Sicer se ne maram vme?avati v sosedovo njivo, ampak a pride? k zdravniku pa mu re?e? kaj te boli in gre? ven pozdravljen? Ne, naredijo preiskave, slikajo in potem jim je jasno kaj je narobe. Prek interneta ne more nih?e ugotovit kaj je s tvojim vozilom, lahko pa odpre?, poslika?, preveri? in glede na nadaljnje informacije ti znamo kaj ve? pomagat.
Kolikor jaz vem je za utekanje priporo?ljiva ?im bolj normalna obremenitev motorja, torej motorja ni priporo?ljivo preve? obremenjevati (v nasprotnem primerulahko pride do prevelike obrabe ali celo do po?kodb na delih, ki se morajo malo obrusiti), niti ga ni priporo?ljivo preve? ?parat (ker se potem motor ne ulaufa dobro in je posledi?no preve? len). Jaz bi dizla vozil nekje med 1500 in 2500 obrati.
to?no tako js vozim svojo M3, razen ko jo ob?asno prepu?em na uvozih na avtocesto vsako brzino poteram do 3000 obratov
Na mazdi 5 od kolega je ?la po slabem lambdasonda. Avto je letnik 2008 motor pa je 2.0i, na original servisu stane sonda 385 eurov, od konkurence se jo ne dobi ker ima original sonda pet ?ic, tiste od konkurence pa imajo maksimum ?tiri ?ice. Zanima me ?e se da predelati sondo od konkurence da dela na omenjenem avtu ali je treba kupiti original?
en vulkanizer mi je enkrat reku, da mora guma zdr?a 6 barov (itaq, ne da tako zmontira? na avto), ?e ne zdr?i tolk jo lohk vrne? pod reklamacijo, sam je reku, da on mi nebo tega probavu XD
Danes kon?no napumpal gume in sicer prednji 2.6, zadnji 2.5. in to na Petrolu v G. Gradu, vsaj nekje da je frej plac za pumpanje gum, bemti.
Sem jih ?e nameravu v?eri (v Kamniku na Petrolu) pa od dale? pogledam; super - prost plac za pumpanje in gasa, no pa pred mano ena z Meganom Likalnikom najprej zavije na Petrol in kasneje na TO?NO to mesto. No, pa sem si reku bom pa? po?akal da napolni. AMPAK neka zafnana gospodi?na cca.20 let, uleti ven iz Likalnika z Mobi?ukom v eni roki, z drugo roko se pa pooooo?asi loti pumpanja (najprej odvijanja kapce ventil?ka, kar je ?e samo to res dooolgo trajal) ene od gum. Ko sem to vidu, sem se odlo?u da grem gume pumpat pa? ob naslednji prilo?nosti.
Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??
tut glede poliranja sm ?e sli?u ja mazda_mx ma? kak?ne izku?nje iz prakse glede tega?
Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.
Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.
Loputa je u bistvu ?e ve?ja, glede odpiranja kolektorja pa ?al nimam ustreznega orodja
Je res, da ?e se kolektor pobarva, da to pomeni dodatno segrevanje?
Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.
Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.
kaj vse si pa spremenu (lohk tut na ZS), ker moj je neki malega ?e bil predelan
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
so what? :ne vem: a misli?, da sm ti fov?? Pol se krepko moti?!
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani