor vem dela maziva tudi za Renault. Renault v moto sportu pa vseeno nekaj pomeni. Kar si opisal je test viskoznosti olja, ki pa se zdalec ni edina pomembna lastnost. Tukaj je npr. se sposobnost adsorbcije (ne absorbcije) trdnih delcev. Nenazdanje verjetno tudi Mazdi ni v interesu, da bi vsa ta leta promovirali "crap" olja. Dopuscam moznost, da obstajajo malenkostne razlike v kvaliteti, ampak ne napihovat stvari do skrajnosti. Obstajajo tudi jasno definirani standardi za kvaliteto maziv, ki se jih morajo veliki igralci (kar Total je) tudi drzati, sicer bi zelo hitro izgubili kredibilnost in posel.
Od kod tebi to prepri?anje, da je Dexelia zani?? Pri meni je bila od za?etka do konca (11 let 275.000km) notri pa z motorjem ni bilo nobenih sitnosti.
Meni se zdi, da je to neka fama, ki se vle?e ?e vseskozi po forumu. Tisti, ki trdijo, da je nekaj bolj?e oz. slab?e, naj postre?ejo z ustrezno argumentacijo (laboratorijski testi in podobno) namesto, da podajajo neke lai?ne ugotovitve (barva, vonj, itn.), ki ne pijejo vode (oz. olja ).
Zdravo, po v?erja?ni dolgi vo?ni (cca 250 km), je danes zjutraj pri -5 st. C, akumulator pokazal 12,18V...misi?, da bi moral menjat? (i-stop je celo delal...)
hvala in lp Luka
12,18 V kaze, da je akumulator na cca. 50%. V splosnem je visok padec napetosti posledica iztrosenega akumulatorja ali "parazitske" porabe el. toka (lahko v primeru naknadne vgradnje dodatne opreme). Najbolj zanesljivo je, ce das testirati akumulator na servis, kjer ti lahko izvedejo stresni test akumulatorja (meri se padec napetosti cca. 30s pri polni obremenitvi) in preverijo morebiten parazitski odjem.
Jaz ne verjamem da bi obd pokuril toliko-50A, da po parih dneh avto ne kresne, da zmanka toliko mo?i da ne zavergla!....
Mislim, da ne gre za to da OBD tro?i veliko energije, ampak da Mazda zazna aktiven OBD in posledi?no preide v "diagnostic mode" kar ohranja budne nekatere podsisteme (npr. ECU), ki pa pomembno tro?ijo energijo. Taka je vsaj moja teorija in nenazadnje izku?nja.
Ja...."na?el" sem morebitnega porabnika....OBDll "nastavek" za prenos podatkov na fon.-preko modrega zoba...., kateri je bil 24/7 v?tekan.
Ali bi lahko bil ta OBDll kricec??
Sedaj sem za iztaknil. (samo, saj ko iztakne? klju?....bi moralo ves ?trom izklopit!??)
Bom pa tudi pomeril z multimetrom.....(upam da bom znal-nisem ?tromar) "na kaj moram nastavit M-meter"?
Acu sem testiral...z neko mo?no ?arilno "notko" (100A) za 20 sekund in dela BP! Oz napetost je padla samo na 11V....med delovanjem...nato nazaj na 12,18V.
Hvala!
Jaz sem imel OBD priklju?eno kamero in mi je ?ez vikend izpraznila akumulator. Kamera se je sicer samodejno izklopila, ko se je avto ugasnil, vendar se mi zdi, da Mazda zazna priklop na OBD in preide v "diagnostic mode" kjer se dolo?eni podsistemi (ECU?) ne izklopijo in ti nato izpraznijo akumulator.
Kater obd tester imate to da lahko rocno vnasate pide? App. predvidevam da je torque. Je potrebna original (placljiva) verzija. Trenutno imam klasicen OBD (elm 327) k samo bere in brise napake.
Pide se vna?a ro?no v aplikaciji (Torque), ki je relativno poceni (pod 10 EUR). Jaz imam aplikacijo na telefonu, ki se preko bluetootha pove?e na poceni OBD in v realnem ?asu ka?e parametre.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani