Ampak tole je pa sistem res konkretno prehitro zabremzal. Meni se je v "E klasi" samo 1x sprozilo piskanje (brez zaviranja), pa je bilo bolj na knap kot tole ali pa tam-tam.
Se bomo preprosto morali navaditi na še večjo varnostno razdaljo (oziroma tako kot bi že v štartu morala biti), ker nekateri avti pač zgleda malo panično odreagirajo... Po drugi strani pa obstaja tudi kar nekaj voznikov,ki bi sami takole v zadnji sekundi stopili po žlajfu.
Verjetno je voznik BMW-ja zato stopil iz avta (mogoče mu je kdo kdaj namenoma zabremzal, ali pa on komu drugemu...).
Verjetno ne bo v pomoč, ampak nekoč sem dobil nasvet,da je pri iskanju takih skritih zvokov, fajn avto zapeljati na kanal (recimo na tehničnih) in pregledati podvozje še ko kolesa ne "visijo " tako kot na dvigalu...
Jaz sem doktoriral iz podobnega škripanja na xsari.
Med počasnim zavijanjem po neravnem terenu (ko je avto precno zazibalo ). Dali smo ga na dvigalo in potem na tehničnemu na kanal (da kolesa niso bila razbremenjena). S skupnimi močmi potem ugotovili,da so bile hin neke šalce na vrhu amortizerja.
Je pa bila zadeva sprva komaj opazna (na servisu seveda ni ropotalo , tako da so že mislili, da si izmišljujem).
Naj mi samo nekdo pove, da greš na servis pa ti rečejo, da napake ni, pa jim poveš vse kar veš o dogajanju z avtom pa še posnetke jim pokažeš in te na grd način odslovijo češ z avtom je vse ok naj pridem po njega. Jaz pa odvrnem po avto ne bom prišel, ker je v garanciji naj ga popravijo kak vejo in znajo. Avto hiša mazda Ferk v Mariboru in to bi naj bil servis pooblaščen za Mazdo.
Prosim za pomoč?
Jaz bi peljal avto na drug servis. Ze zato ker nebi imel zaupanja v tega.
Mislil je na prerjavenje in ne na rjavenje. Skratka more ti pregniti, da ti popravijo. Zej ce bojo iskali dlako v jajcu se lahko na to sklicujejo, drugace se pa definitivno strinjam, da bi to morali sanirati na njihove stroske. Je pa res, da je to cx3 in je dosti slabse narejena od recimo trojke ali sestke.
Tako je, razlika je med prerjavenjem in rjavenjem...
Pomojem je to zdaj odvisno od samega servisa/uvoznika, kako bodo rešili (če bodo) zadevo.
dne 16. 4. 2020 ob 19:44 je drotar napisal:
Pozdravljeni,
danes sem pri menjavi koles opazil na levem blatniku med plastiko (kolotek) in blatnikom mehur. Ko sem potipal se je vdrlo...gnilo, me je skoraj kap. Res, da je avto že v petem letu ampak je garažiran in skrbno vzdrževan. Prevoženih ima samo 62.000. Takoj, ko bodo servisi odprti ga peljem na uveljavitev garancije. Očitno Mazda še ni rešila problem z rjavenjem??? Ima morda še kdo težave z rjo na Mazdi?
Hvala!
"Resda je avto že v petem letu..."... Ammm.. a sem jaz edini ,ki se mu ne zdi normalno,da avto (ki ni ravno dacia ali kakšen drug nizkocenovnik za 10jurjev; ala c-ellyse ali Fiat Tipo) kar konkretno zarjavi po tako kratkem času? Fak, moji xsari je zdaj v enajstem letu prvič udarila rja ven...
Ja, zame je to najlep?e smu?i??e.Snega je vedno za izvoz, kamnite gmote okoli?kih tri tiso?akov pa spektakularne za videti.Povezanih je veliko smu?i??, Sela ronda, skupaj je 220 km skrajno urejenih in ?irokih smu?i??. To je res raj za smu?anje pa tudi, da res da? mo?gane na pa?o.Se spla?a to do?iveti...
Se strinjam. Sam sicer nisem tako zagnan smu?ar, da bi ?el smu?ati tja, ampak za dati se na Off je pa Super... Ljudje prijazni, narava fenomenalna, italijanska hrana je itk neki bolj?ega....
Sicer s specialko ne more? na gondolo in vrh, se pa lahko pripelje? do tja (smu?i??e Canazei).
Jp,canezei poznam; ?el lani iz cortine preko Passo falzarego v Arrabo in preko Pordoi v Canezei - P.Fedaia-Caprille- Passo Giau-Cortina. Si ne predstavljam kako izgleda ko je sneg, ampak Ziher je fenomenalno...
Meni so tudi dolomiti zakon. Letos smo ?li zopet na Sello rondo.Tako dobrega smu?anja in vremena ?e dolgo nismo imeli.
Nejc,a si bil na Terrazza Delle Dolomiti? To je na 3000m,razgled na cele Dolomite. ?e nisi bil, se res spla?a it gor.
To je tam nad Passo pordoi, k se gre (lahko tudi) z gondolo gor? Nisem bil; s specialko se ne da .
Je pa tam na poti iz Caprille na Fedaio na levi strani en lustn kamp, tako da tele konce kar dobro poznam. Sicer je pa meni najljub?i prelaz na tem obmo?ju ?e zmeraj Giau...
Nov DPF stane okoli 300?, skupaj z menjavo okroglih 500?.
Zdaj pa vzemimo en hipoteti?ni primer: Janez007 danes iz svojega dizela?a odstrani DPF.
Kako skozi tehni?nega? Na tehni?nih pregledih pregledniku stisne 100? in on mu potrdi. Torej se bo Janez007 5 let vozil brez DPFa in brez regeneracij, kar pomeni, da mu tudi kraj?e vo?nje ne bodo te?ava. V petih letih pa bo pregledniku izpla?al ?e toliko, kolikor bi dal za nov DPF. Ampak...
?ez pet let bo njegov avto star okroglih 10 let. Glede na to, da ima zdaj 125.000 km, jih bo ?ez 5 let imel vsaj 250.000 - manj jih gotovo ne dela, druga?e ne bi vzel dizela?a. Deset let star avto z vsaj 250.000 km je pa po?asi ?e itak zrel za menjavo...
In glede na to, da smo kljub vsemu Balkanci (?eprav bi radi bili Evropejci in se imamo za "nekaj ve?", primerjave ka?ejo druga?e), so pri nas vedno bile "mu?ke" in vedno bodo0. Noben zakon, nobene kamere, noben program tega ne bodo prepre?ili. Zakon je zato, da se kr?i, glede kamer bo uredila Nata?a Pirc Musar, program bodo pa ?e "shekali"...
Ampak.... Za podkupiti majstra na tehni?nih je dovolj ze dosti manj kot 100eur... Na ?alost. Ker to ljudje ne delajo zgolj za dpf, ampak tudi za stvari, ki neposredno vplivajo na varnost...
V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.
To je konkretno nizka poraba... Verjetno je to redkokdaj? Moj rekord z xp je 6,0 bencina / 100km, ampak tam bi mi dizel zelo verjetno pil pod 5l... Na koncu ?e vedno odlo?a to , koliko km ima? namen imeti avto in pa? racunica kdaj se ti povrne vi?ja Nabavna cena.
Seveda pa, nekaterih bencinarjev nebi kupil (tsi od VAG), pa tudi nekateri dizli so pojem kvarljivosti.
Moje LAICNO mnenje in nisem lastnik Mazde, niti dizla nasplosno... Vozim pa ogromno kilometrov s slu?benimi kombiji z DPFjem...
Plusi in minusi , tako kot povsod v ?ivljenju.
Jaz ?e sli?im da se dela regeneracija, avta ne ugasnem, ?e si lahko privo??im , da avto laufa recimo 5' pred nadaljevanjem poti. Ampak, ?e se to zgodi ko ga grem tankat-ga ugasnem in natankam.
?e se to zgodi ko po 12ih urah zaklju?ujem s slu?bo ga pustim laufati 15' preden ga o?istim in potem ugasnem in grem domov.
?e pridem do stranke, ki me ?aka, avto ugasnem. Brez nadzora ga ne bom puscal pri?ganega pred blokom.
In isto bi delal s privat avtom; ne bom se ?el voziti ?e 1krog po obvoznici (tudi nafta za ta krog ni zastonj), ok edino na drugo pumpo bi se mogo?e zapeljal (ok,to tudi s kombijem delam).
Skratka; na kombiju se je zadelal filter po 400t km...
?e ga konkretno vozim v obratih ga pustim minuto ali dve , da se ohladi... Koliko mu to pomaga.. nimam pojma.
Mislim da lahko avtu koristis tudi z drugimi, bistveno bolj preprostimi pa tudi cenej?imi ukrepi , kot s temle ukvarjanjem z regeneracijami... In po drugi strani ga nekatere neumnosti, ki jih vsakodnevno vidimo na cestah bolj uni?ujejo kot kak?na na silo prekinjena regeneracija.
Kar se ti?e vojne med bencinarji in dizli tu... Mah,moras vedeti , da je tu tudi kar dosti hecanja, ampak za razliko od kakih drugih gostilni?kih debat, tu izves tudi kar nekaj uporabnih informacij. Pa?, selektivno branje pomaga. Saj vsi vemo katero gorivo nam ustreza, meni je pa? lpg zaenkrat zakon,pa to ne pomeni da pravim da je ultimativno najbolj?i - DALEC OD TEGA.
Skratka, u?ivaj, vozi po pameti , avto je hud pa naj bo dizel in bencinar in ne sekiraj se preve?,saj je konec koncev samo avto...
To je vse res, ampak nekaj kar tebi predstavlja ogromen plus , je nekomu lahko minimalen plus . In obratno , kar mene zelo moti , je lahko tebi sila nepomembno.
Recimo, krivulja... Fu?ka se mi zanjo. Pa je lahko pri dizlu 500x bolj?a.
Fu?ka se mi ?e lahko z enim tankom naredim 200km ve? kot z drugim. Nekomu bi to lahko bil jezi?ek na tehtnici.
Meni je recimo pomembno, da je Nabavna cena novega avta ?imni?ja, za izgubo vrednosti se mi fu?ka (Kdor pa menjava avto na 3leta , bo gledal tudi na to in za zdaj se dizla la?je in bolje proda), ni mi zanemarljivo da je servis ?imcenej?i in recimo, pomembno mi je da se notranjost pozimi cimhitreje segreje.
Zato imam bencinarja , pozno predelanega na lpg (predelal ker se je za?elo delati kar nekaj km na leto , ko je bil avto star 6let).
Marsikomu pa recimo lpg ne pride v po?tev zaradi malenkosti, ki mene sploh ne zmotijo...
To je men tud KIA po?enjala. ?e sem avto pri?gal in naredil recimo manj kot kilometer ter ugasnil, pol je pa kr rablo ene 5 sekund verglanja, da je ponovno v?gala.
A ni te?ava pri vziganju ogrete ma?ine lahko znak te?ave na senzorju v?iga?
Scr3em se je javil, da natankamo v njegovega poln tank nafte in da se bo normalno okol vozil. Kdo je ?e za?
Ne da se. Baje.
Pa ne zdaj oldtimerje ven vle?i kot primer. Lepo ti je bilo napisano da imajo dizela?i posebno loputo ki jo odpre le ustrezen premer cevi. Jeba je ko ho?e? to?it iz kantice. Videl na lastne o?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In potem pridemo do točke, ko smatramo 150t km kot nek dosežek za avto,ki stane 3 letne plače...
Napredek.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani