Janez bi moral to teorijo podpreti tako ,da bi šel takoj na ponovno menjavo olja, se pravi da da ven zvarek od dexelie, in notri olje ki ga hvalite na forumu, in interval bi moral prit nazaj na 400km.
To bi bil ta prav test. Vse ostalo tukaj gor so samo domneve in klevete.
Še prej pa bi moral obvezno spucati dpf. In, če bi bilo potrebno še sesalni kolektor.
Nato novo kvitetbo olje natočit in na test. Samo olje mu ne bo delalo čudežev.
To je podobno, kot da bi se malo bolj močna mladenka oblekla tesno elastično oblekco in bi pričakovala, da bo pa naenkrat zaradi tega imela manekensko postavo. 😉
Aless, čeprav se še tako trudiš, da dopoveš in razložiš dočene stvari glede olj, lahko sam vidiš, da nekateri še vedno terajo svoje. 🤗 In potem se čudijo, da takoj, ko štartajo, jim že dela regeneracija na polno. 😬
Recimo preventivno pucate DPF pri 50k prevoženih km ...
Ne bo pucanja dpf, ne se veselit.Čipiral ga itak ne bom za normalno vožnjo je pa proti tvojemu, ki dela regeneracijo vsako pot do trgovine in drugo nazaj kot nov. Zadnji dve regeneraciji je naredil na 235 in 240 kilometrih. 🤗
@Alex, ti bi moral biti moderator, da bi malo pobrisal, kadar kakšno stvar drugič ali tretjič debatiramo in packamo teme. Začel pa bi lahko kar pri sebi in bi imel veliko dela. 😁
Mogoče... A nekateri ne delamo istih napak večkrat.
Pelko je pred enim tednom (900 km nazaj) avto priklopil na prenosnik in dejal, da je vse OK. Več ga nisem spraševal, ker se je videlo, da nima prav veliko časa za klepet.😏
99,99% šoferjev se na regeneracijo itak ne ozira oz. je ne zazna, kar je edino prav. Razni preventivni servisi "na pamet, po občutku", kot predlaga @Alex, po mojem tudi niso smiselni, dokler ne gorijo lučke. 🤪Na osnovi ene izkušnje s chip tuninga, si jaz, tudi zato, ker nisem mehanik, ne bi upal delati tako nedvoumnih zaključkov oz. diagnoz ... a sedaj bo nekaj časa za vse težave M6 CD kriv delno zamešan dpf filter?
Sicer pa pravijo "ne diraj dok radi" 😆
Ta, ki "dela" chip tuning, je predvsem zelo dober mehanik.
Če bi videl, kakšni avti se šravfajo pri njem(za relly, za cestne dirke, za gorske) bi spremenil mnenje. Pa točno je povedal in vedel za vse, kar je treba paziti pri naših avtih(od bakrenih podložk, čiščenja korita in sita.) pa do zaribanih turbin. Ti samo teraj in uživaj. 😉
Aleks, ne vem če imaš prav. Načeloma je tako, da ko se regeneracija enkrat začne, se tudi konča, ne glede ali se ti voziš na avtocesti s 1500 vrtljaji ali pa na podeželju z 2500 vrtljaji. Sistem namreč sam dozira potrebno količina goriva, da je v procesu regeneracije v filtru recimo okoli 550 stopinj.
Če opazuješ regeneracijo boš to z lahkoto videl - no mogoče že si pa si pozabil Čist logičen primer je , ko vlečem prikolico na AC s hitrostjo 100kmh, in če bi avto ne upošteval temperature v DPF filtru, bi vse skupaj šlo v franže, če bi delal vedno na en in isti način. Tako da , regeneracija se bo izvedla, razen v prostem teku mislmi da se prekine.
Res pa je, da seveda to ni optimalno, to pa drži. Ker s tem se pač podaljšuje čas regeneracije, posledično dalj časa višjo porabo, kar vpliva na skupno porabo, kako učinkovito se pri tem filter očisti je pa tudi vprašanje. Če se to zgodi sem in tja, ne bi smelo biti težav. Če se to dogaja redno, pa z leti zna biti težava.
S takim načinom vožnje pomoje (to je moje mnenje, ki ni nujno pravo) veliko slabše vplivamo na ostale komponente kot pa na sam DPF. Tukaj naj bi bila matematika taka, da ko se enkrat čiščenje začne, se filter sčisti do nekih vrednostih ,ki ustrezajo temu da je filter pač čist. Ni neke tople vode. Ker zakaj bi potem sistem prenehal s čiščenjem, če je v filtru še 20% saj. Druga zgodba je pa pepel, ampak pri taki kilometrini pomoje to ne bi smel biti še problem.
Delno se strinjam. Problem pri regeneraciji je ta, da čeprav ima dpf senzor gor montiran, se ta z leti zapeče in velikokrat ne kaže več pravih vrednosti.
Tukaj je kot pri vseh filtrih.Če bi bil narejen dpf filter tako, da bi ga lahko kar na avtu razstavil, bi vsak redni servis to spucali in bi bil verjetno mir. Je pa kot pri vseh filtri tudi tukaj problem, da četudi so redne regeneracije, ne spucajo filtra čisto v nulo. Verjetno je na začetku, ko je avto še nov, regeneracija uspešna, zato so intervali daljši. Recimo Janez ima te intervale vedno krajše, kar pomeni, da je filter že krepko zabit in zatorej se tako pogosto izvajajo regeneracije, ker senzor javlja, da je zamašeno. Bral sem, da se nekaterim, ko je filter res zabasan, sproži regen. že na vsakih 60 kilometrov. In potem kmalu sledi rdeča lučka sredi armature in ti si kje na avtocesti, ko ravno prehitevaš kak avto, nenadoma avto ne gre več nikamor. Mislim, da je bolje preventivno to vsake toliko spucati.Jaz se že dogovarjam, da bi to rešil enkrat drugi teden, ko imam redni servis, da ga mehanik sname dol in ga pošljem po pošti.
Čez zimo smo res veliko manj vozili, vendar ko smo vozili, so bile to naše običajne vožnje, 30 km v eno smer, 95% po avtocesti.
To ni nič. To se motor še ne segreje prav. Tudi, če bi se vozil vsak dan 100 kilometrov po avtocesti, bi se ti sčasoma filter zamašil.Verjetno pozneje, a vseeno. Saj v bistvu se ti niti lučka za zabasanost ne bi dolgo časa prižgala, a avto ne gre prav. Ko se ti pa lučka enkrat prižge, gre avto v safe mode in takrat res ne dre nikamor.
Če pogledaš graf mojega avta vidiš, da se pri 1500 obratih voziš z le 80 konjički. In, če se ti takrat prižge regeneracija bodi prepričan, da ne bo preveč efikasna. Za pravilno regeneracijo potrebuje dpf filter med 550-600°C.To dosežeš le, če takrat voziš v območju vrtljajev, kjer ima avto največjo moč. Takrat je tudi temperatura v motorju največja.
Prestavljam debato glede intervala regeneracije oz. nadaljujem v pravi temi.
Torej po (zgolj) rednem servisu (olje 5W30 Dexelia) pri Pelkotu so se mi intervali med regeneracijami pri M6 GJ CD 175 l.2016, 90.000 km, prepolovili, poleg tega pa regeneracije trajajo kakšno minuto ali dve dlje. Pelko mi je pojasnil, naj se z regeneracijami ne obremenjujem. Pa se, ker sem radovedne narave in me zanima tehnični razlog. 😁 Podložke šob so bile menjane pri 65.000 km.
Zaporedje prevoženih km med regeneracijami: 135 km, 115 km, 154 km, 263 km, 108 km. Glede na zaporedje sumim, da se je pri četrtem intervalu 262 km eno regeneracijo spregledalo. Tankam pri OMV navaden diesel.
Naslednji korak bo, da bom natankal dražje in kao kakovostnejše gorivo.🤪
Jaz ti povem, da imaš zabasan filter. Ti pa naredi, kakor hočeš. Sigurno si eno regeneracijo spregledal. Te vrednosti so zeloooo skupaj. V bistvu, če greš ti iz Kopra v Ljubljano, ti naredi dve regeneraciji vmes. 🤪
Predlagam ti čiščenje filtra. V bistvu je res, kot je nekdo že omenil. To je filter. Sicer malo dražji a konec koncev le filter.
A filter v kliimi tudi pustimo noter 100Kkm? Resda se manj maši pa vendar, kdor ga je kdaj pogledal, zna bit celo listje noter. Tako, da moje mnenje je, da vsakih 70-80Kkm ali še prej, če je potrebno, daš ta filter pač spucati in je pol nekaj časa mir. Vsi vemo, da smo zadnje leto in pol manj vozili zaradi pandemije Korone. Oziroma, več mestne vožnje je bilo vsaj pri meni.
@MBoki in @Brane odkrito povejta, kateri varjanti bolj vrjameta? Meni je iz fizikalnih razlogov bolj smotrno in logično deluje to suho obdelovanje (satovje ven, pečt, spihat) ker preko extra tekočin in spiranja, mora to vse še vseeno odtečt iz teh kanalov, in gleda na to, da satovja lih ne vzameš ven (vsaj ne pri teh opisih, ki so bli navedeni) in ne pereš direktno ampak čez zaprt sistem ... mi to nekak ne potegne.
Meni tudi. Edina ta varianta je zame prava. Vse ostalo je nek približek in smešnica. Z vodo prati dpf pod pritiskom? Pa saj ni to cedilo za precejanje vina ali olivnega olja. 🤣
DAB je cool in zvok pri nekaterih postajah je fenomenalen. Po moje boljši kot pri MP3-jih tako, da sem spet začel radio poslušat. Zdaj me motijo sam še reklame, ampak klik pa si na drugi postaji.
Kaj pa ko bodo ukinili analogni signal in bo ostal samo DAB?
Res je. Zvok preko DAB je primerljiv z cd kvaliteto. Zato tudi sam poslušam zopet radio (radio rock), kjer vrtijo presenetljivo dobro in kakovostno glasbo v res izredni kvaliteti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi ti imaš delno prav. Škoda, ker nisi tega že naredil in dal noter kvalitetno olje, pa bi takoj videli učinek olja na regeneracije.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani