Luka, priporocam, da se pred takim posegom pozanimas, ce si ne bos ob taki uporabi svetil, prisluzu kar dveh kazni; za neprizgane luci & nepravilna uporaba meglenk.
Moramo g. Pahorja vpra?at kako je z njegovo limuzino in zakaj fura ta stara jajca?
Viper, ve?krat sem ?e tudi sli?al, da "Nemci" ne rabijo tega mazanja, ker imajo druga?no strukturo, medtem ko "Japonci" pa naj bi to rabili in to brez izjem. Nisem pa strokovnjak, tako da je tole lahko sistem "baba ?ula, baba rekla", itd.
Sicer bi ti dr. Simon Pelko zanesljivo dal kak?en dober nasvet, pa vseeno mislim da ne bo odve?, ?e o?isti? "luftmesser" in pa loputo plina. To sta pri 1.generaciji benz 6-ke kar delikatni zadevi, predvidevam da 2.generacija motorno ni ravno bistveno druga?na pri tem.
Za??ita podvozja ti vsekakor ne bo ?kodovala in naj avto ?e naprej ostane BREZ rje. Mazda?i pogosto vozimo na podjetje Tri krone d.o.o.
Tisto usnje pa lahko preoble?e? ali preko e-buy naro?i? drugega, verjetno ne bo posebej visoka cena, videt bo pa spet lepo.
Danes sem zbral malo poguma in firb?nosti, ju zdru?il in ?e enkrat poskusil, ?e ?e vedno ne laufa na LPG.
Mazda se je kot ka?e ?ude?no spet sama po?timala in te?e kot se spodobi.
Tester za LPG ji pa v kratkem vseeno ne uide, ker vpra?anje kdaj se bo te?ava ponovila. Lahko pa da je pa? to rahlo ostarela in razvajena gospa, ki je raj?i na toplem (v gara?i) kakor pa na negativnih temperaturah zunaj.
Dans se mi je zgodila naslednja te?avca (pono?i in pa skupno dobrih 24 ur od zadnje vo?nje je bil avto zunaj, ponavadi je v gara?i), no ampak, ko sem ?tartal od doma je bilo 0 stopinj zunaj, se pravi ne ravno pretiranega mraza.
Kadar imam Mazdo v gara?i, mi potem pozimi (ob ne ravno mrazu minus 20C) na LPG preklopi po cca. 4 kilometrih vo?nje na benz in ?e se pravilno spomnim imam nastavljeno da mora sistem dose?i 45 stopinj. Poleti je seveda preklop na LPG bistveno hitrej?i.
Ker sem ?e pri prej?njem hladnej?em vremenu opazil, da mi takrat ob preklopu precej grdo pocuka, sem kasneje ta preklop raj?i ro?no izvedel (se pravi sem malo kasneje preklopil na LPG in potem ni bilo trokiranja motorja). Danes sem dobesedno za?util (?esti ?ut, hehe), da se zna kaj takega zgodit (pa ?e mel sem malega otroka zraven v avtu in nisem ?elel kje ob cesti obstat) in ko sem videl, da mi namerava preklopit oz. ko sem zasli?al, da je odprlo ventil, sem ro?no izklopil LPG na stikalu, se ?e nekaj ?asa peljal na bencin in posku?al zadevo na nekem ve?jem parkiri??u (v miru), da mi preklopi na LPG.
Tokrat se prvi? ni zgodilo ni?, oz. preklopilo mi je na LPG, ampak obratov motorja nikakor nisem uspel niti zadr?at, niti dvignit, sami od sebe so padali in to do te mere, da je vozilo ugasnilo ob prenizkih obratih motorja. ?e enkrat sem ponovil vajo in ponovno isto.
Kasneje sem se odpeljal naprej na bencin in ?e dobro da na bencin te?e kot se spodobi.
Verjetno mi je uparjalnik ?el tja "kamor sonce nikoli ne posije", ali morda kaj drugega? Injektorje imam prakti?no nove (Matrix), sve?ke v dobrem stanju (sicer NGK specialne LPG), plinski filter menjan 6000km nazaj (ob rednem LPG servisu na 20.000km), zato sumim uparjalnik, ki je verjetno ?e precej v letih.
Zaenkrat mi je te?ava sme?na in se ne mislim preve? sekirat, ?e bo treba se bom pa? do nadaljnjega vozil na benz.
Takrat pa re?e prodajalec: "Kaj se vi sekirate za to? To je na? problem! Ko se kaj zgodi, avtomobil lepo pripeljete k nam in mi zadevo uredimo." Kaj naj re?em??
Oni bodo uredili, tebi pa denarnico ogulili do amena, ?e govorimo po garancijski dobi. Res dobre argumente so uporabli.
Ta 1.0 Ecoboost mora bit res smeh v nekem velikem vozilu. Potem se ?lovek vpra?a kaj bo naslednji nivo var?evanja - mogo?e Kremen?ek-mobil, z nogami po tleh? No, se pa vsaj kvaril ne bo.
Ta motor ni ravno preve? ob?utljiv na proizvajalca olj, lahko mu da? neko 10w zadevo. 4 litre bo ve? kot dovolj, ker gre noter komaj nekaj ve? kot 3 litre (v spominu imam 3,3 litra ali najve? 3,5, da bo max. nivo).
Poskusi, ?e se ti ne zatika samo ro?ka za odpiranje (tista nad tablico), ker jaz jo pri vsakem odpiranju moram premaknit nazaj v prvotno pozicijo, ker sama ne sko?i nazaj.
?e dovolite, bom rahlo zavil s teme, samo toliko v razmislek nekaterim!
A ni zanimivo, da tale forum obstaja ?e (reci in pi?i) 10 let - to smo obele?ili pred nekaj dnevi. V vsem tem ?asu je moderator oz. administrator blokiral ali trajno onemogo?il MANJ kot 5 oseb. Za vsakega izmed njih je imel tehten razlog. Toliko o (dobrih) medsebojnih odnosih uporabnikov tega foruma.
?e na www.hribi.net, ki ga tudi spremljam, se uporabniki pogosteje "zapnejo", pa so po mojih dolgoletnih izku?njah planinci in ostali ljubitelji narave res miroljubna bitja, ki nikomur no?ejo storiti ni? ?alega.
POVZETEK; Mazda?i smo prijazna in tolerantna bitja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Luka, priporocam, da se pred takim posegom pozanimas, ce si ne bos ob taki uporabi svetil, prisluzu kar dveh kazni; za neprizgane luci & nepravilna uporaba meglenk.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani