Hja, po današnjem dvigovanju in spuščanju avta :/, sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti fuč levi ležaj...ko sem kolo hitreje zavrtel je kar dobro "pel"...na desni strani se ni slišalo niti pol tega...poskusil sem tudi prijeti feder, im mogoče res na levem kolesu malenkost ruži...sicer nisem mehanik (sem strojnik), ampak recimo, da sem lociral napako. Ležaj sem že naročil, samo upam, da pridem do mehanika, da mi zadevo zamenja...;)
Hvala in lp
PS: če se bom lotil zadeve sam, poročam, kako je šlo
Sem ti rekel,da je levi ležaj,lahko pa da bo tudi desni kmalu fuč. Boš videl razliko ko boš menjal levega.
Itak, ko je bolj mraz ti ne bo obratov nabijal. Meja je nekje okoli 10 stopinj.
Mislim,da pri bencinarju ni tako,povi?a obrate vedno ko je motor hladen neglede nato koliko je zunanja temperatura. Je pa res da to ni za dolgo,saj se odpelje? in potem te to ne moti ve?,ker tako ali tako doda? ve? plina kot ga na za?etku doda sam. Me pa spominja na nekdanj avt.zaug,ki je bil pri avth v 80tih letih!
Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.
Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.
Sem preveril pri mojem (bencinar) v startu obrati narastejo na 1500 za 15s potem padejo na 1000 in ko pride temp vode nad 50 so obrati 500-600.
Mimogrede pri vro?em motorju so obi?ajno 750-800,tudi pri mojem in verjetno tudi tvojem,nisi dobro pogledal,no pa saj ni pomembno,prvi del opisa pa popolnoma dr?i za bencinarje.
Vsako olje z pravimi specifikacijami je dobro in ne bo ma?ini ni?. Sej niso Mazdini motorji nek nasin izdelek, da potrebujejo to?no tako olje, kot oni predpi?ejo. Se pravi, ?e bi mazda priporo?ala toyo gume, bi bile samo te prave in nobene druge.Vedno,ko ti nekdo nekaj turi na silo, se jaz tega izogibam.Imam opravka z dobavitelji in vem, kako to poteka in kje je bit vsega skupaj.
Alex na nek na?in ima? prav,jaz samo pravim da olju ni? ne manjka,ker za ta denar ne dobi? bolj?ega olja in z garancijo ob kak?ni okvari na motorju,to mislim ko je ?e v garanciji. Druga?e pa ima? bolj?a olja ampak za dosti ve? denarja,tako pa? je,ve? denarja ve? muzike!
Mislim,da je Mazda original olje po specifiaciji vredu,?e zaradi garancije itd....Ne vem ?e je kako drugo olje toliko bolj?e,da bi eksperimentiral, jaz nebi!
Dela lepo.. recmo par dni .. pol pa se kr spomne in za?ne na mestu ?udno laufat,obrati nihajo oz. Padejo in ?e ne da? hitro mal gasa crkne...
Pol kdaj ko se lepo peles recmo 100, za?ne kr malo cukat kot bi dal in odvzel gas ...
Vse se dogaja naklju?no, najbolj sumim maf senzor...nov je bil dan noter pred pol leta saj je kadil in poraba je bila ogromna..., in do sedaj je bilo vse ok, zdej pa spet jebe... Je mo?no da je ?e spet zani??
Gledu sm da je cev zraka kr mastna,saj gre ena cev iz pokrova ventilov kjer sesa oljne hlape...zdej sm cev spucu in jo odstranu da ne bo vleklo to noter ker zihr ne deluje dobro na maf ?e je umazan... Nevem a naj kupim sprej za pucanje maf al ?koda gnara in zapeljem raj kr u grabn.... jajca
zanima me, ali je kdo ?e menjal ohi?je klju?a pri CX-3, je kitajska varianta iz ali/ebay ok, je sploh kaj razlike v kvaliteti s originalom? Klju? deluje, ampak je plastika po?ena - torej rabim samo ohi?je. Nisem se ?e pozanimal na servisu, koliko sploh pride original.
Also moja prva objava na tem forumu, od letos januarja ponosen lastnik Mazde CX-3.
Dobrodo?el na Mazda forumu in sre?no vo?njo z mnogo u?itki zoom zoom.....
Nazaj na servisni center Mazda in ima ,da to zrihtajo v dogovorjenem zakonskem roku druga?e uveljavi kar sledi iz tega,vra?ilo denarja ali drug avto! Lepo se sli?i a te?ko izvedljivo.....
In kaj bodo sedaj tisti Wagni in Opli ki kadijo kot kaka stara kri?arka,zadnji ?as! Tu zraven so lahko tudi bencinarji, oni s plavim dimom ki kurijo olje!
Ah ne sem imel ?e tudi manj na kakih 50km,ampak povp.pa imam na polni tank v vsakdanjem prometu na kratke relacije 6.5. Zato pa imam bencinarja ker delam manj kot 10k na leto!
V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.
O teh rednih servisih smo ?e pisali nekajkrat,tako visoke ceno so in ne more? ni? ker ne raskira? prekinitev garancije pa ?e kaj. To je treba ra?unat ko kupi? avto. So pa cene podobne tudi za druge znamke,50 e gor ali dol. Sosed mehanik menja na starem avtu olje in vse filtre za 30e,a ?al je tako,da je ?e vse druga vkolkurirano v to ceno ne samo storitev....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
100%je nekaj drugega narobe in ne ključi!😀
Povezava za deljenje
Deli na druge strani