Skoči na vsebino
Fault code: P24A5 - Powertrain
Napisano

Kot obljubljeno razlaga rešitve problema: Na servisu so preverili napako in mi svetovali peskanje sesalnih ventilov. S tem sem se strinjal, prosil pa sem še da mi pogledajo oljno sito in zamenjajo podložke injektorjev. Vse to so naredili, sito so zamenjali (vendar naj bi bilo čisto - nobenih usedlin). Prilagam slike prej/potem. Svetovali so mi tudi menjavo verige oljne črpalke.

20220609_111614_resized.jpg

20220609_111527_resized.jpg

20220609_132027_resized.jpg

20220609_135747_resized.jpg

20220609_114614_resized.jpg

20220609_111752_resized.jpg

20220609_111607_resized.jpg

20220609_111741_resized.jpg

20220609_111537_resized.jpg

20220609_111547_resized.jpg

20220609_132015_resized.jpg

20220609_114631_resized.jpg

20220609_111557_resized.jpg

20220609_111554_resized.jpg

20220609_114617_resized.jpg

20220609_114621_resized.jpg

20220609_132021_resized.jpg

20220609_135801_resized.jpg

20220609_114628_resized.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

On 6/5/2022 at 10:41 AM, Janez007 said:

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

 

Kje so opravili: "Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)?" Uradni servis?

 

On 6/5/2022 at 10:41 AM, Janez007 said:

Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.

 

Moje konkretne izkušnje:

 

CX-3, G120, MT,  model 2015

- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava

image.png

- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava

 

M6, CD175, MT, model 2015

- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave,  itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- velika obraba površine volana

image.png

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

image.png

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- po 4,5 letih potrebna zamenjava akumulatorja (strošek 130 € leta 2019)

- 80.000 km, senzor izpuha. Ukrep: zamenjava z modificiranim kovinskim (strošek 200 €)

image.png

- 90.000 km, nekaj 1.000 km po menjavi ploščic se zvijejo sprednji zavorni diski. Ukrep: menjava diskov in ploščic (strošek 300 €)

- zadnji diski in klešče zarjaveli. Ukrep: menjava zadnjih diskov, klešč in ploščic

- napokan mikrojermen. Ukrep: zamenjava z novim (strošek 60€)

- zadnja kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi (črn zaslon)

- sem in tja (zelo poredko, recimo 3 x na leto) ni zvoka iz Bose sistema

- interval regeneracij se prepolovi. Zelo verjetna diagnoza: injektorji

 

M6, G165, MT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- pokanje omejevalnika odpiranja vrat. Ukrep: zamenjava

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK

- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)

- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)

https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE

- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava

 

M6, G194, AT, model 2019

- 50.000, velika obraba površine volana

- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev

- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti

- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal

- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)

 

M3, G120, MT, model 2017

- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava

image.png

 

Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki :)

 

"20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava" Meni je enako napokal. kakšen je bil strošek menjave?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Fault code: P24A5 - Powertrain
Napisano
18 hours ago, NevLado said:

Verjetno bo treba na čiščenje saj. :prstgor:

Sem ga ravno letos nameraval peljati k Purić-u v Samobor na "kompletno nego", no zgleda da res ne gre odlašati. Avto ima sicer 130.000 km in nekako sem skrbel, da so se regeneracije zaključevale. Vsekakor poročam razplet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Fault code: P24A5 - Powertrain
Napisano
7 minutes ago, Brane said:

Serviserja takoj na hruško obesit,četudi je morda samo  olje in filtre  menjal

HE HE, zaenkrat sem na stališču, da ni povezave med servisom in napako. Samo zanima me, če je kdo že imel podobno napako in kako jo je rešil 😉.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1 hour ago, Peter22 said:

Zivijo

 

Ravno sem dobil avto nazaj,

Potrebno je bilo čiščenje EGR ventilov,sesalnega kolektorja,lopute ,map senzorja in vse kar zravn paše.

Luknje so bile baje ,tako zabite,da so bile za pol manjše.

Mehanik je reku,da se je ,en ceu dan zajebavu s čiščenjem.

Avto zaenkrat dela ko urca,ne javlja napake.

Cena 300eur

Kje pa je bil delan servis?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
4 hours ago, Hixxy said:

Danes vzel ven innn - no saj slika pove več kot 1000 besed. Dvomim, da je bilo kdaj to spucano (avto ima 120k kilomterov).

 

272833887_519828296058216_8442674613315674159_n.thumb.jpg.3194f4f7ff0c4452813e48312fae22fb.jpg

 

Porabil sem nekih 30 min da sem s čistilom, vatkami in zobotrebci vse spahal dol.

 

Nato sem naredil testno vožnjo in avto lepše teče, bomo videli če bo kaj drugače z regeneracijami.

 

Poročam ampak  zaenkrat imam občutek, da je mogoče bil ta senzor krivec za vse :)

A je tole MAP ali MAF senzor?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
25 minutes ago, SpEkTr said:

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Kolikor sem bral, naj bi servis ob menjavi zračnega filtra rutinsko očistil tudi MAF. Ne vem ali to tudi počnejo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1 hour ago, SpEkTr said:

Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.

 

Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo :)

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
7 minutes ago, Alex said:

Piše 3000 milj ali 3 mesece, noro in to v ZDA, kjer delajo veliko kilometrov. Narobe svet. Jaz delam redne menjave olje po uradnem protokolu 20K, imam 120.000 km in mi dela regeneracije na 280 km. Ne predstavljam si, da bi moral menjavati olje na pol leta, kaj šele na tri mesece.   

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

5 minutes ago, scania said:

Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.

Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Analiza olja z metodo kapljičnega vzorca
Napisano
1 minute ago, Alex said:

Potem bo kar držalo priporočilo mazde, da je najbolje zamenjati olje pri teh motorjih na vsakih 8Kkm. Verjetno niso kar tako določili te številke ampak najbrž po analizah olja. Verjetno kaka 2Kkm več ne naredi večje škode na motorju a bi se bilo dobro tega priporočila držati. 

Zanimivo, ker meni pri prevoženih 6,5Kkm od menjave olja piše da je na 40%. 

Priporočilo Mazde? Neuradno priporočilo serviserja? Uradno je na 20K...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1 hour ago, kacnje said:

Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.

Meni so (sicer bolj mimogrede) navrgli na Interclassu, da bi menjava verige oljne črpalke prišla 1.500 EUR, menjava pogonske verige pa približno enako.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA CX5 2014 175KM
Napisano
11 minutes ago, Enos said:

Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂

 

Verjetno Pelko servis?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava, stroski zavornih ploscic
Napisano
8 minutes ago, Boss said:

Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.

 

V principu običajni uporabniki sami ne preverjamo zavor, ampak računamo, da bodo to naredili na servisih. No, meni so začele prej cviliti in sem imel pač izredni servis. So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano
2 minutes ago, Alex said:

Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena. 

 

Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstantno zvijanje diskov
Napisano

Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano
8 hours ago, Hixxy said:

Pozdravljeni,

 

tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?

 

Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?

 

Pa prej odklopite akumulator ali kar live :)

 

Hvala za odgovore

 

Original Mazda akumulator (vsaj modelno leto 2015) ima ob strani okno z označenim minimalnim in maksimalnim nivojem elektrolita. Če posvetiš z lučko skozi zgornjo odprtino za dolivanje, bi se morala raven elektrolita lepo videti (vsaj v temnejši garaži). Preveč dolite destilirane vode škodi. Pri meni se je pokazalo, da je bil nivo elektrolita po petih letih na 85-90% in dolivanje ni bilo potrebno. Ima pa vsaka celica svoj rezervoar in se nivo elektrolita lahko razlikuje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Akumulator - podaljšanje delovanja
Napisano
24 minutes ago, Alex said:

Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim  zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in  sicer je  95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici. 

Tip akumulatorja in cena?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kateri servis priporočate?
Napisano
23 hours ago, adzam said:

Še jaz prispevam svojo izkušnjo. Vse pohvale servisu v BTC in g. Maješu. Nobenega nabijanja stroškov, ugodna cena, dodatni popust na starejši avto. Obračunali so 1.8 ure dela za redni servis na 150k, kar se mi zdi popolnoma ok. Avto so tudi oprali, pa niti omenili niso, kot da to itak spada zraven :)

Dokler bodo tako delali, se mi ne splača vozit drugam. Edino Mazdino olje bi lahko ravno danes kupil pol ceneje na Mimovrste, ker imajo ravno akcijo, ampak pač nisem vedel prej.

Super, da si zadovoljen. Kot informacijo: pranje avtomobila je zahteva Mazde in ti ga zato morajo oprati pri vseh pooblaščenih Mazda servisih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.