So mi nekaj na hitro razlagali, da Honda (vozila, ne motorji) ima verigo med motorjem in kolesi in je ta veriga tudi menjalnik. Pa sem pomislil, da ima tudi Mazda kaj takega, kakšen nov menjalnik. Zato me zanima, kakšno verigo bi menjali, kje to je in kako funkcionira ta zadeva?
Mah, pusti stat, da ne bo še kakšne hude krvi po nepotrebnem...
Ključa nisi mogel obrnit. Včasih si ga po 5 min obračal, včasih je skočil na kontakt takoj. Servis se je sprenevedal, dokler ni bilo hudo.
Neki senzorček je bil kriv za zaklep volana, če si ga bockal sem in tja, je po navadi spustil ključ naprej. Niso pa za to rable bil kolesa zasukana, lahko je cisto ravno stal.
A te dimenzije zgoraj napisane so kao ok za 7JX17?
Ja.
Sem delal primerjavo na svoja avta in sta v mejah. No tudi M2 je bila.
Imam 7.5J 215/40R18 in 8J 235/40R18
Pred eno uro je Gregor Muc-Up napisal:
Zdaj je bil pri meni kolega in ima Mazdo 3 Takumi in ima po homologaciji 17x7J ET52,5 in gor gume kot jaz 205/50-17 na širini 6,5J... Tudi drugi s katerim sem se pogovarjal ima isto kombinacijo...
Če je felna ožja, pride do balon efekta in avto bolj plava na bočnicah. Lahko se tudi rabijo bolj po sredini.
Seveda pa se to ne opazi pri vsakodnevnem cjazenju ampak pri bolj dinamični vožnji.
Večina ljudi ima rahlo mimo ET ali pa 0.5J +/-. Saj se komot vozi. Ampak ko bo večja škoda, pa se bo zavarovalnica vpiknila, pa ne bo tako lepo več.
Jaz pač želim imeti to porihtano. Moja avta malo izstopata in če me bo kak policaj peljal na izredni pregled, bo vse šolsko.
Ker bo ozka in visoka guma, pa bo verjetno plaval na bočnicah.
Btw. Če se greš uradno. Bi jih tudi moral dat homologirat. V primero nesreče je lahko problem z zavarovalnico...... policaji tega še ne znajo preverit.
Če ne kaže pritiska ni ventilčka. Meri po ABS/ESP senzorju in to zadostuje zakonodaji.
Mondeo 2008 ima tmps, pritisk na 1 decimalko. 5 ventilčkov se je prelomilo. Zunanji del. 3 smo spravli na garancijo. Verjetno serijska napaka VDOja....
In leta 2008 je še bila Mazda po Fordom, tako da ne verjamem, da je bilo kaj drugače 😉
Še en dokaz, da je za zakonodajo dovolj ABS/ESP, na i20 je samo ta. Le na i20n so senzorji.
i20n kaže samo med vožnjo, Focus pa tudi v aplikaciji, kadarkoli.
Izbrskal sem račun od servisa.
Na računu za tip olja piše: DEXELIA DPF - Olje Dexelia ultra 5W30. Kot pa razumem navodila, ki jih prilagam spodaj za CX-5 2.5 bencinski motor nebi smel biti tip olja za DPF. Ali kdo ve?
Navodila za bencinske motorje:
Navodila za dizelske motorje:
DPF na olju je samo kozmetična oznaka, enako kot na gumah XL.
Bolj je razlika v C3 in A5/B5, med dizlom in bencincem.
Za svoj duševni mir sem delal enkrat analizo med A,B,C standardi.
Sem pognal Oil Finder na Ravenolovi strani za tvoj avto. Pregledal sem vsa predlagana olja 5w30 in samo eno je A5:
RAVENOL FO SAE 5W-30 ist ein synthetisches Leichtlauf-Motorenöl mit CleanSynto® Technologie für PKW Benzin- und Dieselmotoren mit und...
Zdaj jaz nisem strokovnjak, naj še kdo drug pove, če je to ustrezno.
Jaz vem da na Alfi in Fordu (Ford WSS-M2C948-B) moram paziti točno certifikacijo, če ne lahko gre motor u maloro. Bi pa verjetno to pisalo na tej strani v knjižici. Pri moji M2 vem da ni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To me spominja na Gorenje in njihovo prodajo rezervnih delov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani