Skoraj tako.
Montira se ga vmes med antenski kabel in priklju?ek na radiju. In ?katlica vedno oddaja signal po kablu (preko vseh frekvenc), tako, da izmeni?no vidi? na zaslon?ku tri zapise: RDS radija, ki ga poslu?a?, notranja temp. in zunanja temp.
In ja, ?e ho?e? gledati temperaturo mora biti vklju?en radio na FM.
Aha... moja je bila potem prva generacija ... To je bilo pred skoraj 10imi leti
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
zanimivo! in kako bi se dalo to zrihtat da bi delovalo??
To pride montirano kar okoli antenskega kabla (kot nekaksna objemka) ... in nastavis frekvenco na radiu in dosi prikaz temperature... To frekvenco si shranis kot eno postajo in potem, ko zelis pogledati temeperaturo samo izberes tisto psotajo. Zal medtem, ko je prikazana temeperatura, ne mores poslusati radija (niti CDjev, MP3,... ) ...
Senzorja pa sta ponavadi dva... eden za notranjo temeperaturo in drugi za zunanjo...
Nekaj takega sem jaz imel v enem od prejsnjih avtov (mislim, da v Kii Sephii)... zunanji senzor pa sem imel napeljan nekam spredaj v blatnik ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Mam en manj?i problem?ek. 3 leta (pravkar) stara M6 CD120. Vse lepo in prav, samo poraba se mi zdi precej precej visoka, ob obi?ajni vo?nji po Ljubljani in po obvoznici do slu?be (po omejitvah prakti?no) mi kuri 10,4 - 10,6. Za foro smo odklopli webasto, da vidimo, kaj bo. ?e kdo take ?udne izku?nje?
To je res precej visoka poraba... To mas po BCju ali na roke izracunano? Ker to se mi zdi celo za bencinarja kar veliko... kaj sele za dizla ...
Jaz sem imel pri prejsnji (mazda6 sportcombi, CD120, 2003) porabo med 6,5 in 7,5 ... sedaj na novi sestici (CD140) je pa tudi tam nekje ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Ma jebe? tele senzorje za tlak, to je ena beda!
Gre? lepo vsaki tretji tank na ?rpalki ?e preverit tlak v pnevmatikah in je to to! ?e pa ka?na pnevmatika pu??a pa itak vidi? oz ob?uti? pri vo?nji.
To je samo ?e ena stvar ve? ki je nam potem ni treba preverjat in gledat in imet skrbi za to!
Ampak to ni dobro, to nas samo poleni! Kaj pa preverit tlak v pnevmatikah....mala ?ala...
Ce imas "run on flat" gume, potem pravijo, da skoraj ne cutis, ce je prazna... in pri takih je sistem za nadzor tlaka skoraj obvezen...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
M6 2.0 dizel karavan, 140 KM ... dobrih 7l oz. nekje med 6,5 do 7,5l/100km ....
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
A ti tolk pogosto crkujejo zarnice?
Pri tastari sestki sem menjal ene parkrat... in enkrat je bilo tako, da se je zarnica zlomila in je stekleni del padel v luc... Ker se nisem hotel sam zafrkavati, sem sel na najblizji servis... (tvoj "omiljeni" servis v blizini Kranja )... pa so mi zadevo ustimali v pol urce... Je mroal sneti prednji odbijac, da je potem odsraufal luc in ostanek zarnice stresel ven... Zaracunali so mi samo zarnico (takratnih 700 SIT)
... pa vse drugo je tudi delalo potem...Sem pa bil zraven ves cas..
.
Pri tanovi pa mi se ni bilo treba menjat nic... Zaenkrat se vse sveti
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Glede nadomestne vinjete imas razlozeno tukaj >> http://www.dars.si/Dokumenti/Cestnina/Naci...injete_260.aspx
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
TOcno tako... meni so tudi postimali, preden sem so prodal naprej... Menjava zadnjih blatnikov ...
Mislim pa, da je pogoj za garnacijsko porpavilo,d a je bila Mazda redno servisirana pri pooblascenem serviserju... ceprav se je tudi ze pisalo, da to ne drzi...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Ni fajn brati o takih zadevah, ki se lahko danes izgleda zgodijo vsakemu ... Upam samo, da nas bo cimmanj s takimi tezavami...
Jaz zaenkrat se nisem nekih vecjih problemov z Mazdami... (tok tok po lesu glavi)
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
. Je pa tudi res, da se ti avto avtomatsko sam zaklene, ?e ga pozabi?.
Avto se ne zaklene sam... Edino v primeru, ko ga odklenes in ne odpres nobenih vrat... V tem primeru se spet po dolcoenem casu zaklene nazaj (mislim, da po pol minute ali minuti...) ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Za potrebe navigiranja je res le za okras... Je pa bolj pregledno upravljanje audio sistema...
Zadnja informacija, ki sem jo dobil je, da naj bi jeseni koncno prisle karte za SLO (vsaj za novo sestico to velja)... Sicer pa ne verjamem, dokler ne vidim... ker to so ze lani obljubljali, da bodo konec leta 2008, ko bo napovedana nova trojka, na voljo karte z delno pokritostjo SLO... Pa se trojka sedaj ze prodaja... in dvomim, da se da navigacijo v njej uporabiti v SLO :ne vem:
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
zivjo me zanima ce je ze kdo imel servis pri 20.000 km na novi 6 dizel.bi prosil ce pove kok to stane itd..
hvala
Mene je prisel servis na 20.000 km konec januarja 257,90 ? ... za racun in specifikacijo bi moral pa iti v avto in pogledat ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Pa je sedaj ok?
Ja... ze takoj, ko sem se odpeljal, sem cutil, da motor lepse laufa... Pa tudi ko je bil racunalnik prikljopljen je mehanik rekel, da moram nogo iz sklopke dat cist dol, ker ce je noga tudi samo naslonjena, racunalnik to zazna, kot da je sklopka stisnjena... in potem nekaj napacno racuna neka prestavna razmerja... Prevec strokovna razlaga za mojo laicno znanje o avtomobilih
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Moja mazdica ima iste simptome s tem cukanjem pri cirka 2000 vrtljajih. Danes grem na servis. Kot sem zaenkrat uspel izvedeti, naj bi mi nastavili dize. Poro?am..
Jaz sem bil pred dobrim tednom na Gami in so neki nastavljali sobe ali dize ali kaj jaz vem kaj (bilo jih je treba naucit... verjetno lepega obnasanja ) ... V glavnem... je priklopil kabel pod volanom, zalaufal racunalnik... 15, 20 minut, pa je bilo gotovo
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Napisano
Kot je ze napisano, se tja pritrdi mreza, takrat, ko imas sedeze zlozene... in so na hrbtni strani sedezev lukjne, kakor se pritdi precka z mrezo ...
Nisem nasel druge, slike, zato sem na eno kar dorisal, kako pride
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani