?e avto ple?e po cesti in se ziba v ovinki so amortizerji zani? ne fedre. Amortizerji bla?ijo nihanje fedre, ?e ne bi bilo amortizerjev bi avto samo z fedri skakal ko pinkponk ?ogica.
Se pravi ce prav razumem zamenjas modul zmontiras DRL in na poziciji auto za luci deluje kot treba? A pri tem svetijo luci tudi zadaj? Kok ? to pride vseskupaj.
Lp
Tako je modul+drl+rele pa deluje vse na automatsko. Zadnje lu?i svetijo ko se vklopijo normalne ksenonke.
Vse skupaj me je pri?lo cca. 50? to?no cifro bi mogo pogledat kok je bil rele in bypas za varovalke, DRL je bil gratis.
Bom pa v kratkem malo bolj opisal postopek mogo?e bo koga zanimalo.
Scr3am ja modul za lu?i je v sredinski konzoli pod kontrolami za klimo, ti bom napisal najla?nji na?in za menjavo, da ne razdiras sredinske konzole, 10min dela.
to je za stalni kontakt ob kljucu, glej pa da vgradi? ?e rele za izklop ob zasencenih.
Sem napiso da je rele vmes, ki izklapla dnevne lu?i ko se vklopijo normalne lu?i.
Pravtako sem zamenjal oem modul za lu?i, ki da pravo funkcijo avtomatskih lu?i in stikala prek senzorja za svetlobo na M6 l2008.
Se pravi ko dam kontakt se vklopijo dnevne lu?i, ?e je stikalo za lu?i na auto in senzor za svetlobo zazna da je tema se dnevne lu?i izklopijo in se vklopijo normalne ksenonke.
imej v mislih, ?e bo? priklapljal kako kitajsko zadevo na to varovalko...?e jo slu?ajno skuri in avto ne bo v?gal... da ve? kje iskat napako Druga?e pa ponavadi ima? +15 oz. elektriko pod kontaktom na v?igalniku za cigarete pr?igat .... man je rizika da avto ne bo v?gal ?e jo skuri ....lp
Sem imel v mislih tudi to da ?e gre kaj narobe in sem kupil bypass z dvojnimi varovalkami. Tako da ima FUEL PCM svojo original varovalko 20, nad njo gre naprej 15 do releja in pol od releja naprej do dnevnih lu?i je ?e ena (steklenka) varovalka.
Tak da mislim da ne bi smelo skurit one 20 varovalke, mam pa itak v avtu vedno rezervne.
Sem ugotovil z voltmetrom. Sem ?e priklopil na FUEL PCM dobi ?trom ko da? kontakt in izklopi ?trom ?ez cca 15sec po odvzemu kontakta. Idealno zato k rabim.
Najbolj?e da naredi? ponovno kalibraciji in pobrises napako. Pol pa bos videl naprej ce se se pojavlja.
Glede na to da si imel cist zabit naftni filter je mozno tudi da so se smeti zabile v injektorjih in zato ne delajo pravilno. Opcija je ciscenje in testiranje injektorjev.
?ep lahko brez problema uporabi? star, matico ti pa predlagam novo, pa? zarad varnosti ker je stara itak ?e enkrat zatol?ena in je oni rob matice lahk ?e mal zmatran.
Tvojo temo sem prebral ze med casom, zelo lepo narejeno, pohvale.
Pri CX7 me samo zanima, kako jez kamero..ker ne vem ali dobi autoradio signal za rikverc ali multiinfo displey..govorim o FL verziji.
Cx7 ne poznam glih dobro. Je pa vecinoma tako pri teh radijih da dobi radijo signal od rikverca in pol prek canbus modula preklopi display na radiju na video zadnje kamere.
Zdaj ce te prav zastopim ti imas trenutno oem navi v cx7 z vzvratno kamero??
Bi tudi sposodil temo glede radia..ker sem zelel ze na M6 2. Genracije menjat, ter sem potem avto menjal sm to prelozil...Glede navigacije z CX7 ter kartami je poraz..zadnje dobavljive na SD kartico so letnik 2011 za Slovenijo.
Ce zamenjam radio z aftermarket, kako je z rikverkamero, ki se prikazuje na drugem zaslonu? iskal sem nacrte, pa nisem na?el nic tocnega. Glede Canbusa, hja..del volanskih komand komunicira z Displeyem, navigacija, del pa z avtoradijem. Vse nekako prepleteno, tk da nic jasno..sicer sem pa sam gledal nekaj takega:
Jst sem mel testno M6 G145 pa me ni glih neki prepri?ala, teh 145HP ni blo glih ?utit, pa? NA bencinar. ?e bom kupil bencinarja bo definitivno Turbo bencinar, ker se mi ne lu?ta ve? nabijat motorja v obrate da da kaj od sebe. Tak da bencinar DA samo ne atmosferski.
Aja no poraba je bla ?e kr vredu pri enaki vo?nji na ?iht AC130kmh+5oseb, je bila poraba po ra?unalniku 6,9L, za primerjavo moj dizl ima prera?unano porabo 6L.
Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha
Hmh, pol so pa o?itno spet zmanj?ali dpf filter pri 3.gen M6.
Ker 2.gen 2.0dizl so regeneracije do 250km, 2.gen 2.2dizl do 450km.
?udni so tile mazdini in?enirji neki nardijo naprej pol pa spet nazaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e avto ple?e po cesti in se ziba v ovinki so amortizerji zani? ne fedre. Amortizerji bla?ijo nihanje fedre, ?e ne bi bilo amortizerjev bi avto samo z fedri skakal ko pinkponk ?ogica.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani