Tole bo ?tarter... ko ne v?ge je treba probat malce po ?tarterju udarit... kladivo al pa kak?en kovinski drog pa vidi?. ?e bo potem lepo obrnil je to to.
Lambda na katalizatorju je bila menjana ampak to ne vpliva - je pa res, da sonde na DPF bi lahko bile problem samo kaj k je ena 500? so pa tri - jupiiii... pa ?e vedno ne bom ziher a bo ok. Se pa strinjam Jures, da bo tole verjetno ?e najbli?je vzroka, ker res ne vidim ve? druge opcije - tudi MAF ne verjamem, ker bi bila verjetno precej vi?ja poraba, ?e bi prebogato me?anico ra?unal in bi zato kadilo.
ne ne niso injektorji - sem jih dal vse obnoviti (uradni Denso servis) in ni bilo ni? bolje (razen, da je tek motorja nekoliko ti?ji in da je vo?nja ?e bolj svilnato teko?a) in tudi EGR zamenjan pa ni razlike. Zamenjam ?e aktuator za variabilno turbino pa ?e vedno regeneracije dela med 80-120km.
Aja tud filter je bil odprt in ni kazalo znakov, da bi bil zabit pa tudi na re?im vo?nje je to malo te?ko.
poro?aj, ?e je bil to vzrok ... mene tud zanima, ker se ukvarjam s podobnim problemom - sicer ne tolk ekstremnim kot pri tebi ampak so regeneracije prepogoste.
To je druga?na zgodba kot pri bencinarjih amapk je povsem normalna zadeva in je pa? feature in ne error.
Navadno naj bi se to dogajalo pri hladnih startih, ko je zunanja temperatura in temperatura motorja nekje med 15 in 35?C.
?e se ne motim gre za tehnologijo AWS (pospe?evalni ogrevalni sistem)... ko odpre regulacijski ventil in wastegate na turbu, da gredo topli izpuhi brez izgub toplote ?im prej skozi sistem. VVL (variabilni sistem dviga ventilov) sistem nato rahlo odpre enega od izpu?nih ventilov na cilindrih v trenutku vbrizgalnega cikla tako, da se nekaj toplih povratnih izpu?nih plinov vrne v cilinder in ga dodatno ogreje. ?tos je pa v tem, da se na ta na?in ?im hitreje spravi katalizator v polno funkcijo delovanja in dodatno zmanj?a ?kodljive pline. Zato na za?etku tudi zavoha? vse skupaj.
V glavnem brez panike, ti samo vozi... ?e ti bo pa kdo pametoval pa samo tole razlago uporabi in mu povej, da je pa? tako pri modernih motorjih in ekologiji.
ufff ne blindiranje - kve?emu odstranitev. Ni pa nujno, da je DPF kriv - lahko ti injektorji curijo pa kadi in posledi?no ma?i filter, ali pa EGR ne zapira dobro ob pritisnjenem gasu pa ravno tako kadi. Lahko je problem tudi na turbini ali celo na merilcu pretoka zraka.
ker sem opazil, da se o najbolj aktualnih te?avah s Skyactive dizli ne pi?e kaj dosti, bi was rad opoziril na MO?NE (ni nujno da nastopijo) te?ave z odmi?nimi gredmi. Ko so izdali 2.2 Skyactive dizlce leta 2013, so se kar hitro pojavile prve te?ave z odmi?nimi gredmi. Mazda je ubrala svojo pot pri ?i??enju DPF filtra (brez AdBlue-ja), le tega ?isti na pasiven ali ob ve?ji zama?enosti na aktiven na?in, tako da ECU pove?e vnos goriva in s tem povzro?i ve?jo temperaturo in segrevanje, da se DPF la?je o?isti. Pri tem se zna zgoditi, da ?e motor ustavimo prav v fazi ?i??enja, da se dizel za?ne me?ati z oljem, pri ?emer pade viskoznost olja. Leto pa botruje k obrabi odmi?ne gredi, katere material se degradira in za?ne proizvajati opilke, ki botrujejo k po?kodbi turbine oz. zama?itvi pretoka vakumske ?rpalke in posledi?no odpovedi komponent.
Se opro??am, ampak od kod ta ideja, da ima AdBlue vezo z DPF? Namre? ?e ene parkrat so tudi tukaj na forumu resno mislili, da je funkcija teh dveh enaka. Gre pa za razli?ni komponenti izpu?nega sistema vsaka namenjena svoji funkciji.
AdBlue je namenjen zgolj za ?i??enje du?ikovih oksidov oziroma tako imenovanih Nox-ov iz izpuha v SCR katalizatorju. To nima nobene veze s ?i??enjem trdih delcev v izpuhu, katerega ?e vedno opravlja DPF filter. Se pravi tudi Passat s TDI motorjem ima DPF filter in poleg tega ?e SCR filter v katerega se vbrizgava AdBlue. In ta DPF deluje na ?isto enak na?in kot DPF od Mazde in tudi regeneracijo izvaja na isti na?in. Na?eloma v dveh fazah z majhnimi postvbrizgi na koncu delovnega cikla in tudi v izpu?ni cikel, najprej, da pove?a temperaturo izpu?nih plinov (pomaga si tudi, da takrat zapre EGR ventil, da ne pride do ohlajevanja in v nekaterih primerih celo z grelnimi sve?ami) in nato ?e sam pove?an vnos goriva za?ne segrevati DPF filter pri skoraj 600?C.
Ker gorivo postvbrizga v drugi fazi ne izgori v samih valjih, ga del lahko ste?e mimo batov in obro?kov tudi v samo motorno olje. Je res, da se to pojavi tudi, ko se sredi regeneracije ugasne motor, je pa pojav prisoten ves ?as, ?e motor ne te?e z dovolj visokimi obrati. Zato tudi v navodilih pi?e, da je potrebna vo?nja z vsaj 1800 obrati med regeneracijo, a ?al 95% uporabnikov sploh ne ve kdaj se regeneracija izvaja tako, da je to navodilo v priro?niku rahlo bedasto - lahko bi proizvajalec vsaj dal kak?no lu?ko ali opozorilo na zaslon.
mogo?e ima kak?en injektor malce te?av pri dolo?enih obratih? Dokler je samo pri hladnem motorju se ne bi preve? sekiral razen, ?e zelo cuka in je te?no.
Vem to, ker sem imel enako kot ti in sem tudi pizdil... pol so mi pa v BTC-ju zrihtal podalj?ek izpu?ne cevi Webasta pa je bila ?ist druga zgodba - nobenega smradu ve?.
Tolk ste zapeli za tele grelne sve?e, da sem danes zjutraj naredil test pri -14. Zanala?? sploh nisem ogreval ampak sem takoj po kontaktu zakurblal in je kresnila tako kot navadno v eni sekundi. Skoraj nobene razlike, kot ?e ?akam tistih 5 sekund, da lu?ka za sve?ke ugasne. Aja sve?ke so ?e original in avto stoji celo no? zunaj pod milim nebom - nobene gara?e ali nadstre?ka.
Kaj pa ?e je problem na injektorjih? Daj avto na servis pa naj naredijo eno u?enje.
Koliko km pa je to dnevno v tem ?asu. Koliko km naredi? od v?iga avta, do takrat, ko ga ugasne?. A ma? navadne lu?i ali ksenonke? kaj pa zadaj so ?arnice ali ledice?
Razsvetli nas koliko km naredi? in koliko zagonov motorja ima?... pa kaj pol vse kuri? (ogrevanje zadnje ?ip, sede?i, ogledala, ventilator, radio, ...)?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tole bo ?tarter... ko ne v?ge je treba probat malce po ?tarterju udarit... kladivo al pa kak?en kovinski drog pa vidi?. ?e bo potem lepo obrnil je to to.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani