Kaj ni normalno, to je Mazda. Zadnji? sem tankal polnega in se mi je res mudilo domov in sem vozil 160, ve? ne vozim z zimskimi gumami. Zjutraj isto nazaj v slu?bo okol 150 kokr pa? jutranji promet dopu??a in enako ?e zve?er domov. Torej po prevo?enih cca 150 km sem imel porabo 8,7 po BC, tank pa je vidno usihal. Tko da prvi ki bo reku da je Mazda ?parov?k je zame bedak. Kolega se z mondeotom avtomatikom voz kolikor hitor promet dopu??a, do max 160 in mu ?re standardno 7,4. Ista relacija. Celo 4 ljudje so stalno v avtu. Tko da razprave o porabi pr Mazd zame niso ve? relevantne. Zgleda da se tale forum po?asi oku?il s Honda?i, k pr 7.000 obratih vse Honde ?rejo 4,5 litra.
Pa?, ?ejna gajba nima? kej.
Ma jaz ne vem, kako vam toliko porabi...
Smo ?li letos na smu?anje v Dolomite-4 osebe +prtljaga, hrana, pija?a, smu?arska oprema +stre?ni kov?ek. Tankal V Novi Gorici ter po povratku spet v Novi Gorici. Vo?nja po avtocesti 130-140 km/h(o?asno tudi do 150-ve? zaradi kov?ka nisem upal). Vmes precej prelazov (1800m+). Vsako jutro cca 10 minut vgan avto(webasto), ker je bilo 15 minusa, ter 6km do smu?i??a. Skupno sem prevozil cca 320km na avtocesti ter 240 km izven( ?ez hribe in doline...). No poraba je bila izra?unana 7,02 l/100km. Je ?e mene presenetilo, ker sem pri?akoval vi?jo porabo...
Mene pa zanima, ?e se da dobiti rezervni daljinec za mazdo 6(razen na servisu, kjer je 300?+)? Pa ?e se ga res da tudi sprogramirat npr. po temu postopku:
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step). *Instead of opening/closing door 3 times, you can press the button in door jam. The car will think you're opening and closing door but much easier!
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.
Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!
A kdo ve, kak?ne so prave mere za akumulator v stari 6? Ker sedaj imam notri enega 60 ah pa pe?a. Le?i??e pa je kar precej ve?je(od tega, ki ga imam sedaj notri). A spodnji bi ustrezal?
No, sedaj je za?ela pa ?e meni mazdica neki trokirat...
Najprej zjutraj ni hotela v?gati(v treh letih zmeraj v prvo). V?gala v 4-to. Potem mi je po cca 4 km pred ostrim ovinkom ugasila in sem jo moral pa? ponovno zagnati (prijela v prvo). Nato pa mi je cez 2 km v kri?i??u spet ugasila. V?gala je potem spet v eno ?etrto. Samo je pa vmes ko sem obrnil klju? na 1 pozicijo zabilo cagarje do konca. A je to znak, da nekaj je** akumulator(oz. je za zamenjat) ali je to ta scv ventil na visikotla?ni?
Aja, se mi je pa do sedaj 2x zgodilo, da mi je pred kri?i??em ugasnil- enkrat pribli?no 1 mesec nazaj drugi? pa v?eraj.
Boss in ostali, tukaj pa je oziroma crkava ta famozni scv ventil na visokotla?ni ?rpalki.
NI drugega kot zamenjat.
Meni se je zgodilo to enkrat-v ?kofji Loki pred prehodom za pe??e pred avtobusno-druga?e pa laufa avto brez problema. Sej si vidu. A je ?e kak?en drug znak, da crkuje ta ventil?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma jaz ne vem, kako vam toliko porabi...
Smo ?li letos na smu?anje v Dolomite-4 osebe +prtljaga, hrana, pija?a, smu?arska oprema +stre?ni kov?ek. Tankal V Novi Gorici ter po povratku spet v Novi Gorici. Vo?nja po avtocesti 130-140 km/h(o?asno tudi do 150-ve? zaradi kov?ka nisem upal). Vmes precej prelazov (1800m+). Vsako jutro cca 10 minut vgan avto(webasto), ker je bilo 15 minusa, ter 6km do smu?i??a. Skupno sem prevozil cca 320km na avtocesti ter 240 km izven( ?ez hribe in doline...). No poraba je bila izra?unana 7,02 l/100km. Je ?e mene presenetilo, ker sem pri?akoval vi?jo porabo...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani