Aja pa jaz razmu?ljam o brembotovih narezanih/naluknjanih diskih. Da jih ne pregrejem prehitro. Druga?e je pa ta kombinacija kar posre?ena in priljubljena. Iz izku?enj lahko re?em, da ne zastonj.
Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...
2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...
Saj je butasto ampak vseeno... pa daje dovolj mo?no iskro - preklet dobr mora sekat pa sli? se jo tud, ker ?e je ?voh se jo sicer vidi samo vpra?anje pa je a bo v?gala me?anco ali je ne bo
Druga?e pa prijet iskro pa vidi? kaj bo!
Da ne bi slu?ajno res naredil, razen ?e ima? ?eljo da se vsem naje?ijo kocine ko te vidijo!
Dro?niki so sestavljeni iz valj?ka v njem je fedr?ek, nanj je pa obe?en ?e en valj?ek, ki se gibljepo prvem valju - ?e nima? 16V ma?ine jih ima? 8, ?e pa ima? 16V ma?ino pa jih ima? 16. Za dro?nike spucat ne rabi? razdirat cele ma?ine, ampak lahko samo sname? pokrove glav dol in ?e si pri njih.
Diagram:
Slika dro?nikov:
Pred rastavljenjem je najbolj?e preverit:
1.) kvaliteto olja - ponavadi bolj gosto olje poleti pomaga proti temu tol?enju, ker je bolj gosto lep?e ma?e dro?nike. Priporo?eno je uporabljanje olja vedno istega proizvajalca - najbolje je shell-ovo(trenutno zelo poceni v Leklerku - tko da se vam ga spla?a it tja iskat - je skor pol cenej?i kot na uradnem servisu Shell helix stane 2 litra 2700 sit - pri uradnem serviserju pa je 2160 sit en liter).
2.) ?e ni preve? olja v ma?ini - ?e ga je preve?, potem zalije dro?nike in v valj?ke pride zaradi prevelikega pritiska olje, ki se notri nabere in ne more ven, zato se valj?ki ne stiskajo ve? kot prej na fedru in posledica je tol?enje.
3.) ?e je vse v redu z oljno pumpo. Najve?krat se zgodi, da je napaka kje na dihtngi oljne pumpe in pride zraven zrak - zato je oljna pumpa potem nezmo?na dati dovolj pritiska in dro?niki tol?ejo, ker ne pride dovolj olja do njih in se ne ma?ejo. Stara oljna pumpa pomeni da ima preko 150 do 200k kilometrov prevo?enih za sabo - ni nujna menjava oljne pumpe - za?eljena pa je menjava dihtnge - pravjo ji tut mickey mouse - to pa zarad oblike, ker zgleda kot miki mi?ka iz stripa.
Velikokrat je za premalo pritiska olja kriva tudi dihtnga na glavi ali pa oringi, ki imajo ?e luft. Tko da v?asih se spla?a samo dihtnge zamenjat, pa ?e nehajo dro?niki tol?t.
4.) Lahko so krive tudi smeti ali zakurjeni ostanki olja - vsedline in podobno, kar se nabere v kanalih med blokom motorja in glave z ventili.
Te je potem treba spihat ali pa spolirat, da pride lahko olje do ventilov in dro?nikov.
Razstavljanje dro?nikov:
Tm na prvi sliki k so gumice si poglej - gumice so zato, da ne grejo ventili narazen.
Ko rastavlja? ?e lepo po?asi dela?, vse sotane skupaj in po?asi razstavi? - ?e dela? nekaj na silo in na hitro pa lahko vse skup zleti narazen, pa se potem matra?. da bi vse skupaj spet sestavil. Zato se spla?a po?asi vse razdreti in pazljivo ?ez vsakega obesit gumico, ki ga dr?i skupaj - tistega, ki pa bo? ??istil pa razstavi?.
Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.
Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.
Pa neki malga od Marky-ja:
Citiram:
Vzrok za "glasnost" dro?nikov (dober indikator suhega karterja ) je pomanjkanje olja. Z leti se kanal?ki in izvrtine v nihajnem vzvodu zama?ijo, zato dro?niki ne dobijo dovolj olja. Obrabijo se tudi kroglica in tesnilni elementi, kar ima za posledico vdor zraka v notranjost dro?nikov.
Velikokrat zadostuje odzra?evanje v oljni kopeli ali ?i??enje z uporabo posebnega sredstva, ki se ga najve?krat vlije v odprtino oddu?nika motorja (ang. PCV valve).
Zanima me ?e je tole pametno po?eti oziroma ?e se spla?a, ker moji so ?e kar malo glasni?
Meni je spustu srednji lonec ampak ?isto majhno se sploh ne sli?i, pa so bili plini prekora?eni na lambi za ?ist mal procentov(sem ?e pozabil). Tako da je mo?no da je kak?na luknja na avspuhu.
V Zalogu pri Ljubljani naj bi eden delu roloje po naro?ilu, kak?na je pa kvaliteta pa ne vem. Smo imeli namen vzeti za C Berlingo pa smo prej dobili rabljeno. Za tel. bi mogu pa pogledati kje je.
Raj? mam avto brez du?e, pa da je vse kul in funkcionira!
Simon, pono? pa pazi na avto, raj? ga prive?, ker ?e je to res ?ivo bitje, ki se rado heca, zna it pono? na babe, teb bo dav pa kajlo in ti spiizduuu! ))))
V MX-3 se sprednji sede?i pri preklopu sploh ne premaknejo tudi sovoznikov ne in je kar zakomplicirano zadaj lesti, dobro da jaz vozim in mene ne moti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kje bo? pa dobil te diske?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani