Jest osebno nebi uporabljal glino za ta nanem. Glina zna za seboj pustiti praske. Jest osebno glino uporabljam samo pred poliranjem. Na vsakodnevni bazi bi raje uporabil iron x. Brez problema bo odstranil zracno rko. Sem tudi sam imel belo mazdo in ni noben bau bau. Je pa zelo lepa barva
Poskusim ob prvi priliki. Zvok po moje prihaja z zadnjega dela, saj ve je v prtljažniku nekaj prtljage, je zvok bolj izstopajoč. Za nosilce ne vem. Glede na pregled na servisu so amortizerji ok.
Pojdi na drug servis ali poskusi pri dr.Pelkotu,on je baje maček.Pred kratkim je negdo imel predlog,da se negdo pelje v prtljažniku in posluša kje točno je ta zvok!
Pospeševati? Saj sem bil na bremzi... glej kako pada hitrost na GPS-u. Par sekund je sicer v zaostanku. Ampak do tega avta je bilo še vedno nekje 6 metrov. Kamera precej zavaja. In ko je avtomatsko zavrlo je bila hitrost nižja kot 30km/h in zato je vse skupaj dejanko izpadlo kot da bi se šel brakecheck.
OK, BMW-jaš je sicer odregiral tako kot večina prepotentnežev, ampak ker ni glih pizdil sem bil prijazen do njega. Na kameri se sicer ni slišalo ampak njegov prvi stavek je bil "uff to je blo pa blizu..."Zato sem mu tudi začel razlagat kaj se je zgodilo, drugače sigurno ne bi.
Ampak če bi počilo... kaj pa potem. Res bi un odzadi prletu ampak, če bi pa gledali posnetke kamere pa bi lahko to spadalo tudi v rubriko nepotrebno naglo zaviranje. Kdo bi bil kriv? Po trenutni zakonodaji jaz, ker avtomobil pač ne pa čeprav je bremzal precej idiotsko in predvsem nepotrebno na polno, saj je bilo še ogromno prostora za počasi ustavit pri tej hitrosti. Tud približno ni bila kritična situacija, ki pa je res ratala potem, ko je avto takole zaviral.
Zakaj že
Ti nikakor nisi kriv pri trčenju od zadaj, ker tudi nisi zaviral brez potrebe in namenoma! On bi moral dokazovati namerno tvoje bremzanje, drugače pa je to trčenje zaradi premajhne var.razdalje.
Evo kako to izgleda v živo in kako nevarno je. Mazdi je vseeno, da sem počasi zmanjševal hitrost z zaviranjem in da je bilo do sprednjega avta še dovolj prostora. Odloči se, da to ni dovolj in zabremza na polno do zaustavitve brez opravičljivega vzroka, un z BMW-jem pa glih tolk da ni prletel zadaj vame.
Naj vas ne zavede hitrost, saj ima GPS na kameri nekje 2 sekundi zamika in tudi do križišča je omejitev 60km/h tako, da sem bil pod omejitvijo. V glavnem tole je precej čudno in precej preveč panično.
Pa tudi če bi za nalšč tako zabremzo nima kaj palamudit, kje je mel pa varnostno razdaljo?! Res je pravi model.....
Na servisu so verjetno drage, drugače pa je to drobiž. Jaz se vedno držim reka;kupi avto ki ga lahko vzdržujem! Kontra se zgodi ponavadi tistim ki kupijo starejše premium znamke in to na lizing pa še velik kasko in na koncu ni za vzdrževanje..... 🤔
No ja težko je ocenit olje na podlagi probavanja, to je lahko preveč subjektivno.
To da imaš podaljšane regeneracije je normalno, kot smo že ugotovili v prejšnjih postih ima ta Motul zalo nizko vrednost sulfatnega pepela, tko btw ACEA C1 olja imajo še manj vsa imajo manj kot 0,50. ampak imajo dosti slabše mazalne sposobnosti.
Za pravo sliko kako olje funkcionira v določenem avtu je potrebna analiza olja, tam se vidi v kakšnem stanju po določenih kilometrih je olje in vidi se obraba samega motorja, npr. če je v rabljenem olju po 5000km recimo 50ppm kroma, pol lahko predvidevamo da so se obrabili batni obročki.
Dejstvo je da se pri oljih že iz teh podatkov vidi koliko rezerve ima in kakšne lastnosti, zato ni glih tko da bi bilo olje super samo na papirju. Sam sem videl že dosti analiz rabljenih olj in se dobro vidi, da npr kako vrhunsko olje boljše funkcionira tudi pri nekaterih motorjih ki bolj obremenjujejo olje (manjša obraba).
So pa to bolj stvari za entuziaste oz. ljudi iz stroke, 99% ljudi itak ne zna niti kako olje mora vlit v avto.
Pa brez zamere za prejšnji post, samo sem hotel razložit da Motul X-Clean+ ni najbolše olje kar bi lahko dal v tvojo Rdečo strelo
Je pa to olje čist vredu, in ni nič narobe z njim.
Če menjuješ na 10.000km si pa itak na varni strani, tolko ponavadi zdrži skor vsako olje tudi ob kakih težjih pogojih.
A lahko še za nas bencince narediš eno primerjavo, me prav zanima kaj je najboljše za mojo skromno trojico? 🤔
Ne.Z Mazdinim original zvarkom(beri olje) je bila regeneracija vedno na 220 km(tudi svežim). Potem pa samo slabše. Z Motom imam občutek, da tudi mašina lepše teče. Še lažje gre v hrib kot prej.
Super,da si zadovoljen. Temperaturno se Mazdino olje bolje odreže od Motul olja,ampak ti ga ne boš prežgal saj imaš dizla. V kakem Italijanu bi bilo pa že nevarno,sploh bencincu!
Hm, avtomatski menjalnik, pa benzinar. Mislim, da to olje ni za vas. 😛Pri vaših avtomatskih menjalniki, ki že sedaj ne vedo v katero prestavo bi dali, bi bilo potem še slabše.
To olje je narejeno za sofisticirano mehaniko ne pa za kr neki.Se boste morali zadovoljiti kar z navadnimi olji.
Bdw, na servisu so pohvalili mojo rdečo puščico(lepota in to). 😏
Kajtero olje si dal pa v motor? Pa kje si servisiral,če ni skrivnost,da še svojo peljem pokazat,da jih resetiram,ker sedaj vidijo vse rdeče......
No ja, po lastnih izkušnjah bencinarko za "normalen" denar (glede na letnik) težko dobiš. Ker se jih prodaja zelo malo, ni "konkurence", kar se odraža na visoko postavljenih cenah.
To je dobro pri prodaji,dober avto mora imeti dobro ceno......
@Bini Mogoče si zamudil ko smo debatirali o tem da olja z znižano HTHS viskoznostjo povzročijo večjo obrabo materiala, če temu olju še dodaš primešan bencin, ki ga Mazde rade šibajo med olje, imaš na koncu zelo slabo mazanje, večja obraba.
Različne specifikacije za različne klimatske razmere ja ampak ne tako kot je to v tem primeru nove M3, za EU in Taiwan predpišeš edino 0w20 redko olje z znižano viskoznostjo. Če bi gledali na klimatske pogoje bi to olje predpisali za Rusijo, ne pa Taiwan kjer temperatura skoraj nikoli ne pride pod 15stopinj, povečini pa je itak vroče s temp do 40stopinj.
Kot drugo če primerjaš EU recimo Slovenijo imamo podobne temperature kot recimo v Kanadi in v Slo bi moral dat 0w20 v Kanadi pa lahko 5w30, a to zaradi klimatskih pogojev??? Za EU sem skoraj 100% da je 0w20 specifikacija samo zaradi zelenih, manjša poraba goriva, manjše emisiji...pa čeprav na račun materiala.
Ja na žalost je trend že tak da grejo skor vsi na bolj Eco olja, Toyota pri svojih Hibridih uporablja že 0w8 olje🥴
Sem šel gledat za Skyactiv X če je edino predpisano in je zanimovo da za Europo in Taiwan je predpisano samo 0w20, za vse ostale pa je tudi 5w30!
Tako da 5w30 ustreza, v EU pa zaradi porabe in emisij forsirajo 0w20.
P. S. : zanimivo je tudi da za Skyactiv G je izven EU dovoljen tudi 10w30.
Je vse tako kot pišeš, ampa ni noben problem saj točiš tisto olje ki je predpisano in basta. Različne specifikacije za isti tip motorja so pa zaradi različnih klimatskih razmer, kar je tudi jasno, ko tudi to da tek.za stekla v Afriki ne boš točil ono za - 30. Malo heca, ampak tako je! Če pa kdo išče zamenjavo za originalno olje bo pa imel slej ko prej problem, zato pa original Mazda olje, če zaupate Mazdi potem zaupajte še Mazda olju-Totalu.
Mogoče je pa zaradi prevelike bočne sile glavno gred toliko potisnilo na eno stran, da so ojnice začele prijemati v blok motorja.
Mislim, avto ne zariba kar tako hitro. Kot je že omenjeno, ima oljno črpalko, ki poganja olje in podmazuje ležaje. Če bi že slučajno res prišlo do tega, da bi zaradi velike bočne sile ali zaradi velikega naklona olje steklo na eno stran, te signal na armaturki na to opozori. Verjemi, vem, kaj pišem. Če kateri avto NIna ravnem, je to moja BTjka. In pri resnično skrajnem nagibu (v bistvu je to kar težko opisat: avto je bil pod kotom 45° po hribu gor, se pravi nisem vozil naravnost v hrib, ampak postrani. Strmina je bila pa tudi "besna". Na "uč" bi rekel, da tudi vsaj kakšnih 45°. Tisti, ki ste bili na MPL - tam, kjer je "Racman" hotel s kamero snemat, kako peljem, pa je preslabo pritisnil gumb in ni posnel nič, potem je pa hotel ugasnit kamero in je dobro pritisnil gumb ter kamero pravzaprav prižgal in snemal sebe, kako preklinja, ko pešači v hrib za nami. No, tam blizu je tista skladovnica drv in tam naprej je potem vlaka gor. Tam.) Avto je tam nekaj časa delal na mestu, ker sem z vitlom nekaj vlačil. Po minuti, mogoče dveh se je prižgala lučka za olje, ker je padel tlak v sistemu - črpalka je začela srebat zrak. Avto sem malo prestavil, pa je bilo rešeno. In BTjka teče še danes, kljub temu, da jo vozim po samih bregih in naklonih.
Pa še prigoda z enim prijateljem, ki je imel Daewoo Nubiro. Se peljeva iz Maribora proti Ljubljani in pred Slovensko Bistrico opazim, da se mu je prižiga lučka za olje. In ga na to tudi opozorim. on pa čisto hladno: "Ja, ja, sem opazil." In vozi dalje. Si mislim, da najbrž poskuša priti do kakšne črpalke. Prideva do črpalke pri Slovenski Bistrici in on kar mimo. Ga vprašam, če ne bo ustavil in on meni: "Zakaj pa? A moraš na stranišče?" Ga spomnim na lučko, on pa samo zamahne z roko in pelje dalje. In tako vse do Vranskega, ko je malo pred cestnino naenkrat prižgal vse štiri smernike in zavil na odstavni pas ter razložil: "Olja je zmanjkalo, ga moram dolit." Ga trapasto gledam in mu omenim, da mu lučka sveti že od Slovenske Bistrice. Pa mi prijatelj odvrne: "Ja, ampak zdaj se je pa nehalo kadit zadaj." Avto mu je namreč toliko olja pokuril, da je bila zadaj dimna zavesa kot za starimi Wartburgi. In dokler se je kadilo, je bilo olje še v motorju, ko se je nehalo, je bil pa čas, da ga spet dolije - ne glede na lučko. No, s tem avtom se je vozil potem še kakšen teden, dokler ni v trgovini prevzel novega, tega pa peljal na Surovino. Zato se ni preveč obremenjeval z lučkami na armaturi. Ampak motor kljub temu ni zablokiral. In na Surovino ni šel z avtovleko ampak se je tja odpeljal sam. Še vedno se je vrtel. Tako da, ne delat neke prehude znanosti. Motor, če je zgledno vzdrževan, brez težav naredi 1.000.000 km. Pri kilometrih, ki jih delamo v Sloveniji (statistika za leto 2017 pravi, da so vozniki motornih koles in avtomobilov v povprečju prevozili 7200 km), bo avto prej sprhnel preden bo naredil toliko kilometrov. Torej lahko za motorje tudi malo manj zgledno skrbimo, pa malo bolj poredko menjamo olje pa tudi malo slabšega lahko damo notri, pa bo še vedno zdržal tistih 300.000 km, kolikor jih imajo avtomobili ob predaji v uničenje.
Seveda je bilo napisano za normalno količino olja. A ob veliki bočni sili ga je odneslo le v en predel motorja, druga stran pa je zalaufala na suho. Tega scenarija med normalno uporabo vozila nikoli ne doživiš, ne glede na to, kak ovinek "položiš". 😃
Ne vem al se delaš norce ali resno misliš, ampak avto ima olno pumpo in motor ne bo nikoli brez mazanja saj, če bi bilo tako kot pišeš, npr; se pelješ na prelaz Grosglokner v Avstriji samo v hrib 30km in motor je obremenjen in temperatura na zg.meji pa da je še polno naložen.....ne bom nadaljeval kaj bi bilo že po nekaj kilometrih! Bolje da o tem napiše kaj še kak mehanik Pelko in bo vsem bolj jasno!
No, tebi je smešno. Jaz sem pa pred skoraj 20 leti sedel na sopotnikovem sedežu precej nove Mazda 6 2.3l bencinar, ko se je lastnik odločil, da bo malce pred menjavo še poradiral gume in na parkirišču pridno navil volan in stopil po stopalki za plin. Naredila sva par krogov, nakar je začelo tolči v motorju. Domov je šel z avtovleko, motor pa na generalno ...
Ja a res, potem pa ne vem če bom še kdaj šel domov na Dramlje iz Maribrske strani iz AC, ker tam je res dolgi desni ovinek! No morda pa le ni nič na tem? Luda kuča, kaj vse pade ljudem na pamet!
To zagotovo ni bilo zazadi olja ampak zaradi nič olja!
Ja nič, potem bo 5 litov olja več kot dovolj, če je taka situacija. Ampak, kaj vzame tovarna za merilo, 5.1 litra - - - do polovice šipke, na 3/4 ali do max?🤔
Vedno vse tovarne do MAX,zato da olja ne preliješ preko max ,ker potem se ti zgodi tisto kar je napisal NevLado in potem bo ŽIVA JEBA,kot pravijo Mi2!
Hladilna tekočina odvaja toploto motorja, nima pa direktnega stika z vitalnimi deli motorja... Direktni stik ima olje...
Res je, zato pa imamo min-max.na šipki za ole, tak da tisto na max ne pomeni pri dizlu neke garancije za dolgo življenjsko dobo motorja! Ravno tako tudi ne minimum! Vse dizle vozim že tako okoli400k pa nobenega problema z motorjem! .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je to in ne vem zakaj taka polemika okoli menjave gumbne baterije, vse lepo piše!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani