Ne ne, ni vse tako ?rno. Ma? en kup senzorjev ?e okoli, lahko ma? po?eno cev ki gre na senzor pritiska. Lahko ima? zabasano to cev. Tako malenkost sem mislil.
Ne crkne samo DPF sam po sebi. Tudi ?e crkne, da? notri vlo?ek pa je nekako ?e sprejemljivo.
Avtomatski pa terja svoj davek, ampak zaenkrat je super. Vidim pa zakaj zahteva ve?. Ker avtomatski menjalnik pri mazdi ni tako 'eko' naravnan kot pri das auto koncernu. To ni varianta da ?alta izpod 1500 obratov, oz. da bi se vozil z manj kot 1500 obratov v katerikoli prestavi.
Ma, takole na u?, ne bi rekel da je bistveno kraj?a. Pri prej?nji sem iz kranja do cerkelj jedva opravil oz. sem jo, ?e se je res kmalu po ?tartu zagnala, sicer ne. Pri tej je pa tudi nekaj podobnega, tako da neko bistveno kraj?e se mi zdi da ni.
Moram ?e kak?no po?akat.
Ampak , nekaj mi ni jasno. Pri GJ in GH se regeneracija ?tarta pri nekje 6g/l. Torej, potemtakem moja teza da je ?as regeneracije pribli?no enak dr?i. Ne vem pa zakaj potem pri novi , naredimo toliko manj km?? Edina razlaga je da motor bolj kadi? )
Kako pa se naredi dpf reset? Drugace pa vsi parametri gredo lepo na 0. Regeneracija se dela lepo. Zgori v cca. 15 do 25 km.
Hm, forscan ima to mo?nost. Mogo?e malce po?akaj ?e s tem, zaenkrat samo pobri?i napako.
?e se ti vse lepo zgenerira, potem je mogo?e kak?na za?asna 'slabost'
To je ?ist solidna poraba, jaz se zaradi tega ne bi sekiral. To da se pa nafta nabira v olju, to bom pa tudi jaz ?e videl kako bo. Zaenkrat malce spremljam, pri prej?nji sem ?e sem vedel da se dela sku?al narediti tako da se zaklju?i regeneracija. Pa nekih te?av z dvigovanjem nivoja olja nisem imel.
Upam, da bo tukaj isto. ?e so pa kaj pokvarili bomo pa videli kmalu
Iceman, naredi prisilno, naredi reset DPF, potem bo? pa videl. ?e se ti bo ?e pojavilo, lahko da je senzor fu?, lahko pa da ima? ?e toliko neodsranljivih ostankov v DPFju. To se vidi tako, da ko avto naredi regeneracijo ti parametra PM_ACC oz PM_ACC_DSD ne gresta nazaj na ni?, ampak obstane nekje na ne vem1 ,2 3 g/l.
Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.
Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD
To je po mojem mnenju dober rezultat. Na moji se ?e normalno vozim regenerira nekje okoli 220 do 240km, ter zaklju?i nekje proti 260km. Ne vem pa zakaj je spet manj?i filter notri od prej?nje serije, kjer so se regeneracije izvajale na okoli 400km.
To seveda kar dobro dvigne porabo, so imel pa mogo?e kak dober , tehten razlog za to. Pa tudi ma?ina se precej hitreje ogreje in tudi mogo?e za malenkost bolj 'vro?a' je pri normalnem obratovanju, kot prej?nja GH serija.
Komplicirate. Ko pride potreba po menjavi, menja? s kvalitetno znamko diskov in plo??ic in je to to. Jaz ponavadi tako naredim in je ok. Pa vle?em prikolico, itd...pa se ni? ne krivi.
Ja, poglej , zadnji? smo o tem govorili, v temi z avtomatskimi menjalniki. Mogo?e imajo kako licenco, imajo pa svojo tovarno in tudi neke modifikacije menda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne ne, ni vse tako ?rno. Ma? en kup senzorjev ?e okoli, lahko ma? po?eno cev ki gre na senzor pritiska. Lahko ima? zabasano to cev. Tako malenkost sem mislil.
Ne crkne samo DPF sam po sebi. Tudi ?e crkne, da? notri vlo?ek pa je nekako ?e sprejemljivo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani