Pa to so še kar problemi s temi DPF-ji in dizli? Ne ciljam samo na Mazdo tuki. Človek bi pričakoval, da z leti vse skup nekak napreduje. Men se zdi grozno in bi se počutu kot suženj avtu, če bi se mi 2km pred domom neka regeneracija vklopla in potem bi se obračal na neke hitre ceste in AC. Po možnosti v končnici, po šihtu. To mi je prvi razlog, da na nek način ne upam kupit dizla.
A zraven se bom pa pretvarjal, da sem Keanu Reeves, v filmu Hitrost... če mi obrati padejo pod 2000, bom eksplodiral.
Zadnjič sem govoril z mehanikom, ki na uradnem servisu šravfa BMW-je in se ubada s podobnimi popravili, kot pri Mazdah (čiščenje saj kolektorja, menjava verig, ..). Tisti, ki se pretežno vozijo na daljše proge (vsaj 20 km), težav z dpf menda nimajo.
Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.
To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.
Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke.
Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi.
Prodajalec je obakrat popustil.
Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger.
Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove z naslova garancije, ker Mazda Slovenija ni garant.
Morda je varianta v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu. V teh primerih se prodajalci pogosto "userjejo" ob prihodu inšpektorjev in stranki ugodijo, čeprav jim ne bi bilo treba. Zakaj? Zato, ker inšpektor z lahkoto najde kakšno drugo napako v njihovem poslovanju in zanjo napiše globo, in tega se prodajalci večinoma zavedajo.
Postopek: Če od nakupa še ni minilo 1 leto oz. 2 meseca od trenutka, ko je kupec napako ugotovil, potem kupec naslovi na prodajalca pisni zahtevek (obvezno priporočeno s povratnico) in zahteva eno od možnosti ZVpot, našteto v 37.c členu http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513
Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Tretja varianta je nakup varnostnih pasov po kakšnem cenejšem kanalu, morda celo rabljenih
Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.
Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.
Kaksen nasvet?
Ko kupiš avto, dobiš garancijo in garancijski list, kjer so navedeni pogoji. Za v Sloveniji kupljeno blago je garancija obvezna za določeno tehnično blago, ponavadi 1 leto.
Vse ostalo je stvar dogovora med proizvajalcem in kupcem. V Sloveniji kupljen Mazda avto je imel 3 oz. 5 let garancije (Mazda Slovenija jo je podaljševala za 2 leti iz 3 na 5 let, zastonj oz. proti doplačilu).
Če tvoja CX-3 nima podaljšane in v Sloveniji veljavne garancije (v tvojem primeru jo je imel verjetno 3 leta), Mazda Slovenija ni kriva in ne more biti garant.
Ta autodoc zgleda leti name ker sem ga jaz omenil. Brane to je stran kjer lahko vsaka oseba dobi nadomestne dele po normalni ceni. Mi ki pa jih popravljamo pa imamo rabat pri nasih dobaviteljih, vcasih se ugodneje. Se mi pa zdi posteno da se vidi realna cena tudi glede prodajalcev nadomestnih delov, ki imajo kljub nasim rabatom lep dobicek potem ves koliko je dejansko en del vreden. Drugace se pa na dolgi rok dela dobicek z maso dela.
Mislim da bi ti enako ravnal v trgovini ce ves da enaka stvar v eni trgovini stane 50€ v drugi pa 35€, zdaj ce bos nujno rabil bos dal 50 ce pa lahko malo pocakas bos pa dal 35. Ce je pa avto v okvari pa valda nebos cakal dela iz autodoca en teden ampak vseeno bos dobil pri tvojem dobavitelju del po ceni iz autodoca ampak ga stranki nebos dal po tej ceni ki si jo dobil ti ampak po visji, koliko visji pa je odvisno od servisa do servisa in v tem je razlika, nekateri servisi so pohlepni in dodajo nenormalno marzo, drugi so manj pohlepni in si dodajo kak procent ki se stranki prikaze kot prevoz, skladiscenje in takrat je stranka zadovoljna ker ce preveri po koliksni ceni bi sama dobila del je cena visja. Jaz zmeraj stranki naredim predracun ji povem za toliko in toliko vam lahko zrihtam material, dajte se pa sami preverit mogoce boste pa kje dobili cenejsi material. 95% jih poklice in rece da se jim neda iskat delov pa se nevedo ce so pravi, naj kar nabavim.
Se da kot redna stranka prit do autodoc cen tudi pri eurotonu in gmt vcasih se cenej tako da ni samo autodoc ampak masa koliko materiala jemljes kje dela popust.
Pošlješ nazaj in je stvar rešena. Tudi k privat mehanik pelješ nazaj, če ni kaj v redu narejeno oziroma nisi zadovoljen. Tukaj je govora o privat mehaniku, ki ima pogosto boljšo opremo in zaposlene mehanike z več znanja kot na uradnem servisu. To, da pušča cev od interkulerja na moji 6-ki je odkril "moj" mehanik in ne na uradnem servisu. Tudi zato,
da je odpadla zaščitna plastika spodaj so najverjetnejev zaslužni na uradnem servisu, kjer bi znali pozabiti dati nazaj vse štifte in vijake pri rednem servisu. Itak redne servise na uradnih servisih delajo ponavadi vajenci, ki se učijo za avtomehanike. Vsaj v Kp je tako.
Jaz se je včasih lotim, če je kaj manjšega ker itak imam v službi opraviti z priklopi, zamenjavami stikal, napeljava mi novih vodnikov. Ne bi pa šel povezovati nove elektro omarice.
Ja pošlješ lahko kupljeno blago preko pošte (kupljeno na internetu) brez razloga nazaj v 14-ih dneh, vendar le če je blago neuporabljeno. V nasprotnem primeru, če je mehanik že namontiral in posledično popraskal, pa nekaj ni v redu z robo, lahko uveljavljaš tako imenovano stvarno napako in tukaj se lahko zakomplicira z dokazovanjem napake (Zakon o varstvu potrošnikov, 37.b in 71. člen) in to bo trajalo tedne, mesece. Razdrt avto pa bo ta čas čakal na dvigalu avtomehanične delavnice? 😲
Saj verjetnost, da je z robo kaj narobe, ni velika, ampak če se zgodi, je pa to veliko sranje, ki te na koncu stane morda celo več (tudi živcev), kot pri uradnem servisu. 😫
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
😁
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani