Skoči na vsebino
Primerna vzmet
Napisano

?e avto ple?e po cesti in se ziba v ovinki so amortizerji zani? ne fedre. Amortizerji bla?ijo nihanje fedre, ?e ne bi bilo amortizerjev bi avto samo z fedri skakal ko pinkponk ?ogica.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katera varovalka za plus pri kontaktu
Napisano

Se pravi ce prav razumem zamenjas modul zmontiras DRL in na poziciji auto za luci deluje kot treba? A pri tem svetijo luci tudi zadaj? Kok ? to pride vseskupaj.

Lp

Tako je modul+drl+rele pa deluje vse na automatsko. Zadnje lu?i svetijo ko se vklopijo normalne ksenonke.

Vse skupaj me je pri?lo cca. 50? to?no cifro bi mogo pogledat kok je bil rele in bypas za varovalke, DRL je bil gratis.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katera varovalka za plus pri kontaktu
Napisano

Jst sem ?e vse zmontiral za vikend.

Bom pa v kratkem malo bolj opisal postopek mogo?e bo koga zanimalo.

 

Scr3am ja modul za lu?i je v sredinski konzoli pod kontrolami za klimo, ti bom napisal najla?nji na?in za menjavo, da ne razdiras sredinske konzole, 10min dela.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katera varovalka za plus pri kontaktu
Napisano

to je za stalni kontakt ob kljucu, glej pa da vgradi? ?e rele za izklop ob zasencenih.

 

Sem napiso da je rele vmes, ki izklapla dnevne lu?i ko se vklopijo normalne lu?i.

Pravtako sem zamenjal oem modul za lu?i, ki da pravo funkcijo avtomatskih lu?i in stikala prek senzorja za svetlobo na M6 l2008.

Se pravi ko dam kontakt se vklopijo dnevne lu?i, ?e je stikalo za lu?i na auto in senzor za svetlobo zazna da je tema se dnevne lu?i izklopijo in se vklopijo normalne ksenonke.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katera varovalka za plus pri kontaktu
Napisano

imej v mislih, ?e bo? priklapljal kako kitajsko zadevo na to varovalko...?e jo slu?ajno skuri in avto ne bo v?gal... da ve? kje iskat napako  :)  Druga?e pa ponavadi ima? +15  oz.  elektriko pod kontaktom na v?igalniku za cigarete pr?igat .... man je rizika da avto ne bo  v?gal ?e jo skuri ....lp

Sem imel v mislih tudi to da ?e gre kaj narobe in sem kupil bypass z dvojnimi varovalkami. Tako da ima FUEL PCM svojo original varovalko 20, nad njo gre naprej 15 do releja in pol od releja naprej do dnevnih lu?i je ?e ena (steklenka) varovalka.

Tak da mislim da ne bi smelo skurit one 20 varovalke, mam pa itak v avtu vedno rezervne.

post-5522-0-61821400-1541398623_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Najbolj?e da naredi? ponovno kalibraciji in pobrises napako. Pol pa bos videl naprej ce se se pojavlja.

Glede na to da si imel cist zabit naftni filter je mozno tudi da so se smeti zabile v injektorjih in zato ne delajo pravilno. Opcija je ciscenje in testiranje injektorjev.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Hmh, zanimiva ugotovitev.

Zdaj nevem kdaj bi spremljal korekcijske vrednosti injektrojev a med samo regeneracijo ali po?

Korekcijske vrednosti se spreminjajo po kalibraciji injektorjev in po dolocenih kilometrih, tocno se ne spomnim mislim da vsakih 1500km.

Aja, pa korekcijske vrednosti so od -100 do +100 pri razli?nih pritiskih. Zdaj pri keri korekciji je mi?ljena vrednost 2??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Kaj lahko pomeni koda p1200.

Avto dela bp

Poslano z mojega SM-G955F z uporabo Tapatalk

Napaka na injektorjih ali kablovju injektorjev.

Kaj se je mogo?e delala kalibracija injektorjev in se mogo?e ni vredu zaklju?ila?

Lahko proba? ponovno skalibrirat injektorje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Sem zdaj pobrskal po netu kak zgleda v cx7.

V bistvu bi moral povprasat prodajalce android radijev ce podpirajo to da bi imel na radiju in zgornjem displayu.

Ja oem naviji so pa bolj zalost pri starejsih mazdah pa sploh.

Tukaj so android radiji v veliki prednosti nalozis navi app ki ti najbolj ustreza, dobis vse zastonj, imas polno aplikacij za muziko, tv, obd....

Btw. Volanske kontrole delajo tudi pri drugih aplikacijah npr. Youtube ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Tvojo temo sem prebral ze med casom, zelo lepo narejeno, pohvale.

Pri CX7  me samo zanima, kako jez kamero..ker ne vem ali dobi autoradio signal za rikverc ali multiinfo displey..govorim o FL verziji.

 

Cx7 ne poznam glih dobro. Je pa vecinoma tako pri teh radijih da dobi radijo signal od rikverca in pol prek canbus modula preklopi display na radiju na video zadnje kamere.

Zdaj ce te prav zastopim ti imas trenutno oem navi v cx7 z vzvratno kamero??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Multimedija
Napisano

Bi tudi sposodil temo glede radia..ker sem zelel ze na M6 2. Genracije menjat, ter sem potem avto menjal sm to prelozil...Glede navigacije z CX7 ter kartami je poraz..zadnje dobavljive na SD kartico so letnik 2011 za Slovenijo. 

 

Ce zamenjam radio z aftermarket, kako je z rikverkamero, ki se prikazuje na drugem zaslonu? iskal sem nacrte, pa nisem na?el nic tocnega. Glede Canbusa, hja..del volanskih komand komunicira z Displeyem, navigacija, del pa z avtoradijem. Vse nekako prepleteno, tk da nic jasno..sicer sem pa sam gledal nekaj takega: 

 

https://www.autopumpkin.de/autoradio-mit-android/android-8-0-universal-autoradio-doppel-din-6-2-zoll-touchscreen-octa-core-mit-gps-navi-dvd-player.html?___SID=U

Ja dela vse, samo mora imet canbus modul zraven, k eni na aliexpresu nimajo.

Je pa kr dost kablovja ja.

Sem opisal postopek vgradnje v tej temi.

http://www.mazda-si.net/topic/14570-mazda-6-2008-android-radio-izku%C5%A1nje/page-2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Jst sem mel testno M6 G145 pa me ni glih neki prepri?ala, teh 145HP ni blo glih ?utit, pa? NA bencinar. ?e bom kupil bencinarja bo definitivno Turbo bencinar, ker se mi ne lu?ta ve? nabijat motorja v obrate da da kaj od sebe. Tak da bencinar DA samo ne atmosferski.

Aja no poraba je bla ?e kr vredu pri enaki vo?nji na ?iht AC130kmh+5oseb, je bila poraba po ra?unalniku 6,9L, za primerjavo moj dizl ima prera?unano porabo 6L.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Stopalka sklopke
Napisano

Zaletenih ni. Sploh pa ne GTA. Vsaj pri nas ne.

 

Ja res je zaletenih pri nas skorajda ni.

Pedal pa ni treba da je od GTA, je isti pedal, razlika je le Alu obloga pedala ki se za?raufa gor na standardno pedalo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Bilo je govora ?e v drugih temah, da te mazde 2013-2014 delajo generacije med 170-250km(od drugih uporabnikov),.. moje dela ravno tko v tem obmo?ju :D ...regenaracijo na 500km ne bom vidu u lajfu haha

Hmh, pol so pa o?itno spet zmanj?ali dpf filter pri 3.gen M6.

Ker 2.gen 2.0dizl so regeneracije do 250km, 2.gen 2.2dizl do 450km.

?udni so tile mazdini in?enirji neki nardijo naprej pol pa spet nazaj.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Stopalka sklopke
Napisano

Meni so pred leti na kroski zavaril ene Alu stvari za ceno piva. Tko da za ta tvoj del ne bi smelo bit drago to zavarit.

?e pa je navadna plo?evina pa lahk sam zavari? oz.vsak doma? mojster.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

?ivjo,

evo ?e moje stanje M6, 2014, 170kkm, ?e komu kaj pomaga. Baje je v super stanju.

Lpt9d47fe8e83b92d6e075884a522b2ba91.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Ja tile podatki zgledajo ok.

Edino mal mi je ?udno da je pri 170kkm naredil ?e 797 regeneracij, to pol pride da je delal regeneracijo na vsakih 213km.

Kar pa je malo glede na to da bo naj novej?i 2.2 dizli delal regeneracije na vsakih 500km.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.