Zgleda res.Sem mislil, da je kaj povezano. Zadnji? ko smo se vra?ali z morja, se mi je 2x zgodilo, da mi je pri vleki prikolice tempomat ven zagnalo. V klanc. Ne vem, a je kaka 'za??ita' kje ..Potem ko sem pohodil takoj zatem gas, je bilo vse b.p. Avto je normalno vlekel. Zgleda je kot da bi bilo za tempomat preve? :-)
Pa sedaj se mi je prvi? zgodilo, da mi je na morju ko sem po 1 dnevu v?gal avto, ene 5 sekund res tresel, se mi zdi, da je po treh cilindrih tekel No ja, sej do marca je ?e garancija, ?e slu?ajno kaka ?oba odleti
tempomat vr?e ven ?e motor ob tej prestavi ne zmore ve?....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mja, mal sem sumil vti?nico na kljuki, samo mi je fotr to lansk let dal novo, tko da tam je ?isto. Je pa zgleda nekje na enem izmed treh mest, kjer so ?arnice. Ta stranska je bila mal mokra, ne vem pa ali je to normalno da tja pride voda ali ne..Najbr? je.
vse je mo?no, de?, wap, avtopralnice, kondenz
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Pri tej varovalki pi?e zraven BMC ja. Karkoli to pomeni.
Ne zadnji? je ?e bilo ok. Pa potem ?e 1 dan potem. Danes pa takole. A je mo?no da je stikalo za prtlja?nik odpret v stiku ker je guma po?ila in je pri?la voda notri.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Hja BMC je modul ki krmili to vse.....in na moji prvi sestki ce se spomnis ga je skuril naslednji lastnik ko je eno staro prikolico vlekel.
Ampak ce ti samo zmigovci ne delajo preveri najprej zarnice, vseh 6 al kok ze, daj jih ven pa potem probaj z varovalko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zadaj ne more kriviti diskov, ker niso ventilirani in imajo več "mesa" ter bistveno manj obremenjeni kot spredaj. Amper, a si dobil stare diske nazaj, ker tole bi res rad videl zakaj so jih menjali.
Jaz sem naredil več kot 120.000km pred prvo menjavo pa še to se je menjalo bolj zaradi tega, ker je na disku ratal rahel rob in bi nove ploščice preveč uničilo.
saj ni nujno. da jih je že menjal.
Na službeni Škodi so se menjali pri 20.000 ampak tam je bil drug problen, nihče je ni vozil leto in pol....stala pa je zunaj z ročno....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glej v konkretnem primeru je ?lo za spu??anje po klancu navzdol po makadamski vijugasti cesti. Vozilo je bilo v nizki prestavi tako, da je zaviral motor. Potem pa se je zgodilo to.- v trenutku nekontroliran poln gas ni se dotaknila pedala gasa. Ne vem sicer to?no kako je odregairala -. verjetno zavora. V danem primeru se je sicer sre?no kon?alo, lahko pa bi kon?ala pod cesto ali v slu?ano nasprotii voze?em vozilu. Ok to ni tema debate - zanima me kaj je vzrok, da je pri?lo do tega. Je to dpf?
PS
Jest z nekdanjega Mobisuxa?
To pa nima veze z dpf....mesanje olja z nafo pa ja.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dpf. Kdaj je bil avto nazadnje na res daljsi relaciji? Med izvajanjem regeneracije se vbrizgava nafto v olje za lazjo izvedbo regeneracije. Ce delas kratke se nikoli ne izvede do konca.
Ima samo mestne voznje? Vsekakor pa ugotoviti ce je kaj z dpf in potem menjat olje.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To tudi mene skrbi da je tako da je samo izklopljen, kje pa je dpf da pogledam sam ?e je po?vasan.
To spra?ujem zato ker avto ko avto stoji in ni ogret pride ven malo dima ki je isti kot dim ki dela? prisilno regeneracijo.
Za ta dim sem tudi bil pri pelkotu in mi je tudi takrat prvi? naredil prisilno regeneracijo,sem ga takrat vpra?al ?e je lahko to od dpfja pa je rekel da je lahko vendar je prvo posumil na egr da je zabasan in ni bil.
Jaz sem kar siguren da je dpf ?e vedno fizi?no notri ampak je samo izklopljen.
?aki mal tudi ?e bi bil EGR pa ma? dpf, dpf saje ujame, ?e se ti malo kadi zna? bit res brez, DPF je una debela zadeva na sredini avta na poti auspuha
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sem lastnik Cx 7 2.2 diesel, letnik 2009. Pojavljati se mi je za?elo pove?ano ?umenje ( turbulence, ne ?vi?ganje ali piskanje) pri sovoznikovih vratih (a stebri?ku) oz. vsaj tako je sli?ati in sicer pri hitrostih vi?jih od 70 km/h. Sem zadevo adresiral na uradnem servisu pa nekak ni bilo pravega posluha za ugotavljanje/re?evanje te?ave, zato se obra?am na vas ?e ima kdo podobne izku?nje in lahko svetuje ali priporo?a kak?nega dobrega majstra v okolici Celja, ki bi bil pripravljen pogledat in re?it. Zadeva je namre? mote?a sploh na avtocesti in se mi zdi da avto v tem rangu ne bi smel "proizvajati" dodatnega hrupa glede na to da ?e v osnovi ni najti?ji. Najverjetneje je kaj z tesnili na vratih... Hvala za odgovore.
Ali je zvok prisoten tudi ?e se vozi? s poklopljenim stranskim ogledalom?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Cigumi daj v kot ?ipe kot Labi
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani