Skoči na vsebino
Mazda M6 - pok v podvozju vozila
Napisano

Zvok na podvozju se neverjetno prenasa. Prejsne leto mi je na levi strani ob zavoju mocno cvililo in je bila postavljena diagnoza hin DESNI lezaj. Dobesno sem se peljal z odprtim oknom in sem slisal kako na levi strani tuli, ampak na koncu je bil res kriv desni lezaj. Zamenjam desni lezaj in vse tiho je bilo. Jest osebno sumim, da ima ta pok neko povezavo z amortizerjem, lezaj amortizerja oz. vzmetjo   :ne vem:. Tudi pok mislim, da prihaja iz tega predela . Avto je prejsni lastnik peljal na temeljiti pregled pa so rekl da ni nikjer zracnosti. Jest osebno sem ga 2x peljal na uradni servis in so isto rekl, da je avto brez zracnosti in da sumijo na spodnjo roko oz. seleni. Peljal sem ga tuki h gantarju v naklo k se vec ali manj ukvarja samo s podvozjem in je isto rekel, da je avto brez zracnosti... Mi je pa za test namazal neko zadevo na stabilizatorje in je rekel naj se ob ponovnem poku vrnem nazaj in bo takoj videl ali ga stabilizatorji serjejo. Pridem nazaj in zopet vse OK. Pravi da ce me toliko ne moti naj raje odneham, ker lahko pol avta zamenjam preden bom ugotovil vzrok. Vsak tehnicni pregled posebi izpostavim naj mi malo bolj temeljito pregledajo podvozje in vsakic je vse brez zracnosti. Na sreco poci le takrat, kadar imam malo vecjo brzino in zapeljem cez res veliko luknjo ali v tem primeru, ko prevozim zeleznisko progo. Cez lezece policaje mi nic ne poka... struggle continues..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda M6 - pok v podvozju vozila
Napisano

Ja. Je pa res da ce grem pocasi (cca. 35km/h) takrat ponavadi ne poci. Samo to res orenk useka in ce nebi bil ze navajen bi mislil, da sem kaj za sabo pustil. Poka pa tako na levi kot na desni strani. Zadnjic sta celo obadva hkrati pocila :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda M6 - pok v podvozju vozila
Napisano

Alpa ce ti iz prve povem, da famozni pok katerega imajo vecino tukaj ni skripanje in tudi niso krivi stabilizatorji, gumi stabilizatorjev ali pa cela stabilizator stanga. Mogoce je bil v tvojemu primeru kriv stabilizator ampak ta hiba, katero ima sestka definitivno ni kriv stabilizator, ker folk je tukaj menjal ze cuda delov in med njimi tudi stabilizatorje in ni bilo nic bolje. Meni osebno so tudi stabilizatorje namazal in nevem se kaj vse in pok ostaja. Mazda pravi da je kriva roka oz. seleni. Lahko ti pa uploadam posnetek pa bos videl kako useka. Ce nisi pripravljen se dobesedno ustrasis.

 

Na posnetku se ne slisi ravno najbolje, ampak v zivo mocno poci. 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hladilna teko?ina za M6
Napisano

FL22 je mazdina oznaka in pomeni, da ce uporabljas hladilno tekocino s to oznako je tekocina ze originalno zmesana in se je ne sme mesati z vodo, ker v tem primeru naj bi dlje zdraza in jo nerabis tako pogosto menjati. Se mi zdi da pise na 10 let oz. 200k km... To je to. Je pa to zelena tekocina. Nobena umetnost. Se pa strinjam , da ce imas zeleno tekocina, da nebos notri dajal roza hladilne. Logicno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Primerna vzmet
Napisano

To je tudi res. Ce je vzmet hin se avto zelo nagiba v ovinkih. Kar se tice amortizerjev lahko hitro preveris in sicer pojdi do prtljaznika in ga fajn zazibaj (gor/dol). Takoj ko ga nehas rukati bi se avto moral umiriti oz. stabilizirati. Ce se ne oz. ?e ?e vedno sam od sebe poplesuje so amortizerji za zamenajt :). Lahko se pa tudi prepognes pod avto in bos takoj opazil ce je amortizer spustil :)

 

post-7623-0-99164300-1541504270_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katera varovalka za plus pri kontaktu
Napisano

Jst sem ?e vse zmontiral za vikend.

Bom pa v kratkem malo bolj opisal postopek mogo?e bo koga zanimalo.

Scr3am ja modul za lu?i je v sredinski konzoli pod kontrolami za klimo, ti bom napisal najla?nji na?in za menjavo, da ne razdiras sredinske konzole, 10min dela.

Odstranim sovoznikov predal in na levi strani odsraufam dva 10mm vijaka in modul potisnem pod plastiko in tisto preprogo. Vsaj tako se mi je zdelo najlazji :)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Primerna vzmet
Napisano

Opa, pa res... sem spregledal. Na bartogu bo cena za kos 70? na uradnemu pa 180? :D. Nevem vrjetno nebo neke super duper razlike med eno in drugo, ampak za 20e razlike nebi rad probaval pa tudi ce bos imel avto samo se 50k km. Ni mi pa jasno, da ti avto tako plese na cesti. Na mojmi bivsi je se vse original pa jih ima ze cez 320k km. Jest sem sprednje menjal zato, ker mi je sprednja desna pocila in sem potem komplet obe menjal. Cutil nisem cisto nic in se je avto peljal tako lepo, kot potem, ko sem jih zamenjal. So mi pa to povedali na tehnicnem, da zal nebo slo skozi, ker je vzmet pocena :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Primerna vzmet
Napisano

A imas limuzino, hatchback ali karavana ?

 

Predvidevam, da je hatchback. Kataloska stevilka za zadnje vzmeti je prava in sicer G21B28011B. Lahko jo prilepis tudi v iskalnik in bos dobil vse kompatibilne rezultate. Jest osebno, ko sem se imel prvo generacijo sem za sprednje vzmeti vzel znamko KYB. KYB je baje tudi prvovgradnja. Leva in desna vzmet sta si enaki.

https://www.autodoc.si/kyb/7347247

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katera varovalka za plus pri kontaktu
Napisano

Jap. Pred FL je imel tak modul, da je AUTO funkcija prilagajala samo notranjo osvetlitev. Pri FL modelu je pa AUTO funkcija prilagajala tudi kratke luci. Sredi belega dne si moral rocno vklopiti kratke luci, ce si imel nastimano na AUTO. Ponoci so se pa luci avtomatsko prizgale. Ta modul je pac osnova, ce zelis DRL. V njegovem primeru k bo vse naredil sam bo strosek samo modul in pa dnevne luci. Zadnje luci vrjetno ne svetijo. Se ze veselim teme o DIY :prstgor:

 

Me pa zanima kaksne dnevne luci bos vzel in kam jih bos montiral. Vrjetno pod meglenko v tisto horizontalno re?o ? :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katera varovalka za plus pri kontaktu
Napisano

Se eno vprasanje :D. Ta modul se skriva uzadi za glowbox-om oz. sovoznikovem predalu? Sprasujem zato, ker bom jest isto po vsej vrjetnosti menjal ta modul in rocno vklapljal luci, ker to sedaj mi je totalno mimo. Sedaj sem se ze navadil in prizigam in ugasam avto s pozicijskami.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Tukaj pise da je lahko senzor za zunanjo temperaturo. Sicer to hitr preveris, saj ce ti normalno odcitava zunanjo tenperaturo je senzor ok. Pise tudi in po vsej vrjetnosti je zapacan MAF senzor (senzor pretoka zraka). Posledicno dobi lambda sonda napacne podatke in check engine se przge. Kupi sprej za maf senzor in ga lepo spucas pa bos potem videl, ce je kaj bolje. Maf senzor pa najdes na zraznemu filtru in je pritrjen z dvema vijakoma.

 

http://p1200.engine-trouble-code.com

 

post-7623-0-33554400-1540833698_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.