Tole je pa bil projekt... A to si ?e imel pobru?ene kanale al si ti kaj rihtal dodatno ker na fotki na prvi pogled izgleda kot bi bi bili opilki na ventilu.
js nism dodatno ?e n? delu... tisto kar vidi? na ventilih je prah not pr?u... sploh ni panike, ker se bo razdiranje nadaljevalo
Hehe, jaz itak nimam egr-a pa sem pozabil oment Med drugim mam tut vris-e skos odprte... ampak pustmo detajle
ma raj? pustmo kaj vse je pri teb druga? u glavnem po dolgem matranju sm kon?no dobu kolektor ven, ni bil EGR edina kajla, uzadi so ble ?e 3 majhne cevke za odklopit, uspel mi je losat spodni del tisga nosilca med glavo in kolektorjem, ki se mi je potem kajlu za pokrov ventilov, ampak z malo sile je ?lo
Najla?je ga bo od?ravfat od spodaj. Dr?i se pa glave in kolektorja, predlagam da od?ravfa? na glavi, ker je gor ?e par cevi k se snamejo skupaj s kolektorjem.
Pa ne pozabi ?e cevi iz ventil deklca, ta tudi dr?i kolektor na ma?ini.
Pa ?e kolektor ne mrda, preveri use ?ravfe, na sredini so ?ravfi, na levi in desni strani sta pa po 2 matici
a jebemti, da nism ?ou ?e prej foruma brat, zdej me je pa tema dobila
huh, od uspodi? Pol sm se pa zdej konkretno zaj***, ker je avto parkiran na travi, upam da se vinta nebo pogreznla
A se niti ne premakne ali se le ne dvigne? Verjetno si spregledal kak ?rauf, to se rado zgodi, da je ?e kje na kakem skritem mestu ?e pri?raufan kolektor. ?e ne pa z gumijastim kladivom malo potol?i, da se losa.
ma niti premakne se ne bojda bi naj bil ?e en ?ravf pri po?arni steni, sam js ga ne najdem
Ko sm se ?e lih lotu delat na F-ki resno razmi?ljam, da bi nekak komplrt motor fliknu ven z avta, sicer mi ?e ni jasn kok (pomanjkanje prostora), ampak nekak bo ?e ratal, magar od spodi
po?asi napredujemo kljub de?ju, injektorji zgledajo ql (niso n? zapacani), ampak jih bo treba vseen dat na preizkusno delovanje, da vidimo, ?e delajo kot je treba.
?e ti nagaja prosti tek je motor?ek kriv verjetno ane?
Se pravi verjetno nima nobene veze pri nemo?i motorja v ni?jih vrtljajih?
kaj pa vem, ko je avto mrzu lepo lavfa, ko pa se segreje, pa v?asih ho?e crknit, tut na kri?i??ih, ko se ustavim crkne (ampak ne vedno), obrati ob?asno tut full nihajo (bojda bi naj blo to zarad zlaj?anga vztrajnika)...
Pri starih motorjih ali pa turba?ih je to ?isto normalno. Olje pride iz oddu?ka in ?e 200.000 km nih?e ne razdere in s?isti se hitro takole zapaca. Sploh ?e je malo bolj dinami?no (Lojz, kje si?) vo?en verjetno.
Uno drugo je verjetno motor?ek prostega teka? Lahko se zapaca, to in sesalni kolektor operi s kakim Megliom ali podobno zadevo potem bo? pa videl. Pri Nissanih je pogost problem, ko pohodi? sklopko obrati padejo preve?, skoraj crkne, ravno zaradi tega motor?ka in zapacanosti.
Ko bo? imel pa opran sesalni kolektor bo? pa ?e videl, ?e se bo prehitro spet zapacalo vse notri.
se pravi, da je ?ist mo?no, da motor zarad tega zamori? Ko je avto mrzel se lepo zavrti in ne trokira (itaq ne teram mrzlega, da nebo pomote).
Motor?ek prostega teka je pa tole
PS: torej naslednja faza je, da se odstrani sesalni kolektor in se ga o?isti
Jezst pa nabavljanje rpek neta glih ne greva skup, razen ?e gre za kako robo od David Attenborough-a.
?udi me zakaj jih nimajo po pumpah, kaj so tok posebne da jih tam nimajo (OMV, Logo, Petrol). Vsaki? ko jim re?em HB4 in jo potem poka?em, me samo ?udno gledajo. Si nisem mislil, da ima Xedos tako eksotiko za ?arnice....
Tole me bega ?e zadnje 3 dni, ko ?ibam po pumpah in jih ne dobim. I??em HB4 ?arnice, vasaj tako pi?e na tej, ki ne dela. Kaj za vraga so te ?arnice, da jih je nemogo?e dobit? Se da lahko kak?ne druge v Xedosa ?e se teh ne da dobit. :ne vem:
Verjetno trapasto vpra?anje, ker se na ?arnice prav ni? ne spoznam. Zame je, da grem na pumpo, poka?em crknjeno in potem zmonitram novo v avto.
Kako potem ugotovim ?e je lambda zani?? Za katalizator pravijo, da ?e je tista "mre?ica" notri cela potem bi moral biti vredu... Rad bi se najprej prepri?al kaj je zani?, da ne kupujem novih delov brez potrebe...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
js nism dodatno ?e n? delu... tisto kar vidi? na ventilih je prah not pr?u... sploh ni panike, ker se bo razdiranje nadaljevalo
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani