Močno dvomim. Ker prav na račun "kvazi" 7-letne garancije, pogojene z rednimi servisi služijo na teh.
Po mojih izkušnjah imata najcenejše servise Citroen in Dacia ...
Za Citroen vem ,da je normalni letni servis okrog 170€ na dveh različnih servisih. Za Dacio ne vem. Sedem letna garancija je samo prednost ne slabost. Starejši avto kot je bolj se kvari. Dokupi dve ali tri leta garancije na tri leta tovarniške pa boš dal 400-500€ pa še na uradni servis boš moral kar prav tako stane. Saj če nočeš hoditi na servis pač ne hodiš in ni garancije,samo servis te v najboljšem primeru pride okrog 70€ tako da do 120€ ni dosti razlike. Jaz z Mazdo bom sigurno hodil 5 let in se ne bom tresel za tistih 100€ in še brez skrbi bom saj je še asistenca zraven če slučajno pride kaj vmes...... Ampak saj to že veste ,Mazda se ne kvari.
Jaz plačam stvar, ki je vredna in pošteno narejena. Tega občutka na uradnem servisu, vsaj v Kp nisem še dobil.Vedno imam občutek, da je edina stvar, ki jih zanima zaslužek.
Pa poglejmo drugače, recimo, da ti začne lezt gorivo in kako drugo sranje izpod ventilov v mašino, olje se kontaminira. V mašini nekaj crkne, na računu piše da je stranka prinesla olje, aha gremo delat analizo olja, olje je zanič (logično ker je notri šel razni drek), kdo je kriv? ja stranka, ker je prinesla svoje olje, olje je pa uničeno Ciao garancija
Upam,da ni tako,ker mmoj ser.je pa rekel,da ni noben problem z garancijo,ker je olje original in se olje ne gleda neglede na okvaro. Olje tako ne more biti problem,če je okvara bilo čega drugega.....
To so meni isto rekli., dokler je bil avto v garanciji. In sem jim prinesel original Mazdino olje. Kaj pa v takem primeru?
Ko imaš svoje in original Mazdino olje si brez skrbi,ker je po vsakem njihovem pregledu OK in garancija velja! Meni niso ničesar zaračunali tako ,da sem pač malo manj plačal servis. Moje olje 7€,njihovo 18€.Notri gre 4,2 litra in tu je razlika za 5 min časa v trgovini.
Kako dosti? Na celi obali so štiri rdeče 6-ke karavanke in tri rdeče limuzini. In vsi se med seboj poznamo in si vedno blendamo. Je pa cel kup črnih in temno sivih. Največ je temno sivih. Kako je drugod ne vem.
Ta barva pač najbolj pristojni vsem mazdam, ne le 6-ki.Postavi recimo na cesto novo 3-ko. Vseh možnih barv, ki obstajajo pri Mazdi. In vprašaj naključne mimoidoče naj izberejo najljubšo oz najlepšo..Prepričan sem, da bo 78% ljudi izbralo red soul rdečo.
Verjetno res,ampak koliko od teh bi jo pa v resnici imelo? Meni osebno je ta nova rdeča bolj všečna in če bi imel izbiro takrat za mojo trojko bi jo mogoče celo vvzel.Ampak prejšnja rdeča se mi zdi,da nekako na trojko ne paše.
Vsak ima svoje gušte. A veš, da niti dva človeka ne vidita enako barv(odtenek, celo barvo vidijo drugače). Tako, da je njemu pač ta barva cool. Drugače je verjetno ne bi izbral. 😊
Ja,morajo ti biti res zelo,zelo,zelo cool,da jih daš na "belo Alfo" Ostaja pa odprto vprašanje,kako se kaj ona počuti v tej obutvi?
@Bini nvm katere prodajalce misliš? Lokalni prodajalci rezervnih delov imajo enake znamke delov kot autodoc, s tem da so ponavadi dražji.
Za nekatere dele kljub 30%rabatu pri bartogu recimo je autodoc v večini primerov cenejši.
Drugače če pa hočeš 100% preverjeno robo pa greš na Mazdo in kupiš originalne dele.
Btw, glede znamke rezervnih delov pa jaz gledam ponavadi samo za oljnega da je bolj priznane znamke mahle(knecht) mann ali oem. Mahle in Knecht sta ista tovarna ponavadi vzamem kateri od teh dveh je cenejši.
Jermene pa Gates ali Continental.
Ostale filtre pa ni tako pomembno kake znamke je.
No ravno to sem mislil s tem kar sem napisal,da vem kateri deli so vredu, ker ti ponudi malo morje artiklov.
Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.
Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.
Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828
Zelo bi bil vesel, če bi še zajel 120 KM čeprav vem, da ga 6ke nimajo imamo ga pa lastniki M3 (13-18), zato bi velikim uporabnikom prišlo prav! Se zahvaljujem za tvoj dosedanji čas in zagnanost.
Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex
Sem gledal malo po netu in Red line MT90 je z specifikacijo 75w 90gl4. MT80 nisem našel. V čem pa je razlika,a ni še boljše,če je 90?
Osnova je aisinova to je res, nisem še pa nikoli menjal z aisinovim oljem. Če gledaš specifikacije aisin je njihovo olje še za toyote in nwm kaj še vse. Pri ravenol fz piše samo za mazdine fw6ael menjalnike skyactive.
Menjalnika fwd in awd sta enaka
Kakšno specifikacijo pa ima M.za ročne menjalnike in katero olje je ok,da vem ko prilezem do tja.....
To sipko ko pogledaš nivo olja imas spredaj pod zračnim filtrom. Privijačeno je z vijakom, mislim da rabiš 10kljuc in to je to. Nivo olja gledaš v prostem teku in temperaturi olja 45 stopinj.
Če kupiš tak avto pač dobro preveriš prej če je vse ok z menjalnikom in čimprej menjaš olje. Ne me narobe razumet nikogar ne silim v interval menjave, meni je vseeno če ne menjaš nikoli pač ne menjaš to je tvoja odločitev. Zdi se mi pa neumno da se kupi avto za 30000€+ pol pa se gleda kdaj se bo menjalo olje ker pač liter pride 25€ in vse skupaj nanese 200€ materiala, nobeno olje ni večno in life time, se obrabi zgubi svoje lastnosti in potem se začne obraba in takšni potem pridejo na servis da menjalnik cuka in nwm kaj vse ja valda te pa si ti delaj pomfri v isti fritezi 5let pa da te vidim kakšen boš. In nazadnje bo znamka avta kriva ker dela slabe menjalnike. ni res menjalnik je top samo tisti ki je lastnik je kriv, pol pa daj raje 3000€+ za obnovo kot pa 200€ za menjavo olja. Še enkrat ne me narobe razumet, vaš avto vaša pravila, meni osebno je vseeno za vaš avto in vaše vzdrževanje, jaz menjam olje za sebe da jaz vem kakšna je situacija in se lahko v vsakem trenutku peljem na konec sveta (zdaj glih ne zaradi karantene ) ker je avto v nuli in točno vem kdaj je bilo kaj menjano in kdaj bo naslednjič.
Če ima kdo željo se lahko po karanteni zmenima, nabavi olje in filter pa menjama olje, zraven vse poslikama in objavima en DIY. Lahko tudi pri tistem doma če ima pogoje (kanal, dvigalo) in mu je lažje pa sem samo zraven in dela sam ni nobenga problema samo da je iz štajerske da se pač nerabim vozit na drugi konec Slovenije
Koliko pa stane olje redline za ročni m.in koliko ga potrbuješ,je še potreben kakšen filter ali kaj podobnega za M3 g120 sprašujem?
Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla
Mnenja nimam,bom pa spremljal kakšen bo rezultat tega čiščenja ventilov pri tvojem avtu in gdaj bo to me zanima?
Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?
Možno je, samo ne vem če mogoče potrebuješ homologirat platišča.
Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov.
Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov.
Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak.
Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za Citroen vem ,da je normalni letni servis okrog 170€ na dveh različnih servisih. Za Dacio ne vem. Sedem letna garancija je samo prednost ne slabost. Starejši avto kot je bolj se kvari. Dokupi dve ali tri leta garancije na tri leta tovarniške pa boš dal 400-500€ pa še na uradni servis boš moral kar prav tako stane. Saj če nočeš hoditi na servis pač ne hodiš in ni garancije,samo servis te v najboljšem primeru pride okrog 70€ tako da do 120€ ni dosti razlike. Jaz z Mazdo bom sigurno hodil 5 let in se ne bom tresel za tistih 100€ in še brez skrbi bom saj je še asistenca zraven če slučajno pride kaj vmes...... Ampak saj to že veste ,Mazda se ne kvari.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani