Ne vem, ?e si prav razumel Alex... ni bil problem v DPF ampak, je bila prepogosta regeneracija le posledica slabo delujo?ega MAF-a. Ja tega niti na poobla??enih servisih ne vedo ali pa ?e nikoli niso pri?li do take situacije. Da pa je MAF za?el zajebavt je pa krivda k&n filtra, ki se ga impregnira s sredstvom na oljni osnovi in to olje se je za?elo nekako nabirat na tisti tanki nitki v MAF-u in je za?el kazat napa?ne parametre ter posledi?no prepri?al ra?unalnik, da je pretok preslab oziroma, da ga nekje du?i. Verjetno ma izpisan algoritem, da takrat spro?i regeneracijo DPF-ja, ?eprav sploh ne bi bila potrebna.
?al se nikjer v zapisih podatkov to ni pokazalo in takrat se znajde? v ?isti temi. Najperej je padel sum na EGR pa je bilo enako tudi z novim, potem na injektorje in sem dal vse preventivno obnovit (ni bilo potrebno saj kaj dosti niso odstopali od ustreznih vrednosti), sledila je demonta?a DPF filtra in fizi?ni pregled pa ni izgledalo, da bi bilo kaj narobe. Potem je padel sum, da je mogo?e pa samo satovje podrto in ker sem ?e do takrat imel ve? kot 1000? stro?kov si nisem upal iti v menjavo DPF, ki s sabo pri nese tudi menjavo treh senzorjev v skupnem znesku cca 2500?. In ?e dobro, da nisem ?el ampak smo pri nekem stru?kotu odstranili DPF za dvanajstino tega zneska in preprogramirali ra?unalnik. Seveda tudi to ni pomagalo saj je avto ?e vedno ?el tako kot bi imel slabo preto?en izpuh, mene pa ?e panika saj so tudi na servisu ?e kar malo obupali in predlagali ?e obnovitev turbine in naslednje verjetno ?e pregled batov, da ni kak?en mogo?e po?il.
Potem sem ?el v akcijo in prebrskal kar nekaj interneta, kjer je en od forumov (?e se ne motim od Audija - ne me zdaj kri?at, ker pri olimpijcih i??em re?itve ampak v sili hudi? muhe ?re) namigoval, da je lahko delovanja MAF-a vpliva na program predvidenih regeneracij. Najbli?ji MAF senzor je bil v fotrovem avtu in sem ga prestavil. Avto je za?ivel kot, da bi ga nekaj brcnilo v rit, odzivnost je bila tak?na kot mora biti in pa? kljub vsem "nepotrebnim" stro?kom sem spet zadovoljen. Zdaj imam notri spet svoj MAF, ki sem ga oreng s?istil pa je v redu, sem pa tudi tu na forumu spra?eval kako se obnesejo kitajski ponaredki senzorja, da ga vseeno zamenjam.
Ne ne, od zadnje regeneracije. ?e se od konca zadnje regeneracije za?ne nova prej kot v 3/4 ure je znak za ra?unalnik, da je nekaj narobe z DPF in javi napako. Recimo, pri meni se je regeneracija delala prej kot pri 100 prevo?enih km in, ko sem ?el po AC sem pri?el, do naslednje prej kot v 3/4 ure in bumf error na armaturki.
Aja in na koncu se je vse izkazalo, da sploh DPF ni bil kriv, niti injektorji, niti EGR. Servis se je sicer trudil ampak napake niso na?li, sem jo pa sam z intenzivno uporabo googla. Napaka je bila na MAF senzorju!?! Senzor o?itno slu?i kot komunikacija z ra?unalnikom in, ker je glede na pozicijo stoplake za plin in samega pretoka zraka prihajalo do du?enja je ra?unalnik to nekako skalkuliral, da gre za preve? zama?en DPF.
Lahko, da ima? problem s pogostimi regeneracijami in ?e se regeneracija zgodi prej kot v 3/4 ure se ti pojavi famozni napis, ker ra?unalnik to smatra kot napako. To se je tudi meni zgodilo - pol pa raje ne bom opisoval kaj smo vse menjali... brez efekta
Ko je enkrat ?aromet tolk uni?en, da je ?e moten oziroma celo rjave barve potem tiste UV za??ite ?e davno ni ve? gor. Jaz sem pred parimi leti naredil tri precej stare avte brez te UV za??ite na koncu in ?e danes je lepo prozorno. ?e bo po parih letih spet treba se pa ?e enkrat naredi. Je pa toliko enostavno, da lahko vsak naredi sam - na YT je tolk videov samo nikakor pretiravat z grobimi papirji. 1600 za osnovo potem pa ?e bolj proti finem na koncu pa ?e polirna pasta (spet ne preve? groba).
?e meri? pri pri?ganem avtu mora biti napetost na akumulatorju ve? kot 14V. ?e je manj bo lahko te?ava na alternatorju oziroma regulatorju napetosti ali po doma?e reglerju.
Meni se zdi kar visoka cena. Glede na to, da pride 4 dcl barve z perla odsevom (sikkens) najkvalitetnej?e, kar je dovolj za 4 feltne skupaj z lakom okoli 45 ?. Tudi samo prskanje ne more bit drago. Drage so filigranske roke li?arjev.
Hja, kakor se vzame, ?e ra?una?, da je treba speskat za kar zna s pripravo it hitro ura, da zadevo potem ?e poli?a? kot se zagre in popravijo nepravilnosti sta dve uri hitro premalo. Pol pa ?e pripravo in ?trihanje v treh nanosih pa pol ?e lakiranje vzame ?e nekaj ur dela. Tud ?e vzame? socialno urno postavko 10? si blizu cifre 130? :ne vem:
?e je DPF lu?ka za?ela utripat brez da bi prej gorela je to kar je napisal Jures. ?e pa je slu?ajno prej nekaj ?asa gorela potem pa za?ela utripat je pa to kar pravi Strela.
Mislim, da ni fora v starosti avta ampak, da je verjetno problem v dimenzijah koles. Je razlika ali uporablja? 15 al pa 16 colske balone ?irine 195-205 kot pa ?e so 18 colske nizkoprese?ne ?irine 225. Obremenitev pri slednjih je na roke ve?ja in s ?asoma to vpliva tudi na samo zra?nost kak?nega od kon?nikov/rok itd.
Menjaj mehanika in to ?im prej - najprej ti po menjavi vztrajnika avto rukne zdaj pa je turbina kriva. ?e dobro, da ni subwoofer kriv, k preve? butne na kak?no unc unc musko.
Olje - mora biti nekje okoli oznake H in nikakor ni mo?no, da je bilo najprej na L (low) potem ga pa ima? ?ez X (to pomeni, da ga je ?e ob?utno preve?). ?e je cm ali dva nad X bo pizdarija saj se lahko zgodi, da ti butne avto v uberture, ko bo potegnilo olje iz karterja in bo ma?ina samo sebe napajala iz olja dokler ti ne bo motor razgonilo.
Kako to zgleda si lahko pogleda? v videu.
A si v obeh primerih meril olje, ko je avto stal na ravnem ali na klancu oziroma plo?niku?
Ti ma? isti letnik Mazde k jaz in ?e je meni Majes to naredil tako na 1, 2, 3 ne vem zakaj pri tebi ne bi delovalo. Je pa res, da nisem uspel spremljati vsak njegov gib tako, da ne vem akako je s tistim zaklepanjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne vem, ?e si prav razumel Alex... ni bil problem v DPF ampak, je bila prepogosta regeneracija le posledica slabo delujo?ega MAF-a. Ja tega niti na poobla??enih servisih ne vedo ali pa ?e nikoli niso pri?li do take situacije. Da pa je MAF za?el zajebavt je pa krivda k&n filtra, ki se ga impregnira s sredstvom na oljni osnovi in to olje se je za?elo nekako nabirat na tisti tanki nitki v MAF-u in je za?el kazat napa?ne parametre ter posledi?no prepri?al ra?unalnik, da je pretok preslab oziroma, da ga nekje du?i. Verjetno ma izpisan algoritem, da takrat spro?i regeneracijo DPF-ja, ?eprav sploh ne bi bila potrebna.
?al se nikjer v zapisih podatkov to ni pokazalo in takrat se znajde? v ?isti temi. Najperej je padel sum na EGR pa je bilo enako tudi z novim, potem na injektorje in sem dal vse preventivno obnovit (ni bilo potrebno saj kaj dosti niso odstopali od ustreznih vrednosti), sledila je demonta?a DPF filtra in fizi?ni pregled pa ni izgledalo, da bi bilo kaj narobe. Potem je padel sum, da je mogo?e pa samo satovje podrto in ker sem ?e do takrat imel ve? kot 1000? stro?kov si nisem upal iti v menjavo DPF, ki s sabo pri nese tudi menjavo treh senzorjev v skupnem znesku cca 2500?. In ?e dobro, da nisem ?el ampak smo pri nekem stru?kotu odstranili DPF za dvanajstino tega zneska in preprogramirali ra?unalnik. Seveda tudi to ni pomagalo saj je avto ?e vedno ?el tako kot bi imel slabo preto?en izpuh, mene pa ?e panika saj so tudi na servisu ?e kar malo obupali in predlagali ?e obnovitev turbine in naslednje verjetno ?e pregled batov, da ni kak?en mogo?e po?il.
Potem sem ?el v akcijo in prebrskal kar nekaj interneta, kjer je en od forumov (?e se ne motim od Audija - ne me zdaj kri?at, ker pri olimpijcih i??em re?itve ampak v sili hudi? muhe ?re) namigoval, da je lahko delovanja MAF-a vpliva na program predvidenih regeneracij. Najbli?ji MAF senzor je bil v fotrovem avtu in sem ga prestavil. Avto je za?ivel kot, da bi ga nekaj brcnilo v rit, odzivnost je bila tak?na kot mora biti in pa? kljub vsem "nepotrebnim" stro?kom sem spet zadovoljen. Zdaj imam notri spet svoj MAF, ki sem ga oreng s?istil pa je v redu, sem pa tudi tu na forumu spra?eval kako se obnesejo kitajski ponaredki senzorja, da ga vseeno zamenjam.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani