Popolnoma enako se je dogajalo meni; moja zgodba; Zadnjih nekaj avtov je bilo dieslov; tankam zadnjih nekaj let v Avstriji, zelo zelo redko v Sloveniji. Tako je bilo tudi z Mazdo 6, 2013,2.2 D; regeneracija na nekje 250 km, trajanje nekje 15 km, vožnja izven in naselje AC nič. Pride korona ,meje zaprejo in tankam v Sloveniji; po nekje 3-4 tankih nafte opazim da se regeneracija začne prej, nekje pri 150-170 km in cca. 40 % zasičenosti DPF ja. No in končno meje odprejo, tankam spet v Avstriji, in zadnje 3 ali 4 regeneracije se spet zaćnejo na nekje 62 % zasičenosti DPF oz, nekje na 250 ali 260 prevoženih km; spremljam preko OBD. Zanimivo,je nekaj očitno v nafti? Moja izkušnja je taksna...
Lp jani
Na kateri pumpi si pa tankal,skoraj stavim,da na Petrolu?
Kje je definicija zmanjšane vidljivosti, da preklopiš oziroma ročno prižgeš zadnje luči? Nekateri avtomobili imajo tako, da se ponoči samo s sprednjimi ledicami vozijo, zadaj pa tema. Pa v megli tudi...
S sprednjimi dnevnimi lučmi bi morale goreti tudi zadnje luči....
Sem pa gledal enga modela je cistil z zobno scetko in neko kemijo na osnovi bencina. Meni se zdi da je tako kot je aless napisal peskanje z orehovim prahom najbolj ucinkovito.
Ja in če ne ščistiš ta garež a se kaj zgodi? Je še kaj drugega na teh motorjih ali menjalniku,saj je verjetno drugačen kot pri dizlu.
Se ne bi mogel bolj strinjati. Potem imaš mirno vest, naredil si vse kar je v tvoji moči in garant lažje spiš
Ne vem,če sem ravno v pravi temi,ker se tu gre o traktorjih ,ampak mene pa zanima kako so pa kaj 2.0 akayactive motorji,ste imeli kake probleme razen krivulje,ki ni kak problem,če tudi to pričakuješ.😋
imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti
Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.
Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok.
Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?
Hvala in lp
Kako si rešil težavo? Pri meni je takole ko stojim, nič ne gori, (na sliki) ko speljem se mi prižgejo luči-dnevne, v mraku pa kratke luči.
@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.
@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage.
Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁
@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.
Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov.
@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.
MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja.
Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.
Kaj to s podložkami in sitom lahko opraviš sam in kako, da vem če slučajno gdaj kupim "traktor"
imam težavo z nedelovanjem zadnjih luči (tail) oz. jih ne znam vklopiti
Oprema je Challenge, tako da na ročici ni pozicije "Auto". V nobenem izmed 2 položajev, poleg OFF, zadnje in pozicijske luči ne svetijo. Osvetlitev registrske tablice in osvetlitev instrumentov delujeta ok. Pravtako normalno delujejo vse zavorne luči ter zadnja meglenka.
Preveril in testno zamenjal sem varovalko, žarnici, vse je ok.
Se je že kdo srečal s tovrstno težavo?
Hvala in lp
Pri meni je tako, da ko spelješ se prižgejo, če so luči prižgane.
Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo!
Ja ko imaš enkrat avto tako razkopan se nikoli več ne otreseš tistega občutka " spet bo nekaj narobe"
Ampak hvala bogu je Simon na mestu z glavo in bo zrihtal vse mogoče kar je potrebno da bo avto kot iz škatlice (obnova turbine, kolektor, podvozje, menjalnik,...) zdaj bo verjetno edini primerek v slo pri teh kilometrih brez popolnoma ene same napake ali obrabljenega dela. Gume pa imam oba kompleta že nova ( madona kako draga dimenzija je tole na 19col)
Še poliranje mu privoscim ( ve kdo kje?) Pa gasa nabijati kilometre.
Pričakujem še, da se bo enkrat sesedel AWD pa nimam kaj. Danes ne kaže znakov težav ampak Pelko pravi naj se pripravim tudi na to, ker imajo konstrukcijke felerje na sestici in CX5.
Še malo pa bo Mazda v mojih očeh skret kot BMW če se bo tako nadaljevalo.
Nekje v ponedeljek upam, da ponovno se vsedem v tole moje bolano lepoto:
Avto izgleda pa super, moja želena barva poleg (rdeče).
Pelko rihta mojo pridobitev. Možakar na mestu kot se spodobi v vseh rečeh.
Ko že človek misli, da je našel končno svoj voz kateri ustreza po vseh kategorijah in dolgih letih slabih izkušenj z drugimi znamkami, lepo mazda zariba...časi Yugov so nazaj
Je pa zanimivo, da vam večim zdele crkujejo baterije. Tut js opažam, da auto lock bolj bogo dela zadnje čase. Če sm predaleč, ko zaprem vrate, ne zaklene več.
Zanimivo, da ne povečajo prostora oz.stanjšajo pokrovčka, ker je dovolj prostora in bi lahko šla notri original 2032 kar je bolj pogosta baterija. Ampak bi za Mazdo bilo dražje, 1€ X nevem koliko avtov, itd. 😁
A si dejansko naročil ohišje iz tega linka? Kako si potem prestavil ta mazda logo. A je tole aliexpress ohišje isto od Mitsubishija? Imaš morda kako sliko? Naročam ga že od februarja haha.
Evo pa sem menjal gumbno baterijo v ključu, enostavno kot pasulj-še 5 min.ni dela. Sem pa dal notri 2032 namesto 2025,gre notri malo na tesno ampak brez problema. Mogoče bo dlje zdržala?
Še ena zanimivost, ko mi avto ni vžgal po pritisku na gumb sem ga približal gumbu in je vžgal brez pritiska na gumb za vžig, kar me je rahlo presenetilo! Zanimivo je tudi to, da lahko zaklepaš in odklepaš avto čeprav je bat.skoraj fuč, razen, če za vspostavitev z računalnikom porabi toliko več energije kar bi bilo tudi možno.
Ne morem verjet,žena hoče na teren in kaj se zgodi,avto ne vžge! Ga pogledam in vidim,da rdeča lučka za ključ sveti na števcu nakar približam ključ do gumba,pritisnem in vžge. Poskusim še dvakrat,trikrat v normalnem položaju (ključ v žepu) in vedno vžge tako,da se verjetno lahko pripravim na menjavo baterije.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Že veš,ampak jaz bi jo,oziroma jo nebi,ker že tamkam tam (OMW) Če bi lahko ibiral bi na MOLu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani