Znebil se bo lepotice za.... hmmm ne vem no. Ko bi vsaj novo trojko sedan vzel, a je pač že v letih in mora upokojenski*** avto kupit.
*** kolk me bodo zdajle lastniki SUV-ov spljuvali 😂
Meni osebno je lepša cx30 kot trojka. Čeprav mi seveda suvi niso všeč. Najlepša je pa seveda še vedno 6-ka,to se ve. Sicer je pa tudi Bini že v zrelih letih in verjetno je že kar problem lesti v nizek avto. 🤔
Vem, da nekaj jih je že odtrgalo, ali ve kdo pri katerih realnih km?
So temu bolj podvržene CD150 ali CD175?
Pri katerih km se jo menja, da si še na varni strani, hkrati pa ne pretiravaš?
Če dovolite meni do besede. Zadnje čase nikakor ne morem pred mikrofon. 🤔
V glavnem, kolikor sem zasledil na raznih forumih, se to dogaja zelo poredko tudi pri avtih, ki so prevozili preko 300Kkm. In res je, v teh nekaj primerih je bilo govora o 175 avtomatik in pa pri par cx 5.
Sam imam doma podedovan APN6 1986 letnik in vse v original stanju
Dela kot prvi dan in jo ne menjam za nič na svetu!
Ko sem začel delati, sem delal nekaj let tudi v Tomosu. To je bila tako napredna tovarna v 80-ih, da so hodili celo iz Lamborghinija in yamahe in seveda tudi ostalih priznanih podjetij strokovnjaki na obisk in ogled proizvodnje. Yamaha je takrat dobesedno skopirala izvenkrmi 5 konjski motor za barke, Lamborghini je pa prevzel sistem za ročno rezkanje sedeža ventilov,kot se je to izvajalo na stabilnih štiritaktnih motorjih v Tomosu. Na obvezni praksi sem delal kak mesec tudi na liniji-traku za sestavljanje motorjev. Tudi ta je bila za tiste čase izredno moderna in delavcu prijazna proizvodna linija.
So pa vsi Tomosovi motorji in izdelki na splošno, izredno kvalitetno narejeni, saj se je posamezne dele zanje izdelovalo že takrat na cnc strojih, grušte (okvirje) so pa že varili švedski roboti. Tudi prašno barvanje komponent za motorje in ostalega so uvedli prvi v yugi.
Se pravi kaj, tale Motul je potem za DPF boljš, al slabš?
Pri meni je vplival na interval regeneracije. Pa tudi Aless je ugotovil, da je pri 10500 prevoženih kilometrih še kar v dobri kondiciji in da bi lahko zdržal z lahkoto še par tisoč.
Sedaj imam olje ravenol, ki naj bi bilo še za odtenek boljše kot Motul. Se mi že pozna na manjši porabi. Pri samih regeneracija pa ni neke bistvene razlike.
Hm, tukaj ni štos v tem, da ti avto zdrži 500000 km. Poanta je v tem, da motorja z različnima oljema( v enem original Mazdina župca, v drugem kvalitetno olje) sta že pri 150000 km različno obrabljena. In potem gre "originalnemu" samo na slabše. Seveda tudi veriga bolj trpi, dpf in vse ostalo. Tako, da za tistih par € več se splača potruditi. Sam sem vedno skeptičen proti stvarem, ki ti jih proizvajalec kao "priporoča". Izkaže se, da je to dobro za njih ne pa za kupca. 😉
Po drugi strani so tudi svetli primeri Mazd CD. Za eno M6 GJ vem, da ima že čez 350.000 km, praktično samo redni servisi ter menjava verižice pri 200.000 km. Druga tako vzdržljiva pa bo moja 😁
In ko smo že pri beli tehniki. Leta 2004 sem kupil najdražji Gorenje hladilnik z zmrzovalnikom (z dvema kompresorjema) in je šlo po 6-ih letih ohišje, nepopravljivo. Leta 2010 sem kupil najdražji Gorenje pralni stroj s sinhronskim motorjem in je šla po 5,5 leta elektronika (inverter) - popravilo bi stalo toliko, da sem dal potem raje enak denar za nov Bosch pralni stoj.
Torej vidimo da gredo bela tehnika in avtomobili v smeri "krožnega gospodarstva".🙃
Kaj pa kupuješ gorenje.🤪 Sam nisem kupil še nikoli nič od gorenja in vsi kupljeni aparati drugih priznanih znamk trajajo in trajajo. Tastu je šel kompresor klime na klimi gorenje po štirih letih. Pa že prej so imeli vedno probleme na pralnem stroju gorenje. Enostavno rinejo še vedno v težave z takimi nakupi. 🤔
No ja za starejše avte, tudi Ople verjamem da so šli 200+kkm tudi z šlampastim servisiranjem, poznam tudi primer ko je znanec prevozil čez 100kkm brez menjave olja, brez težav, vsake toliko je dolil kak 1L olja in gasa. Bil pa je Peugeot206.
Glede novejših Oplov pa si ne bi upal trdit da bo šel brez problema 200kkm, Insignije nešteto motorjev šlo v ku..., Astre 1.4T problemi z LSPI in posledično okvaro batov...
BMWjeve verižice so tudi resen problem.
Tak da niso samo Mazdini dizli z okvarami, bi si pa upal trditi da z ustreznim vzdrževanjem se življenska doba lahko konkretno poveča.
200+kkm ni noben bav bav ob ustreznem vzdrževanju.
Je pa tudi res da pri novejših avtih moraš imeti tudi nekaj sreče da ti nič ne crkne, vse več je elektronike in raznih ekoloških sistemov, s tem pa večja verjetnost okvar.
Malo za info kako zgleda bat iz Opel Astre 1.4T ( ne ni zdržal 200kkm🤪)
Še popolnoma strinjam z napisanim. Tudi sam sem delal proti koncu življenske dobe z peugeotom 306, 1.4, benzinar (🤪) servise na 30Kkm, ker sem takrat delal res nenormalno veliko kilometrov. Itak mi je bilo vseeno zanj, saj je bil že star in imel je 305000 km. In je kar vozil in vozil. Mislil sem, da bo crknil a ni. Prodal sem ga za par 100€ in baje, da je naredil potem čez 500000 km. In je prej zgnil, kot da bi motor crknil. Itak je tako z vsemi stvarmi. Včasih si kupil pralni stroj in je delal po dvajset in več let. Nikoli nisem videl, da bi kak tak star stroj rjavel. Danes pri novih se to pojavi že po par letih. Da ne govorimo o okvarah in koliko let dočakajo. 🤔
Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮
Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.
S "kratko" sem mislil na to, da avto ne bo naredil 500000 km, kolikor naj bi naredil vsak mazda dizel z lahkoto. In, če tu prištejemo še to, da nekateri menjavajo olje šele na 15000 km in morda še več, je "kratka" življenjska doba motorja lahko hitro tu. 😉
@Alexja v mojem primeru imaš prav, in se je izkazal Motul za boljšega! 😉
Se pa mora upoštevat da je vsak motor malo drugačen in vsak uporabnik ima drugačen režim vožnje. Zato ni nujno da bo "boljše" olje dalo željene rezultate.
To se vidi samo z analizo, kjer imaš direktno primerjavo in ko enkrat veš katero olje paše motorju, pol to točiš in mogoče narediš spet kako analizo čez 100kkm, da preveriš če je obraba na podobni ravni.
Še vedno sem mnenja da so Mazdina olja dobra, ampak so preveč ECO naravnana (znižane viskoznosti hths, kv40, kv100).
Če je interes lahko tudi malo bolj podrobno opišem primerjavo olja na mojem primeru.
Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi. In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊
sem šou še mal bolj pod drobnogled počekirat raznorazne forume glede FAI avtodelov in v večini primerov pravijo, da so deli zelo dobri in hkrati solidna cena.
Majo pa tut spletno stran zelo lepo urejeno, tak da pomoje niso lih za šalo
Statement of Quality Policy FAI Automotive plc sources, procures, stores, packs and distributes replacement automotive parts under an...
Najbrž je ta znamka v redu. Če gledaš za karkoli na spletu, je vedno toliko in toliko ljudi super zadovoljnih, veliko je zadovoljnih in seveda se najdejo tudi zelo nezadovoljni kupci. 🤔
@Alexpredvidevam da je slika z osvetlitvijo od zadaj ali?
Daj še eno sliko brez osvetlitve.
Po tej osvetleni sliki, bi ocenil da je olje pri koncu glede svojih čistilnih lastnosti, cca 3% goriva v olju, malo mi bode v oči nazobčanost vzorca, kar kaže na vsebnost vode.
Če imaš dost kratkih voženj pol je to normalno, ker na kratkih razdaljah se dela kondenz ki ne more izpareti, ker se motor premalo ogreje.
Zdaj če naredim primerjavo z mojim vzorcem pri enakih kilometrih, je moj vzorec glede nečistoč v dosti boljšem stanju.
Glede vsebnosti goriva pa je tvoj vzorec ok, 3%nafte v olju še nima nekega vpliva na samo stanje olja. Pri mojem vzorcu kjer ocenjujem na 6% nafte v olju pa je vpliv na samo viskoznost že zelo velik, zato sem dal še analizo v laboratorij da vidim koliko zgubim na viskoznosti in kolikšen je vpliv na obrabo.
Btw. Rekel bi da je tvoj vzorec v mejah normale za te kilometre, mogoče bi lahko potegnil še kake 1k-2k km pred menjavo, dosti več pa verjetno ne. Tak da tvoj interval na 10kkm je vredu, po mojem čist na safe varianti, in ne bi smelo vplivat na kako obrabo motorja👍
Evo, še eno normalno sliko.
Aless, hvala, za razlago. Bomo videli, kako se bo obneslo kaj ravenol olje, ki gre sedaj v avto. Res je, da sem imel v zadnjem letu malo več mestnih voženj.
Olje Motul 8100 x clean +, 5W-30, prevoženih 10145 km, na šipki olja je povišan nivo za pribl. 2 mm od menjave, a je še vedno precej pod max.(nekje 2mm pod. Max.)
Veš kako je pri tebi Alex pa nočem bit nesramen ampak ti bom povedal takole - ti veš glih toliko malo o stvareh, da si prepričan, da imaš vedno prav, a veš bistveno premalo, da bi razumel, da imaš lahko narobe.
Slišiš nekje neko stvar, ki ti jo je nekdo povedal pa jo vzameš zdravo za gotovo in sploh ne podvomiš, da pa mogoče ni tako. Ne, ti boš trdil do konca namesto, da bi si raje zastavil vprašanje, poslušal različna mnenja, naredil kontraargument, ki pije vodo, ne pa da s cinizmom odpravljaš ljudi enkrat, kot da so neumni, drugič kot da so premalo ali celo neizobraženi.
Pač tako se ne da vodit konstruktivno debato, ker tale tvoj post je milo rečeno nesramen, ker namiguješ kot kak narcis, da ti vse veš ostali, ki se pa ne strinjajo s tabo so pa pač bedaki.
In ja, ko že glih omenjaš Potrča - ja on je veliko spraševal, želel si je tehtnih argumentov. A ker mu jih nihče od "strokovnjakov" ni znal podati so šli raje na osebno diskreditacijo in poglej poglej ti še danes vodiš to bitko za diskreditacijo Potrča pa že vsaj pol leta nihče ni slišal nič od njega. Ti je mogoče nevaren, ker mogoče ima pa prav in celo ve za resnico? Če bi res bil en smeško pol se z njim ne bi nihče več ukvarjal tako je pa nekaterim še vedno trn v peti.
Hvala enako. Sam s to razliko, da si pa ti glih na drugo stran orientiran, se pravi, da je vse oh in sploh, kar je levo od sredine. Si enako "zacementiran" na svojih stališčih in te tudi noben argument ne spravi z mrtve točke. 😉 Pri meni se skoraj vedno izkaže, da imam prav. Ne mogoče 100%,ampak vsaj 98,1% pa ja. Samo s to razliko, da enim pride "več ksnu".🤗
Na potrčkota pa sem se spomnil, ker je zopet objavil en smešen video, kjer nekaj filozofira in se kao vozi na biciklu. Najbrž trenira za v jeseni, ko ne bo več vročine in bo zopet aktualni petki za tistih 98 umetnikov.
Če bi se pojavil kakih petsto let nazaj, bi bil na kakem hribčku, z iztegnjenimi rokami, z ohlapnimi rokavi, pod njim pa bi peščica "vernikov" skandirala njegovo ime. 🤗
Alex, ni čisto tako. Recimo da Potrč uporablja zdravo kmečko pamet v nasprotju z lobiji, kjer jim je cilj bolj kot ne eden. Neodvisnih strokovnjakov je pa bore malo..
Ne bomo še te teme zasmetili z nepomembnimi pacienti. 😉
@Alex, ti pa imaš samozavest ... po moji oceni celo nekoliko preveliko. 🤪 To me spominja na našega velikega vodjo, ki je rektorju univerze po njegovem govoru rekel, da ima prav 90%.
Mogoče je pa novo olje zelo kakovostno (veliko vprašanje je, kaj je kakovostno olje, isto za verigo, turbino, odmično gred, bate in cilindre, dpf filter). Zaupal sem mehaniku Pelkotu, tako kot prej Mazda servisu, zaupam tudi svojemu zobozdravniku in se ne vtikam, kakšne materiale mi vgrajujejo. Zobnih zalivk ne kupujem preko spleta in jih prinesem k zobozdravniku, ... me pač enkrat na leto tista plomba stane 100€ 😁.
Samo smo pa doktorirali iz tega olja. Kaj čmo, ljudje smo si različni. Eni tudi potrču zaupajo, pa tip ne ve, kaj strelja. 🤣 Je treba uporabljati kmečko pamet, tudi nam, ki smo iz mesta, ostalim pa to ne bi smelo delati problemov. 😉
Eni ste trmasti, drugi nismo.
Eni poslušamo strokovnjake, drugi plavate v kalnem. Na napakah se učite. 🤗
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni osebno je lepša cx30 kot trojka. Čeprav mi seveda suvi niso všeč. Najlepša je pa seveda še vedno 6-ka,to se ve. Sicer je pa tudi Bini že v zrelih letih in verjetno je že kar problem lesti v nizek avto. 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani