Pomojem prej kak?en le?aj na amortizerju ali pa zglob kot pa hin sama letev volana! Glede omenjene trditve pa nebi vedev ali je res na letvi spodaj kak?en vijak katerega lahko privije?...
Saj sprasuje za zglob
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na avtu sem pred kratkim menjav kon?nike,kugle,levo in desno man?eto na zglobu...Res pa je da ?e volan navijem v desno in nato speljem se narahlo sli?i klok klok klok malo se zgleda sli?i zglob ampak bi zaradi tega biv vzrok da ko na mestu malo volan zamigam sem ter tja da se sli?i rahlo pokanje?
Yep
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kako pa misli?, da deluje shranjevanje enegije pri son?nih celicah? Ko rabi? energijo prazni? akumulator do dolo?ene napetosti.
Testerji delujejo na podoben nacin. Izmerijo padec napetosti ob znani obremenitvi. Na podlagi tega se izra?una koliko kapacitete ?e ima akumulator.
Dober akumulator brez problema zdr?i tudi po par ur pri?ganih lu?i. Se je ve?krat nehote sprobalo. In je akumulator po 7 letih ?e vedno dober in deluje brez problemov.
To ni GEL akumulator, ki ga uporabljajo za son?ne oz za start / stop sisteme, kjer ga lahko ve?krat izprazni?.
Pelji na tester
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Proba naj pol ure do uro pustit v?agane lu?i pri ugasnjenem avtu. Napetost naj pomeni prej in potem. ?e je pade napetost na 12V ali manj velik je akumulator zihr fu?.
Tega se nov akumulator ne bo vzdrzal 110W eno uro.....oziroma ga bos dejansko ubil
Na amzs ti zmerijo akumulator ( clanom zastonj) izmerijo zagonski tok, obremenitev....ni ne volt ne amper meter ampak tester akumulatorjev
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Prosim za pomo?,kako bi lahko odprl svojo Mazdo,ker se mi je spraznil akumulator,z obema klju?ema pa mi ne uspe odkleniti vrat...Poskusil sem tudi ?e z raznimi mazivi,vendar se klju?avnica ne premakne
Hvala za pomo? ?e vnaprej
Mehansko da vraknes kljuc v kljucavnico vrat bi moral kljuc odpreti vrata....zanimivo
Probaj najti pod pokrovom motorja vzvod ki drzi pokrov in ga odpri potem pa kabli
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ima kdo kak?no idejo, kaj bi bilo narobe, da se mi avto segreva ob vo?nji v klanec ali hitri vo?nji tudi do 110stopinj ?
?e se vozim od 50-90, je temperatura med 85 in 93...?im jo pritisnem, raste...
pa tudi zelo zelo hitro se segreje na 90..
avto je mazda 6, dizel, 121 konjski...2004 letnik, karavan
prosim za pomo?
lp,
Kot prvo 110 ni ni? pani?nega, po drugi pa je lahko ali premalo hladilne (to kontrolira? ob mrzlem avtu) ali pa izgublja malo mo?i - tudi hladilno je pametno menjati na recimo 3-4 leta
to zelo zelo pa je zato ker ima? webasto, ki se vklopi ko je zunaj pod 5C in to je samo pozitivno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aja - pa so ti dali kodo napake?? Druga?e ti jo jaz preberem, da nima? ti samo kur?ev servisni interval lu?ko.....(res da ne bi smela check engine goreti)
V tem primeru - kdaj je bil servis narejen in kje?
Kje je nivo olja min ali mogo?e celo nad X?
Thanks
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Regeneracije izvaja na vsakih 150-200km, tebi se je prvi? napaka pojavila po 24.000km....jah to si ti kilometri, kjer DPF lahko za?ne je.....v vsakem primeru je popravilo od 400 (sonda) do 2000? - nov DPF komplet
Odstranitev pa 250-300.....
Your call
Dela? relacije ali ne?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Poklical sem v firmo strajnar in so mi dejali da termo ?i??enje filtra stane 280? ali pa da zamenjajo satovje z bol odprtim (?portni DPF) ki pa stane 450?.
Mislim da bi z tem manj tvegal kakr?no koli okvaro ali pa te?enje na tehni?nem pregledu. Edini problem je ker je v Se?ani jaz pa sem z Radovljice
?e se ne motim je nekdo ki je imel problem ?ev v to varianto, pa imel SPET problem (najdi tu na forumu)...., nadomestni filter ni re?il problema. Pri mazdi je ?al edina varianta ali tovarni?ka menjava ali pa ven s tem hudi?em.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA%20M-MDS_bestanden/Tips%20and%20Tricks%20for%20MAZDA%206.htm
Ampak Mazda5 ima konektor za prvim killerjem, ne tam kot 6ka
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani