Skoči na vsebino
Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 37 minutami je dvorjan napisal:

No, pa saj zadnji leti delam servise na 10.000 km. A potemtakem naj se ne sekiram?

Manj vsekakor kot tisti, ki upoštevajo nasvete uradnih servisov. Po njihovem bi se to delalo na vsakih 20Kkm.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

Se režim, ker bo še ena nova  tema polna prispevkov - kakšno olje za dpf pri benzinarjih, da ne bo kadilo črno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Poglej si kake nove bmw 3-ke.

Ali pa bmw x5. Moj nečak ga je imel, vedno je imel črne auspuh in zadnji odbijač, ker je bil avto bele barve. Prav grdo je bilo za videti. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano

Ko sem nazadnje govoril z enim izmed šefov na servisu mazda v Kp) sicer je zadolžen za ličarijo in kleparijo) mi je zagotovil, da je teh primerov zelo zelo malo. 

V bistvu so zelo redki in gre bolj za avtomobile, kjer je vzdrževanje na psu(menjava olja šele na 20Kkm, pregledajo nivo olja - nikoli in podobni biseri). Seveda se lahko zgodi na vsakem avtu, a je to skoraj nemogoče, če pravilno vzdržuješ avto. Tudi pri prvi generaciji je bilo na začetku kar nekaj zaribanih mašin, dokler niso uporabniki sami ugotovili, da je potrebno zamenjati bakrene podložke pravočasno in spucati oljno korito. Od takrat naprej tega ni bilo več pri voznikih, ki so to upoštevali. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

pred 8 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, kako, če imaš še DPF vmes? Ne more se potem črno kadit ven, če se je nekaj narobe.

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano

Če bi bil EGR ventil kriv bi res kadilo iz auspuhov kot pri Bavarcih, ki i imajo vsi sajaste in črne zadnje odbijač. Pri moji je pa izpuh čist kot reka Soča. 

Le vodica priteče vsake toliko ven. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Tolk enostavno po mojem ni. Možnih je še vsaj 10 razlogov. Najprej morava v nulo spucati saje v kolektorju, EGR in ne vem kje še tam notri, zamenjati podložke na injektorjih. Potem pa, če ne bo interval spet običajen (200-250 km), raziskovat naprej.

 

Tole čiščenje pri tvojem mehaniku ne bi smelo stati več kot 100€ 😄

Pa ne bom čistil vsega tega pri prevoženih  50Kkm. 😄 Saj pravim, moram še parkrat preverit  delovanje na dolge proge in potem bo neko realno stanje. Kmalu se odpravim na, tko dolgo pot pa bomo videli. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@AlexGlede porabe goriva bi morala biti poraba najmanjša na Mazdinem 5w30 olju, ker ima znižano HTHS viskoznost (2,9mPas) in tudi KV40 ter KV100 viskoznosti so najnižje od teh treh olj.

Mazda Ultra DPF 5w30 ima HTHS=2,9; KV40=61,30; KV100=10,70; SA=0,80

Motul X-Clean+ 5w30; HTHS=3,5; KV40=64,1; KV100=11,36; SA=0,61

Ravenol VMP 5w30, HTHS=3,7; KV40=72,63; KV100=12,17; SA=0,70

 

Po domače povedano Mazdino olje je najredkejše in bi morala poraba goriva biti najmanjša, Z Ravenol VMP pa je najgostejše in bi morala biti poraba najvišja.

Glede Sulfatnega pepela ima pa Motul X-Clean najmanj (0,61), Mazdino olje pa največ (0,80).

Pri tebi mislim da je težava za pogostejše regeneracije nekje drugje, ker samo od olja ne more biti razlika med regeneracijami 50km ali več, kvečjemu bi rekel da bi lahko bila razlika kakih 20-30km. Sulfatni pepel ima večji vpliv na DPF dolgoročno, se pravi čez XXXkm se nabere preveč pepela ki ne izgori iz DPFa. Na intervale med regeneracijami ima manjši vpliv, nekj 20-30km mogoče, da bi pa se za polovico povečali ali  zmanjšali intervali pa je težko verjetno.

Že to da bi imel z Ravenolom pogostejše regeneracije, kljub manjši vsebnosti sulfatnega pepela, tudi količina aditivov (zink, fosfor in kalcij, ki tvorijo škodljiv pepel)  v samem olju je pri Ravenolu manjša od količine v Mazdinem olju, količina teh aditivov je skoraj enaka kot v Motulu. Ostali aditivi molibden in bor pa nimajo nekega vpliva na tvorjenje pepela.

 

Mogoče sem malo nerodno napisal. Sedaj proti koncu olja so bile regeneracije na vsakih 200 kilometrov. Se pravi, da je sedaj 25 km prej. Saj prav, da moramo malo počakati, da bo bolj realno. Možno je tudi, da je bilo več mestnih voženj, kar se takoj pozna. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

 

Počasi se je tudi tebi začelo dogajati 🤣

Saj se pomniš, kaj se je meni dogodilo po menjavi olja prejšnji mesec ...

Lahko pomeni tudi to, da pač to olje ravenol, ki je sicer izredno dobro, ne paše našim dizlom. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krajši interval regeneracije
Napisano (urejeno)

Hm... Po menjavi olja, sedaj je noter ravenol, se je res zmanjšala poraba a tudi intervali med regeneracijami. 

Že drugič na 175 km. 🤔Ali to pomeni , da moraš najti nek  kompromis med olji, da zajameš vsaj približno optimalno (porabo, zaščito motorja, dpf filter).

1. Ugotovil sem, da z original Mazdini oljem( župca) je še kar ugodna poraba, regeneracije nekje vsakih 200km, je pa zaščita motorja bolj revna. Tudi, ko se začne mešati nafta med župco, je kaj kmalu konec veselja z dobrimi lastnostmi olja. 🙄

2. Motul. Poraba tudi ugodna. 

Regeneracije na začetku, ko je bilo olje novo poskočila na 260 km, nato padle na 210-220 km. 

3.Ravenol, poraba kar konkretno manjša, samo so tudi regeneracije kar pogostejše, do sedaj  na  začetku 220 km, nato 200 km, dvakrat na 175 km. 🤔. Moram narediti še par tisoč kilometrov, da bo realno stanje oziroma možno je, da se mora olje malo "uležati". Druga razlaga je, da ni tako prijazno do dpf filtra. 🤔

Aless, kakšno je tvoje mnenje glede tega. Vem, da si daleč najbolj podkovan in imaš daleč največ znanja okoli tega. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Prvo ja, drugo pa zaenkrat še ne... :jupiii:

Bini, sem videl zadnjič, ko smo šli do slapa na road tripu, da si šel gor kot gams. 😄Se vidi, da imaš ful kondicije... Skoraj kot jaz. 🤗

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 45 minutami je Boss napisal:

Lepšo? Stari to je SUV 🤪

 

Znebil se bo lepotice za.... hmmm ne vem no. Ko bi vsaj novo trojko sedan vzel, a je pač že v letih in mora upokojenski*** avto kupit.

 

 

 

 

*** kolk me bodo zdajle lastniki SUV-ov spljuvali 😂

Meni osebno je lepša cx30 kot trojka. Čeprav mi seveda suvi niso všeč. Najlepša je pa seveda še vedno 6-ka,to se ve. Sicer je pa tudi Bini že v zrelih letih in verjetno je že kar problem lesti v nizek avto. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga Skyactiv Diesel
Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

Vem, da nekaj jih je že odtrgalo, ali ve kdo pri katerih realnih km?

So temu bolj podvržene CD150 ali CD175?

Pri katerih km se jo menja, da si še na varni strani, hkrati pa ne pretiravaš?

Če dovolite meni do besede. Zadnje čase nikakor ne morem pred mikrofon. 🤔

V glavnem, kolikor sem zasledil na raznih forumih, se to dogaja zelo poredko tudi pri avtih, ki so prevozili preko 300Kkm. In res je, v teh nekaj primerih je bilo govora o 175 avtomatik in pa pri  par cx 5.

Verjetno je teh avtomatiko več prodanih. 🤔

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazde in krožno gospodarstvo?
Napisano
pred 15 urami je Hixxy napisal:

Lep primer je Tomos

 

Sam imam doma podedovan APN6 1986 letnik in vse v original stanju 

 

Dela kot prvi dan in jo ne menjam za nič na svetu!

Ko sem začel delati, sem delal nekaj let tudi v Tomosu. To je bila tako napredna tovarna v 80-ih, da so hodili celo iz Lamborghinija in yamahe in seveda tudi ostalih priznanih podjetij strokovnjaki na obisk in ogled proizvodnje. Yamaha je takrat dobesedno skopirala izvenkrmi 5 konjski  motor za barke, Lamborghini je pa prevzel sistem za ročno rezkanje sedeža ventilov,kot se je to izvajalo na stabilnih štiritaktnih motorjih v Tomosu. Na obvezni praksi sem delal kak mesec tudi na liniji-traku  za sestavljanje motorjev. Tudi ta je bila za tiste čase izredno moderna in delavcu prijazna proizvodna linija.

So pa vsi Tomosovi motorji in izdelki na splošno, izredno kvalitetno narejeni, saj se je posamezne dele zanje izdelovalo že takrat na cnc strojih, grušte (okvirje) so pa že varili švedski roboti. Tudi prašno barvanje komponent za motorje in ostalega so uvedli prvi v yugi. 

Res fabrika na najvišjem nivoju. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 G120 2017 servis
Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Hvala,ne ne bo avtomatik. So mi ga odsvetovali pa tudi dražji je kar precej in jaz rad ročno prestavljam tak dober r.menjalnik😊

S službenm naredim 10k km na mesec pa mi ni težko,zato mi tudi z Mazdo ne bo ko jih še 10k km na leto komaj naredim.:prstgor:

Bravo za ročni menjalnik. To je vseeno prava moška stvar. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Se pravi kaj, tale Motul je potem za DPF boljš, al slabš?

Pri meni je vplival na interval regeneracije. Pa tudi Aless je ugotovil, da je pri 10500 prevoženih kilometrih še kar v dobri kondiciji in da bi lahko zdržal z lahkoto še par tisoč. 

Sedaj imam olje ravenol, ki naj bi bilo še za odtenek boljše kot Motul. Se mi že pozna na manjši  porabi. Pri samih regeneracija pa ni neke bistvene razlike. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hm, tukaj ni štos v tem, da ti avto zdrži 500000 km. Poanta je v tem, da motorja z različnima oljema( v enem original Mazdina župca, v drugem kvalitetno olje) sta že pri 150000 km različno obrabljena. In potem gre "originalnemu" samo na slabše. Seveda tudi veriga bolj trpi, dpf in vse ostalo. Tako, da za tistih par € več se splača potruditi. Sam sem vedno skeptičen proti stvarem, ki ti jih proizvajalec kao "priporoča". Izkaže se, da je to dobro za njih ne pa za kupca. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 8 urami je Janez007 napisal:

 

Ja pod tole se itak podpišem. 👍

 

Po drugi strani so tudi svetli primeri Mazd CD. Za eno M6 GJ vem, da ima že čez 350.000 km, praktično samo redni servisi ter menjava verižice pri 200.000 km. Druga tako vzdržljiva pa bo moja 😁

 

In ko smo že pri beli tehniki. Leta 2004 sem kupil najdražji Gorenje hladilnik z zmrzovalnikom (z dvema kompresorjema) in je šlo po 6-ih letih ohišje, nepopravljivo. Leta 2010 sem kupil najdražji Gorenje pralni stroj s sinhronskim motorjem in je šla po 5,5 leta elektronika (inverter) - popravilo bi stalo toliko, da sem dal potem raje enak denar za nov Bosch pralni stoj.

Torej vidimo da gredo bela tehnika in avtomobili v smeri "krožnega gospodarstva".🙃

https://www.europarl.europa.eu/news/sl/headlines/priorities/krozno-gospodarstvo  

 

e87ea706c8525511b3e4d80195c60003.gif

Kaj pa kupuješ gorenje.🤪 Sam nisem kupil še nikoli nič od gorenja in vsi kupljeni  aparati drugih priznanih znamk trajajo in trajajo. Tastu je šel kompresor klime na klimi gorenje po štirih letih. Pa že prej so imeli vedno probleme na pralnem stroju gorenje. Enostavno rinejo še vedno v težave z takimi nakupi. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Aless napisal:

 

No ja za starejše avte, tudi Ople verjamem da so šli 200+kkm tudi z šlampastim servisiranjem, poznam tudi primer ko je znanec prevozil čez 100kkm brez menjave olja, brez težav, vsake toliko je dolil kak 1L olja in gasa. Bil pa je Peugeot206. 

 

Glede novejših Oplov pa si ne bi upal trdit da bo šel brez problema 200kkm, Insignije nešteto motorjev šlo v ku..., Astre 1.4T problemi z LSPI in posledično okvaro batov...

BMWjeve verižice so tudi resen problem. 

Tak da niso samo Mazdini dizli z okvarami, bi si pa upal trditi da z ustreznim vzdrževanjem se življenska doba lahko konkretno poveča.

200+kkm ni noben bav bav ob ustreznem vzdrževanju. 

Je pa tudi res da pri novejših avtih moraš imeti tudi nekaj sreče da ti nič ne crkne, vse več je elektronike in raznih ekoloških sistemov, s tem pa večja verjetnost okvar. 

Malo za info kako zgleda bat iz Opel Astre 1.4T ( ne ni zdržal 200kkm🤪

 

8af749650bc7142b502b02de94389d41.jpg

Še popolnoma strinjam z napisanim. Tudi sam sem delal proti koncu življenske dobe z peugeotom 306, 1.4, benzinar (🤪) servise na 30Kkm, ker sem takrat delal res nenormalno veliko kilometrov. Itak mi je bilo vseeno zanj, saj je bil že star in imel je 305000 km. In je kar vozil in vozil. Mislil sem, da bo crknil a ni. Prodal sem ga za par 100€ in baje, da je naredil potem čez 500000 km. In je prej zgnil, kot da bi motor crknil. Itak je tako z vsemi stvarmi. Včasih si kupil pralni stroj in je delal po dvajset in več let. Nikoli nisem videl, da bi kak tak star stroj rjavel. Danes pri novih se to pojavi že po par letih. Da ne govorimo o okvarah in koliko let dočakajo. 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Kaj si mislil s "kratko dobo delovanja motorja"? 😮

 

Sam bi na pamet rekel, da finese med olji bistveno ne vplivajo na pojav večjih težav pri naših Mazda dizelskih motorjih, kot so odpoved "verižice" za oljno pumpo (verjetno med najbolj usodnimi), odpoved turbine, injektorjev, sklopke-vztrajnika-menjalnika,.... S takim ali drugačnim redno menjanim predpisanim oljem bo gola mašina (bati, cilindri,...) verjetno brez posegov prevozila 300.000 km in več.

S "kratko" sem mislil na to, da avto ne bo naredil 500000 km, kolikor naj bi naredil vsak mazda dizel z lahkoto. In, če tu prištejemo še to, da nekateri menjavajo olje šele na 15000 km in morda še več, je "kratka" življenjska doba motorja lahko hitro tu. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 12. 7. 2021 ob 12:03 je Aless napisal:

@Alexja v mojem primeru imaš prav, in se je izkazal Motul za boljšega! 😉

Se pa mora upoštevat da je vsak motor malo drugačen in vsak uporabnik ima drugačen režim vožnje. Zato ni nujno da bo "boljše" olje dalo željene rezultate.

To se vidi samo z analizo, kjer imaš direktno primerjavo in ko enkrat veš katero olje paše motorju, pol to točiš in mogoče narediš spet kako analizo čez 100kkm, da preveriš če je obraba na podobni ravni. 

Še vedno sem mnenja da so Mazdina olja dobra, ampak so preveč ECO naravnana (znižane viskoznosti hths, kv40, kv100). 

 

Če je interes lahko tudi malo bolj podrobno opišem primerjavo olja na mojem primeru. 

Aless, dobro, da si dokazal tudi ostalim,in to z resnimi analizami, da je mazdino originalno  olje narejeno bolj za tiste, ki radi precej hitro, avte z malo kilometri prodajo oziroma zamenjajo z novimi.  In razočaranje z kratko dobo delovanja motorja prenesejo na kasnejše kupce, ki jim ni jasno, kaj se jim je zgodilo.😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.