99% zgolj samo premalo vode - se izklopi ker se pregreva. Zalavfaj avto in webaso, ali pa samo avto ko je hladen z odprtim pokrov?kom na killerju da bo butalo mehur?ke ven - zrak, ti pa dolivaj dokler se da (impulzno se ti bo ven izlivalo z zrakom kmalu)
Nato pa opravi vo?njo in dolivaj samo v ekspanzijsko ko je mrzel.
Pa a ni mehankar dolil? Meni na primer izte?e cca 2L ko naknadno dodam vodno pumpu za webasto
Seveda sem jo dolil do do vrha tudi cevi sem prepumpal. Bo jo pa potrebno ?e malo zgleda dolivat.
Spra?eval sem zato ker honde so imele poseben ventilna katerem si odzra?il, pa me je samo zanimalo ?e je tudi tukaj kak?en.
Zamenjava same pumpe je pa tak zajebana, da adijo! Ni prostora ni? ne vidi? potem pa ?e zadaj en ?rauf, k ga mora? od?raufat na pamet Slabo Mazda!
novi amortizerji namontirani. Odlo?il sem se za koni sport (sprednji nastavljivi). Po prevo?enih 500 km (po na?ih govcih ter do lj) moram re?i, da se avto pelje veliko bolje. Sedaj jih imam nastavljene na pribli?no 60 %(450st od 720 stopinj oz 1 1/4 obrata od 2 obratov). Zaenkrat je to najbolj?a nastavitev med trdoto ter udobjem. Ker najmehkej?a nastavitev je za malenkost bolj trda od original. Maksimum pa je preve? trdo. NA novem asfaltu je super samo po na?ih sesutih cestah preve? poskakuje. Se pa res precej pozna med min in max.
Tako da zaenkrat sem zelo zadovoljen. Bomo videli, kaj pa poka?e ?as.
EVO ME! PO DOLGEM ?ASU SN PA LE USPEL! OBLJUBO SEM, DA SPORO?IM GLEDE CHECK LU?KE IN DSC/TSC LU?KE!
NA VOZILU SEM ODPRL POKROV ZA VAROVALKE IN GA POSPREJAL Z WD-JEM IN OD TISTEGA DNE MI LU?KI VE? NE GORITA, RAZEN......
KAR SE CHECK LU?KE TI?E: MO?NO JE, DA SE JE OD SAJ ZAMA?ILA LAMBA SONDA IN JE POSLEDI?NO GORELA TA LU?KA. AVTO SEM NA AVTOCESTI PARKRAT NA?PANAL DO KONCA IN MENIM, DA JE ZDAJ ZARAD TEGA TA LU?KA UGASNILA.
TSC OZ. DSC LU?KA (NADZOR ZDRSA) PA SE MI POJAVI RESDA OB?ASNO, KO VOZILO ?TARTAM, KO SE PA SEGREJEM, PA JE OK. MO?NO, DA JE KAK KRATEK STIK AL PA DA ZARAD VLAGE. KO LU?KA NI GORELA, SEM VOZILO SPROBAL IN MI NADZOR ZDRSA DELA, TAK DA JE TO TO!
hvala za tvoje mnenje.kolk sem zasledil si tudi ti maher za mazde.kaj prvi? na to, da mi avto zelo slabo greje, kljub webastu, rabi recimo 10 km da za?ne mla?no pihat, potem piha mrzlo, in toplo oz.kako mu je!aja pa ?e lu?ka za motor se mi je pri?gala=egr o?i??en po navodilih na forumu.trenutno ne gori, a to se je ?e zgodilo, da je nehala, nato pa se zopet pri?gala.po ?i??enju se mi je pri?ala samo enkrat, nato sem zamenjal luftmesser in je nehala in nato spet pri?gala.trenutno ne gori. avto je M6 cd120 l.2005, z 125 tkm.se veselim tvojega odgovora oz.mnenja na moj problem.hvala ti ?e v naprej in lp iz mb
Ko ti sveti lu?ka ti lahko pogledam napako (Sem skoraj vsak dan med tednom v MB) za ve? pa g. Pelko.
Ponavadi ?e je sklopka hin potem avto ne crkuje ampak sklopka drsi avto pa stoji ali pa ne more? oddvojiti motorja od menjalnika to je pa druga skrajnost.
Pa vi traktoristi ne razumete. Ko z benzom dose?e? neko hitrost jo mora? vzdr?evati ne glede na posledice in ko se traktorist postavi pred tebe pomeni izgubo vse hitrosti, ki si jo tako dolgo pridobival. Zato tudi taka jeza in panika
Primejava becin in dizel bi pa morala biti isti avto isto konjev in isti navor ker z samo istimi konji je je dizel z precej ve?jim navorom pri pospe?evanjih stalno hitrej?i. Z isto konji pa imata tako ali tako isto kon?no hitrost (teoreti?no)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Seveda sem jo dolil do do vrha tudi cevi sem prepumpal. Bo jo pa potrebno ?e malo zgleda dolivat.
Spra?eval sem zato ker honde so imele poseben ventilna katerem si odzra?il, pa me je samo zanimalo ?e je tudi tukaj kak?en.
Zamenjava same pumpe je pa tak zajebana, da adijo! Ni prostora ni? ne vidi? potem pa ?e zadaj en ?rauf, k ga mora? od?raufat na pamet Slabo Mazda!
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani