Lahko pokli?e? na servis in povpra?a?, ?e je za tvojo mazdo odprt kak vpoklic, kar sicer dvomim. druga?e pa ?e je avto redno servisiran, ti itak velja garanija na prerjavenje 12 let.
Ampak se mi zdi, da se je pisalo, da ti ta garancija velja samo v primeru, da si enkrat letno na pooblascenem servisu, kjer ti postempljajo v servisni knjizici pregled karoserije (tako je bilo se v casih papirnatih servisnih knjizic... ne vem, kako je sedaj z digitalno servisno knjizico ) ...
Pol leta imam Mazdo 6 karavan, diesel, letnik 2006, 105kW, 90000km.
Nekaj ?asa nazaj (kak mesec) se mi je za?el pojavljat ?uden zvok ob speljevanju. ?e ne speljem zeloo ne?no se za kako sekundo zasli?i zvok, kot da bi na hitro zapeljal ?ez lu?o. Zvok se zasli?i tudi, ?e lepo speljem in potem naknadno malo bolj pospe?im. Ali ima kdo idejo, kaj bi lahko bilo narobe?
Ali imate kaj izku?enj z mazdinimi servisi v Ljubljani? Katerega priporo?ate? Katerega odsvetujete?
Tnx!
Sicer nimam pojma, kaksen je vzrok napake oz. kaj bi to lahko bilo... lahko pa samo dobro besedo dam za servi A Cosmos v BTCju (bivsa Gama) ...
Sem glih dobil na ZS, da so novembra 08 stali 113?+DDV za 4 kom. Mislim, da ni pretiano, da jih bom nabavil tudi za zimski komplet. Upam da jih pol ni treba kej uparit, da sam na?raufa? in stvar deluje.
LP
Logicno bi bilo, da jih je treba uparit ... Ker drugace bi se lahko zgodilo, da ti vlece podatek tudi iz senzorjev na sosednjih avtih pri semaforju ... Pomoje mora racunalnik vedeti, kateri senzorji so v njegovi pristojnosti ...
Danes zjutraj, ko sem se peljal na siht v Kranj, je lucka se vedno svetila... Okoli devetih, ko sem sel proti Ljubljani, pa ni vec svetila ... izgleda se je mazda ustrasila obiska "dohtarja" ...
Vseeno sem se oglasil na Gami in je log pokazal neko napako (nimam pojma kaj, serviser je samo rekel, da je nekaj in da take napake se ni imel... ) ... preventivno so nalozili nov softver... ...
To bi moralo biti garancijsko popravilo? Sicer nimam pojma, kaj toje EGR ventil... sem malo pobrskal po forumu, in nasel, da stane 311? :ne vem: ... Bomo videli v ponedeljek, ce prej ne ugasne...
Kaj priprocate... da se v ponedeljek peljem normalno na siht (iz Medvod v Kranj) in grem potem tekom dneva do Game v BTC... ali je bolj it zjutraj direkt v Ljubljano? K Mocniku ga nekako ne bi peljal... ker svoj avto stalno vozim v Gamo ... in bom tudi tokrat enako naredil ...
To se je meni prej?njo zimotudi 1x zgodilo in ?e je naklju?na napaka bo po petih izklopih motorja sama izginila. ?e pa ne oz. se ti bo ?e pri?igala pa ne bo druge kot servis.
Vceraj sem ga ene parkrat ugasnil in prizgal... nic bolje...
Prejle pa sem tudi se ene desetkrat vzgal/ugasnil ... vmes malo po dvoriscu naprej in nazaj... in kar noce ugasnit ...
Mora? ugasnit motor, vzgati motor in volan namotan skrajno levo, skrajno desno, skrajno levo, skrajno desno - to resetira pozicijske senzorje 8samo ponavadi ob tem se TCS sveti)
Drugo pa je loputa zraka - poglej preveri konektor ?ic na njem....
To sem imel jaz po nedavnih nadgradnjah za po?timat
P.S. DPF nisi imel poprej prizgan?
Tisto "volan skrajno levo, skrajno desno" (ker kao sistem ne ve, v katerem polozaju so kolesa zaradi DSC)... sem imel zadnjic, ko sva z Bostjanom rihtala komfort blinker ... Samo tarat so svetile lucke za DSC in splozko cesto... pa je to pomagalo...
DPF lucke pa se nisem videl svetiti niti utripati... razen takrat, ko obrnem kljuc, ko se vse lucke prizgejo (kontrola) ...
Loputa zraka? Kje naj bi se to nahajalo? Z avtom sem se samo vozil... ni bil narejen noben poseg od zadnjega posega pri montazi komfort blinkerjev (pred dobrim tednom, ko je bilo se "svinjsko mraz" ) ...
V prirocniku je samo tole:
S tem, da je recimo v prirocniku napacna slikica pri opisu tele tocke:
Opozorilna lucka odprtih vrat ni tale, kot je na sliki (motor) ... :ne vem:
Nic... bo treba pac pocakat do ponedeljka in takrat malo pogledat do Game, ce imajo kaksen koledar zame
Danes sem sel od doma in opazim rumeno lucko s simbolom motorja ...
V prirocniku pise zelo malo glede tega... Pise samo nekaj, da je lahko zaradi praznega rezervoarja (???) napaki na elektroniki in se nekaj... in da naj se obrnem na servis... skratka nic konkretnega...
Klicem na MES in gospodicna pravi, da ce je lucka rumena, da se lahko peljem dalje in cimprej na servis... ce bi bila pa rdeca, pa bi bilo potrebno takoj ustavit...
Kdo ve, kaj bi to lahko pomenilo? Servis dela sele v ponedeljek... Sicer avta ne rabim tako nujno, je pa morece cakanje na ponedeljek, ker me zanima, kaj je lahko vzrok ...
Zato ker ?e ima? v prestavi in motor zavira, zavira pa tako da si ne da goriva, zraka in potem je poraba 0, ?e pa da? iz prestave pa ima porabo, ker nekaj mora poganjat motor da na ugasne.
Astra letnik 90 ima porabo v l/h, tolk o napredku, tud nova M6 nima v l/h.
PS.Moja pa ima.
Samo tvoja ima preko dodatnega displejcka, ki je namesto pepelnika
Dobra ideja, ?e se ne motim imajo nekateri avti tole ?e serijsko. Jest pa ?e bolj trzam zaradi pranja lu?i, ker zadeva sko?i ven iz odbija?a, in ?e je ?led oz. od ledu primrzne pokrov na odbija? zna biti ?tala. Ne vem koliko je mo?na zadeva in kaj se zgodi ?e ho?e avtomat ven odriniti ampak nebi ?lo
Skuri ti varovalko ... To se je meni zgodilo prejsnjo zimo enkrat...
ni to to fantje - tam se sidra otro?ke stol?ke s tako imenovanim Isofix Sidrom (to je osnovni namen, mislim da celo pi?e poleg, vsaj v CX7 pi?e - TOP TETHER)
Montira se ga vmes med antenski kabel in priklju?ek na radiju. In ?katlica vedno oddaja signal po kablu (preko vseh frekvenc), tako, da izmeni?no vidi? na zaslon?ku tri zapise: RDS radija, ki ga poslu?a?, notranja temp. in zunanja temp.
In ja, ?e ho?e? gledati temperaturo mora biti vklju?en radio na FM.
Aha... moja je bila potem prva generacija ... To je bilo pred skoraj 10imi leti
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo ti bos pri 45.000 ze tretjic na servisu ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani