se ena stvar pri premalo pumpanih gumah: deformacije so vecje (kar pri visokih hitrostih pomeni vecja temperatura in skok v tlaku), in je tudi krajsa zivljenska doba (se posebej velja za tiste, ki se veliko vzpenjate na plocnike)
zato pa se vedno mi ni jasno zakaj izdelovalci sele na zadnji strani navodil napisejo, ce se peljete hitreje polnite gume za 0.xx bar vec...(noben tega ne bere in noben tega ne ve)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
vseen mi je crknu akumulator preden sem prisel do servisa
no, sem sel na kolo, hop do btc-ja, kupil akumulator (yuasa 95Ah) placal 102 (s popustom za frajer-stranke , vzel testno mazdo 5, dal novi akumulator noter, sel domov, zamenjal akumulator, dal starega v mazdo 5, sel nazaj do btc-ja, vrnil stari akumulator in mazdo 5, vzel kolo in zdaj pisem na forumu
skratka: 95Ah, 102eur, mazda btc
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Lej finta je v na?inu vo?nje, tako kot je bilo pri testu CX-7, gas do daske potem samo tolk da vzdr?uje hitrost, pa nogo z gasa takoj ko se poka?ejo kake rde?e lampe lap pa semafor in to je vsa znanost. Ne pa do semaforja po gasu tam bremza pol pa spet do naslednjega gas, to ni ql.
Do avstrijske meje smo imeli povpre?no hitrost(od pumpe malo ven iz friderichshaffna) 178 km/h, ko pa smo pri?li skozi karavanke pa je bila ?e vedno 138 km/h.
jaz govorim o konstanti voznji ne semaforjih pa to...
drugace pa moram rec, da dokler sam ne probam ni sans, da verjamem da si mel s povprecno hitrost 178km/h (kar je v bistvu nemogoce) porabo 7.5...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
je pa nekaj res, pa to ni izgovor... vsak k vsaj malo akustiko pozna ti bo povedal, da deciblei niso vse. Lahko je glasnost ni?ja pa je zaradi frekvence zvoka bolj mote?e kot pri ve? decibelih in drugi frekvenci ali spektru frekvenc. Tko da :ne vem:
Test pa vseeno naredmo
odlicno povedano
dizel nabija pri nizjih frekvencah, ki so usesu bolj ugodne
sicer pa za mazde 6, testi obstajajo, pobrskaj auto motor und sport in je kar razlika v prid dizelasu
aja se to: kot sem povedal, jaz sem bencinske mazde testiral in nisem napamet govoril, da je tam dretje motorja pri visokih obratih motece....
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Ke? je v tem da sloven?ki ne razmi?ljajo z denarnico ampak z glavo.
?e bi recimo nekomu ponudili novega dizla in pa novega bencinarja tovarni?ko na plin za pribli?no enako ceno bi VSI raje vzeli dizla ker "malo" pokuri, noben ne bo gledal da je tisto ve? v litrih dejansko manj na ra?unu.
Noben ne bo razmi?ljal kolk so servisi in karkol ?e pa?e zraven, ekologija za to se jim jeb...
Jaz se rade volje na vsake 14 cca, zapelem do krana in nazaj(10km skupaj v obe smeri ) in nateram lpg in se vozim dalje, sicer grem v?asih tud vmes v kranj al pa lublano pa ga takram malo nakonektam na pumpo pa je. Sicer pa zgleda da bomo v loki do novega leta dobil vsaj eno, ?e ne dve LPG pumpi.
anti-dizelasi vedno daste v ospredje "majhno porabo" pri dizlih...
pri meni recimo to ni bla prioriteta, ko sem kupoval mojo 6-ko
sem peljal vse variante, in dizel se pelje lepse kot 1.8 ali 2.0, za to kar jaz rabim, se pravi vecino casa pri 160-180km/h...oba bencinarja pri takih hitrostih se naravnost dereta in jaz ne bi mogu to prenasat po 9-10 ur non stop voznje
majhna poraba pri visjih hitrostih pa je "slag na torti"
aja moja je pri 211.000km prevozenih cca. 7.5, kar je odlicno
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
zadnji teden sem naredil presek po celi evropi, se pravi iz nizozemske do juga makedonije (cist zraven meje z grcijo)...in razen v sloveniji, vsaka pumpa po vseh drzavah vmes ima napis LPG...
tko, da ni panike glede tega
drugace pa vceraj tankal dizel v makedoniji po ceni 75 cent , kar je skor isto kot stane plin v nemciji
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
ne veja in kratka trda antenca ?e bi bila original bi se zvila in vse bi bilo ok kaj ?mo ?minka je tudi ne funkcionalna
jap pri meni isto...s tem, da sem pustil tako kot je, radia itak ne poslusam kaj dost...ce hocem kako novico slisat, pa je tisti ojacevalc tko al tko dost mocan, da se slisi...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
se ena stvar pri premalo pumpanih gumah: deformacije so vecje (kar pri visokih hitrostih pomeni vecja temperatura in skok v tlaku), in je tudi krajsa zivljenska doba (se posebej velja za tiste, ki se veliko vzpenjate na plocnike)
zato pa se vedno mi ni jasno zakaj izdelovalci sele na zadnji strani navodil napisejo, ce se peljete hitreje polnite gume za 0.xx bar vec...(noben tega ne bere in noben tega ne ve)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani