Uf tole pa ni v redu, ce se zacne govorit, da ima avto "duso" - poglejmo samo primer Alfe, kjer lastniki italijansko slamparijo opravicjujejo z neko "duso"
Upam da cimbolje zrihtas, Simon se bo pa zgleda se bolj izpopolnil pri poznavanju Mazde
Du?a, pa te zadeve, a pol te servis tok prizemlji, da nima? financ niti ve? za EuroSpin, hehe.
Mogo?e se je sama pocajtala, ker danes funkcionira povsem obi?ajno in brez te?av.
Jaz pa trdim, da ?e bi ta te?ava sodila med tipi?ne v tej generaciji 6-ke, potem bi jo Pelko ?e dobro poznal in kot iz topa izstrelil kaj bo potrebno sanirati. Tako kot npr. ?e dobesedno celoten forum ve, da je pri dizelski te serije potrebno menjati podlo?ke injektorjev in ?istiti cedilo karterja.
Sicer se pa veselica nadaljuje in ko sem ?el ritensko ven iz gara?e (rahel klan?ek, v dol?ini 5m), potem nekaj ?asa nisem uspel spraviti menjalnika iz pozicije vzvratne prestave, pri tem sem lahko prestavljal z ro?ico po mili volji pa je bilo ?e vedno v vzvratni.
Pelko mi je malo prej omenil, da bomo za za?etek izklopili zajle na menjalniku in s tem locirali napako, ker pravi ali je vzrok te?ave na samem menjalniku ali pa na njegovih zajlah in da tretja opcija NE obstaja.
Tole je precej sme?na te?ava, ki se mi ob?asno dogaja (zlasti v 5.prestavi) pri moji 2.3i benz 6-ki.
Dokler se vozim pri nekih "normalnih" obratih, je vo?nja idealna, ko pa npr. 4.prestavo vozim preko 100kmh in ?ele takrat ?elim prestavit v 5., se mi pogosto zgodi, da pretaknem v "prazen prostor", kar pomeni, da se prestavna ro?ica na prvi pogled in sode? po njeni poziciji nahaja v 5.prestavi, medtem ko dejansko pa je isti u?inek kot da imam v prostem teku. Kot re?eno, to se mi dogaja samo pri vi?jih obratih in praviloma v peti prestavi, pri tem ni nikakr?nega ?krtanja, ampak gre prestavna ro?ica povsem brez napora in upiranja v "navidezno" 5.prestavo, v resnici pa se tam menjalnik ne nahaja.
V ?em bi lahko bila te?ava?
Najprej sem posumil eno ali obe jeklenici oz. zajli, ki se nahajata pod prestavno ro?ico, ker ju ?e nikoli nismo podmazovali, potem je Simon rekel, da je morda deformirana tista plastika na spodnjem delu prestavne ro?ice, nek kolega je omenjal sinhron dolo?ene prestave, potem drugi omenja obrabljene ali skrivljene vilice menjalnika.
Med drugim mi je Simon v menjalnik dolil 3 do 4 decilitre manjkajo?ega olja, ampak zadeva se ni kaj dosti spremenila.
Skratka sme?na zadeva, ker kot re?eno se mi pojavlja izklju?no pri visokih obratih in ?e to ne vedno oz. kadar se popolnoma skoncentriram in z urarsko natan?nostjo pretaknem s prestavno ro?ico se to ne dogaja.
Kak?en predlog v ?em je hec in kaj bi bilo potrebno po?timati v zvezi z navedeno te?avo?
Lastnik podjetja je Simon Pelko, ki je v tej panogi ?e od zaklju?ka svojega ?olanja in strokovnega usposabljanja za avtomehanika ter s preko 20-letnimi izku?njami s podro?ja avtomehanike. Po letu 1994 je sprva delal na dveh poobla??enih servisih; Mazda Agrotehnika gruda in Renault servisu Kalan, v nadaljevanju pa je bil na samostojni poti najprej registriran kot Simon Pelko s.p., kasneje pa se je podjetje leta 2011 preimenovalo v Avto Pelko d.o.o. Glede na njegovo uspe?nost, priljubljenost in stalno pove?evanje ?tevila zadovoljnih strank, je v za?etku leta 2014 pri?el s poslovanjem na novi lokaciji, v sodobno opremljeni novogradnji ter z vsemi potrebnimi aparaturami.
Njegovo podjetje se nahaja v Senici pri Medvodah. Simon Pelko in njegova pomo?nika, so priznani strokovnjaki s podro?ja avtomehanike in v njegovo delavnico vozijo stranke svoja vozila iz vse Slovenije, pogosto pa v njegovi delavnici lahko opazimo tudi vozila tujih registrskih tablic. Med poznavalci je malo za ?alo, malo zares Simon dobil vzdevek dr. Pelko, saj razpolaga z neverjetno koli?ino znanja s podro?ja avtomehanike in avtodiagnostike, k njemu pa stranke pogosto pripeljejo tudi vozila, nad katerimi so ?e popolnoma obupali razli?ni poobla??eni serviserji, kateri niso uspeli najti napake, pa? pa le menjali dele enega za drugim, napake pa niso odpravili.
V Sloveniji sicer obstaja veliko avtomehani?nih delavnic, precej izmed njih je tudi dobrih, vestnih in po?tenih, a vseeno tak?nega kot so priljubljeni mojster Simon in njegova ekipa, ki jih poleg ?tevilnih znanj in visoke strokovnosti vsekakor odlikuje izjemna prijaznost in ustre?ljivost, zaradi ?esar se stranke k njim vedno znova in znova z veseljem vra?ajo. Pri tem velja izpostaviti tudi zelo ugodne cene njihovih storitev in dejstvo, da vedno menjajo le nujno potrebne dele, za menjavo katerih pa seveda od vas ?elijo predhodno potrditev oz. odobritev menjave. Kasneje vam kot dokaz menjave dolo?enega obrabljenega dela, tega prilo?ijo, obenem pa seveda prejmete ra?un, s katerim vam velja tudi garancija za posamezno zadevo.
Izpostaviti velja, da pri Avto Pelko d.o.o. posebej dobro poznajo in obvladajo predvsem vozila Renault, Mazda, Ford, Citroen, Peugeot, Fiat in vozila, ki prihajajo iz VAG koncerna. Na?tete znamke vozil seveda ne pomenijo, da z ostalimi nima ?tevilnih pozitivnih izku?enj in stalnih ter zadovoljnih strank.
Poleg rednih servisov in ostale avtomehanike, se pri Avto Pelko d.o.o. ukvarjajo tudi z vulkanizerskimi storitvami, za katere imajo najsodobnej?e naprave in je seveda osebje ustrezno usposobljeno, poleg tega pa tudi avtomobilske diagnostike ter popravilo in polnjenje klimatskih naprav.
Za tisti ?as, ko bo va?e vozilo na servisu pri Avto Pelko d.o.o., se lahko dogovorite tudi za brezpla?no nadomestno vozilo, vendar je potrebno to ?eljo navesti ?e ob samem naro?ilu va?ega vozila na servis, saj so sicer lahko vsa njihova nadomestna vozila na tisti dan ?e zasedena.
Glede na prijateljski odnos s Simonom, sva se odlo?ila za medsebojno sodelovanje in mo?nost, da podjetje; Ekipa 1A ? avtomobilske storitve, Borut Ludwig Ben?ina s.p., prevzame va?e vozilo, ga odpelje do njega na servis ali drugo izbrano storitev in vam ga kasneje vrne ter vam na ta na?in Avto Pelko d.o.o. in njihovo storitve ?e bolj pribli?amo oz. naredimo ?e prijaznej?e.
Storitev prevzema in dostave va?ega vozila, bo dejansko v ve?ini primerov za storitve pri Avto Pelko d.o.o. in njihove stranke BREZPLA?NA, kar v praksi pomeni, da bo za vas cena popolnoma identi?na kot ?e sami peljete vozilo k njim. Pri tem bomo tudi upo?tevali popuste, do katerih boste upravi?eni.
Za informativni pregled cen, je spodaj prilo?en tudi cenik, ki ne vsebuje popustov.
Za nadaljne informacije in naro?ilo zgoraj navedene storitve, smo dosegljivi na gsm: 040 412 696 (Borut).
Sem danes poklical g. Majesa in je rekel, da se ventili pri tem motorju (po potrebi) nastavljajo na 100.000km, vendar da bo na?eloma vse ostalo prej vrag vzel, kot bi se ventili sami po svoje nastavili.
To?no tak?en sem imel tudi sam ob?utek, no da bom 100% prepri?an magari jutri ?e g. Marjana Majesa pokli?em, ker on ima veliko izku?enj z Mazdojkami in je res ma?ek na tem podro?ju.
?mego, ti pa kar povem, da NIMAJO, konkreten primer je Ale?eva Mazda5 2.0B motor, letnik pa 2008. Pelko jih je veselo ro?no na?telal, ker se pri tem motorju to ne dogaja samodejno.
Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku.
Luka, priporocam, da se pred takim posegom pozanimas, ce si ne bos ob taki uporabi svetil, prisluzu kar dveh kazni; za neprizgane luci & nepravilna uporaba meglenk.
Moramo g. Pahorja vpra?at kako je z njegovo limuzino in zakaj fura ta stara jajca?
Viper, ve?krat sem ?e tudi sli?al, da "Nemci" ne rabijo tega mazanja, ker imajo druga?no strukturo, medtem ko "Japonci" pa naj bi to rabili in to brez izjem. Nisem pa strokovnjak, tako da je tole lahko sistem "baba ?ula, baba rekla", itd.
Sicer bi ti dr. Simon Pelko zanesljivo dal kak?en dober nasvet, pa vseeno mislim da ne bo odve?, ?e o?isti? "luftmesser" in pa loputo plina. To sta pri 1.generaciji benz 6-ke kar delikatni zadevi, predvidevam da 2.generacija motorno ni ravno bistveno druga?na pri tem.
Za??ita podvozja ti vsekakor ne bo ?kodovala in naj avto ?e naprej ostane BREZ rje. Mazda?i pogosto vozimo na podjetje Tri krone d.o.o.
Tisto usnje pa lahko preoble?e? ali preko e-buy naro?i? drugega, verjetno ne bo posebej visoka cena, videt bo pa spet lepo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Du?a, pa te zadeve, a pol te servis tok prizemlji, da nima? financ niti ve? za EuroSpin, hehe.
Mogo?e se je sama pocajtala, ker danes funkcionira povsem obi?ajno in brez te?av.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani