Ampak so pa najbolj?e opcija, ?e te zanima najbolj optimalna svetilnost saj dajejo najve?ji pribli?ek beli barvi. Vse kar je ve? od 4300K je bolj modro in slab?e osvetljevanje.
Kako ve?, da ti DPF deluje pravilno in da nima pove?ano ?tevilo regeneracij? Men so se dogajale regeneracije na 60-70km, sta Jure in Marjan v BTC-ju ugotovila, da je EGR ventil ostajal rahlo odprt (pu??al je kak mm ali dva odprto re?o, ko bi moral biti ?isto zaprt). Ker so se regeneracije izvajale tako pogosto je bila poraba takoj za 3/4 litra vi?ja.
LMM je tudi mo?nost in kot pravi Labi je prebogata me?anica vzrok za pove?ano porabo. Preverit je potrebno tesnenje raznih cevkic za podtlak kot prepustnost zra?nega filtra.
Ne-FL sestica druge generacije (GH) je bila pri dizelski varianti samo 2.0 140 KS... Ta je bila v letu 2008 in nekje proti koncu 2008 je sele prisla prva FL varianta z 2.2 dizelskim motorjem... kasneje (se mi zdi da 2010) je prisla se druga FL varianta..,
Ni ?ist tko. Z motorjem 2.2 so zamujali in tako je bil leta 2007 in 2008 ?e stari preizku?eni 2.0 s 140KM
Konec leta so ga menjali z 2.2 v treh mo?eh 125KM, 163KM in 185KM, dodali so ?e RVM, drugih sprememb pa mislim, da ni bilo.
Prvi in edini FL pa je pri?el leta 2010, kjer so se spremenile mo?i motorja 2.2 in sicer na 129KM, 163KM je ostal isti in 180KM.
ko so dali platisca iz testne 6-ke na mojo, so bila platisca in gume enake
A si bil tudi pri kak?nem bolj?em vulkanizerju? Vem, da je to garancija samo da ?e tolko ?asa ?aka? in trpi? vibracije je pa pa? prehuda.
Ko bo zaradi stalnih tresljajev uni?ilo ?e le?aje, zglobe, gume, razrahljalo plastiko, da se bodo pojavili ?ri?ki, itd itd... bodo pa rekli, da je to potro?ni material pa da ni garancije. Tako, da je bolj?a re?itev vpra?at za drugo mnenje pri kak?nem bolj usposobljenem vulkanizerju. Neglede, ?e te bo to pol nekaj stalo, ker nikjer ni re?eno, da ko dobi? nov komplet feltn, da bo pa pol ok - lahko bo isti problem, ?e je recimo slaba serija feltn.
aja ?e to - a se pojavijo razlike, ?e se kolesa zamenjajo naprej - nazaj? A isto trese al je razlika?
Na centrirki je konusni nastavek tako, da bo vedno res v centru - te?ava rata potem, ko se jo privija?i na pesto. Moj mnenje je, da v tem trenutku ni ve? v centru saj je dovolj ?e kak?en milimeter ali dva pa ima? veselico. Naj na dvigalu preverijo ali se kolesa lepo vrtijo ali kakorkoli nihajo gor dol ali levo desno.
A ko so ti probavali s kolesi od testne Mazde so bila enaka plati??a al kak?en drug model plati??? ?e je bil drug model je velika verjetnost, da je notranja luknja prevelika in brez centrirnega obro?ka ne bo ?lo.
Pa sej tole res ne more biti neka znanost sploh, ker ve?, da na testnih kolesih je bilo vse OK na centrirki pa tudi.
Sicer so to osnove kar zdele pi?em in te?ko verjamem, da niso pomislili na to, ampak v?asih se spregledajo ravno najbolj osnovne re?itve.
Ampak samo nekaj, a na centrirki se pa ne vidi ni??
Tudi, ?e je plati??e jaj?asto se bo to videlo na centrirki kako gre drsna povr?ina gume gor in dol pri vrtenju kolesa na ma?ini.
?e je tam vse ok potem je nekaj narobe na pestu oziroma je luknja v plati??u prevelika glede na centrirno os na pestu. V takem primeru bi pomagal centrirni obro?ek.
Dober vulkanizer ima ma?ine tudi za centriranje direkt na sami osi avta pa bo to takoj porajtal.
Lahko se ga odstrani in potem vrne samo so potrebne tudi spremembe na softwaru tako takrat, ko gre ven in seveda popravek nazajm, ko bi ga ?elel vrniti.
Jaz nisem opazil, da bi pri hladnem bila poraba ve?ja, edino v primeru, ko se mi zalaufa webasto. ?e bo? vzel tole GTA ima notri webasto za pomo? pri ogrevanju motorja v hladnem vremenu in je motor ogret na delovno temperaturo ?e po dveh kilometrih.
3. na?eloma ni? kej dra?je kot pri primerljivi konkurenci te velikosti. Veliko izrednih poprvil ne bi smel obiti, ?e je bil avto normalno vo?en in da so tudi kilometri realni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je original mazda deloval 7 let (dobrih 200.000km) pa ?e to ni ?ist crknil ampak je le oslabel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani