Pozdravljeni, moj problem je slede?, po vpoklicu na?e mazde5 zaradi nekega problema na volanskem obro?u, se je pri?elo pojavljati ob?asno utripanje lu?ke za airbag. Kak dan ni?, kak dan ves ?as. Po obisku servisa Avtomo?nik so mi dejali, da gre za senzor nagibanja volana v volanu in da so ga zamenjali. Nekaj dni je bilo vse ok, potem pa zopet utripanje, kak dan sicer ni?, pa zopet....
Ali naj kli?em ?e enkrat v Kranj?
Avto je ?e v garanciji?
Prid v loko.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Jaz mm isto problem... 19. sem kupo avto in mam 10 dni garancije... Mi je ?la pa vodna oz. pu??a... Mam pa garancijo na motor in menjalnik, je pa rekel da je to potro?ni material...
Pa ?e res je.
Hitro se pozanimaj pri odvetniku (beri: lahko ti zrihtam enega), da ti pove kak?ne mo?nosti ima?, ker se lahko sklicuje? na skrito napako, ipd.
Skrita napaka, tega ne odkrije? niti vidi? dokler ni prepozno.
Ne da bi koga zagovarjal, samo tako je.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Moji m6, 143 2006 se na ?tevcu pribli?uje cifra 120.000 KM. Zdaj me pa zanima, koliko me bo stal velik servis in kaj vse se na tem servisu stori? Kateri servis izbrat?
Ali servisirat na uradnem servisu ali poiskati alternativo?
Lternativa je vsaj pol cnej?a, pa bolj temeljito narejena.
Je pa v en v medvodah, za katerga dam roko v ogenj in ?e marsikateri foruma? tudi.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Teto polo? na zadn sede? in jo ?gi, tako da 1X rukne? in ?e se ne za?ne pol vse samo guncat pol so amortizerji ok, ?e pa se vese gunca in ti ni treba telovadit, pa jo popedenaj do konca, pol pa pejd zamenat amortizerje.
Prijetno s koristnim.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Par stvari smo zamenjal, zataknal pa se nam je pri filtru za bencin; je kr fajn spodi name??en v ma?ini, zato pa me zanima ?e je kak la?ji na?in da ga zamenjamo kot pa ?raufanje ma?ine, da si vsaj pot nardimo do filtra..
Anyone?
Dej sliko ker ta filter za benz V ma?ini, bi pa rad videl.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Na ?alost so "sodobne" sklopke tolk modrniziral da je samo sranje.
Vztrajnik je sedaj sestavljen iz najmanj treh delov srednji del ki je pritrjen na glavno gred, neka guma-bla?ilec sunkov in zunanjega dela kamor "prime" lamela ko jo stisne ko?ara. Zato se imenuje dvomasni vztrajnik in zato pa lamela nima ve? vzmeti(kot "stari" sistem), ki bi bla?ile sunke.
To imajo sedah vsi dizli in tudi CX7, bonus je problemi in cena vztrajnika.
Mazda hvala da je na MPS ostalo z klasi?no"staro" lamelo in navaden vztrajnik iz enega kosa.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Prej?nji modeli so imel daljince narejene na mad?arskem(visteon), sedaj jih delajo japonci, pa se ne spomnim to?no al ja Hitachi, Panasonic al Misubishi
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js sem se prej?nji teden "malo" pozanimal za moje ?ajbice in se mi je zdela ok cena cca 200?/kos + 200? komplet plo??ice. To je za spredaj, zadaj sem jih pa ?e zamenjal je pa komplet plo??ic cca 60?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Na na?i 323f ko je imela nemiren tek in je te?ko v?igala, je bila diagnostika da je ?el senzor pretoka zraka in sicer pride 400? AMPAK to se da tako lepo ??istit da ?e potem dela lep?e kot nov, vsaj pri meni je (323F). Tako zdaj vsakih 10000km ko delam servis kar podzavestno ?e to ??istim da je mir.
Postopek: cev ki ponavadi vodi od filtra do tega pretoka senzorja snami in nato s?isti? z ?isto krpo tako da loputico odpre? in znotraj ??isti? vse okrog. Vzami belo krpo nebo ti ?al.
Prvo opisuje? senzor pretoka zraka in da ga o?isti?, v drugem delu pa postopek ?i??enja lopute.
Moja pripomba pa je da opisuje? 2 stvari in ?i??enje le ene in to je lopute in ne senzorja, da ne bi kdo narobe razumel.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani