A ima ?e kdo te?avo z ob?asnim pokom ?ez le?e?e policaje ali kako ve?jo udrtino itd. Opazi se, ?e gre? po?asi, sicer poka ni, pa ?e to ne vedno?? 2017 letnik 6ka.
Di?i po zabitem DPF. Jaz bi probal s stati?no regeneracijo, ?e ?e ni prepozno za to. Pod reset DPF in potem k strajnarju oz. konkurenci, da ti orenk s?istijo DPF.
Pa seveda obenem preverit, ?e so ostale komponente nekje v normali, zlasti injektorji.
?e je vse tipi topi, je PM_GEN na vrhu, ostala dva sta precej ni?ja.
Ko ima? zabasan DPF se ti za?ne dogajati ,da PM_ACC_DSD ob regeneraciji ne pade ve? na nulo, ampak recimo max na 1 ali 2g na liter, ter zgodi se ?e to, da trigger za regeneracijo ni ve? PID PM_GEN ampak PM_ACC.
Ja, a si ga tok ti??al vmes...ker o?itno je motor ?vical, temperatura je ?la gor, saje tudi...zgleda kot neka obremenitev,...za?asna obremenitev motorja?
Lol, ka js mam dejavu spet al ka, ?e mesec bluzim o problemih z DPF regeneracijami zej pa ugotovim, da mam vpkolic: AK016A - Intake Shutter Valve Concern
Sicer ni dierktno povezano in po googlu bi se lahk sam zgodil, da ti avto ugasne. Ma gremo se zment na servis, pa da vidimo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ima ?e kdo te?avo z ob?asnim pokom ?ez le?e?e policaje ali kako ve?jo udrtino itd. Opazi se, ?e gre? po?asi, sicer poka ni, pa ?e to ne vedno?? 2017 letnik 6ka.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Povezava za deljenje
Deli na druge strani