Po prevoženih 500 km od montaže sprednjih ATE diskov in ploščic je zaviranje zelo dobro in (še) brez tresenja. Če bo tako naslednjih 80.000 km, bom super zadovoljen. 👌
Zakaj bi pa treslo, če je prav zmontirano? Moraš malo pazit sedaj, ko so diski in ploščice nove, da ne zaviraš preveč sunkovito in močno. Se mora vse skupaj udelati. Potem pa, samo gas. Jaz se še vedno nisem odločil za ploščice. Čakam odgovor iz Autodoca.
Verjamem, da mi bodo predlagali optimalno rešitev oziroma kombinacijo.
Novak-izpušni sistemi- jih očisti brez rezanja , švasanja in kurjenja v peči
Kako pa? Tako, da verjetno naredi luknjico v dpf filter in vanj našprica čistilno sredstvo? 🤔 To je bolj kratkoročna in polovična rešitev. Jaz ne bi nikoli tako dal delati. Edina prava opcija je odrezati, v pečico z njim in nazaj navariti. 🤗
To bi v prvi vrsti moral poskrbeti proizvajalec, ne pa de voznik ubada še s tem. 🙃
Nisem še slišal, da bi se še kdo, ki vozi druge znamke dieslov, s tem ubadal, pa jih poznam kar nekaj. A smo mi čudni, ali Mazde? 🤪
Ojoj. Pojdi na druge avto forume. To je glavna tema povsod in pri skoraj vseh znamkah. Zato pa je glavna nelegalna dejavnost odstranitev dpf filtra. 😊
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:
Ubadal s čim, zabasanim filtrom? Jaz jih poznam nekaj, pa tudi po forumih je tega precej. Ne morem pa rečt, ali je Mazda sedaj v zadnjih letih kaj boljša / slabša.
Res je. V bistvu tega niti ni dosti tu pri nas. Mislim, da pri teh novejših avtih in letnikih ne bo to nek velik problem. Če pa se že zamaši, ga lepo daš očistiti (stane nekje 250-300€) in imaš mir. Dajo ga v peč pri visoki temperaturi, kjer zgorijo vse saje in imaš potem zopet mir. Ni to nek konec sveta. Mislim celo, da je overrated problem. 😉
Jaz imam po FL, se pravi 2017 in je nekje med 200 in 250. Povprečje je nekje okoli 230.
Ni mi pa jasno, res mi ni, zakaj hudiča ne morejo tega intervala povečat, kot konkurenca. Mislim, bi pač kuril 2 minuti dlje, in 1-2x manj na tank goriva recimo.
Mene to ne moti, ker itak mi sama poraba ne pomeni kaj dosti. Liter gor ali dol ni neke panike. Bolj mi je pomembno, da se dpf ne zabaše. 🤗
Težko sprejmem, da je 200 km standard za opravljanje regeneracije pri skyactive dizlu. Sam imam enak avto od 4k km dalje in regeneracije mi ves čas dela na 250 km, s 5 % odstopanji navzgor ali navzdol. Pa sem čisto običajen voznik.
Kaj imaš preFL ali že FL? Ker pri modelih pred FL je bilo normalno na vsakih 250km, po FL naj bi zmanjšali interval na vsakih 200 km(+-5%).To pa prav zardadi tega, da se ne bi preveč zabasal filter in preventivno raje prej spuca.
Definitivno to pucanje, če bi to konstantno delal, ne bi imel takega dosega med regeneracijami. Kaj pa to pomeni, pa vemo. Večkrat ko so regenracije, več možnosti je za kontaminacijo olja, hitreje se v DPF filtru nabira pepel, ki ne in ne more zgoreti in na dolgi rok zmanjšuje uporaben volumen filtra.
Po drugi strani, pa vožnja s prenizkimi obrati na dolgi rok maši še vse ostalo.
Težko je bit pameten. Jaz običajno naredim tako, da vsake toliko ga spucam, pač z 2, ali 3 mal zahodim in je. Najbrž premalo, ampak bolje kot nič. Idelne bi bile res kake daljše vožnje po ac da se res vse dobro pregreje takrat.
Res je. Sem opazil, da, ko se recimo voziš neke res dolge relacije(1000 km in več) pri hitrostih nekje 140-150 km/ uro, se regeneracija vedno podaljšuje. Recimo, da imaš standardno regeneracijo vsakih 200 km(kar je nekje standard za skayactiv dizle) je na koncu vsakih 240-250.Izgleda,da je res pri takšni konstantni, hitrejši vožnji teh saj vedno manj in posledično daljši intervali. Gledati moramo tudi nivo olja, to je zelo pomembno, da nam ne zbeži preko max proti oznaki X na merilni palčki. Jaz sem ravno včeraj gledal in nivo olja ni zrasel po 10Kkm niti mm. Še vedno je na tričetrt med sredino in max.
pred 35 minutami je Janez007 napisal:
Zadnje relacije v 2 dneh: 8 x 30 km, od tega 95% po avtocesti in LJ obvoznici, tam med 100-130 km/h v šesti. Bolj natančno ne vem, povem kolikor poznam šoferjeve navade. Pucal ga ni nobeden od teh 2 šoferjev, sem prepričan, ker je pri njih vsaj za pol litra nižja poraba, kot pri meni. 😁
Vprašanje tudi je, ali to "pucanje" morda ne maši saj bolj kot pri mirni vožnji. Namreč ko gledam avte pred seboj, se največkrat za njimi črno kadi, ko avti preveč pospešujejo in očitno takrat ni popolnega izgorevanja 🤔
Prve 3 intervale sem vozil jaz, zadnjega pa druga 2 šoferja 😉.
Spremljati sem začel tudi porabo (zadnjih 2.000 km). Po števcu 5,9, po izračunih pa dobrih 6,1.
To je že bolje. Kako pa si vozil ta zadnji interval? Avtocesta? Koliko je bila povprečna hitrost in obrati? Namreč, tej motorji ne marajo preveč počasne, konstantne vožnje okoli 1500obr. /min v kaki šesti brzini. A si ga kaj "spucal" kot sem ti predlagal?🤗
Evo še moja izkušnja. Enak tip motorja ampak malo starejši, ter 306k prevoženih.
Regeneracije je delal še pogosteje, poraba 7,8 l/100km. Lučka za DPF se običajno prižge na avtocesti po kakšnih 100 prevoženih km.
Injektorji so menjani, po parih različnih mojstrih, ki so poskušali odpravit napako, se zadnji od njih spomni da bi bilo dobro očisti EGR, ter sesalni kolektor.
Po njegovih besedah, je bil zelo presenečen, da avto sploh gre, tako kot gre, glede na zapacanost, ki je vidna iz fotk.
Ampak na žalost, se je po čiščenju ponovno zelo hitro pričela prižigat lučka za DPF.
Ker mi je vse skupaj dok....o, jo sedaj preko aplikacije ugasnem in šibam dalje.
Delam pa tako dolge relacije (+500km) kot kratke.
Sedaj pa še vprašanje za mojstre:
Ali se da elektronski del EGR ventila kako stestirat če deluje pravilno?
Pojavil pa se je še problem z menjalnikom, meče iz 6-te prestave, kakšen je strošek popravila?
lp
To je tipičen primer, ko se ni sproti pravilno vzrževalo avta. Ni bilo pravočasnega menjavanja olja, pa čiščenja saj... Vsaj po moje. Lahko se pa motim. Če se ne dela sproti stvari se nalagajo in je potem problem. Sicer ima pa avto lepo število kilometrov.
Z menjalnikom(problem 6 brezine) je imel podobne težave Beli. Tako, da poišči malo na forumu.
Hvala za spodbudne besede. 👍 Ja res je servisiran več kot redno in vožen morda celo preveč nežno, od tega 90 % po avtocesti.
Glede tvojega priporočila @scania "na avtocesti ga stisni" imam dilemo. A to pomeni, da voziš pri veliko obratih v 5-ti ali pri manjših obratih v 6-ti? Verjetno je mišljeno, da se mašina bolj segreje in je zato izgorevanje saj boljše? Velik navor pa verjetno pomeni večjo obremenitev za verigo in krajšanje njene življenjske dobe (predvidoma se bo menjala pri 170.000 km).
Glede G165 pa sem na različnih servisih slišal, da je to neuničljiv motor, ki rabi samo redne servise, zato me je tvoja informacija presenetila. 😲
Javi se mi, ko boš kdaj prišel na obalo, greva na kako pijačo. Hkrati pa ti pokažem z mojim avtom, kako spucaš dpf filter. Malo heca. 😊
Resno. Ne prodajati dobrega avta. Ko se ti prične regeneracija, ne se cijazitipri 1500 obratih, ampak zapelji na kako hitro cesto, avtocesto, in drži obrate veš čas nad 2000 obratov. Lahko tudi v peti brzini,če ne gre v šesti. Takrat se vse skupaj bolj segreje in hitreje se opravi regeneracija.
Pa tudi na splošno ima ta motor raje bolj živahno, hitro vožnjo, da zadiha. Poizkusi še s tole stvarco.Cliješ v poln rezervoar goriva. Se pozna takoj že pri prvi regeneraciji.
Saj vidis, da se je spet spravil na enega in provocira…
Pa kdo koga provocira? Pa kaj vam je? A ste vsi postali tako občutljivi, da bo morala priti moja mama zaradi nagajanje na govorilne ure k Jestu? 🤔 Pa saj nobenemu nič nočem. Z Janezom se v veliko stvareh prav v redu razumemo in ima tudi smisel za humor. Dejte no, čim se kdo z vami v vsem ne strinja, takoj neka zamera, pa pihanje. A sem se kdaj jaz pritožil tebi Jest, ko kdo piše kake neumnosti? 🤔
pred 48 minutami je Janez007 napisal:
Ampak @Alex, pred menjavo je bil notri isti tip olja ... 🤪
Saj vem, zato pa sem ti tako odgovoril. Če bi bilo to res, kar si napisal, bi bilo zelo slabo za tvoj dpf filter in njegovo zamašenost. 😉
Po menjavi olja (Dexelia 5W30) se mi povprečni interval med regeneracijami (neto interval) iz okoli 200km skrajšal, tako da so zadnji trije intervali med regeneracijami trajali: 135 km, 115 km in 154 km. 😲
Aha, in svizec ti je naredil ta servis, Alan Ford pa opral avto na koncu.
Malo za info 320mm diski grejo lepo gor na 17col platišča (glej spodnjo sliko) 😉
Ker sem bil navajen da so bile na Accordu zavore dobre (kljub enakem premeru 300mm diskov) , sem pol na Mazdi 6 bil malo razočaran.
Nato sem dobil dobro ponudbo za MPS zavore in jih namontiral na svojo M6, in lahko rečem da je to bil odličen upgrade, zdaj vsaj prime kot mora. 😎
Z platišči pa je tak da je na 320mm mps zavorah minimum 17col, samo pri meni ni blo panike ker sem itak imel 17tke za zimo in 18tke za leto.
Btw.: Ni vse v velikosti (diskov) 😁, je tudi v površini zavornih ploščic, koeficientu trenja zavornih ploščic, samih zavornih kleščah in tudi samem servo ojačevalcu zavor.
Na 2.gen M6 sama zasnova klešč in ploščic ne izkorišča cele površine 300mm diska, na notranjem robu diska ostaja cca. 1,5cm neizkoriščene površine.
Pri MPS zavorah pa zavorna ploščica pokrije skoraj celotno površino diska.
To trdim tudi sam, da v osnovi Mazdine zavore niso glih neka top zadeva. Primejo za normalno vožnjo, za kaj več pa ne. Kot si napisal, res ni vse v velikosti diskov. Zato pa obstajajo različni tipi ploščic (recimo EBC firma jih ima 5, od OEM kvitete do visoko zmogljivih race). Podobno je pri brembo in ferodo, če naštejemo samo nekatere.
Seveda je potrebno ob zamenjavi ploščic za bolj "race" variante montirati tudi ustrezne diske.
Hehe, sej to besedno zvezo sem najprej opazil in v bistvu je res, če to pomaga da ti gor stoji pol sanke ziher ne grejo dol. 🤪
Ampak @Bini to sem pisal za pozimi, ko je večino časa svinjarija, avto umazan, mraz in je v bistvu najbolj pomembno, da se avto hitro ogreje ne pa da ima 19" feltne. Takrat mi je vseeno tako za krom, sanke in še kaj bi se našlo. Kaj pa poleti, ko sonce sije, avto v poletni obutvi, krom se tako šajna, da kar zaslepi (blink blink efekt čist pretiran), sanke gor kot da sem glih kar iz smučanja/sankanja prišel?
No, tukaj pa pridem na tvoj levi breg z belo zastavo. Tudi meni je pozimi, ko so turobni dnevi, ko je večino dneva tema, pa dežuje, pa piha burja, pa zopet dežuje, pa pada sneg, pa megla, čisto vseeno, ali imam 19" ali 17".V bistvu so 17" zimske še bolj posrečene, ker so ožje in bolj mehke boke imajo. Pa za vožnjo v snegu jih še malo izprazneš in so super kombinacija. Kar se tiče kroma je sedaj, ko ga ni več gor veliko manj blendanja nasproti vozečih voznikov, ker jih ne slepi toliko kot prej. Sanke pa ostanejo gor, ker mi je avto z njimi nekako sedaj, ko so črno/srebrne kombinacije, vedno bolj všeč.
Haha, kake fore. Men je pa fino, da so 17 možne, da dam zimske škornje gor. Pozim pa res ne rabim 19 colskih zaradi lepote itak sem v avtu, zaradih drugih mi pa dol maha.
Mi še nikol ni zmanjkal denarja za gume, ker vidim da si mene tagal. Si pa zelo pristranski, saj marsikdo ne more nov avto kupit in kupuje rabljene in verjetno se mu pozna tud ta razlika. Ker če ne, ne bi tukaj v temi konstantno poslužal debato o iskanju najboljše price/performance gume ampak bi šli vsi kupit najbolj renomiranega proizvajalca, zmagovalca testov pa ne glede kolk guma stane.
Mišljeno je bilo, da bi bila na voljo izbira različnih velikosti zavornih diskov. Za normalno vožnjo z možnostjo montirati 17" bi bili tej majhni 297 mm, za močnejše izvedbe pa 320mm ,kake brembo ali kaj podobnega in bi človek lahko izbiral. Recimo na uradni strani zavornih komponent ebc je lepo napisano, da se green stuff ploščice ne priporočajo za vozila z več kot 200 konji.
Se pravi, da je res nekaj na tem. 🤔
pred 1 minuto je Boss napisal:
Pa čak mal... ok šala, amapk a zdej praviš, da jo ne boš ustavil s temi diski. Uff tale je pa huda. Ja, če boš kot poblaznel dol teral iz Vršiča in vsak ovinek bremzal na polno bo mogoče res v nekem momentu ratala razlika ampak, da bi pa bilo zdaj smiselno met zato 320mm ali več diske pa res ni potrebno. Diski niso poddimenzionirani ampak kaj boš pa rekel, da so še nedolgo nazaj tudi prve Mazde 6 al pa Passati al pa Mondeoti mel diske velikosti dobrih 280mm in 16 colske feltne? A tisto je blo pa pol smrtna obsodba?
No, jaz bom po operaciji avta definitivno zamenjal diske in ploščice, ne za večje, ampak take, ki ob močnejših bremzanjih samo še bolje primejo. Ni vse v velikosti. Je pa fino. 😉
No c'mon govoriš kot da je 194 KM pri najmočnejši Mazdi 6 res neka moč kjer boš rabil ogromne diske za ustavit? MPS-ka je imela recimo 320mm ampak tud 265KM-jev. Pa še to je mela večjke disk zato, ker so vedeli, da jo bo folk še dodatno natunal in divjal po dirkališčih.
Kaj pa, če naturiraš dizelco in rata tudi ta raketa? S čim ali kom jo boš zaustavil, ko bo nujno? 🤪
Ja in kako boš pol spravu gor 17 colske feltne? 320mm diske rabiš minimalno 18 colske feltne, za 350mm pa ne vem, če je 19 col dovolj tko, da tale izjava je bla bolj na pameti. Je pa res, da vedno bi lahko dal večje pol bi pa vsi pizdili kake budale so pri Mazdi, da je treba za par diskov dat 250 EUR in da ena guma za 20 colske feltne stane bliz 200 EUR.
300 kg razlike je le med najlažjo Mazdo 3 in najtežjo Mazdo 6 dizel automatic AWD. Med najlažjima modeloma je pa le za 150kg razlike in to resne pomen potrebe po ne vem kakšnih diskih. Sploh, ker ne govorimo o 300, 400, 500 konjskih avtih, kjer se pričakuje, da bodo šli tud na kako dirkališče.
Glede psihologije pa nisi razumel - mehanik mu je kr neki nabijal brez podlage... 1000 km pa ATE diski tresejo, ja valda res - svizec in drugi glodalci pa ne sam da čokolado zavijajo v folijo ampak jo verjetno prodajajo od hiše do hiše kot tiste tabornice v USA.
Moje mišljenje je, da bi morali za ta švohne benzinarke, ki imajo 17" montiratii obstoječe diske, za močnejše z 19" pa večje, tam nekje 320 mm. In bi bila koza sita, volk pa cel.
Tale tvoj mehanik pa fejst nabija in je očitno poln BS-ja. Velikost avta nima nobene veze, edino masa bi spadala v to kategorijo. Mazda 6 ima maso nekje tone in pol in ne dve toni, da bi rabila večje diske, tako da tudi ta argument odpade.
To, da je pa dal ATE diske in ploščice gor in mu je treslo po 1000km je pa tudi tipična reakcija folka, ki je celo življenje v fohu in je prepričan da vse ve. Potem mu pa prideš ti pa predlagaš nekaj, kar ni niti pomislil. Potem pa najde zgodbico, da zakrije svoje pomanjkljivo znanje. Ta problem so lepo opisali v knjigah o psihologiji, ker je to opisano, kot tipičen primer obrambnega mehanizma v opravičevanju svoje strokovnosti.
Res je. Večina mehanikov prisega na svoje znamke in o drugih imajo ponavadi same grde besede. Najbrž dobijo dele zelo ugodno in na zihr, da jim ni potrebno iskati kakih boljših delov, ki so težje dobavljivi.
Kar se tiče pa same velikosti diskov pa bi bili lahko večji, ne rečem, a tudi tej opravijo svoje delo v redu, seveda z dobrimi komponentami. Vedno je možnost izboljšave. 🤗
To jaz že ves čas trdim, da ima Mazda v primerjavi s konkurenčnimi avtomobili poddimenzionirane diske.
V bistvu za normalno vožnjo do kar dovolj. Saj premer 297mm na Mazdi 6 niti ni toliko malo. Problem je, da so prvovgradni diski in ploščice zelo povprečni,če že ne zelo slabi. Že, če bi vgrajevanje ate, kot vgrajujejo v nove 3-ke,bi bilo znatno bolje. Za kaj malo bolj resnega je treba pogledati k boljšim znamkam, ki so namenjene za malo bolj agresivno vožnjo, mogoče že občasnim vožnjam po dirkalnih stezah.
2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.
Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc , ker je bila tudi cena precej drugačna . Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.
Mi je pa povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav.
Čudno mi je to s tem tresenjem. Nisem imel še na nobenem avtu problema s tem, da bi se mi diski zvili.
Imel sem probleme z zadnjimi zavorami na Mazdi 6 mk1, na rdečki je tudi treslo, a sem na koncu sam ugotovil, da so bile krive gume. Namreč, če kdaj močneje udari guma v kak rob luknje na cesti, nastane na kotalni površini, na notranji strukturi gume, rob. Tega na zunaj ne opaziš, ne moreš pa nikakor balansirati gume. Jaz sem obiskal več vulkanizerjev, a ni in ni bilo boljše. Pri zaviranju mi je "bobnelo" in vibriralo in sem pomislil, evo, tudi meni trese.😬 Na srečo sem se poglobil v problem in ugotovil sem, ob zelo natančnem pregledu in kotaljenju gume, v čem je problem. Potem sem itak zamenjal feltne in gume in je bil mir. Možno je, da je velikokrat vzrok kje drugje in ne v samih zavora in diskih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mi je že odgovoril. Samo še vin številko mu pošljem in mi bo točno za moj avto svetoval. So kar ažurni in prijazni. 🤗
Povezava za deljenje
Deli na druge strani