Glede na to, da ima olje funkcijo odvajanja toplote z nekaterih delov, je najbolje, da je na max, ker ima tako nižjo temperaturo. Več olja in njegova nižja temp. pomeni tudi počasnejša degradacija njegovih lastnosti.
A to resno? 😳Mislim, da to ni glih odgovorno ravnanje. Kaj pa, "e ostane na 3/4 ali je potem to v redu?
Za dizle je vedno bilo bolje imeti do polovice olje kot na max,ampak je zato potrebno pogosteje nadzirati količino olja ko ti ga začne papat,če ti ga začne.
Saj to je po mojem kar pomembno, koliko bomo zabili naše dpf filtre. Ostale karakteristike so itak precej podobne pri vseh oljih(razen pri dexteliji, ki je najslabše od vseh😛). Tako. da bo Motul moja izbira.
Sej glih zaradi dpf filtra in manj obremenjenosti le tega sem gledal za Motul oljem. Na mazda forumih(Nemčija) ga hvalijo, da naj bi bil z njim regeneraciji ciklus daljši (več kilometrov med regeneracijami.)
Našel sem uvoznika za redline. A kaj, ko stane liter 21€.😥
Toliko pa ne mislim dati za liter olja. Ja, tudi Mobil sem gledal in ga zelo hvalijo.Bdw,baje da olje redline izredno "utiša" motorje. Dizel motorji naj bi delali tiho kot benzinarji. Tako vsaj zagotavljajo proizvajalci. . Kaj potem ostane še benzinarjem? 😎
Pozabil si napisati,da dobiš zraven čepke za ušesa,drugače pa ja,dobro olje.
Potem, ce bi presaltal iz 5W-30 na 5W-40 nima biti kaj narobe? Jest imam v glavi neko cudno misel, da ce se je do sedaj vedno tankalo original mazda olje, da je dobro, da se ga se naprej in se ne mesa z drugimi znamkami. Ja vem traparija :D. Torej v mojo bi bilo potem najbolj pametno dati Valvoline Maxlife ali pa Shell Helix High mileage, glede na to, da imam prevozenih cez 220k km. Ali bi bila boljsa izbira Motul300v, Gulf Competition, Redline? Seveda govorim o 5W-30 in avto spije minimalno olja (nevem ce 3dl na 20k km)
Sicer naredi kot želiš ampak jaz pri 220k nebi kompliciral in bi dal še vedno Mazda olje ker je cenovno ugodno in dovolj kvalitetno za tak denar. Olje 5w40 pa nebi dal,ker ti bo spil več olja kot sedaj,garantirano!
Če si mislil uporabljat za 2.gen M6, lahko komot, čeprav ni po predpisanih specifikacijah. Drgač pa so 5w40 olja še "prava" olja glede viskoznosti in mazalnih sposobnosti, niso eco naravnana in nimajo znižane HTHS viskoznosti.
w40 olje je kot že rečeno večje rezerve v mazanju pri višjih temperaturah.
5w40 imaš zelo veliko izbiro zelo dobrih olj, tak da skor težko zgrešiš, razen če kupiš kako EurospinOlje.
2. Odlična izbira: Motul 8100xcess, Mobil1 FormulaM, Mobil Super3000X1, Liqui Moly Synthoil HighTech, Ravenol RCS, Ravenol RUP, Shell Helix Ultra, HX8, Redline Professional series
3. Poceni olja z zelo dobrimi lastnostmi in sestavo: Elf Evo900SXR, Total Quartz9000energy, Mannol Elite Ester
4. Odlično olje za starejše avte z 200.xxx prevoženimi km, ta olja vsebujejo dodatke za mehčanje tesnil, zato lahko zmanjšajo porabo olja, ker se recimo tefloni malo zmehčajo: Valvoline Maxlife, Shell Helix High mileage
Saj na to sem mislil :). Alex tudi ce bos dal original mazda nebos nic falil. Mazda ima super menjalnik. Je pa res, da je ta red line top shit zadeva
Jaz osebno dokler je v garanciji uporabim original potem pa po specifikaciji za motor ki ga imam,neglede na to če bi bil 5w40 saj poleti in pri obremenitvah dlje zdrži.
Kaj pa 5W40? Vem da ni predpisan za mazdo, ampak na splosno govorim.
Enostavno in po domače povedano,oznaka 40w pomeni,da je olje pri višji temperaturi še vedno dovolj viskozno in se ne žge ter posledično dobro maže in zdrži pod takimi pogoji več kot 30w. Mislim,da ni nič narobe glede tega ampak so pomembni še drugi podatki itd.
Hja, sem se res "spustil" v tale olja po temle tvojem odgovoru. Dejansko je razlika med 0w20 in 5w30 v "normalnem" režimu vožnje zanemarljiva, je pa v obratih občutna razlika v obrabi. Sem bil prepričan, da lahko ti aditivi nadoknadijo to razliko, ampak glede na te grafke sem res ratou skeptičen, ker je razlika precejšnja. Sem pa že pred časom gledal dejansko obrabo med temi boljšimi olji, ker nekateri priporočajo mobil 0w20, ki skor nima razlike v obrabi proti 5w30. Ampak spet, odvisno od načina vožnje ja.
In zdej sem spremenil mnenje, dokler proizvajalec motorja dovoljuje uporabo 5w30 bom ostal na 5w30. Kaj bomo naredili, ko bo opcija samo še 0w20, ne vem. Ampak vidim, da sem živel v zmoti.
Samo tole še napišem glede olja,0-20w olje bi uporabil samo v Skandinaviji, Aljaski in v večini Ruskih državah ker je najpomembneje,da pri nizki temperaturi.pride čimprej tja kot mora ,to pa lahko le redko olje in ko se ogreje se ne zažge takoj,ker je še vrdno dovolj hladno zunaj. Imate na netu razne teste olj in Mazdino olje je odlično,celo bolše kot Total kateri izdeluje olje za Mazdo !
povedano po domače: če voziš do 2.000rpm, daj 0w-20, če gre v obrate, daj 5w-30
za razne dirke oz. track day-e, se velikokrat daje kakšna 5w-50 ali celo 10w-60 gradacija, zakaj, je bilo pa že goraj razloženo...
Joj,kako se pa to voziš do 2000 obratov? Poraba 5-6 pa kolona 5 kil...... Na vsakem servisu pod garancijo ti dajo 5-30w sem ravno vprašal kako olje naj kupim,ker ga bom s sabo prinesel,da bo ceneje in to je to, ne vem kaj bi komplicirali.....
Če gledaš z vidika kako je pravilno je napisano na tablici, če pa gledaš kako komu paše je pa čisto druga stvar. Je pa vedno bolše imeti malo več kot malo manj od predpisanega. Vulkanizerji vsaj pri nas pumpajo 2.5 vsem znamkam vse štiri gume tako da..... ne bom komentiral kaj si mislim. Pa vsaj na kak mesec dni ali pogosteje preveriš kako je stanje. Pri meni ponavadi po nekje 14 dneh pade pritisk ker se gume dobro uležejo in jih je potrebno malo dofilat potem imam pa mir do jeseni, ob kontroli!
Na koliko barov polnite oz priporočate za pnevmatike 225/45/19? M6 2016
Poglej nalepko pri voznikovih vratih in jih napolni kot piše. Vedno jih polnim tako in vedno jih vozim do konca in tudi vožnja je najbolj udobna. Piše pa vedno tudi v priročniku.
Sva prišla na podobno idejo istočasno. Sem se s Pelkotom zmenil, da dvigne avto in še to pogleda, ker moram tako ali tako menjat olje v roku 500 km. Sporočim kaj ugotovi, če bo še kdo kdaj imel enak problem.
pelji na pooblaščeni servis. menjajo v garanciji. znana napaka. motorčke zalije voda in začnejo štekat. menjajo z novimi baje vodonepropustnimi motorčki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa medtem počne hladilna tekočina.....?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani