en vulkanizer mi je enkrat reku, da mora guma zdr?a 6 barov (itaq, ne da tako zmontira? na avto), ?e ne zdr?i tolk jo lohk vrne? pod reklamacijo, sam je reku, da on mi nebo tega probavu XD
Danes kon?no napumpal gume in sicer prednji 2.6, zadnji 2.5. in to na Petrolu v G. Gradu, vsaj nekje da je frej plac za pumpanje gum, bemti.
Sem jih ?e nameravu v?eri (v Kamniku na Petrolu) pa od dale? pogledam; super - prost plac za pumpanje in gasa, no pa pred mano ena z Meganom Likalnikom najprej zavije na Petrol in kasneje na TO?NO to mesto. No, pa sem si reku bom pa? po?akal da napolni. AMPAK neka zafnana gospodi?na cca.20 let, uleti ven iz Likalnika z Mobi?ukom v eni roki, z drugo roko se pa pooooo?asi loti pumpanja (najprej odvijanja kapce ventil?ka, kar je ?e samo to res dooolgo trajal) ene od gum. Ko sem to vidu, sem se odlo?u da grem gume pumpat pa? ob naslednji prilo?nosti.
Kolikor jaz vem v teoriji ja, doda? ?e en sloj ne?esa kar slab?e odvaja toploto. Druga napaka, ki jo folk dela je, da polirajo sesalne kolektorje, da so bling bling. Dokler je grob ima ve?jo povr?ino, la?je odvaja toploto, ker je ve? povr?ine (nekako tako kot zra?no hlajeni cilindri). Ampak to je teorija, koliko se pozna v praksi pa ne vem. To je isto kot une dihtunge med glavo in sesalen kolektor, ki odbijajo toploto, oziroma jo ne prena?a na sesalni kolektor iz glave, da je hladnej?i, bla bla bla... ?e en detajl, ki pomoje v 99% nima opazen efekt. Razen, ?e je mazda mx kdaj testiral odvisnost temperature na mo??
tut glede poliranja sm ?e sli?u ja mazda_mx ma? kak?ne izku?nje iz prakse glede tega?
Od znotraj se spolira. Tudi tako, da se kolektor "odpre", pobrusi in spet zavari skupaj. Odvisno od orodja na razpolago. Zraven pase se povecana loputa za plin. Tole se da povrtat na 70mm.
Zaenkrat se je ustavilo pri 250KM. Seveda se da se vec.
Loputa je u bistvu ?e ve?ja, glede odpiranja kolektorja pa ?al nimam ustreznega orodja
Je res, da ?e se kolektor pobarva, da to pomeni dodatno segrevanje?
Glede sesalnega kolektorja, boljsega od original Mazdinega se niso naredili. Vse ostalo so bili eksperimenti, ki sem jih v zadnjih 10 letih spremljal po ameriskih Mazda forumih.
Dovolj je obdelat originalni sesalni kolektor, meni se je poznalo 20KM.
kaj vse si pa spremenu (lohk tut na ZS), ker moj je neki malega ?e bil predelan
Brezveze komplicira?, vzemi celo in bo mir, ker druga?e je bol?e da ne za?nem na?tevat kej vse BO ?lo potem narobe in bo slaba volja pod ?rto pa dra?je kot da celo zamenja?.
?e je za M6 MPS meglenka komplet pod 100?, zate ziher ni ve?.
pregledal sem malo po forumu in nikjer nisem opazil teme s slede?im vpra?anjem:
Zanima me, ?e bi kdo vedel, kje dobiti le?o/stekelce sprednje meglenke (sovoznik) za mazdo 3, letnik 2004. V stekelce mi je kot ka?e priletel kamen in ga po?il/pustil luknjo. ?arnica je ok, okvir tudi. Torej bi potreboval samo stekelce, ne pa celotnega kompleta, kot ga vsi trgovci, katere sem pregledal na netu, ponujajo. ob pogoju seveda, da se da zamenjati samo stekelce in ne rabi? kupit tudi okvirja.
LP
Dobrodo?el!
Samo stekla nebo? dobil nikjer, vedno se prodaja v kompletu!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ne, ampak on je ?e tolk pre?ravfu, da ve za kaj gre
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani