Moram pohvalit fante na Interclassu za dobro opravljeno delo in ker so vse poslikali. Strošek je velik (660 eur), ampak računam, da bo za nekaj časa mir.
Kot obljubljeno razlaga rešitve problema: Na servisu so preverili napako in mi svetovali peskanje sesalnih ventilov. S tem sem se strinjal, prosil pa sem še da mi pogledajo oljno sito in zamenjajo podložke injektorjev. Vse to so naredili, sito so zamenjali (vendar naj bi bilo čisto - nobenih usedlin). Prilagam slike prej/potem. Svetovali so mi tudi menjavo verige oljne črpalke.
Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.
Moje konkretne izkušnje:
CX-3, G120, MT, model 2015
- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava
- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava
M6, CD175, MT, model 2015
- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave, itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK
- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)
- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)
- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava
M6, G194, AT, model 2019
- 50.000,velika obraba površine volana
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)
M3, G120, MT, model 2017
- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava
Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki
Kje so opravili: "Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave, itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)?" Uradni servis?
On 6/5/2022 at 10:41 AM, Janez007 said:
Vsak od nas ima poleg veliko pozitivnih izkušenj z Mazdami tudi določene negativne izkušnje (tukaj bi se omejil na tehnične). Fino bi bilo, da jih sistematično zbiramo na enem mestu, saj lahko marsikateremu prihranijo nekaj živcev pri diagnozi in rešitvah. Ponavadi ima vsak model avta svoje tipične težave, ki so posledica slabe, neposrečene izvedbe posameznih komponent, tudi zaradi varčevanja pri izdelavi.
Moje konkretne izkušnje:
CX-3, G120, MT, model 2015
- 15.000 km, plastični ležaji amortizerja, zaradi česar je pokalo ob obračanju volana. Ukrep: zamenjava
- 20.000 km, puščanje hladilnika klime (na hladilniku je viden flek). Ukrep: zamenjava
M6, CD175, MT, model 2015
- 65.000 km, opozorilna lučka - saje. Ukrep: čiščenje-peskanje kolektorja, EGR, glave, itd, nove podložke in nastavitev injektorjev (strošek 400€ leta 2019)
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- napaka sprednjega senzorja na odbijaču. Ukrep: zamenjava
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih se ogledala več ne zlagajo in odpirajo. Ukrep: zamenjava motorčkov
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon). Update programske opreme info sistema ni pomagal. Ukrep: zamenjava navigacijske SD kartice s popolnoma tovarniško novo - drugo, zaenkrat OK
- sem in tja ni zvoka iz Bose sistema (zelo poredko, recimo 3 x na leto)
- določena smer električnega premikanja sedeža nadležno brenči (sumim povezovalno os - bovden ... na uradnem servisu se s tem nočejo ukvarjat, tako da bom verjetno nekoč sam kupil in zamenjal)
- okvara ključavnice sprednjih vrat (sem in tja se samodejno izmenično odklepa-zaklepa). Ukrep: zamenjava
M6, G194, AT, model 2019
- 50.000,velika obraba površine volana
- škripanje amortizerjev zadnjih vrat: Ukrep: zamenjava obeh amortizerjev
- opozorilna lučka za nalet. Ukrep: zamenjava snopa žic sprednjih senzorjev odbijača, ker so korodirali kontakti
- po 3,5 letih potrebna zamenjava obeh motorčkov vzvratnih ogledal
- kamera se ob zagonu sem in tja ne vklopi takoj (črn zaslon)
M3, G120, MT, model 2017
- 20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava
Večina teh težav izvira iz slabe kakovosti (izvedbe, materialov) in so zato zelo verjetno prisotne pri večini avtov določene serije po določenih prevoženih km. Zanimo mi je, da imamo najboljše izkušnje (najmanj tehničnih težav) z Mazdo 3, ki je bila narejena v Mehiki
"20.000, prikazovalni zaslon na dotik napoka: Ukrep: zamenjava" Meni je enako napokal. kakšen je bil strošek menjave?
Sem ga ravno letos nameraval peljati k Purić-u v Samobor na "kompletno nego", no zgleda da res ne gre odlašati. Avto ima sicer 130.000 km in nekako sem skrbel, da so se regeneracije zaključevale. Vsekakor poročam razplet.
Ali ima mogoče kdo izkušnje z napako P24A5. To napako dobim z OBD-jem, simptomi pa so izguba moči motorja in oranžna lučka za motor. Avto je bil par dni nazaj na rednem servisu
Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.
Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo
Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?
Piše 3000 milj ali 3 mesece, noro in to v ZDA, kjer delajo veliko kilometrov. Narobe svet. Jaz delam redne menjave olje po uradnem protokolu 20K, imam 120.000 km in mi dela regeneracije na 280 km. Ne predstavljam si, da bi moral menjavati olje na pol leta, kaj šele na tri mesece.
Pri mazdi so to malenkosti, ce gledas bmw in njihove tezave s ketnami. Audi multitronic katastrofa, vw dsg s suho sklopko poden od menjalnika. Pri mazdi motorji in menjalniki grejo, taksne malenkosti kot je dodatna zascita podvozja, menjava diskov z boljso znamko pa pac tisti ki poznamo to naredimo, pa tudi na servisu na te stvari nekateri opozorijo. Odkrito, imam raje motor (bencin ali dizel) in menjalnik tako kot mora bit mazdin pa te malenkosti flikam kot pa motoe in menjalnil ki ga pod garancijo na 40000km menjam.
Ob povprečni vožnji tudi originalne zavore zdržijo 110K (vsaj meni so) 😀
Potem bo kar držalo priporočilo mazde, da je najbolje zamenjati olje pri teh motorjih na vsakih 8Kkm. Verjetno niso kar tako določili te številke ampak najbrž po analizah olja. Verjetno kaka 2Kkm več ne naredi večje škode na motorju a bi se bilo dobro tega priporočila držati.
Zanimivo, ker meni pri prevoženih 6,5Kkm od menjave olja piše da je na 40%.
Priporočilo Mazde? Neuradno priporočilo serviserja? Uradno je na 20K...
Me veseli, da nisem edini. Ni nas pa veliko. Mene moti že, ko nekaj škriplje, kaj šele kaj bolj resnega.
Še mimogrede glede cene - povprašal sem pri bolj cenjenem (nepooblaščencu) in pravi, da bi bilo kakšnih 700 evrov. Potem pa vseeno nisem preveč plačal. Ob priliki povprašam še na kakšnem poooblaščencu, me prav zanima. Ne želim pogrevati debate kozolec/pooblaščenec, zgolj za informacijo, ki je lahko komu dobrodošla.
Meni so (sicer bolj mimogrede) navrgli na Interclassu, da bi menjava verige oljne črpalke prišla 1.500 EUR, menjava pogonske verige pa približno enako.
Pozdravljeni. Mazda je porihtana in sicer je bil problem v senzorju za izpusne pline, v info, ce bo kdo imel se podoben problem. Cena popravila oz.servisa je bila 150€, manj od pričakovanega glede na prvotni strah kaj bi bilo lahko vse narobe 🙂🙂
Hmmm, mene presenečate, da že prej ne menjate ploščic ampak čakate na minimum, da začne cvilit in da to opozori na menjavo. Jaz sem to nazadnje naredil na Peugeotu 305 tam nekje začetek devedesetih, ko mi je ploščice vrglo ven iz čeljusti in sreča je bila samo to, da sem imel "izletno" cono v obliki avtobusne postaje in da to ni bilo na kakih serpentinah ali pa pri hitrosti 130km/h.
V principu običajni uporabniki sami ne preverjamo zavor, ampak računamo, da bodo to naredili na servisih. No, meni so začele prej cviliti in sem imel pač izredni servis. So pa verjetno tolerance takšne, da tudi "cvileče" zavore še kar dolgo časa varno ustavijo avto brez testiranja izletnih con 😉
Dolgo so ti zdržale. Kaj pa so ti vgradili? Če so oem je cena res malo zasoljena.
Interclass servis. Gre za OEM oz. če se prav spomnim na ploščicah piše TWA, za diske pa ne bi vedel. Mi je pa serviser pokazal koliko je uradna Mazda postavka za menjavo in potem so mi dali še popust.
Da dodam še mojo izkušnjo pri tej tematiki. Pri 110.000+ km so mi začele cviliti zadnje zavore. Do sedaj ni bilo potrebo servisirati sprednje niti zadnje zavore. Na Interclassu so mi zamenjai zadnje diske in ploščice, čez 20.000 pa bo bojda potrebno še sprednje. Strošek se mi zdi sicer visok (nekaj pod 400 EUR) ampak ker so zdržale dolgo časa nisem kompliciral.
tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?
Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?
Pa prej odklopite akumulator ali kar live
Hvala za odgovore
Original Mazda akumulator (vsaj modelno leto 2015) ima ob strani okno z označenim minimalnim in maksimalnim nivojem elektrolita. Če posvetiš z lučko skozi zgornjo odprtino za dolivanje, bi se morala raven elektrolita lepo videti (vsaj v temnejši garaži). Preveč dolite destilirane vode škodi. Pri meni se je pokazalo, da je bil nivo elektrolita po petih letih na 85-90% in dolivanje ni bilo potrebno. Ima pa vsaka celica svoj rezervoar in se nivo elektrolita lahko razlikuje.
Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in sicer je 95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici.
Še jaz prispevam svojo izkušnjo. Vse pohvale servisu v BTC in g. Maješu. Nobenega nabijanja stroškov, ugodna cena, dodatni popust na starejši avto. Obračunali so 1.8 ure dela za redni servis na 150k, kar se mi zdi popolnoma ok. Avto so tudi oprali, pa niti omenili niso, kot da to itak spada zraven
Dokler bodo tako delali, se mi ne splača vozit drugam. Edino Mazdino olje bi lahko ravno danes kupil pol ceneje na Mimovrste, ker imajo ravno akcijo, ampak pač nisem vedel prej.
Super, da si zadovoljen. Kot informacijo: pranje avtomobila je zahteva Mazde in ti ga zato morajo oprati pri vseh pooblaščenih Mazda servisih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če nočeš, da ti režejo DPF je opcija naslednja:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani